Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

:eek: Ghici ce am gasit eu la lidl: (dubios e ca tot ei <W5> fac si chestii de spalat WC-urile) :crack:

 

deal_41877_popup.jpg

ai dreptate , si tot ieftine.Vezi sa nu fie de masina!

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aprila din 2002/injectie nu are surub pentru TDC m-am uitat peste tot.. nu vad nimic. Nu am verificat cartea(din cauza la job nu prea am timp)

Nu sunt ferm convins, insa e posibil...

 

ai dreptate , si tot ieftine.Vezi sa nu fie de masina!

Si daca este? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu genul asta de ulei Lidl merg eu in masina si in moto :)

SHHHH!!! :moto: Nu mai da din casa! Eu doar ce am bagat in zxr-ul mic si vad ca nu patineaza nimic, merge bine. Decat sa dau 250 pe un mo®tul, mai bine dau 100x2 si il schimb de 2 ori...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Madalin are dreptate: insa 15 w 40 nu cred ca se mai fabrica.Eu am ales 15 W 50 anul acesta ( Yacco) iar anul trecut Motul 5100 10 W 40 - semisintetice

» Post actualizat in 05 May 2016 12:48

Yacoo

In cartea tehnica Pegaso 1997 scrie asa:

post-20517-0-69181300-1462473481_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În manualul Aprilia Pegaso (Cube) 97-99 recomanda 5w40, cred ca am sa îl încerc vara ăsta iar dacă face fițe trec pe 10w40.. sa auzim de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SHHHH!!! :moto: Nu mai da din casa! Eu doar ce am bagat in zxr-ul mic si vad ca nu patineaza nimic, merge bine. Decat sa dau 250 pe un mo®tul, mai bine dau 100x2 si il schimb de 2 ori...

Baga d-ala de masina! Asa am facut si eu. Dupa 10.000 km am schimbat ambreiajul, placute, arcuri, kit-ul, de 500 de lei. Sau vorba romanului, ne zgarcim la faina si suntem scumpi la malai. Eu bag de masina numai in BMW 1200, dar ala are cutia separata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 10.000 km am schimbat ambreiajul, placute, arcuri, kit-ul, de 500 de lei.

 

:funny: AHAHAHAHA. :crack: Permite-mi sa nu te cred. Cine ti-a zis ca era din cauza uleiului?

 

1. placutele stiu ce sunt alea.

2. arcurile ce motiv aveau sa aiba uzura din cauza uleiului?

3. ce e ala kit-ul? Banuiesc ca vb de kitul de ambreiaj? Daca da, de ce ai mai enumerat componentele anterior?

Editat de catranel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:funny: AHAHAHAHA. :crack: Permite-mi sa nu te cred. Cine ti-a zis ca era din cauza uleiului?

 

1. placutele stiu ce sunt alea.

2. arcurile ce motiv aveau sa aiba uzura din cauza uleiului?

3. ce e ala kit-ul? Banuiesc ca vb de kitul de ambreiaj? Daca da, de ce ai mai enumerat componentele anterior?

Din plictiseala!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad numai sfaturi bune in ultima perioada... ce prost am fost ca am dat 80 de lei pe uleiul meu Yacco! Astazi ma duc la Lidl sa iau ulei de rapita este doar 5 lei litrul , cred ca merge la moto.... si am scapat si ieftin si bun, vorba reclamei , "... bucataria Lidl...." ai dreacu' nemtzi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad numai sfaturi bune in ultima perioada...

Pai tu le dai pe alea 'bune'. De ce crezi ca te-am ironizat de atatea ori? Pt. ca dupa ce ca nu ai macar pregatirea teoretica, insisti si dai niste sfaturi de toata jena. Eu nu zic ca eu sunt vreun geniu pe pamant, dau si eu chix si uneori chiar des, insa imi asum greselile si vorbesc despre lucruri din perspectiva mea, uneori documentata, uneori experienta traita (de fiecare data m-am tot repetat - ASA AS FACE EU, MAI CERE UN SFAT!). Dar pana mea, cand zici sa ia motor nou ca are cilindrii zgariati, ca are ambielaju' colorat de la incalzire sau altele, sau cum a zis colegul ca ambreiaju' s-a stricat de la ulei auto si altele. Da-o incolo...

Editat de catranel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tu le dai pe alea 'bune'. De ce crezi ca te-am ironizat de atatea ori? Pt. ca dupa ce ca nu ai macar pregatirea teoretica, insisti si dai niste sfaturi de toata jena. Eu nu zic ca eu sunt vreun geniu pe pamant, dau si eu chix si uneori chiar des, insa imi asum greselile si vorbesc despre lucruri din perspectiva mea, uneori documentata, uneori experienta traita (de fiecare data m-am tot repetat - ASA AS FACE EU, MAI CERE UN SFAT!). Dar pana mea, cand zici sa ia motor nou ca are cilindrii zgariati, ca are ambielaju' colorat de la incalzire sau altele, sau cum a zis colegul ca ambreiaju' s-a stricat de la ulei auto si altele. Da-o incolo...

cred ca nu ai fost atent: nu dau sfaturi. Si da , nu am pregatirea teoretica , de aceea mobra mea merge si a altora sta desfacuta . Asta e , poate am eu noroc cu un Ga din 94'

Nu am umblat in motor asa ca nu dau sfaturi , am exprimat o parere sau alta pentru a incerca sa ajut un om sau altul sa elimine o posibilitate.....nu am constat defectul , nici nu e posibil fara sa ai motorul in fata , asa din poze. De altfel stau si ma intreb : pana la urma ce are mobra lui Iulian , ca nimeni n-a pus degetul pe rana?....

ma retrag din discutie , vad ca nu mai pot sa-mi exprim nici macar parerea........proasta fie si ea !

» Post actualizat in 06 May 2016 06:49

Bueei bajatii,terminati cu aberatiile alea de oloiuri si bagati ULEI in mobrele voastre,indiferent de marca mobrelor.

Io am bagat in Aprilica GA 10W-40.Marcile bagate:Mobil1,Bardahl,Valvoline si Motul.Cel mai de cakt ulei a fost de departe Mobil1!Toate semisintetice!

Cum am bagat ulei sintetic,cum l-a papat.La bujii la fel,am folosit bujii normale,nu iridiu.Cum am bagat iridiu,cum mi-a crescut consumul,chiar daca pornea oleaca mai usor.

Sa nu uitam marele avantaj la Aprilicile vechi:poti da la automat FARA sa pornesti motorul si astfel faci o ungere prealabila pornirii!Maaare avantaj!

Amu am in Aprilica ulei Ipone sintetic si merge ok.

 

Da,da!

Baga d-ala de japita si apoi Aprilica mere ca o japita... :)

:peace:

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga d-ala de masina! Asa am facut si eu. Dupa 10.000 km am schimbat ambreiajul, placute, arcuri, kit-ul, de 500 de lei. Sau vorba romanului, ne zgarcim la faina si suntem scumpi la malai. Eu bag de masina numai in BMW 1200, dar ala are cutia separata.

Dacă nu pica motocicleta mai mergeai 10k cu ea, nu? Ce rost are sa te informezi și sa schimbi uleiul la 6k cum este recomandat de către producător.. normal ca uleiul de masina își pierde mai repede proprietățile fiind folosit la turații mai mici iar dacă îl ții și 10k de km..

Nu te mai zgarcii la faina ca e scump ambreiajul apoi :)

De curiozitate, în cât timp ai făcut aia 10k după ce ai pus uleiul de masina?

Chow

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are nimic chiar daca ar fi fost 10.000 cu un singur schimb, ca stiu ca merg touring. La frecus prin oras, la dat in bot gratuit, la dat pe curbe, la altele de genul dar ma indoiesc ca ei fac figuri de genul asta... Oricum, altele au fost cauzele, in nici un caz uleiul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline,nu ai de ce sa te retragi,e forum,deci se discuta.

Mai multe puncte de vedere nu au decat sa dea mai multa stiinta si mai multe ponturi celui ce are nevoie si a postat cerand ajutor.

nu din forum, ci din aceasta discutie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă nu pica motocicleta mai mergeai 10k cu ea, nu? Ce rost are sa te informezi și sa schimbi uleiul la 6k cum este recomandat de către producător.. normal ca uleiul de masina își pierde mai repede proprietățile fiind folosit la turații mai mici iar dacă îl ții și 10k de km..

Nu te mai zgarcii la faina ca e scump ambreiajul apoi :)

De curiozitate, în cât timp ai făcut aia 10k după ce ai pus uleiul de masina?

Chow

In carte, schimbul de ulei, la mine, e la 10.000 km. 20W50 mineral. Cei 10.000 km i-am facut in juma de an. Merg cam 15.000 km de cand se topeste zapada pana cand se pune din nou. Daca nu ninge, merge si iarna. Multi km se fac in afara tarii, la greci, mai excat.

Dupa faza cu uleiul de masina mi-a explicat si mie o minte luminata, fostul sef de service de la BMW moto, cum sta treaba cu aditivii pentru ambreiajul in baie de ulei. Probabil ca era un tampit.

Dar, repet, ce rost are sa ne contrazicem aici cand fiecare poate sa puna ce vrea. De masina, de doi timpi, orice, tot ulei e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are nimic chiar daca ar fi fost 10.000 cu un singur schimb, ca stiu ca merg touring. La frecus prin oras, la dat in bot gratuit, la dat pe curbe, la altele de genul dar ma indoiesc ca ei fac figuri de genul asta... Oricum, altele au fost cauzele, in nici un caz uleiul.

Salut, eu nu mă hazardez sa zic ca a fost sau nu de vina uleiul pentru defectarea ambreiajului, ce vroiam eu sa zic este ca lubrifierea necorespunzătoare (și nu doar la moto :))) poate avea efecte foarte grave asupra agregatelor.. Ca și părere personala, se poate defecta un ambreiaj la un Gs/Pegaso din acest motiv..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Floriol,Bunica,ulei de mecanisme fine Cugir,etc. :)

Cristi, lasa mistourile si schimba titlul topicului! Din posesori de Aprilia, uniti-va! scrie ceva de genul Posesori de Aprilia bagati benzina de 95 si ulei 10W40! Sau cat dracu scrie in carte la Aprilia. Ca sunt zeci de mii de postari cu aceeasi intrebare. Ce ulei sa pun?

Pai ce ulei? E asa complicat sa salvezi un tabel si sa te uiti pe el? Ca acolo scrie si ce ulei, si ce cantitate, si ce antigel, si ce lichid de frana etc. Daca nu tii minte, deschizi tabelasul si gata, te lamuresti.

In loc sa vedem unde facem gratarul si bem berea, discutam inutilitati si contrazicem speficatiile producatorului. Nici eu nu m-am lamurit de ce la acelasi motor, BMW spune ceva si Aprilia altceva, dar asta e alta problema. La mine e 20W50 si 2,2 litri. La Aprilia e 15W40 si 2 litri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce vroiam eu sa zic este ca lubrifierea necorespunzătoare (și nu doar la moto :)))...

Asta e clar. Si da, e o oarece frecare intre placi, uleiul sa aiba rol in lubrifiere/racire (poate, aici inginerii au de spus ultimul cuvant) deci poate parea plauzibil, insa nu cred ca e cazul.

 

 

In loc sa vedem unde facem gratarul si bem berea, discutam inutilitati si contrazicem speficatiile producatorului.

Corect!

Nici eu nu m-am lamurit de ce la acelasi motor, BMW spune ceva si Aprilia altceva, dar asta e alta problema. La mine e 20W50 si 2,2 litri. La Aprilia e 15W40 si 2 litri.

Conteaza f mult si perioada in care te plimbi, temperaturile. De la 10w40 la 15w50, comportamentul motorului (4L) a fost mult imbunatatit in aceeasi perioada - iulie/august in caldurile de la greci.

Editat de catranel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am ajuns eu sa imi pun in aplicare planul sa imi iau cu 4.5 milioane 20 de litri de ulei de camion :crack: Sa fi vazut atunci cum schimbai uleiul la 2000km, de placere. Si sunt 99% sigur ca nici nu dadea ortu' popii motorul, dar sunt lucruri care se demonstreaza nu povestesc. Eu sunt in continuare sigur ca 99% dintre problemele fiarelor sunt date din cauza folosirii necorespunzatoare (fie rea vointa, fie nepasare, fie necunostinta). Restul de 1%: ghinioane diverse, defecte de fabricatie, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:peace:

Cristi, lasa mistourile si schimba titlul topicului! Din posesori de Aprilia, uniti-va! scrie ceva de genul Posesori de Aprilia bagati benzina de 95 si ulei 10W40! Sau cat dracu scrie in carte la Aprilia. Ca sunt zeci de mii de postari cu aceeasi intrebare. Ce ulei sa pun?

Pai ce ulei? E asa complicat sa salvezi un tabel si sa te uiti pe el? Ca acolo scrie si ce ulei, si ce cantitate, si ce antigel, si ce lichid de frana etc. Daca nu tii minte, deschizi tabelasul si gata, te lamuresti.

In loc sa vedem unde facem gratarul si bem berea, discutam inutilitati si contrazicem speficatiile producatorului. Nici eu nu m-am lamurit de ce la acelasi motor, BMW spune ceva si Aprilia altceva, dar asta e alta problema. La mine e 20W50 si 2,2 litri. La Aprilia e 15W40 si 2 litri.

 


» Post actualizat in 06 May 2016 18:04

Da,Aprilia a dat specificatia aia pentru zona ei de fabricatie(Noale,Venetia).Eu am bagat intotdeauna 10W40 semisintetic in GA!Punct.

Nu stiu ce tot atata discutie.

Voi bagati ce vreti sau puteti.

Cand am fost in Grecia,am bagat 15w50!

 

Si nu am facut misto,cel mult o gluma! :) Pana la misto e cale lunga.Dpmdv!

Am zas!

corect! conditiile meteo - vara in Romania 2016----- necesita 15w50....restul este lipsa de cunostinte teoretice


» Post actualizat in 06 May 2016 18:09

In carte specifica 5W40, 2.2 litri (cu tot cu filtru).

Eu am pus intotdeauna 10W40.

va rog link acea carte................

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

restul este lipsa de cunostinte teoretice

Iar in cazul altora se adauga si o doza de prostie omeneasca, fiecare dupa cum se simte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce fa mai place contrazicerea. Mai mult decat saorma ;) ( asta e roamneasca)! fi-ti calmi si bucurati-va de vreme. Da-l in mama lui de ulei. Este simplu. Iarna 10v ( daca pui 5v garantez ca nu iesi din casa de frig) iar vara 15v.

Sa revin la piticii mei :)

Azi am inceput sa pun la loc toate alea pe motor( nu motocicleta) Am avut ceva bataie de cap cu axele cu came. Dupa pozele pe care le-am avut mai inainte de la cineva pe forum... reiese ca ar trebui sa imi stric motorul . Apreciez ca a incercat sa ajute dar.. la BMW este putin diferit. Mai pe scurt .... camele trebuie sa fie catre interiorul( sau mijlocul ) motorului. Am sa pun o poza zilele astea.

Acum am sa va rog sa imi da-ti niste idei cu sa pun motorul iar pe cadru?

 

Va salut si mai usor cu cearta ( contrazisul)intre voi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...