Banzay Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Vorbim, facem, nu e problema. Eu am incercat sa il fac aproximativ o varianta imbunatatita a astuia: Bravos, al tau a iesit chiar bine! (cum ar zice ciuciunghezii mei: "similar factory" ) Nu ai acces la un strung sa iti faci 2 'bucsi' cilindrice, sa bagi surubul prin ele si nu direct in teava, ar fi mai estetic, dar nu stiu daca ar fi si mai rezistent... Intrebare: cu ce ai indoit teava? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Pentru Pegaso mai vechi nu se potriveste, dar poate vorbesti cu @Alin Geamanu si imi da voie sa masor dupa motocicleta lui... Teava am indoit-o cu o masina de indoit teava facuta de mine. De prinderi stiu ce spui, dar mie asa mi se pare cea mai estetica varianta. Oricum am muncit o gramada la el, ca dupa ce am indoit teava a trebuit sa tai cotul, apoi gaurit, apoi alezat ca sa intre surubul, apoi sudat o saiba pe partea cealalta. Sigur, ar fi fost mai simplu sa sudez o platbanda, dar mie imi place mai mult asa. Evident, daca exista cineva care e interesat de un crashbar altfel ne adaptam ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Faina treaba! Mihai,maine cred ca expediez coletul catre tine. Iti confirm prin pm. Sigur, oricand e posibil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Pentru Pegaso mai vechi nu se potriveste, dar poate vorbesti cu @Alin Geamanu si imi da voie sa masor dupa motocicleta lui... Teava am indoit-o cu o masina de indoit teava facuta de mine. De prinderi stiu ce spui, dar mie asa mi se pare cea mai estetica varianta. Oricum am muncit o gramada la el, ca dupa ce am indoit teava a trebuit sa tai cotul, apoi gaurit, apoi alezat ca sa intre surubul, apoi sudat o saiba pe partea cealalta. Sigur, ar fi fost mai simplu sa sudez o platbanda, dar mie imi place mai mult asa. Evident, daca exista cineva care e interesat de un crashbar altfel ne adaptam ) nici o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 @Cristian 1, multumesc inca o data pentru amabilitate! @3m, deci te-am rezolvat, daca te hotarasti imi dai un mesaj si ma apuc de el ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Teava am indoit-o cu o masina de indoit teava facuta de mine. Pune si tu te rog o poza, am gasit o gramada de planuri in trecut, insa nu am mai ajuns sa imi fac si eu una... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Nu am o poza cu al meu, dar e foarte asemanator cu asta http://www.baileigh.com/media/catalog/product/r/d/rdb-10-top.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Tot cam la modelul asta ma gandeam si eu ca ar fi cel mai 'prietenos', insa nu am mai apucat sa imi fac rolele cum voiam la un strung, pt ca nu gasisem ceva pt. teava care se gaseste in mod uzual. Stiu ca altii foloseau roti pt. porti, insa eu nu am gasit ceva f ok. Drept e ca mi-a cam lipsit si motivatia si nu am cautat prea serios... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Pai eu am vorbit cu un prieten strungar si mi le-a facut dupa dimensiunile pe care le-am vrut eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Desteapta treaba cu barele alea. Bravo voua. Parerea mea este ca sunt putin cam prea fragile ( nu ma intelege gresit) Cred ca daca ai pune un punct de contact cu cadrul si la mijlocului motocicletei( partea radiatorului) ar creste rezistenta. Daca imi fac si eu pegaso ( sper maine) si totul este ok cu el. am sa discut de o ,,afacere" . App de asta. Cum ma sfatuiti sa fac prima oara cand vreau sa pornesc motorul dupa ce am umblat in el? Scot fisa de la bujie? dau la utomat oleaca? precizez ca am pun axul cu came, capacul la motor, si am invartit motorul in gol de cateva ori ( cred ca 6-7 ori) si merge ok. Nu s-a blocat deloc. Mult noroc sa aveti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Le-am facut din teava trasa de 3/4", crede-ma ca sunt suficient de solide! In mijlocul motocicletei am mai pus un brat care trece pana in partea cealalta a motocicletei (vezi poza). Am mai pus o poza cu prinderea (care personal mi se pare mult mai aratoasa decat cea cu platbanda) si cu motocicleta cazuta. In poza cu prinderea sta putin distantata pentru ca nu am strans-o, nu aveam de ce pentru ca a fost montat doar provizoriu, trebuie sa il dau jos sa il vopsesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Le-am facut din teava trasa de 3/4", crede-ma ca sunt suficient de solide! In mijlocul motocicletei am mai pus un brat care trece pana in partea cealalta a motocicletei (vezi poza). Am mai pus o poza cu prinderea (care personal mi se pare mult mai aratoasa decat cea cu platbanda) si cu motocicleta cazuta. In poza cu prinderea sta putin distantata pentru ca nu am strans-o, nu aveam de ce pentru ca a fost montat doar provizoriu, trebuie sa il dau jos sa il vopsesc. Foarte tare! Sper sa n-ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Foarte tare! Sper sa n-ai nevoie. Si eu sper sa nu fie cazul, dar deja am scapat-o de cateva ori pe o parte si am zgariat-o putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Apopos de reunirea stolului: poate dam in weekend un tur pe Valea Doftanei, il luam si pe Alin, si pe cine mai vrea, si oprim pe la pensiunile oamenilor sa vedem cum sta treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Apopos de reunirea stolului: poate dam in weekend un tur pe Valea Doftanei, il luam si pe Alin, si pe cine mai vrea, si oprim pe la pensiunile oamenilor sa vedem cum sta treaba. Eu ma bag, si sunt 80% sanse sa mai vina un prieten cu un Pegaso. Am expediat coletul,ai detalii pm. Poate ne pui poze si cu Suzi aia a ta din '86(ca ma iau toti dracii cand vad Aprilici varsate...). Ala nu e intr-o stare prea buna, inca e in lucru si nu prea am avut timp de el. Pegaso l-am pus jos usurel, fara sa il zgarii, ca sa "testez" crash-bar-ul (desi singura situatie in care poti sa il testezi intr-adevar e una nefericita...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Apopos de reunirea stolului: poate dam in weekend un tur pe Valea Doftanei, il luam si pe Alin, si pe cine mai vrea, si oprim pe la pensiunile oamenilor sa vedem cum sta treaba. ploua in continuu aici.dac e frumos , bagam un fum ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EEON Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Vin și eu cu Aprilica mea la o tura când va strângeți Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 putin ajutor va rog. se poate o poza cu pozitia seriei de sasiu si de moto la pegaso pe injectie? nu le gasesc, si vreau sa vad daca corespund. merci anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Daca nu e prea tarziu as putea sa fac eu maine seara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 e bine...sau macar sa imi spui unde sa ma uit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 Salut. Din cate am vazut la pegaso pe injectie( pe care il detin) Am observat ca seria la motor este pe partea superioara a carcasei motorului, pe aceiasi linie cu pedala de schimbat vitezele. Dar in acelasi timp mai este o serie si pe carcasa cilindrului ( capacul de la supape si undeva langa evacuare.. din cate imi amintesc). Seria la sasiu o gasesti in zona ghidonului/furca. Sper sa corespunda. Mult noroc. » Post actualizat in 11 May 2016 07:58P.s. Ceva sfaturi legat de ce ar trebui sa am in vedere inainte sa pornesc motorul?? ( reaminesc ca l-am avut desfacut bucati). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 Pfoaaii ce as merge si eu... dar ma duc la team building cu astia de la munca. Ma gandesc sa iau mobra P.s. Acolo unde mergem (sat Valea Cheii, Dambovicioara) e o pensiune foarte faina, se numeste Prestige (o gasiti pe site-urile specifice cu cazari). Nu are loc de cort, e curtea mica, dar e foarte faina cladirea si peisajul. E 100 lei de camera si pot sta lejer doua persoane. Deci 50 lei de persoana. Mai multe detalii va pot da daca va intereseaza. Eu ma gandeam ca backup daca nu gasim unde sa facem reuniunea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 Salut. Din cate am vazut la pegaso pe injectie( pe care il detin) Am observat ca seria la motor este pe partea superioara a carcasei motorului, pe aceiasi linie cu pedala de schimbat vitezele. Dar in acelasi timp mai este o serie si pe carcasa cilindrului ( capacul de la supape si undeva langa evacuare.. din cate imi amintesc). Seria la sasiu o gasesti in zona ghidonului/furca. Sper sa corespunda. Mult noroc. » Post actualizat in 11 May 2016 07:58 P.s. Ceva sfaturi legat de ce ar trebui sa am in vedere inainte sa pornesc motorul?? ( reaminesc ca l-am avut desfacut bucati). merci frumos. am cartea/talonul din italia...stie careva unde pot citi seria motorului pe ele? sa vad daca corespund cu cele de pe mobra? din ce am inteles eu in italiana, am gasit serie sasiu, nr inmatriculare samd..multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 ce ziceti ?? http://www.moto.it/moto-usate/aprilia/pegaso-650/pegaso-650-2001-02-ie/6348169 http://www.moto.it/moto-usate/aprilia/pegaso-650/pegaso-650-2001-02-ie/6079730 » Post actualizat in 12 May 2016 07:08la itp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 ce ziceti ?? http://www.moto.it/moto-usate/aprilia/pegaso-650/pegaso-650-2001-02-ie/6348169 http://www.moto.it/moto-usate/aprilia/pegaso-650/pegaso-650-2001-02-ie/6079730 Nu stiu daca e problema de la mine, dar mie ambele mi se par scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.