IulianPEG*650 Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 Salut tuturor. Revin dupa o perioada destul de lunga. Am o intrebare. Pegaso Aprilia 650 Carburatie sau injectie? Mult noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 pai , stiu cum se comporta la noroi si de aceea , am renuntat . Ma gandesc la un set de Mitas Eo7 noi. Am gasit la 520 setul ! ia mai gandeste-te si schimba E07 cu E09...crede-ma! » Post actualizat in 12 Apr 2016 11:56 e bine asa deoarece intre timp , iau salariul » Post actualizat in 12 Apr 2016 11:57 intreaba-l pe adyficus ....... » Post actualizat in 13 Apr 2016 10:22 intrebare intrebatoare: Se poate ajunge cu motorul la Gura portitei ? » Post actualizat in 13 Apr 2016 19:02 pai , stiu cum se comporta la noroi si de aceea , am renuntat . Ma gandesc la un set de Mitas Eo7 noi. Am gasit la 520 setul ! ia mai gandeste-te si schimba E07 cu E09...crede-ma! » Post actualizat in 12 Apr 2016 11:56 e bine asa deoarece intre timp , iau salariul » Post actualizat in 12 Apr 2016 11:57 intreaba-l pe adyficus ....... » Post actualizat in 13 Apr 2016 10:22 intrebare intrebatoare: Se poate ajunge cu motorul la Gura portitei ? ia mai gandeste-te si schimba E07 cu E09...crede-ma! ia mai gandeste-te si schimba E07 cu E09...crede-ma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 Salut tuturor. Revin dupa o perioada destul de lunga. Am o intrebare. Pegaso Aprilia 650 Carburatie sau injectie? Mult noroc. Eu zic injectie. Am ales injectie si in afara de firele de la pompa de benzina care faceau contact imperfect nu am avut nicio problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 » Post actualizat in 13 Apr 2016 19:02 ia mai gandeste-te si schimba E07 cu E09...crede-ma! te inteleg dar merg mult si pe strada , si cu pasager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 Buna dimineata . Un prieten este posesor de Pegaso si are o problema : ajunge benzina in ulei . Aveti vreo sugestie in privinta remedierii sau macar a cauzelor ? Cu stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 Salut! Daca este posesor de Pegaso pe carburatie, problema uzuala ar putea fi uzura accentuata a garniturilor cuielor Pontou. In acest caz e preferabil sa se inlocuiasca. Garnitura neagra e cea incriminata. Nu stiu daca se gaseste doar garnitura, stiu ca se inlocuiesc cu totul. Oprirea robinetului de benzina a rezervorului, cat timp mobra e oprita, ar fi o solutie temporara pana la inlocuirea cuielor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 Salut! Daca este posesor de Pegaso pe carburatie, problema uzuala ar putea fi uzura accentuata a garniturilor cuielor Pontou. In acest caz e preferabil sa se inlocuiasca. Garnitura neagra e cea incriminata. Nu stiu daca se gaseste doar garnitura, stiu ca se inlocuiesc cu totul. Oprirea robinetului de benzina a rezervorului, cat timp mobra e oprita, ar fi o solutie temporara pana la inlocuirea cuielor. Multumesc frumos . Am sa-i comunic prietenului sugestia . Cu stima . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 (editat) Salut! Daca este posesor de Pegaso pe carburatie, problema uzuala ar putea fi uzura accentuata a garniturilor cuielor Pontou. In acest caz e preferabil sa se inlocuiasca. Garnitura neagra e cea incriminata. Nu stiu daca se gaseste doar garnitura, stiu ca se inlocuiesc cu totul. Oprirea robinetului de benzina a rezervorului, cat timp mobra e oprita, ar fi o solutie temporara pana la inlocuirea cuielor. corect! Varful de cauciuc este fie uzat creindu-se un sant mic , aproape insesizabil cu ochiul , fie imbatranit , casant si nu mai inchide corespunzator.Am inlocuit cuiele la cateva carburatoare ,in aceeasi situatie si problema s-a rezolvat , bineinteles trebuie refacut si nivelul dn pahare etc » Post actualizat in 14 Apr 2016 08:26 Multumesc frumos . Am sa-i comunic prietenului sugestia . Cu stima . daca la cautarea pe goagle nu gasesti kit de repoaratie carb Pegaso 650 , cauta de suzuki Dr 350 este acelas model Mikuni BST 33.Iti recomand sa iei kitul complet , costa cam 115 lei pe carb adica in cazul de fata x2. Gasesti la unimotors Editat Aprilie 14, 2016 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 Va salut. Multumesc pentru sfatul dat referitor la injectie. Cred ca as putea sa va ajut ( in cazul in care se doreste) cu anumite piese pt Pegaso. Momentat sunt in Anglia iar aici unele piese sunt relativ mai ieftine ( sau char mai ieftine) atat SH cat si noi. » Post actualizat in 14 Apr 2016 15:46Si ca tot a venit vorba de piese si sfaturi, am o situatie mai diferita la care sper sa ma puteti ajuta. 1 sapt in urma am fost sa iau o Aprilia ( stare buna, aprox 40000km) am mers 100km cu ea spre casa si a murit( prima oara s-a aprins senzorul de ulei apoi gata) mai aveam inca 140km pana acasa. Inainte sa se opreasca a facut un zgomot destul de ciudat in partea dreapta a motorului ( un fel de pocnitura). Il sun pe omul de la cre am luat-o, el vine cu o platforma sa o ia si imi zice ca o ia si o repara el. Deci bani dati, motocicleta nu am. Acum ma suna omul si imi zice ca este o prob la incarcatul bateriei ( nu incarca) ce ar putea fi? Apoi ca se aude acelasi zgomot urat in dreapta motorului partea de jos. Ce ar putea fi? Ar fi vre-o legatura intre astea 2 simtome? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 incarcarea trece pe la releu, care daca e futu te lasa fara curent si da, stai in drum Acum..ciudat e cu pocnitura/ zgomotul in dr jos Best practice zice, ia motoreta si fa-o tu. Sa nu ai incredere in nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 (editat) In dreapta motorului e alternatorul impreuna cu ansamblul de pornire . Nu mai trebuie pornit motorul . Desfacut si studiat ce s-a intamplat acolo . exista posibilitatea sa se fi rupt arcul rulmentului freewheel si sa intre rolele in angrenaje sau pana rotorului alternator . Editat Aprilie 14, 2016 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 se baga cineva cineva luni si marti pana la bulgari, zona ruse? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 (editat) Sunt foarte curios ce ar putea sa fie defect. Acum a ramas sa discut cu vanzatorul si dupa ce "o face" ne intalnim la jumate de drum si o iau de acolo. ( combinatii ca la rusi) Sunt putin dezamagit .. chiar mi-am pus multe sperante in ea. Anul trecut am avut o alta aprilia pegaso pe carburator cu care am facut 5000km intr-o saptamana. NU AM AVUT NICI O JENA . A mers ceas. consum de 5.2 extern ( fara sa o menajez) Cea mai mare parte din service l-am facut singur ( dar cu ajutorul vostru). Nu este vorba de lauda ci doar ca sunt de acord cu Raoul Serban. Insa imprejurarile sunt astfel si nu prea am ce face. Probabil voi mai avea nevoie de sfaturile voastre constructive (intelectual si mecanic/tehnic ) Editat Aprilie 15, 2016 de IulianPEG*650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 E cineva interesat sa cumpere un parbriz inalt pentru Pegaso 650? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 E cineva interesat sa cumpere un parbriz inalt pentru Pegaso 650? ce model de pegaso si ce pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 Pegaso 2002 si pret nu stiu sa zic, ideal ar fi sa il schimb cu unul scurt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 Salut. Cine are nevoie de piulitele in manson de cauciuc pentru carene, le-am gasit la Bavaria (Otopeni), 13 lei bucata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 Buna seara tuturor. Mi-a ajuns CALUL. cu probleme... evident. LET THE PARTY START! Este cineva care se pricepe la partea electrica pentru Aprilia 650 ie 2002? Credeti ca ma-ti putea ajuta? Se pare ca am o mare problema si anume... NU PORNESTE. Bateria incarcata, pun contact toate becurile se aprind cum trebuie ( pompa de benzina functioneaza), Cand apas pe butonul de pornire nu face nimic. Unde ma uit? ar putea fi de la bobina de pornire ( solenoid)? Cu reespect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 Cumpara un multimetru ieftin de 15 lei o sa te ajute si pe viitor . masoara pana unde ajunge curentul, e posibil sa fie releul de pornire, cablul, conexiuni imperfecte la borne, carbuni la electromotor, etc. Din pacate daca trozneste in dreapta, e posibil sa fie fraiul cu bilele sarite, nu o porni pana nu defaci capacul. Uleiul ce culoare are, are semne de pilitura in el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 Perfect. Bina ca mi-ai zis. Maine voi face toate etapele astea. Mai greu cu aparatul de măsură... Nu prea(deloc) știu sa îl folosesc. Alte păreri... Sfaturi sunt numai ochi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 Parerea mea e sa o duci la un mecanic. In cel mai rau caz, tinand cont ca ai zis ca s-a aprins martorul lipsa presiune ulei, e motorul blocat si risti sa parlesti si electromotorul daca tot incerci sa o pornesti. Sau ai butonul de pornire stricat. Sau vreun fir desfacut. Sau o siguranta arsa. Sau senzorul de cric belit. Sau...sau...sau...pana nu o desfaci nu poti sa stii. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 Perfect. Bina ca mi-ai zis. Maine voi face toate etapele astea. Mai greu cu aparatul de măsură... Nu prea(deloc) știu sa îl folosesc. Alte păreri... Sfaturi sunt numai ochi. Ai sa razi, dar iti zic una buna: acum doi ani, dupa o iarna lunga, pun bateria pe ea si dau sa o pornesc. Se aprind beculetele, dau la automat Pauza. Nu pleaca. Ma mai uit o data la soc, la robinetul de benzina, misc pipele bujiilor. Nimic. O parchez langa masina si iau curent de acolo, ca sa nu descarc bacteria mea. La fel. Dupa indelungi cautari si nervi observ un lucru ciudat: butonul mare, rosu, contactul general nu era pus. Probabil ca atunci cand ii dadusem zapada jos, l-am mutat in pozitia STOP. Cum nu am treaba cu el niciodata, nu mi-am dat seama. Sper din tot sufletul ca si la tine e o problema de neatentie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 Din ce oras esti Iuliane, poate gasesti pe cineva minitehnicus sa te ajute... eu as avea si o presa de volanta, insa sunt deabia prin capatul nu prea vizitat al tarii, la mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 poze de la plimbarea de ieri din bulgaria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 Multumesc dar nu ma poate nimeni ajuta direct. Sunt in minunata Anglie! (unde ai 3 luni de "vara" si din alea 1,5 ploua) Am incercat toate lucrurile marunte( buton oprire urgenta, bujii, injectoare, ECU ( sper ca asa se numeste) bobina de inductie ( la care eu am umblat si cred ca am stricat ceva, AM LUAT UNA NOUA), carbunii sunt buni ( am verificat.. mai mult de 3/4 valabil) Ce nu inteleg la bobina aia solenoida... are un cablu (merge la +baterie) inca unul pleaca la dracia aia cu carbuni care invarte motorul( am uitat numele.. rotor?) plus inca 2 cabluri mici care merg spre radiator??? Am cumparat ieri un aparat de masura.. supriza NU FUNCTIONEAZA! am pus baterie noua nu masoara nimic ( trebuie sa il duc la schimbat) alt timp pierdut. Ok. as merge cu ea la service ( 40£ sa o ia de acasa ca doar.. nu porneste) plus inca 350£ sa o repare ( ca doar sunt in minunata tara) :-/ Astept sa imi vina bobina, si releul de incarcare, intre timp voi desface la alternator sa vad daca este ceva rupt + voi verifica butonul de pornire daca face contact. Tare banuiesc ca va trebui sa desfact toata cablaraia ( mai mult partea din spate) Sfaturi? sugestii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.