Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

pai , stiu cum se comporta la noroi si de aceea , am renuntat . Ma gandesc la un set de Mitas Eo7 noi. Am gasit la 520 setul !

 

ia mai gandeste-te si schimba E07 cu E09...crede-ma!

 

» Post actualizat in 12 Apr 2016 11:56

e bine asa deoarece intre timp , iau salariul

 

» Post actualizat in 12 Apr 2016 11:57

intreaba-l pe adyficus .......

 

» Post actualizat in 13 Apr 2016 10:22

intrebare intrebatoare:

Se poate ajunge cu motorul la Gura portitei ?

» Post actualizat in 13 Apr 2016 19:02

 

 

pai , stiu cum se comporta la noroi si de aceea , am renuntat . Ma gandesc la un set de Mitas Eo7 noi. Am gasit la 520 setul !

 

ia mai gandeste-te si schimba E07 cu E09...crede-ma!

 

» Post actualizat in 12 Apr 2016 11:56

e bine asa deoarece intre timp , iau salariul

 

» Post actualizat in 12 Apr 2016 11:57

intreaba-l pe adyficus .......

 

» Post actualizat in 13 Apr 2016 10:22

intrebare intrebatoare:

Se poate ajunge cu motorul la Gura portitei ?

ia mai gandeste-te si schimba E07 cu E09...crede-ma!

 

 

ia mai gandeste-te si schimba E07 cu E09...crede-ma!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut tuturor.

Revin dupa o perioada destul de lunga. :)

Am o intrebare.

Pegaso Aprilia 650 Carburatie sau injectie?

 

Mult noroc.

 

Eu zic injectie. Am ales injectie si in afara de firele de la pompa de benzina care faceau contact imperfect nu am avut nicio problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata . Un prieten este posesor de Pegaso si are o problema : ajunge benzina in ulei . Aveti vreo sugestie in privinta remedierii sau macar a cauzelor ?

Cu stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Daca este posesor de Pegaso pe carburatie, problema uzuala ar putea fi uzura accentuata a garniturilor cuielor Pontou.

In acest caz e preferabil sa se inlocuiasca. Garnitura neagra e cea incriminata. Nu stiu daca se gaseste doar garnitura, stiu ca se inlocuiesc cu totul.

Oprirea robinetului de benzina a rezervorului, cat timp mobra e oprita, ar fi o solutie temporara pana la inlocuirea cuielor.

 

post-85683-0-99662400-1460616207_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Daca este posesor de Pegaso pe carburatie, problema uzuala ar putea fi uzura accentuata a garniturilor cuielor Pontou.

In acest caz e preferabil sa se inlocuiasca. Garnitura neagra e cea incriminata. Nu stiu daca se gaseste doar garnitura, stiu ca se inlocuiesc cu totul.

Oprirea robinetului de benzina a rezervorului, cat timp mobra e oprita, ar fi o solutie temporara pana la inlocuirea cuielor.

Multumesc frumos . Am sa-i comunic prietenului sugestia .

Cu stima .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Daca este posesor de Pegaso pe carburatie, problema uzuala ar putea fi uzura accentuata a garniturilor cuielor Pontou.

In acest caz e preferabil sa se inlocuiasca. Garnitura neagra e cea incriminata. Nu stiu daca se gaseste doar garnitura, stiu ca se inlocuiesc cu totul.

Oprirea robinetului de benzina a rezervorului, cat timp mobra e oprita, ar fi o solutie temporara pana la inlocuirea cuielor.

corect! Varful de cauciuc este fie uzat creindu-se un sant mic , aproape insesizabil cu ochiul , fie imbatranit , casant si nu mai inchide corespunzator.Am inlocuit cuiele la cateva carburatoare ,in aceeasi situatie si problema s-a rezolvat , bineinteles trebuie refacut si nivelul dn pahare etc

» Post actualizat in 14 Apr 2016 08:26

Multumesc frumos . Am sa-i comunic prietenului sugestia .

Cu stima .

daca la cautarea pe goagle nu gasesti kit de repoaratie carb Pegaso 650 , cauta de suzuki Dr 350 este acelas model Mikuni BST 33.Iti recomand sa iei kitul complet , costa cam 115 lei pe carb adica in cazul de fata x2. Gasesti la unimotors

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut. Multumesc pentru sfatul dat referitor la injectie.

Cred ca as putea sa va ajut ( in cazul in care se doreste) cu anumite piese pt Pegaso. Momentat sunt in Anglia iar aici unele piese sunt relativ mai ieftine ( sau char mai ieftine) atat SH cat si noi.


» Post actualizat in 14 Apr 2016 15:46

Si ca tot a venit vorba de piese si sfaturi, am o situatie mai diferita la care sper sa ma puteti ajuta.

1 sapt in urma am fost sa iau o Aprilia ( stare buna, aprox 40000km) am mers 100km cu ea spre casa si a murit( prima oara s-a aprins senzorul de ulei apoi gata) mai aveam inca 140km pana acasa.

Inainte sa se opreasca a facut un zgomot destul de ciudat in partea dreapta a motorului ( un fel de pocnitura). Il sun pe omul de la cre am luat-o, el vine cu o platforma sa o ia si imi zice ca o ia si o repara el. Deci bani dati, motocicleta nu am.

Acum ma suna omul si imi zice ca este o prob la incarcatul bateriei ( nu incarca) ce ar putea fi?

Apoi ca se aude acelasi zgomot urat in dreapta motorului partea de jos. Ce ar putea fi?

 

Ar fi vre-o legatura intre astea 2 simtome?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incarcarea trece pe la releu, care daca e futu te lasa fara curent si da, stai in drum

Acum..ciudat e cu pocnitura/ zgomotul in dr jos

Best practice zice, ia motoreta si fa-o tu. Sa nu ai incredere in nimeni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In dreapta motorului e alternatorul impreuna cu ansamblul de pornire . Nu mai trebuie pornit motorul . Desfacut si studiat ce s-a intamplat acolo .

 

exista posibilitatea sa se fi rupt arcul rulmentului freewheel si sa intre rolele in angrenaje sau pana rotorului alternator .

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt foarte curios ce ar putea sa fie defect.

Acum a ramas sa discut cu vanzatorul si dupa ce "o face" ne intalnim la jumate de drum si o iau de acolo. ( combinatii ca la rusi) :D

Sunt putin dezamagit .. chiar mi-am pus multe sperante in ea.

Anul trecut am avut o alta aprilia pegaso pe carburator cu care am facut 5000km intr-o saptamana. NU AM AVUT NICI O JENA . A mers ceas. consum de 5.2 extern ( fara sa o menajez)

Cea mai mare parte din service l-am facut singur ( dar cu ajutorul vostru). Nu este vorba de lauda ci doar ca sunt de acord cu Raoul Serban.

Insa imprejurarile sunt astfel si nu prea am ce face.

Probabil voi mai avea nevoie de sfaturile voastre constructive (intelectual si mecanic/tehnic :) )

Editat de IulianPEG*650
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara tuturor.

Mi-a ajuns CALUL. cu probleme... evident.

LET THE PARTY START!

Este cineva care se pricepe la partea electrica pentru Aprilia 650 ie 2002?

Credeti ca ma-ti putea ajuta?

Se pare ca am o mare problema si anume... NU PORNESTE.

Bateria incarcata, pun contact toate becurile se aprind cum trebuie ( pompa de benzina functioneaza), Cand apas pe butonul de pornire nu face nimic. :(

Unde ma uit? ar putea fi de la bobina de pornire ( solenoid)?

 

Cu reespect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpara un multimetru ieftin de 15 lei o sa te ajute si pe viitor . masoara pana unde ajunge curentul, e posibil sa fie releul de pornire, cablul, conexiuni imperfecte la borne, carbuni la electromotor, etc. Din pacate daca trozneste in dreapta, e posibil sa fie fraiul cu bilele sarite, nu o porni pana nu defaci capacul. Uleiul ce culoare are, are semne de pilitura in el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e sa o duci la un mecanic. In cel mai rau caz, tinand cont ca ai zis ca s-a aprins martorul lipsa presiune ulei, e motorul blocat si risti sa parlesti si electromotorul daca tot incerci sa o pornesti. Sau ai butonul de pornire stricat. Sau vreun fir desfacut. Sau o siguranta arsa. Sau senzorul de cric belit. Sau...sau...sau...pana nu o desfaci nu poti sa stii. Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Perfect. Bina ca mi-ai zis. Maine voi face toate etapele astea. Mai greu cu aparatul de măsură... Nu prea(deloc) știu sa îl folosesc.

Alte păreri... Sfaturi sunt numai ochi.

Ai sa razi, dar iti zic una buna: acum doi ani, dupa o iarna lunga, pun bateria pe ea si dau sa o pornesc. Se aprind beculetele, dau la automat Pauza. Nu pleaca. Ma mai uit o data la soc, la robinetul de benzina, misc pipele bujiilor. Nimic. O parchez langa masina si iau curent de acolo, ca sa nu descarc bacteria mea. La fel.

Dupa indelungi cautari si nervi observ un lucru ciudat: butonul mare, rosu, contactul general nu era pus. Probabil ca atunci cand ii dadusem zapada jos, l-am mutat in pozitia STOP. Cum nu am treaba cu el niciodata, nu mi-am dat seama.

Sper din tot sufletul ca si la tine e o problema de neatentie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce oras esti Iuliane, poate gasesti pe cineva minitehnicus sa te ajute... eu as avea si o presa de volanta, insa sunt deabia prin capatul nu prea vizitat al tarii, la mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc dar nu ma poate nimeni ajuta direct. Sunt in minunata Anglie! (unde ai 3 luni de "vara" si din alea 1,5 ploua)

Am incercat toate lucrurile marunte( buton oprire urgenta, bujii, injectoare, ECU ( sper ca asa se numeste) bobina de inductie ( la care eu am umblat si cred ca am stricat ceva, AM LUAT UNA NOUA), carbunii sunt buni ( am verificat.. mai mult de 3/4 valabil)

Ce nu inteleg la bobina aia solenoida... are un cablu (merge la +baterie) inca unul pleaca la dracia aia cu carbuni care invarte motorul( am uitat numele.. rotor?) plus inca 2 cabluri mici care merg spre radiator???

 

Am cumparat ieri un aparat de masura.. supriza NU FUNCTIONEAZA! am pus baterie noua nu masoara nimic ( trebuie sa il duc la schimbat) alt timp pierdut.

Ok. as merge cu ea la service ( 40£ sa o ia de acasa ca doar.. nu porneste) plus inca 350£ sa o repare ( ca doar sunt in minunata tara) :D :-/

 

Astept sa imi vina bobina, si releul de incarcare, intre timp voi desface la alternator sa vad daca este ceva rupt + voi verifica butonul de pornire daca face contact.

Tare banuiesc ca va trebui sa desfact toata cablaraia ( mai mult partea din spate) :(

 

Sfaturi? sugestii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc dar nu ma poate nimeni ajuta direct. Sunt in minunata Anglie! (unde ai 3 luni de "vara" si din alea 1,5 ploua)

Am incercat toate lucrurile marunte( buton oprire urgenta, bujii, injectoare, ECU ( sper ca asa se numeste) bobina de inductie ( la care eu am umblat si cred ca am stricat ceva, AM LUAT UNA NOUA), carbunii sunt buni ( am verificat.. mai mult de 3/4 valabil)

Ce nu inteleg la bobina aia solenoida... are un cablu (merge la +baterie) inca unul pleaca la dracia aia cu carbuni care invarte motorul( am uitat numele.. rotor?) plus inca 2 cabluri mici care merg spre radiator???

 

Am cumparat ieri un aparat de masura.. supriza NU FUNCTIONEAZA! am pus baterie noua nu masoara nimic ( trebuie sa il duc la schimbat) alt timp pierdut.

Ok. as merge cu ea la service ( 40£ sa o ia de acasa ca doar.. nu porneste) plus inca 350£ sa o repare ( ca doar sunt in minunata tara) :D :-/

 

Astept sa imi vina bobina, si releul de incarcare, intre timp voi desface la alternator sa vad daca este ceva rupt + voi verifica butonul de pornire daca face contact.

Tare banuiesc ca va trebui sa desfact toata cablaraia ( mai mult partea din spate) :(

 

Sfaturi? sugestii?

Eu am inteles ca nu porneste, dar n-am inteles daca invarte electromotorul.

Daca nu invarte electromotorul, bag-o intr-a cincea si da de roata din spate. Vezi sa nu fie gripat pistonul, desi nu cred. In aceeasi idee, cand apesi pe butonul de pornire, observa daca clantane un releu, pe sub sa ar trebui sa fie. Poate nu ajunge curent la electromotor. Exista varianta sa-i pui contact, s-a o bagi intr-a treia si te impinga cineva. Nu stiu cum e la injectie.

Daca invarte si nu porneste, e clar ca ori ii lipseste benzina, ori n-are aprindere.

Cu aprinderea o rezolvi usor, scoti fisa de la bujie, o pui pe masa( - ) si vezi daca da scanteie cand apesi pornirea.

Cu benzina... mai complicat la injectie.

Ultima varianta, fa-o pachet si trimite-o vanzatorului, sa se spele cu ea pe cap!

» Post actualizat in 19 Apr 2016 11:45

La pascut!

post-88469-0-71327200-1461066319_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...