piratu Postat Iunie 29, 2008 Share Postat Iunie 29, 2008 Salut, nu are cum sa iti ajunga combustibilul in ulei fara sa fie o problema de penetrare a garniturilor... Verifica daca nu cumva ti-a scazut si apa..., daca uleiul are spume, etc. Un amic de al meu a cumparat un motor cu care s-a mers cu socul tras,... a trebuit sa schimbe garnitura de chiulasa. Sa nu fie la fel si la tine. Daca insa e, se poate repara, si tot raul spre bine: vei avea un motor nou ! Eu stiu ca daca se duce garnitura de chiulasa, atunci ajunge ulei in apa. Deoarece presiunea din circuitul de ungere e mai mare decat cea din cel de racire. Benzina in ulei ... doar din amestec bogat... si exista 2 ipoteze: - cablul soc intins prea tare... si eu am cam umblat la comenzi cand am remontat motorul dupa transportul din germania... - pur si simplu amestecul bogat din reglajul carburatorului. Mai banuiam eu... fiind alimentare prin cadere... sa nu inchida perfect cuiul poanton si benzina sa curga incet in camera de nivel constant al carburatorului si dupa sa umple cilindrul... motorul de benzina. Dar eu banuiesc clapeta de soc... de fapt sistemul de imbogatire a amestecului pentru o pornire mai usoara. De ce? fiindca mi se intampla cateodata la revenire ... si la viteze mai mari.. sa-mi dea rateuri. Se aprinde amestecul pe tobe. Ardere incompleta ! Bujia e noua .. deci ce mai ramane e amestecul bogat! Soc sau reglaj... ?? Pun intrebarile ca sa vad caca nu cumva sunt defecte tipice ... sa nu ma infing. O sa o iau pe rand.. : - verific cablul socului sa nu fie strans - schimb uleiul - o sa tin inchis robinetul cat e parcata... O rezolv eu. Daca nu... ii dau foc ! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivangogu Postat Iunie 29, 2008 Share Postat Iunie 29, 2008 Salut.am avut o belea cu unul in trafic, mi-a deschis usa in mers si m-a aruncat pe jos.eu m-am ales cu genunchiul bulit si motorul cu carenele zgariate si nici nu prea mai merge cum trebuie.ce vroiam sa intreb:avand in vedere ca nu mi-au pus genunchiul intr-o atela ghipsata pt.2 saptamani si motorul a ramas in fata sectiei astia de la asigurari or sa vina sa il ia sau cum?vina s-a stabilit a fi a consevarului.si inca ceva, cred ca mi s-a scurs si acidul din baterie, a stat ceva pe jos, cum sa o bag la daune la asigurari?astept pareri carora din pacate li s-a mai intamplat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piratu Postat Iunie 29, 2008 Share Postat Iunie 29, 2008 Salut.am avut o belea cu unul in trafic, mi-a deschis usa in mers si m-a aruncat pe jos.eu m-am ales cu genunchiul bulit si motorul cu carenele zgariate si nici nu prea mai merge cum trebuie.ce vroiam sa intreb:avand in vedere ca nu mi-au pus genunchiul intr-o atela ghipsata pt.2 saptamani si motorul a ramas in fata sectiei astia de la asigurari or sa vina sa il ia sau cum?vina s-a stabilit a fi a consevarului.si inca ceva, cred ca mi s-a scurs si acidul din baterie, a stat ceva pe jos, cum sa o bag la daune la asigurari?astept pareri carora din pacate li s-a mai intamplat. Naspa... - e de datoria ta sa o duci la asigurator.. unde se va face constatarea. - se face constatarea dauneleor... calcule... valoare catalog... daca e mare valoarea pagubei si depaseste valoarea motorului te vor despagubi in bani. - cu bateria... pur si simplu ii spui agentului situatia. Din cauza accidentului s-a deteriorat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Iunie 29, 2008 Share Postat Iunie 29, 2008 intra pe id meu de messsssss!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Iunie 29, 2008 Share Postat Iunie 29, 2008 Salut, nu are cum sa iti ajunga combustibilul in ulei fara sa fie o problema de penetrare a garniturilor... Verifica daca nu cumva ti-a scazut si apa..., daca uleiul are spume, etc. Un amic de al meu a cumparat un motor cu care s-a mers cu socul tras,... a trebuit sa schimbe garnitura de chiulasa. Sa nu fie la fel si la tine. Daca insa e, se poate repara, si tot raul spre bine: vei avea un motor nou ! Benzina nu ar trebui sa ajungă în ulei decât dacă sunt uzați segmenții. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piratu Postat Iunie 29, 2008 Share Postat Iunie 29, 2008 Ce ulei sa bag in motor? In carte scrie 5w40 Agip. Am gasit la Meteor cu 30ron/litru. Ma batea gandul sa-i dau un 10w40. Cam are 32000km... si o fi si ea mai obosita... 1997.... mai ales pt pachetele de discuri de la cutia de viteze. Cu uleiul asta scotea niste sunete mai metalice... Ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Iunie 29, 2008 Share Postat Iunie 29, 2008 Să bagi ce scrie în manual. Sunt mulți care au avut probleme cu alt tip de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocs Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Salve! N-ai tubeless,ai cu camera. Ai perfecta dreptate. Din cate stiu eu,numa GS-urile mari inghit tubeless pe jante cu spite,dar nu sunt sigur,daca stie cineva sa ne ilumineze La GS mare, adica care sunt cu motor boxer, janta arata altfel, spitele sunt incastrate in partea exterioara, si de aceea pot fi echipate cu cauciucuri tubeless. Vezi poza. uff, ocs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piratu Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Aprilia Pegaso 3 ....650cmc 1997 Se incinge motorul. Acul sta aproape de rosu... La voi e la fel? Ulei schimbat... Antigel este... Oare ce e ? Termostat ? pompa apa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 (editat) Ai pus ulei de care zice în manual să pui? @ocs: aÂşa e. Pegso merg numai uc cameră. M-am uitat mai atent Âşi spițele nu sunt izolate perfect de banda aceea de plastic. Editat Iunie 30, 2008 de ftraian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Iunie 30, 2008 Autor Share Postat Iunie 30, 2008 Nu,nu prea merge fara camera... Va anunt cu regret in suflet ca va parasesc.Am pus Aprilica la vanzare,prea putin pentru cat valoreaza de fapt,dar trebuie sa ne despartim.Ramane alegerea:TDM sau V-Strom 1000.Tough... Oricum,ii un motor fain,da' cu bagaj si pasager trage greu saracu'de-aia vreau una mai sanatoasa (chit ca cu Pegasu te joci in trafic,dar...). Sa auzim de bine P.S. O sa mai arunc un ochi pe aici,nu scapati asa usor Ura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piratu Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 (editat) Cam asa arata ceasul la mine. Si cateodata mai urca pana spre inceputul zonei rosii. Sa ma iut la termostat ? la pompa de apa? Poate nu se mai invarte paleta la pompa de apa... Sau termostatul o fi inchis... Editat Iunie 30, 2008 de piratu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aripi Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Salutare. Astazi am avut primul meu "accident" Pe cand urcam frumos dealul Feleacului (Cluj Napoca) si mergeam frumos dintr-o data se blocheaza roata spate si se tureaza motoru in draci Cand ma uit in spate lantul statea ca o coada de sarpe in urma mea Tzapa!!!!! Si nu am stat eu 2 ore pana sa gasesc masina cu plaforma sa ma aduca acasa(noroc cu un alt motociclist din Cluj care a oprit sa ma intrebe daca ma ajuta cu ceva si mi-a dat un numar de telefon) si daca asta nu ar fi ajuns a inceput sa si ploua dar, eu sa fiu sanatos ca nu am cazut si nu am patit nimik. Acuma pagubele 90RON platforma+kit de lant+manopera Sa auzim de bine si asfalt uscat. Care sunteti din Cluj daca stiti oameni care aduc kit de lant si la ce pret datimi varog de veste. PS. Astia cu masinile sunt nesimtiti si cand nu esti in trafic cu motorul! Au facut baza de mine si cand statea pe marginea drumului. Citez: "Na! Motor iti trebuie".......oameni de cacao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto8 Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 PS. Astia cu masinile sunt nesimtiti si cand nu esti in trafic cu motorul! Au facut baza de mine si cand statea pe marginea drumului. Citez: "Na! Motor iti trebuie".......oameni de cacao mie doctorul, cand am intrat in cabinet schiopatand si i-am zis ca mi=o cazut motorul pe picior, o ranjit si aproape c-o tipat "asa va trebuie voua motociclistilor" tampiti multi aia pe patru roti care se cred mai destepti ca noi... cauzele ruperii lantului? ceva semne prevestitoare? sfaturi pe care le-ai primit in privinta asta?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 Bine că nu ai căzut. Kit de lanț 110€ pe louis. Sunt în Cluj câțiva oameni care aduc. Eventual poți încerca dacă au la unul din magazinele moto din Cluj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Iulie 1, 2008 Autor Share Postat Iulie 1, 2008 Cam asa arata ceasul la mine. Si cateodata mai urca pana spre inceputul zonei rosii. Sa ma iut la termostat ? la pompa de apa? Poate nu se mai invarte paleta la pompa de apa... Sau termostatul o fi inchis... Pai e ok,nu-i panica.Ventilatorul trebuie sa plece la 90 de grade.Si mie imi mai trece acul pe zona rosie in trafic,cand stau mult intre masini si nu se ventileaza calumea,dar nu-i panica.Termostatul se afla in spatele pompei de apa.Daca vrei poti desface capacul pompei de apa s-o scoti sa te uiti la ea,dar ca sa ajungi la termostat trebuie sa scoti capacul de pa ambreiaj cu totul si e mai complicat.Da' ce-ai patit,ti de incinge rau sau cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aripi Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 Cauza ruperii lantului.......dupa vreo 300 km dupa ce l-am cumparat am vazut ca 2 zale erau cam fixe . Eu zic ca de acolo sa rupt. Din pacate la cum arata lantul dupa, nu mi-am mai putut da seama care era zala fixa ca era tot rasucit si mai multe fixe. Eh, greseala mea. Din cate am inteles atunci cand cumperi un motor second hand ar cam trebui sa ii schimbi kitul de lant, sa ii faci o revizie, etc, dar eu bineinteles ca nu i-am facut. Am fost bucuros ca am motor si i-am dat la drum:D(greseala mare, putea fi mai rau). Am sa caut pe la magazinele din Cluj. Astazi si merg sa caut ca saptamana viitoare trebe sa plec din oras si aveam de gand sa merg cu motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Iulie 1, 2008 Autor Share Postat Iulie 1, 2008 Cauza ruperii lantului.......dupa vreo 300 km dupa ce l-am cumparat am vazut ca 2 zale erau cam fixe . Eu zic ca de acolo sa rupt. Din pacate la cum arata lantul dupa, nu mi-am mai putut da seama care era zala fixa ca era tot rasucit si mai multe fixe. Eh, greseala mea. Din cate am inteles atunci cand cumperi un motor second hand ar cam trebui sa ii schimbi kitul de lant, sa ii faci o revizie, etc, dar eu bineinteles ca nu i-am facut. Am fost bucuros ca am motor si i-am dat la drum:D(greseala mare, putea fi mai rau). Am sa caut pe la magazinele din Cluj. Astazi si merg sa caut ca saptamana viitoare trebe sa plec din oras si aveam de gand sa merg cu motorul. Am patit-o si eu,inca mai aveam si pasager,noroc ca nu ne-am frant gatul. Lantul trebuie verificat periodic sa fie intins calumea,uns periodic,si avut grija de el in general.Verifica siguranta pinionului primar,daca e sparta cumpara alta,cel putin a mea se mai tinea intr-o bucata.Nu strica sa-ti dedici o zi sa umbli la ea,sa-i cureti toate alea,e placut si util S-auzim de bine :jump: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 Cam asa arata ceasul la mine. Si cateodata mai urca pana spre inceputul zonei rosii. Sa ma iut la termostat ? la pompa de apa? Poate nu se mai invarte paleta la pompa de apa... Sau termostatul o fi inchis... -exact asa face si la mine in trafic..ventilatorul porneste, nu urca mai mult niciodata... nu am avut probleme. -pornirea la rece ..aceleasi probleme. Pana la urma dupa ce am inecat-o de 2 ori (daca tragi socul pana la capat sau peste 3 sferturi a aparut problema asta), il trag putin, dau buton (o ia la sfert) si pleaca sub turata. Mai trag socul putin pana il reglez la 1500 si aia e. Impresia e totusi ca se incalzeste cam greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 la mine mai sus de 80.5 nu a urcat veci!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piratu Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 Cred ca am gasit solutia! Jumatate din radiator ramane gol. Partea superioara. De ce? Radiatorul e cel mai sus... Si mai e un furtun subtire ... care leaga vasul de intrarea in radiator langa buson. Acela trece prin zona fierbinte... de deterioreaza ... si prinde aer instalatia pe acolo. Am citit pe niste forumuri internationale. O sa verific si o sa va spun si voua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brogdan Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 care imi zice si mie de unde sa comand distributia? adic cele 2 pinioane de la axele cu came si pinionul de jos, si Lantul?? sa vad cati bani face sa vad dac merita sa mai bag in ea sau dac nu..va mai alegeti cu una facuta bucati azi am reglat si eu distributia si merge unsa..da nu stiu pt cat timp ca e uzata:D nu imi mai tzacane ca nebuna! bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piratu Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 care imi zice si mie de unde sa comand distributia? adic cele 2 pinioane de la axele cu came si pinionul de jos, si Lantul?? sa vad cati bani face sa vad dac merita sa mai bag in ea sau dac nu..va mai alegeti cu una facuta bucati azi am reglat si eu distributia si merge unsa..da nu stiu pt cat timp ca e uzata:D nu imi mai tzacane ca nebuna! bafta ia vezi ... te ajuta? http://www.wendelmotorraeder.de/shop/index...a32ed79b2a605dd http://www.centroricambi.de/ http://schradt.net/index.php?dir=mo/peg/wa...&file=gabel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 (editat) Pinion cu lan? aduc în Cluj Romi, Motoland ?i Auner-Suzuki (Flore?ti). Editat Iulie 2, 2008 de ftraian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 Consum in oras 8,7. Afara inca nu i-am facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.