Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Salut,

nu are cum sa iti ajunga combustibilul in ulei fara sa fie o problema de penetrare a garniturilor...

Verifica daca nu cumva ti-a scazut si apa..., daca uleiul are spume, etc.

 

Un amic de al meu a cumparat un motor cu care s-a mers cu socul tras,... a trebuit sa schimbe garnitura de chiulasa.

 

Sa nu fie la fel si la tine. Daca insa e, se poate repara, si tot raul spre bine: vei avea un motor nou !

 

 

Eu stiu ca daca se duce garnitura de chiulasa, atunci ajunge ulei in apa. Deoarece presiunea din circuitul de ungere e mai mare decat cea din cel de racire.

 

Benzina in ulei ... doar din amestec bogat... si exista 2 ipoteze:

 

- cablul soc intins prea tare... si eu am cam umblat la comenzi cand am remontat motorul dupa transportul din germania...

- pur si simplu amestecul bogat din reglajul carburatorului.

 

Mai banuiam eu... fiind alimentare prin cadere... sa nu inchida perfect cuiul poanton si benzina sa curga incet in camera de nivel constant al carburatorului si dupa sa umple cilindrul... motorul de benzina.

 

Dar eu banuiesc clapeta de soc... de fapt sistemul de imbogatire a amestecului pentru o pornire mai usoara.

De ce? fiindca mi se intampla cateodata la revenire ... si la viteze mai mari.. sa-mi dea rateuri. Se aprinde amestecul pe tobe. Ardere incompleta !

Bujia e noua .. deci ce mai ramane e amestecul bogat! Soc sau reglaj... ??

 

Pun intrebarile ca sa vad caca nu cumva sunt defecte tipice ... sa nu ma infing.

 

O sa o iau pe rand.. :

- verific cablul socului sa nu fie strans

- schimb uleiul

- o sa tin inchis robinetul cat e parcata...

 

O rezolv eu. Daca nu... ii dau foc ! :kali:

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut.am avut o belea cu unul in trafic, mi-a deschis usa in mers si m-a aruncat pe jos.eu m-am ales cu genunchiul bulit si motorul cu carenele zgariate si nici nu prea mai merge cum trebuie.ce vroiam sa intreb:avand in vedere ca nu mi-au pus genunchiul intr-o atela ghipsata pt.2 saptamani si motorul a ramas in fata sectiei astia de la asigurari or sa vina sa il ia sau cum?vina s-a stabilit a fi a consevarului.si inca ceva, cred ca mi s-a scurs si acidul din baterie, a stat ceva pe jos, cum sa o bag la daune la asigurari?astept pareri carora din pacate li s-a mai intamplat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.am avut o belea cu unul in trafic, mi-a deschis usa in mers si m-a aruncat pe jos.eu m-am ales cu genunchiul bulit si motorul cu carenele zgariate si nici nu prea mai merge cum trebuie.ce vroiam sa intreb:avand in vedere ca nu mi-au pus genunchiul intr-o atela ghipsata pt.2 saptamani si motorul a ramas in fata sectiei astia de la asigurari or sa vina sa il ia sau cum?vina s-a stabilit a fi a consevarului.si inca ceva, cred ca mi s-a scurs si acidul din baterie, a stat ceva pe jos, cum sa o bag la daune la asigurari?astept pareri carora din pacate li s-a mai intamplat.

 

 

Naspa...

 

- e de datoria ta sa o duci la asigurator.. unde se va face constatarea.

- se face constatarea dauneleor... calcule... valoare catalog... daca e mare valoarea pagubei si depaseste valoarea motorului te vor despagubi in bani.

- cu bateria... pur si simplu ii spui agentului situatia. Din cauza accidentului s-a deteriorat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

nu are cum sa iti ajunga combustibilul in ulei fara sa fie o problema de penetrare a garniturilor...

Verifica daca nu cumva ti-a scazut si apa..., daca uleiul are spume, etc.

 

Un amic de al meu a cumparat un motor cu care s-a mers cu socul tras,... a trebuit sa schimbe garnitura de chiulasa.

 

Sa nu fie la fel si la tine. Daca insa e, se poate repara, si tot raul spre bine: vei avea un motor nou !

Benzina nu ar trebui sa ajungă în ulei decât dacă sunt uzați segmenții.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ulei sa bag in motor?

 

In carte scrie 5w40 Agip. Am gasit la Meteor cu 30ron/litru.

 

Ma batea gandul sa-i dau un 10w40. Cam are 32000km... si o fi si ea mai obosita... 1997.... mai ales pt pachetele de discuri de la cutia de viteze.

Cu uleiul asta scotea niste sunete mai metalice...

 

Ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve!

N-ai tubeless,ai cu camera.

Ai perfecta dreptate. :jump:

 

Din cate stiu eu,numa GS-urile mari inghit tubeless pe jante cu spite,dar nu sunt sigur,daca stie cineva sa ne ilumineze :P

La GS mare, adica care sunt cu motor boxer, janta arata altfel, spitele sunt incastrate in partea exterioara, si de aceea pot fi echipate cu cauciucuri tubeless.

Vezi poza.

 

uff,

ocs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai pus ulei de care zice în manual să pui?

 

@ocs: aÂşa e. Pegso merg numai uc cameră. M-am uitat mai atent Âşi spițele nu sunt izolate perfect de banda aceea de plastic.

Editat de ftraian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu,nu prea merge fara camera...

 

Va anunt cu regret in suflet ca va parasesc.Am pus Aprilica la vanzare,prea putin pentru cat valoreaza de fapt,dar trebuie sa ne despartim.Ramane alegerea:TDM sau V-Strom 1000.Tough...

 

Oricum,ii un motor fain,da' cu bagaj si pasager trage greu saracu'de-aia vreau una mai sanatoasa (chit ca cu Pegasu te joci in trafic,dar...).

 

Sa auzim de bine :jump:

 

P.S. O sa mai arunc un ochi pe aici,nu scapati asa usor :P

 

Ura!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa arata ceasul la mine.

 

Si cateodata mai urca pana spre inceputul zonei rosii.

 

Sa ma iut la termostat ? la pompa de apa?

 

Poate nu se mai invarte paleta la pompa de apa...

Sau termostatul o fi inchis...

post-27046-1214839020_thumb.jpg

post-27046-1214839668_thumb.jpg

Editat de piratu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Astazi am avut primul meu "accident" :P Pe cand urcam frumos dealul Feleacului (Cluj Napoca) si mergeam frumos dintr-o data se blocheaza roata spate si se tureaza motoru in draci :jump: Cand ma uit in spate lantul statea ca o coada de sarpe in urma mea :jump: Tzapa!!!!! Si nu am stat eu 2 ore pana sa gasesc masina cu plaforma sa ma aduca acasa(noroc cu un alt motociclist din Cluj care a oprit sa ma intrebe daca ma ajuta cu ceva si mi-a dat un numar de telefon) si daca asta nu ar fi ajuns a inceput sa si ploua dar, eu sa fiu sanatos ca nu am cazut si nu am patit nimik. Acuma pagubele 90RON platforma+kit de lant+manopera :jump: Sa auzim de bine si asfalt uscat. Care sunteti din Cluj daca stiti oameni care aduc kit de lant si la ce pret datimi varog de veste.

 

PS. Astia cu masinile sunt nesimtiti si cand nu esti in trafic cu motorul! Au facut baza de mine si cand statea pe marginea drumului. Citez: "Na! Motor iti trebuie".......oameni de cacao

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS. Astia cu masinile sunt nesimtiti si cand nu esti in trafic cu motorul! Au facut baza de mine si cand statea pe marginea drumului. Citez: "Na! Motor iti trebuie".......oameni de cacao

 

mie doctorul, cand am intrat in cabinet schiopatand si i-am zis ca mi=o cazut motorul pe picior, o ranjit si aproape c-o tipat "asa va trebuie voua motociclistilor"

tampiti multi aia pe patru roti care se cred mai destepti ca noi...

 

 

cauzele ruperii lantului? ceva semne prevestitoare? sfaturi pe care le-ai primit in privinta asta??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa arata ceasul la mine.

 

Si cateodata mai urca pana spre inceputul zonei rosii.

 

Sa ma iut la termostat ? la pompa de apa?

 

Poate nu se mai invarte paleta la pompa de apa...

Sau termostatul o fi inchis...

Pai e ok,nu-i panica.Ventilatorul trebuie sa plece la 90 de grade.Si mie imi mai trece acul pe zona rosie in trafic,cand stau mult intre masini si nu se ventileaza calumea,dar nu-i panica.Termostatul se afla in spatele pompei de apa.Daca vrei poti desface capacul pompei de apa s-o scoti sa te uiti la ea,dar ca sa ajungi la termostat trebuie sa scoti capacul de pa ambreiaj cu totul si e mai complicat.Da' ce-ai patit,ti de incinge rau sau cum?

 

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauza ruperii lantului.......dupa vreo 300 km dupa ce l-am cumparat am vazut ca 2 zale erau cam fixe :P . Eu zic ca de acolo sa rupt. Din pacate la cum arata lantul dupa, nu mi-am mai putut da seama care era zala fixa ca era tot rasucit si mai multe fixe. Eh, greseala mea. Din cate am inteles atunci cand cumperi un motor second hand ar cam trebui sa ii schimbi kitul de lant, sa ii faci o revizie, etc, dar eu bineinteles ca nu i-am facut. Am fost bucuros ca am motor si i-am dat la drum:D(greseala mare, putea fi mai rau). Am sa caut pe la magazinele din Cluj. Astazi si merg sa caut ca saptamana viitoare trebe sa plec din oras si aveam de gand sa merg cu motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauza ruperii lantului.......dupa vreo 300 km dupa ce l-am cumparat am vazut ca 2 zale erau cam fixe :P . Eu zic ca de acolo sa rupt. Din pacate la cum arata lantul dupa, nu mi-am mai putut da seama care era zala fixa ca era tot rasucit si mai multe fixe. Eh, greseala mea. Din cate am inteles atunci cand cumperi un motor second hand ar cam trebui sa ii schimbi kitul de lant, sa ii faci o revizie, etc, dar eu bineinteles ca nu i-am facut. Am fost bucuros ca am motor si i-am dat la drum:D(greseala mare, putea fi mai rau). Am sa caut pe la magazinele din Cluj. Astazi si merg sa caut ca saptamana viitoare trebe sa plec din oras si aveam de gand sa merg cu motorul.

Am patit-o si eu,inca mai aveam si pasager,noroc ca nu ne-am frant gatul. Lantul trebuie verificat periodic sa fie intins calumea,uns periodic,si avut grija de el in general.Verifica siguranta pinionului primar,daca e sparta cumpara alta,cel putin a mea se mai tinea intr-o bucata.Nu strica sa-ti dedici o zi sa umbli la ea,sa-i cureti toate alea,e placut si util :jump:

 

S-auzim de bine :jump: :jump:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa arata ceasul la mine.

 

Si cateodata mai urca pana spre inceputul zonei rosii.

 

Sa ma iut la termostat ? la pompa de apa?

 

Poate nu se mai invarte paleta la pompa de apa...

Sau termostatul o fi inchis...

 

 

-exact asa face si la mine in trafic..ventilatorul porneste, nu urca mai mult niciodata...

nu am avut probleme.

-pornirea la rece ..aceleasi probleme. Pana la urma dupa ce am inecat-o de 2 ori (daca tragi socul pana la capat sau peste 3 sferturi a aparut problema asta), il trag putin, dau buton (o ia la sfert) si pleaca sub turata. Mai trag socul putin pana il reglez la 1500 si aia e. Impresia e totusi ca se incalzeste cam greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca am gasit solutia!

 

Jumatate din radiator ramane gol. Partea superioara.

De ce? Radiatorul e cel mai sus...

Si mai e un furtun subtire ... care leaga vasul de intrarea in radiator langa buson. Acela trece prin zona fierbinte... de deterioreaza ... si prinde aer instalatia pe acolo.

 

Am citit pe niste forumuri internationale.

 

O sa verific si o sa va spun si voua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care imi zice si mie de unde sa comand distributia? adic cele 2 pinioane de la axele cu came si pinionul de jos, si Lantul?? sa vad cati bani face sa vad dac merita sa mai bag in ea sau dac nu..va mai alegeti cu una facuta bucati :bigstar:

azi am reglat si eu distributia si merge unsa..da nu stiu pt cat timp ca e uzata:D nu imi mai tzacane ca nebuna!

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care imi zice si mie de unde sa comand distributia? adic cele 2 pinioane de la axele cu came si pinionul de jos, si Lantul?? sa vad cati bani face sa vad dac merita sa mai bag in ea sau dac nu..va mai alegeti cu una facuta bucati :bigstar:

azi am reglat si eu distributia si merge unsa..da nu stiu pt cat timp ca e uzata:D nu imi mai tzacane ca nebuna!

bafta

 

 

ia vezi ... te ajuta?

 

http://www.wendelmotorraeder.de/shop/index...a32ed79b2a605dd

 

http://www.centroricambi.de/

 

http://schradt.net/index.php?dir=mo/peg/wa...&file=gabel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...