Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Pentru ce stie Pegaso sa faca pe off-road, nu ai nevoie de roata de 21. Dakarul e mai inalt cu totul, iar unghiul la furca e diferit fata de ce avem noi. Schimba complet ciclistica, in prost. Daca ii pui cauciucuri cramponate te duci pe unde vrei si cu roata de 19.

In alta ordine de idei, furca de Dakar e si a dracu de scumpa. Mai bine bagi bani in benzina si te plimbi.

Chiar, cine vine week-end-ul urmator pana la greci?

A, pana nu uit: schimba-i si uleiul la furca. Din fabrica vine cu 10. Eu i-am pus 15 si pe urma 20. Chiar si asa, pe hartoape foarte mari, merge toata cursa pe fata. Se intareste si se mai si ridica cu uleiul 20.

Editat de Madalin Pribu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stie cineva daca are importanta pe care din punctele de TDC ale motorul trebuie sa fac sincronizarea supapelor? si apoi este cineva care are aprilia 2002 si stie daca camele trebuie sa stea in exteriorul motorului( adica intreptate spre inafara) sau in interior?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

despre asta vorbeam .

 

Daca as fi reusit sa inlocuiesc rezervorul cu unul de capacitate mai mare nu ma mai gandeam la schimbare. Madalin are dreptate: motocicleta este calculata din fabrica la un anumit unghi de atac al rotii din fata pentru a se comporta bine pe asfalt .Insa cu amvelope enduro face fata pe teren accidentat , oricum acolo nu conteaza viteza .Iar daca vreti mai buna aderente off road , desumflati un pic amvelopele.


» Post actualizat in 13 May 2016 15:24

..

post-78987-0-62329200-1463152974_thumb.jpg

post-78987-0-11623400-1463153075_thumb.jpg

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-am gasit una cu rezervor ceva mai mare, de 33 de litri. Costa tot ceva pe acolo, vreo 2.100 de euro. Sau 21.000. Ce mai conteaza un zero in coada?

attachicon.gifducatienduro-2.jpg

Ehee ! in WW II era cam rau cu un "Zero" in coada...!

» Post actualizat in 14 May 2016 13:32

.

» Post actualizat in 14 May 2016 13:38

@alin geamanu - daca tot vrei sa faci ceva , fa in stil mare ! @madalin pribu ti-a dat solutia ideala : Ducati frate !

Sicer , am vazut-o la Smaeb dar pentru mine e cam mare si costisitoare.La vreo 16 miare , de euro , fireste -gasesc F800............

. dar pana la urma , la aprilica mea nu pot pune un rezervor mai mare?

Am si o solutie de compromis: ca sa nu modific aspectul motocicletei pot modifica filtrul de aer si in cutia luisa pun un rezervor de 4-5 litrii . Suficient!

post-78987-0-81564900-1463232723_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite si aici!

 

http://www.twistedthrottle.com/sw-motech-quick-lock-fuel-canister-accessory-mount-for-trax-alu-box-cases

 

Poti sa faci o chestie similara, adica doua, si le pui pe o parte si pe alta a top-case-ului. Fiecare de cate 5 litri. Cu 15 cat ai tu, sunt 25 de litri. Dar nu inteleg rostul ca ai autonomie de 150 km, pe putin. In Romania nu exista sa nu fie o benzinarie pe distanta asta. Si cu opritul mai des, nu tine. Oricum opresti la 150-200 km, ba sa bei apa, ba sa mananci ceva, ba o tigara in cazul meu.

La BMW-ul meu exista o varianta de rezervor mai mare, facut de Acerbis, dar e o groaza de bani. Vezi, poate exista si pentru Aprilia. Bani de benzina sa ai, ca unde s-o depozitezi, nu-i problema!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite si aici!

 

http://www.twistedthrottle.com/sw-motech-quick-lock-fuel-canister-accessory-mount-for-trax-alu-box-cases

 

Poti sa faci o chestie similara, adica doua, si le pui pe o parte si pe alta a top-case-ului. Fiecare de cate 5 litri. Cu 15 cat ai tu, sunt 25 de litri. Dar nu inteleg rostul ca ai autonomie de 150 km, pe putin. In Romania nu exista sa nu fie o benzinarie pe distanta asta. Si cu opritul mai des, nu tine. Oricum opresti la 150-200 km, ba sa bei apa, ba sa mananci ceva, ba o tigara in cazul meu.

La BMW-ul meu exista o varianta de rezervor mai mare, facut de Acerbis, dar e o groaza de bani. Vezi, poate exista si pentru Aprilia. Bani de benzina sa ai, ca unde s-o depozitezi, nu-i problema!

am autonomie cam 200-220 km pana cand ajung pe rosu.Rezervoare mai mari sunt pentru alte marci dar undeva la 300-390 eu .Nu merita !

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am primit un voucher pentru o reducere de 20% la un singur produs, la Louis!

E valabil pana in 19 mai, adica doua zile. Daca cineva are nevoie de ceva, sa zica, eu nu mai cumpar nimic.

Au multe chestii misto cu reduceri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta merge si la dakar? La juma de pret? Ma si uit sa vad ce am la specificatii.

tipul de lant merge insa cu 12 sau 16 zale , verifica pe e mag

@Mihai - lantul este pentru Aprilia Pegaso

Aici aveti confirmarea-http://www.kitlant.ro/catalog/kit-bmw-10.

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...