brogdan Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 ceva nr de tel poti sa imi zici te rog? ca eu sunt acum in tg jiu...nu sunt in cj! apropo...am rezolvat cu tzacanitul de care va povesteam! aveam aiurea aliniata distributia si cccrek in\mi batea acpul pistonului in supape!! nasol nu? si crek de aici aveam si consumul ala mare.. Pinion cu lan? aduc în Cluj Romi, Motoland ?i Auner-Suzuki (Flore?ti). Consum in oras 8,7. Afara inca nu i-am facut. asa imi iesea si mie 8-10 in oras in functie de cat te dai la ea, iar afara am scos acum cand am venit de la cj 7, da nu am sarit de 120. foarte rar pe anumite portiuni am mai incercat un 130. imi era frica sa nu imi crape motoru:D avand in vedere defectul mentionat mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 ceva nr de tel poti sa imi zici te rog? ca eu sunt acum in tg jiu...nu sunt in cj!apropo...am rezolvat cu tzacanitul de care va povesteam! aveam aiurea aliniata distributia si cccrek in\mi batea acpul pistonului in supape!! nasol nu? si crek de aici aveam si consumul ala mare.. imi iesea si mie 8-10 in oras in functie de cat te dai la ea, iar afara am scos acum cand am venit de la cj 7, da nu am sarit de 120. foarte rar pe anumite portiuni am mai incercat un 130. imi era frica sa nu imi crape motoru:D avand in vedere defectul mentionat mai sus cum(ai demontat tu?) si unde (in service?) ai rezolvat distributia? ai avut si bagaj pe motor? ca trebuia sa fie un pic sub 7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 Scuze, nu am salutat lumea si nu m-am prezentat.. Bucuresti, 29 ani. Calul e pegaso cube din 2000 (cu toate ca a fost inmatriculata prima oare in 2001), carburatie, adusa din Italia. Multumit de ea, mai ales ca sunt (oarecum) incepator. Am carnetul de 2 ani si motor de 2 luni... Ma cam arde la consum, dar in viitorul apropiat vreau sa ii reglez supapele, carburator, schimb ulei filtre etc. Daca se modifica ceva la consum..va tin la curent. Apropos stie careva un service bun, pentru operatiile de mai sus. In Bucuresti bineinteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 (editat) Scuze, nu am salutat lumea si nu m-am prezentat.. Bucuresti, 29 ani. Calul e pegaso cube din 2000 (cu toate ca a fost inmatriculata prima oare in 2001), carburatie, adusa din Italia. Multumit de ea, mai ales ca sunt (oarecum) incepator. Am carnetul de 2 ani si motor de 2 luni... Ma cam arde la consum, dar in viitorul apropiat vreau sa ii reglez supapele, carburator, schimb ulei filtre etc. Daca se modifica ceva la consum..va tin la curent. Apropos stie careva un service bun, pentru operatiile de mai sus. In Bucuresti bineinteles. te rupe la consum??? cat? nu te grabi cu ceea ce am subliniat! intai filtru aer si ulei bujia si dupa aia mai vorbim. unde stai ? si le faci singurel acasa pe astea!!! mai bucuresteni cu pegaso ne vedem si noi mai multi macar o data????? intr-un an? sa ne cunoastem sa mai schimbam o parere sa ... si sa... Editat Iulie 3, 2008 de pachemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brogdan Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 cum(ai demontat tu?) si unde (in service?) ai rezolvat distributia? ai avut si bagaj pe motor? ca trebuia sa fie un pic sub 7 da..mi-am luat sculele..am fost la un tovaras in curte si m-am apucat de treaba:D acu merge ceas...numa ca ii cam uzata distributia am avut si ceva bagaj dar avand in vedere ca era praf reglaju la distrib, era ok 7...adic cred ca imi bateau supapele in apul pistonului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 da..mi-am luat sculele..am fost la un tovaras in curte si m-am apucat de treaba:D acu merge ceas...numa ca ii cam uzata distributiaam avut si ceva bagaj dar avand in vedere ca era praf reglaju la distrib, era ok 7...adic cred ca imi bateau supapele in apul pistonului aveau urme de la bataie? si cum ati reglat-o? la ochi sau se pricepe? ai facut si tu ceva poze cu voi manjiti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 Consum in oras 8,7. Afara inca nu i-am facut. Stau in Dr. Taberei. Stiu ca ies mult mai ieftin daca fac eu schimbul de filtre si ulei, problema e ca nu am timp sa ma duc sa le caut (mai ales filtru), pentru ca nu ma astept sa aiba undeva pe stoc.. "Axa cu scame" daca il stiti mi-a recomandat ulei 15W40, la asta nu cred ca sunt probleme cu gasitul... Stiu ca e coltul aprilia pegaso, dar mai jos tot de o aprilia e vorba Care ai trecut azi 30 - 06 - 2008 pe bulevardul Constructorilor inspre piata Crangasi cu o Aprilia Mana in jurul orei 18:30 ti-a zburat asigurarea si Autorizatia de Circulatie Provizorie a motocicletei inregistrata pe numele MOBIRA GROUP SRL!!! Ti-am recuperat-o de pe strada autoriatia e recuperata, care il stie sa dea de veste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 la cotroceni le gasesti pe stoc la my moto. ulei 5 w 40 nu 15w40 ca omori motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionarul1969 Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 (editat) salut, am citit ceea ce ai scris despre faza cu bujia uda... patesc mai mereu treaba asta,am pus bujie noua si dupa o vreme tot asa patesc,nu mai porneste si cind desfac bujia e uda...din cite ai zis aici trebuie sa inchid benzina cind ajung la garaj si sa o las pina se opreste? Respect,legionarul. Da,clar,daca ai scapat-o te costa,o carena noua ii cam 300 de iepuroi la United Motors,daca-i mai spargi si altceva e rau.A mea ii busita acu si cred ca fara o mie juma nu scap.In rest e in regula motoru,oricum nu cred ca-si cumpara cineva Pegaso sa mearga prin padure sau sa traverseze rauri cu ea.E un motor echilibrat,si mai ieftin decat celelalte din clasa ei (DR,KL,XF,XL,GS,etc..). P.S. Nici o idee cu cheia de bujii? eu am modificat una mai mica..am tras-o pe un fel de dorn la rece pina s-a largit;)) si merge de minune.... salut Editat Iulie 3, 2008 de legionarul1969 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivangogu Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 (editat) Salut.dau o bere, doua, trei.am si eu nevoie de cineva sa mearga cu motorul, aprilia pegaso 650 din 98 pana la unitedmotors pt. intocmire deviz.posesorul cu genunchiul intr-o atela ghipsata dintr-un accident produs vineri seara.maine ar fi excelent.daca nu, luni sau marti.incerc sa prind si eu cat mai mult din sezonul asta. ;)sunt din buc., stau pe la nicolae grigorescu Editat Iulie 3, 2008 de ivangogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 Salut.dau o bere, doua, trei.am si eu nevoie de cineva sa mearga cu motorul, aprilia pegaso 650 din 98 pana la unitedmotors pt. intocmire deviz.posesorul cu genunchiul intr-o atela ghipsata dintr-un accident produs vineri seara.maine ar fi excelent.daca nu, luni sau marti.incerc sa prind si eu cat mai mult din sezonul asta. ;)sunt din buc., stau pe la nicolae grigorescu da mesajul asta si pe regionale pe bucuresti pe cavaleria de titan!!!! salut, am citit ceea ce ai scris despre faza cu bujia uda... patesc mai mereu treaba asta,am pus bujie noua si dupa o vreme tot asa patesc,nu mai porneste si cind desfac bujia e uda...din cite ai zis aici trebuie sa inchid benzina cind ajung la garaj si sa o las pina se opreste? Respect,legionarul. mai tragi si socul cand o pornesti? ai incercat sa o pornesti fara soc tras? sau doar tras 1/3 sau ....sau.... sau.... iti dai seama ca tu o sa consumi si timp si benzina aiurea la faza cu garajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul argintiu Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 Salut.dau o bere, doua, trei.am si eu nevoie de cineva sa mearga cu motorul, aprilia pegaso 650 din 98 pana la unitedmotors pt. intocmire deviz.posesorul cu genunchiul intr-o atela ghipsata dintr-un accident produs vineri seara.maine ar fi excelent.daca nu, luni sau marti.incerc sa prind si eu cat mai mult din sezonul asta. ;)sunt din buc., stau pe la nicolae grigorescu salut colega, te ajut eu. 0720.400.534 suna sa punem la cale drumul . o zi buna apropos ...... (o bere e suficient) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivangogu Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 salut colega, te ajut eu.0720.400.534 suna sa punem la cale drumul . o zi buna apropos ...... (o bere e suficient) sartmana, om de omenie, vorbim maine, multumesc mult, si e vara, o bere o bei de sete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionarul1969 Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 da mesajul asta si pe regionale pe bucuresti pe cavaleria de titan!!!! mai tragi si socul cand o pornesti? ai incercat sa o pornesti fara soc tras? sau doar tras 1/3 sau ....sau.... sau.... iti dai seama ca tu o sa consumi si timp si benzina aiurea la faza cu garajul? nu trag socul...ceva vreme dupa ce schimb bujia porneste bine de 8-10 ori...apoi tot mai greu si ajunge sa nu mai porneasca...adica ma lasa cind mi-e mai darga lumea...dar todeauna la rece nu porneste..cind scot bujia e todeuna uda..e prima motocicleta cu automat de pornire si habar nu am ce sa ii fac ...decit ca m-am prins de faza cu bujia.. acum am schimbat si filtrul de aer sa vad ce face...da cea mai naspa treab e ca tre sa desfac carenele si sa dau rezervorul jos ca sa ajung la bujie..si ma dispera faza asta daca stii o alta metoda de a ajunge la bujie..pff ce m-am intins la vorba...deci nu traj socul deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivangogu Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 nu trag socul...ceva vreme dupa ce schimb bujia porneste bine de 8-10 ori...apoi tot mai greu si ajunge sa nu mai porneasca...adica ma lasa cind mi-e mai darga lumea...dar todeauna la rece nu porneste..cind scot bujia e todeuna uda..e prima motocicleta cu automat de pornire si habar nu am ce sa ii fac ...decit ca m-am prins de faza cu bujia.. acum am schimbat si filtrul de aer sa vad ce face...da cea mai naspa treab e ca tre sa desfac carenele si sa dau rezervorul jos ca sa ajung la bujie..si ma dispera faza asta daca stii o alta metoda de a ajunge la bujie..pff ce m-am intins la vorba...deci nu traj socul deloc. nu e din pacate, si eu am aceleasi probleme la pornire, majoritatea pegasurilor le au, incearca knd e mai frig afara sa ii dai un spray de pornire in filtrul de aer, nu mai omori bendixul, asta pana knd o pui la punct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Iulie 4, 2008 Autor Share Postat Iulie 4, 2008 Daca e incapatinata rau,da-i drumul la benzina din carburatoare (alea 2 surubele de le vezi prin gaura aia blestemata din cadru),si pune mana la filtrul de aer incat sa blochezi aerul (simti tu la palma ca trage) si ar trebui s-o ia.Daca e prea inecata scoate bujia si da la automat asa fara contact,sa mai iasa vaporii si-o iei de la cap,trebuie sa porneasca da-o incolo...Bafta! @piratul:vezi ca asa am patit si eu,ramaneam fara lichid in radiator ca mi-l scotea in vasul de expansiune.Se racea cat avea lichid,dup-aia iar il scuipa.Garnitura de chiulasa.Cea mai mare probabilitate.E suficient sa scape presiune,nu trebuie sa se amestece fluidele sa fie dusa.Bafta si tie,ai nevoie P.S. Gothmog nu mai are mobra.Gothmog e pietont si conservant. S-auzim de bine A,operatiunea pornirea se face cu socul tras,cu exceptia cazului cand e inecata si-i dai fara soc si fara palma la filtru dar cu gazul tinut deschis 1/2,2/3 din cursa.Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 P.S. Gothmog nu mai are mobra.Gothmog e pietont si conservant. S-auzim de bine A,operatiunea pornirea se face cu socul tras,cu exceptia cazului cand e inecata si-i dai fara soc si fara palma la filtru dar cu gazul tinut deschis 1/2,2/3 din cursa.Bafta! 1. si ce iti iei? 2. de ce sa o omor cand are suficienta benzina si porneste foarte bine fara soc... doar daca e cazul trag un pic de el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivangogu Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 Daca e incapatinata rau,da-i drumul la benzina din carburatoare (alea 2 surubele de le vezi prin gaura aia blestemata din cadru),si pune mana la filtrul de aer incat sa blochezi aerul (simti tu la palma ca trage) si ar trebui s-o ia.Daca e prea inecata scoate bujia si da la automat asa fara contact,sa mai iasa vaporii si-o iei de la cap,trebuie sa porneasca da-o incolo...Bafta! @piratul:vezi ca asa am patit si eu,ramaneam fara lichid in radiator ca mi-l scotea in vasul de expansiune.Se racea cat avea lichid,dup-aia iar il scuipa.Garnitura de chiulasa.Cea mai mare probabilitate.E suficient sa scape presiune,nu trebuie sa se amestece fluidele sa fie dusa.Bafta si tie,ai nevoie P.S. Gothmog nu mai are mobra.Gothmog e pietont si conservant. S-auzim de bine A,operatiunea pornirea se face cu socul tras,cu exceptia cazului cand e inecata si-i dai fara soc si fara palma la filtru dar cu gazul tinut deschis 1/2,2/3 din cursa.Bafta! Sa ne spui pareri de rau sau de bine knd ti-oi lua altceva.mi se pare ca ne-am luat cam in acelasi timp sau pe aproape pegaso .eu in august 2006.eu nu prea am fost prezent pe forum, mai mult am bagat la cap, si am avut ce, sunt multe lucruri care le-am descoperit despre pegaso aici, mai putin cum sa o dai fara sa pierzi bani totusi am observat ca daca tii cont de anumite sfaturi si o intretii cum trebuie, dar si cu un dram de noroc pegaso se incadreaza intr-un raport calitate-pret si fun factory multumitor.pe drumurile noastre mi se pare foarte potrivita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 Sa ne spui pareri de rau sau de bine knd ti-oi lua altceva.mi se pare ca ne-am luat cam in acelasi timp sau pe aproape pegaso .eu in august 2006.eu nu prea am fost prezent pe forum, mai mult am bagat la cap, si am avut ce, sunt multe lucruri care le-am descoperit despre pegaso aici, mai putin cum sa o dai fara sa pierzi bani totusi am observat ca daca tii cont de anumite sfaturi si o intretii cum trebuie, dar si cu un dram de noroc pegaso se incadreaza intr-un raport calitate-pret si fun factory multumitor.pe drumurile noastre mi se pare foarte potrivita. ai dreptate..totusi consum de 8.7 in oras (a mea) e cam multisor...o sa ii fac revizia si mai vad daca se mai schimba ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piratu Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 @piratul:vezi ca asa am patit si eu,ramaneam fara lichid in radiator ca mi-l scotea in vasul de expansiune.Se racea cat avea lichid,dup-aia iar il scuipa.Garnitura de chiulasa.Cea mai mare probabilitate.E suficient sa scape presiune,nu trebuie sa se amestece fluidele sa fie dusa.Bafta si tie,ai nevoie Nu -mi iese apa prin vas... pur si simplu nu are nivelul cum trebuie cred. O sa verific. O sa fac umplerea pe sus. Eu am crezut ca-si face singura nivelul si i-am pus mai mult lichid in vas sperand sa-si traga singura pe masura ce elimina aerul. Dar nu a fost asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionarul1969 Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 nu e din pacate, si eu am aceleasi probleme la pornire, majoritatea pegasurilor le au, incearca knd e mai frig afara sa ii dai un spray de pornire in filtrul de aer, nu mai omori bendixul, asta pana knd o pui la punct. acum a mai aprut o problema...imi picura benzina pe la robinet indif daca e inchis sau deschis ...l-am comandat in Italia sper sa imi vina (il aduce un prieten) si daca nu il aduce sau nu se potriveste ce pot face? de la modele mai noi nu se potriveste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 Vezi dacă nu se poate schimba garnitura mai uÂşor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brogdan Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 aveau urme de la bataie? si cum ati reglat-o? la ochi sau se pricepe? ai facut si tu ceva poze cu voi manjiti? mah sincer nu am avut curajul sa scot supapele si sa ma uit si la cilindru. an inversat pastilele la 2 supape pe evacuare ca una era prea stransa si una prea larga, iar cat despre distributie am reglat-o la semn cum zic eu ca se regleaza, si omu se pricepea zic eu, oricum mai mult ca mine. poze..nu am apucat sa fac din pacate ca am fost pe fuga! o sa va pun ceva poze cu mobra belita ca acu am belit-o sa o vopsesc sa o fac frumoasa. mi-e ciuda ca nu am avut ieri aparatul la mine sa fi filmat cand am adus-o la garaj: fara nici un plastic pe ea, fara rezervor fara TOBE si seaua pusa asa la fenta, statea ca o tineam eu ntre picioare si m-am pus pe ea i-am dat cheie si pot sa zic ca nu am ratat nici o alarma de masina, toate care au fost pe traseu au inceput sa urle va dati seama ce frumos facea fara tobe delok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivangogu Postat Iulie 5, 2008 Share Postat Iulie 5, 2008 acum a mai aprut o problema...imi picura benzina pe la robinet indif daca e inchis sau deschis ...l-am comandat in Italia sper sa imi vina (il aduce un prieten) si daca nu il aduce sau nu se potriveste ce pot face? de la modele mai noi nu se potriveste? Nu am mai avut problema asta si nici pe forum nu am mai vazut, sper sa nu ma insel.ma duc eu marti la united motors in service sa imi iau devizul de reparatii si sper sa nu uit sa intreb de chestia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
straja13 Postat Iulie 5, 2008 Share Postat Iulie 5, 2008 acum a mai aprut o problema...imi picura benzina pe la robinet indif daca e inchis sau deschis ...l-am comandat in Italia sper sa imi vina (il aduce un prieten) si daca nu il aduce sau nu se potriveste ce pot face? de la modele mai noi nu se potriveste? Am avut si eu problema asta,dar nu era de la robinet,ci de la garnitura de etansare dintre rezervor si robinet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.