Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Salut la toata lumea.Eu sunt Dumy din Valcea si de 3 sapt sunt posesorul unei Aprilia Pegaso 650 din 1997 :D Sunt tare incantat de ea maia lesc ca e prima din viata mea, pana acu m-am dat cu scutere si mobre.E super mere excelent trage de rupe dar nu am permis deocamdata pe la 15 sept sper sa il posed ca nu mai am arbdare sa o alerg pe strazi.Eu deocamdaat nu am probleme cu ea i-am schimbat doar uleiul ca asa a zis fostul proprietar si cam atat. I-am bagat IAKO sper sa fie bun. Astept sfaturi de la voi ca vad ca va pricepeti din plin.

post-40805-1218368886_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu stiu daca posesorul se afla pe forum sau il cunoaste careva dar .... daca este pe aici sau il stie cineva ... ii recomand calduros o alarma sau/si o husa, nu e prima oara cand vad aurolaci calare pe ea si jucandu-se cu tot ce le cade in mana pe principiul "what this buton can do?"

 

Este vorba de motocicleta parcata in Bucuresti, pe la Iancului peste drum de Intermacedonia, este un pegaso argintiu sau gri metalizat ... B50xxx

 

duminica am dat jos alt aurolac si a ramas cu o oglinda miscata, aseara era in aceeasi stare ... deci nu a trecut posesorul pe langa

 

 

Multumesc si imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie.

Editat de Kumuya
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: Voi inchideti robinetul de benzina dupa ce duceti motocicleta in garaj?

 

Eu o folosesc doar in weekend... ar trebui sa inchid ala?

 

:)

da >>> off

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ... intrebare: am facut 2000 de km de cand am schimbat uleiul...problema este k din ziua aia si pana astazi il scoate pe filtu de aer , la fiecare stationare se face o mica balta de ulei sub ea. cieva mi-a spus k am pus cantitatea de ulei peste nivel dar deja a scazut cativa mm buni sub maxmul de nivel si balta in continoare se formeaza,oare care-i cauza?? si ceea ce nu inteleg e (cum ajunge uleiul in fltru de aer ???!!) pegaso 650.....asfalt uscat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ... intrebare: am facut 2000 de km de cand am schimbat uleiul...problema este k din ziua aia si pana astazi il scoate pe filtu de aer , la fiecare stationare se face o mica balta de ulei sub ea. cieva mi-a spus k am pus cantitatea de ulei peste nivel dar deja a scazut cativa mm buni sub maxmul de nivel si balta in continoare se formeaza,oare care-i cauza?? si ceea ce nu inteleg e (cum ajunge uleiul in fltru de aer ???!!) pegaso 650.....asfalt uscat :)

se rezolva , da un pm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A incercar careva sa regleze amestecul cu carburatorul pe motocicleta? La pegaso 3... ???

 

Cum a facut?

 

Eu am amestecul bogat... Rateuri puternice... pornire greoaie deoarece imi uda bujia repede... Consum mai mare la viteze mici.

Comparativ cu un BMW F650 acelasi an... aia papat 11litri a mea 16litri pe aceasi portiune... am alimentat simultan. Am urcat la Ranca si am coborat la Obarsia Lotrului. In ralanti majoritatea timpului + viteza 1.

 

Imi si miroase uleiul a benzina. Si mi-a crescut un pic nivelul ... cam 100-200 ml. Asta la utilizare urbana si la viteze mici.

 

Sfaturi ... idei ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A incercar careva sa regleze amestecul cu carburatorul pe motocicleta? La pegaso 3... ???

 

Cum a facut?

 

Eu am amestecul bogat... Rateuri puternice... pornire greoaie deoarece imi uda bujia repede... Consum mai mare la viteze mici.

Comparativ cu un BMW F650 acelasi an... aia papat 11litri a mea 16litri pe aceasi portiune... am alimentat simultan. Am urcat la Ranca si am coborat la Obarsia Lotrului. In ralanti majoritatea timpului + viteza 1.

 

Imi si miroase uleiul a benzina. Si mi-a crescut un pic nivelul ... cam 100-200 ml. Asta la utilizare urbana si la viteze mici.

 

Sfaturi ... idei ???

baga carburile p vacumetre . nici sa nu te astepti sa consume pegaso cat un f650 , se pare ca supapa aceea in + p evacuare conteaza . daca miroase uleiul a benzina aici e o problema , consulta un doctor..bft

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baga carburile p vacumetre . nici sa nu te astepti sa consume pegaso cat un f650 , se pare ca supapa aceea in + p evacuare conteaza . daca miroase uleiul a benzina aici e o problema , consulta un doctor..bft

Supapa aia in + e pe admisie,nicidecum pe evacuare (are 2,fiecare cu canalul ei,de-aia is doua evacuari de ies direct din cilindru :) ).Si consuma mai mult decat F650

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Supapa aia in + e pe admisie,nicidecum pe evacuare (are 2,fiecare cu canalul ei,de-aia is doua evacuari de ies direct din cilindru :makeout: ).Si consuma mai mult decat F650

p admisie corect...inghite mai mult :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Mi s-a atras atentia ca ar trebui sa-mi pun la loc aparatoarea care-mi lipseste de pe evacuare, pe dreapta, in dreptul motorului. Aveti careva vreuna "in plus"? (nu trebuie neaparat sa fie estetic ok)

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hello, help.

 

avut mic accident, spart parbrizul, asa ca vreau sa il inlocuiesc cu parbriz touring.

unde gasesc asa ceva? multam anticipat.

 

apropo de crash-guard... am trantit motorul la viteza mica si carenele nu au nici pe draq (in afara unor zgarieturi, evident).

chiar merita crash-guardul ala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hello, help.

 

avut mic accident, spart parbrizul, asa ca vreau sa il inlocuiesc cu parbriz touring.

unde gasesc asa ceva? multam anticipat.

 

apropo de crash-guard... am trantit motorul la viteza mica si carenele nu au nici pe draq (in afara unor zgarieturi, evident).

chiar merita crash-guardul ala?

 

Eu am pus-o jos la 5 la ora. Nu am zgariat carena dar in schimb am rupt si indoit pedala schimbator de viteza. AM cautat de cumparat, nimeni nu avea pe stoc asa ca pana la urma am dat o gaura in brat am bagat un surub cu piulita frumoasa, am indreptat-o si acum e ca noua..:scratch:. Un prieten cu un freewind l-a pus jos pe partea cealalta. Pedala de frana indoita. Rezolvare romaneasca: ciocan si ranga. Rezultat satisfacator spre bine.

 

Deci decat sa stai sa cauti pedale (carena nu cred ca se face zob asa repede ) mai bine iti pui. Am vazut in loc de sissy bar (daca asta e crash guardu') niste chestii care arata ca niste ciuperci din teflon (?) cu aceeasi functie. Nu stiu cum se numesc. Asta va fi urmatoarea mea investitie.

 

Acum depinde si la cat o pui jos. Yamaha tenere cazuta la 100 la ora (cu bari de protectie) nu a avut nici pe dracu. A ridicat-o omu de pe jos s-a urcat pe ea si a plecat mai departe. Pagube: carena zgariata, barile polizate si echipamentul stapanului "explodat"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de crash-guard... am trantit motorul la viteza mica si carenele nu au nici pe draq (in afara unor zgarieturi, evident).

chiar merita crash-guardul ala?

 

Am scapat-o cel putin de 20 de ori, pe off-road, chiar si la 50 km/h, si nu are nimic, nici macar carenele zgâriate. Eu zic ca merita. Crash bar + suporturi bagaje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut si eu tot cu o Aprilia pegaso o am din oct. am adus-o din germania pentru ca ce era la noi nu mi-a placut sunt super multumit de ea e oarecum modificata fata de modelul standard adica doar o toba arrow fata de doua stock farurile si alte cauciucuri supermoto nu am avut probleme cu ea am deja 6000 de km cu ea si va spun rupe asfaltul si nici pe dealuri nu se da inapoi numai sa pot intre ca nu sunt gume de noroi

sa facem intr-un fel sa facem o intalnire cu cat mai multe Aprilia pegaso sa ne vedem motorasele

asta e capra mea

Ziua buna!

M-a amuzat citind aceasta postare. Se desprinde mult entuziasm...si totusi...cum poti spune ca un astfel de motor rupe asfaltul[daca e primul motor sau esti nou, te inteleg ca ti se pare grozav], apoi cum il poti numi "capra"-cand numai asta nu e. Fara suparare, dar daca asta rupe, alora care intr-adevar "rup" ce le mai ramane de facut? daca asta e "capra", cum se numesc motocicletele care intr-adevar sunt prietene cu dealurile?

1mai2008, in drum spre mare...Aprilia Pegaso...aduna noroi sub aripa fata apropiata de roata si se crapa - a incercat si un drum mai... Taman capra e asta. Acum ganditi-va la la diferentele intre BMW F650 si F650 GS/Dakar. Nu degeaba exista si ST-ul. Fiecare cu treaba ei. Idem valabil si pentru sora Pegaso. Inca ceva: ca sa nu credeti ca vorbesc din afara problemei degeaba, mi-am ales BMW F650 1996 ca primul motor pentru ca e mai cuminte si l-am cumparat de la o femeie. E acelasi motor cu Pegaso-ul, numai ca nu are si 125-ul(ce poti face cu ala?!!)

Exista chopperele...care sunt taticii...si de la ei incoace...fel de fel de motociclete specializate pe treaba lor. Daca ai enduro si daca te numesti endurist, inseamna ca ai ales pe niste criterii si nu trebuie sa imprumuti atribute nepotrivite de la alte clase:-) Am I right, or Am I wrong, colegu'?

Editat de TVA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scapat-o cel putin de 20 de ori, pe off-road, chiar si la 50 km/h, si nu are nimic, nici macar carenele zgâriate. Eu zic ca merita. Crash bar + suporturi bagaje.

 

 

 

eeeh tocmai d-aia vreau crash bar. eu am tavalit-o pe la 60km/h si am rupt pedala de la schimbator, carena stanga destul de zgariata, scarita indoita...si strambat suportu de topcase. cred eu ca daca n-aveam suporturile de bagaje laterale sigur ma alegeam cu mult mai multe daune naspa. asa ca VREAU !! :scratch: daca se gaseste vreun 'vanzator' please tell me

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ...

 

Azi m-am hotarat sa aflu de ce porneste grau aprilia mea.

 

Si am aflat.

 

Am dat jos bujia, fara sa incerc sa pornesc. Am dat la demaror fara sa deschid benzina, si fara sa deschid contactul rosu.

Motorul a scuipat afara pe gaura bujiei cateva grame de stropi. Am luat pe geget si am pus pe limba. Era dulce ! deci ... antigel in camera de ardere !

 

Apoi am desfacut capacul radiatorului si am umplut cu apa la nivel... ochi.

Am dat din nou la demaror (cu bujia montata) si cu benzina si cu curent... ca si cand as vrea sa pornesc... si am vazut cu ies grupuri de bule pe la radiator, la capac. Erau gaze ca erau fumurii. Miroseau a benzina. Deci asa ramanea fara apa in instalatie!

 

Motorul actiona ca un compresor fata de instalatia de racire. Baga presiune si impingea apa pe supraplin !

 

Deci ... am nevoie de o garnitura de chiulasa ! Si asta cat mai rapid ... pana nu trece vara si nu uit cum si de unde am demontat toate suruburile ! :scratch:

 

Am sunat la Unites Motors in Bucuresti si mi-au zis ca nu au pe stoc. Urmatorul import doar in 20 sep 2008, din Italia. Ca aia si-au luat concediu o luna...

 

Am cautat la Motto in Bv... ei aduc doar pe comanda ... 2 saptamani.

Are cineva idee unde as putea gasi pe stoc? Sau daca are cineva... o cumpar.

post-27046-1219511115_thumb.jpg

post-27046-1219511125_thumb.jpg

post-27046-1219511134_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...