V a L y O Postat Iulie 17, 2016 Share Postat Iulie 17, 2016 Salut. Imi recomandati va rog un mecanic in Bucuresti sau prin imprejurimi, priceput in motoare de Pegaso? Nu descopar cauza tacanitului in al meu motor si incep sa-mi fac griji. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Iulie 17, 2016 Share Postat Iulie 17, 2016 Ai schimbat uleiul recent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iulie 17, 2016 Share Postat Iulie 17, 2016 (editat) Salut. Imi recomandati va rog un mecanic in Bucuresti sau prin imprejurimi, priceput in motoare de Pegaso? Nu descopar cauza tacanitului in al meu motor si incep sa-mi fac griji. Multumesc. un tacanit poate sa fie de la distributie( pe stanga ) dar in mers nu-ti dai seama de unde vine .S-au , mai corect verifici supapepele , e posibil ca tacanitul sa vina si de la tachetul de la supapa in plus ( fata de BMW Funduro care are acelas motor dar are 4 supape). La Aprilia a 5- cea supapa e pe tachet nu pe axa cu came direct .Si atunci daca are un joc mai mare tacane . daca gesesc rog colegii sa rectifice. Si la a mea am sesizat un tacanit , insa la intinderea lantului de distributie s-a diminuat .Dupa aprox 800 km a revenit , motiv pentru care cred ca am nevoie de verificare conformitate supape, ceea ce iti recomand , dar du-o la cineva care stie Editat Iulie 17, 2016 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Iulie 17, 2016 Share Postat Iulie 17, 2016 Tacanitul pare sa se auda din partea dreapta. Initial, am crezut ca este de la supape, dar jocul e in limitele admise. Am reglat si intinzatorul lantului de distributie. Am schimbat uleiul, nu avea pilitura. De aceea caut un mecanic sa se uite mai adanc prin motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 Sandule, ai rezolvat, ti-a ajuns la timp jucaria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 Va apreciez ajutorul. in concluzie trebuie sa imi cer scuze fata de Alin pt ca mi-a zis de la inceput sa schimb motorul. Acum nu voi schimba motorul( nu chiar) DAR am cumaprat ambelaj nou si carcasa din dreapta(cea cu problema) care a venit cu tot cu partea stanga. Ambielajul nu stiu daca ar fi o idee buna sa incerc al repara, din cate am vazut este destul de greu si complicat sa il dezasamblezi ( trebuie piese, forta bruta si probabil nu voi reusi sa fac nimic) Pana acum sunt inca in limite. La mecanic ma costa cam 1200lire( doar pentru a incerca sa o porneasca, deci ma costa mult mai mult) iar eu am cheltuit ~670lire pana acum. bigfoot , daca nu gasesti in tara cauta pe ebay.uk si pot ajuta cu comanda si transport. Preturile sunt relativ de bun-simt la piese( dar este bine sa fie o ultima varianta). Mare ghinion ai mai avut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 Sandule, ai rezolvat, ti-a ajuns la timp jucaria? Mi-a ajuns pe dracu sa ma ia abia azi de dimineata. Sper sa apuc sa o fac diseara, ca mai am de facut un crash bar si un scut din aluminiu si nu stiu daca o sa am timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 Va apreciez ajutorul. in concluzie trebuie sa imi cer scuze fata de Alin pt ca mi-a zis de la inceput sa schimb motorul. Acum nu voi schimba motorul( nu chiar) DAR am cumaprat ambelaj nou si carcasa din dreapta(cea cu problema) care a venit cu tot cu partea stanga. Ambielajul nu stiu daca ar fi o idee buna sa incerc al repara, din cate am vazut este destul de greu si complicat sa il dezasamblezi ( trebuie piese, forta bruta si probabil nu voi reusi sa fac nimic) Pana acum sunt inca in limite. La mecanic ma costa cam 1200lire( doar pentru a incerca sa o porneasca, deci ma costa mult mai mult) iar eu am cheltuit ~670lire pana acum. bigfoot , daca nu gasesti in tara cauta pe ebay.uk si pot ajuta cu comanda si transport. Preturile sunt relativ de bun-simt la piese( dar este bine sa fie o ultima varianta). Mare ghinion ai mai avut. se accepta. Cu 400-500 Eu luai un motor complet si functional. Era mai simplu. Din cate imi aduc aminte di poze , la tine distributia a fost de vina si ti-a fu-tut tot motorul . In astfel de cazul , e mai simplu alt motor. » Post actualizat in 18 Jul 2016 11:12 Cu foarte mare parere de rau , anul acesta cred ca nu voi fi prezent la intalnire , aceasta datorandu-se problemelor de sanatate ale bunicii ,pe care am externat-o de curand din spitatal , momentan neputandu-se deplasa , fara ajutor. Daca se va schimba ceva voi veni si imi voi asigura locul lacort fara probleme . M-am gandit si nu pot face altfel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 se accepta. Cu 400-500 Eu luai un motor complet si functional. Era mai simplu. Din cate imi aduc aminte di poze , la tine distributia a fost de vina si ti-a fu-tut tot motorul . In astfel de cazul , e mai simplu alt motor. Adevarat si asta. Dar nu invatam meserie si poate dupa un timp trebuia sa schimb iar alte chestii in interior. Asa macar am desfacut, am verificat tot sa nu am alte uzuri( pinioane la cutie, rulmenti, garnituri) si am capatat si ceva experienta. Una peste alta.. nu trebuie subestimate piesele mici. Asa este cum ai scris Alin, toate astea din cauza distributiei, mai exact din cauza INTINZATORULUI DE LANT. PNEUMATIC???!!! UN mare cacao. Stie cineva daca se poate monta unul mecanic si anula conducta de ulei de la intinzator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 Adevarat si asta. Dar nu invatam meserie si poate dupa un timp trebuia sa schimb iar alte chestii in interior. Asa macar am desfacut, am verificat tot sa nu am alte uzuri( pinioane la cutie, rulmenti, garnituri) si am capatat si ceva experienta. Una peste alta.. nu trebuie subestimate piesele mici. Asa este cum ai scris Alin, toate astea din cauza distributiei, mai exact din cauza INTINZATORULUI DE LANT. PNEUMATIC???!!! UN mare cacao. Stie cineva daca se poate monta unul mecanic si anula conducta de ulei de la intinzator? e bine sa desfaci , numai asa inveti meserie , insa nu trebuie sa te coste buzunarul prea mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 se accepta. Cu 400-500 Eu luai un motor complet si functional. Era mai simplu. Din cate imi aduc aminte di poze , la tine distributia a fost de vina si ti-a fu-tut tot motorul . In astfel de cazul , e mai simplu alt motor. » Post actualizat in 18 Jul 2016 11:12 Cu foarte mare parere de rau , anul acesta cred ca nu voi fi prezent la intalnire , aceasta datorandu-se problemelor de sanatate ale bunicii ,pe care am externat-o de curand din spitatal , momentan neputandu-se deplasa , fara ajutor. Daca se va schimba ceva voi veni si imi voi asigura locul lacort fara probleme . M-am gandit si nu pot face altfel Multa sanatate bunicii! » Post actualizat in 19 Jul 2016 06:57 Stie cineva de unde se pot achizitioan flansele de cauciuc de la carburatoare? Atat cele catre motor cat si cele catre filtrul de are pentru o Aprilia pegaso 650 din 1998. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 Ia legatura cu @ivan pedala,stie el. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 (editat) Multa sanatate bunicii! Multumesc ! » Post actualizat in 19 Jul 2016 09:51 Multa sanatate bunicii! » Post actualizat in 19 Jul 2016 06:57 Stie cineva de unde se pot achizitioan flansele de cauciuc de la carburatoare? Atat cele catre motor cat si cele catre filtrul de are pentru o Aprilia pegaso 650 din 1998. http://crash-moto.eu/poze_site/rezolutie_mare/DSCN6391.jpg http://crash-moto.eu/aprilia/PEGASO650.php intreaba daca le mai are Editat Iulie 19, 2016 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 Am o curiozitate... Stie cineva din ce motiv la modelele pana in 2000 contra-balansul din motor era cu pinion care avea dintii drepti, la modelele din 2001 -2004 erau cu dintii inclinati la 40grade iar din 2005 ai revenit la cei cu dinti drepti? Pun si o poza in cazul in care nu folosesc denumirea corecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 Din cate stiu eu, pana in 2000 au fost motoare rotax 655 cu carburatoare mikuni.. in 2001 au primit un upgrade... au trecut pe injectie si probabil au mai modificat una-alta pe ici pe colo... angrenajul cu roti dintate cu dinti oblici sufera mai putin de vibratii si transmite forta mai uniform... din 2015 daca nu ma inseala memoria, s-a renuntat la motoarele rotax de 652cc si s-a trecut pe motoare japoneze, deci cu totul alte repere...Sper sa nu-ti fi dat informatii eronate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 Mnaa,din 2005 au propulsorul Minarelli de 659,cel folosit de Yamaha pe Xt-660 x,r si z Tenere. Acelasi propulsor a fost folosit si de Derbi pe modelul Mulhacen 659 si de AJP PR-7. Aline asta-i mobra de o cauti tu de legheleu... ceva de genul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 Chiar raman cu gura cascata de cate informatii cunoastepti despre astfel de chestii. Jos palaria! BRAVO. Am doua variante 1. schimb contrabalansul cu unul de 2000 ( dinti drepti) dar nu stiu cum va afecta, daca va afecta 2. Incerc sa scot pinionul de pe biela-manivela si sa il schimb cu cel vechi ( cel cu dintii inclinati) Dar nu stiu cum as putea sa scot acel pinion. Este cineva care a incercat operatiunea asta?mi-ar prinde bine o alta varianta inafara de presa speciala. » Post actualizat in 20 Jul 2016 14:58Este cineva care a mai incercat sa scoata pinionul de pe biela-manivela fara presa, pana acum? » Post actualizat in 20 Jul 2016 15:30ignorati actualizarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Chiar raman cu gura cascata de cate informatii cunoastepti despre astfel de chestii. Jos palaria! BRAVO. Am doua variante 1. schimb contrabalansul cu unul de 2000 ( dinti drepti) dar nu stiu cum va afecta, daca va afecta 2. Incerc sa scot pinionul de pe biela-manivela si sa il schimb cu cel vechi ( cel cu dintii inclinati) Dar nu stiu cum as putea sa scot acel pinion. Este cineva care a incercat operatiunea asta?mi-ar prinde bine o alta varianta inafara de presa speciala. » Post actualizat in 20 Jul 2016 14:58 Este cineva care a mai incercat sa scoata pinionul de pe biela-manivela fara presa, pana acum? » Post actualizat in 20 Jul 2016 15:30 ignorati actualizarea. cred ca ai motoreta pe abur de ai si manivela la ambielaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 (editat) Eh... mai dureaza pana intelege si el toate denumirile (si bunul mers al componentelor), mai ales ca le invata si in engleza. Ma mir ca inca are rabdare cu acel motor. Dar probabil asa eram si noi la inceput. Constructia asta biela/manivela a fost totusi folosita si in interiorul motoarelor cu ardere interna, noua ca exemplu ne-a fost indicat seria RTA de la Sulzer. Editat Iulie 21, 2016 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 (editat) Eh... mai dureaza pana intelege si el toate denumirile (si bunul mers al componentelor), mai ales ca le invata si in engleza. Ma mir ca inca are rabdare cu acel motor. Dar probabil asa eram si noi la inceput. Constructia asta biela/manivela a fost totusi folosita si in interiorul motoarelor cu ardere interna, noua ca exemplu ne-a fost indicat seria RTA de la Sulzer. era o gluma cu caracter general , nici un caz cu intentie jignitoare. Ai dreptate nimeni nu se naste invatat , si bravo lui ca are rabdare sa invete. Cred ca varianta biela manivela se utilizeaza la motoarele de putere foarte mare insa de turatie mica . Locomotive , vapoare etc. care trebuie sa "traga " sutele de tone.... Editat Iulie 21, 2016 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Mi-am dat seama Aline! Macar pe topicul asta mai e lumea mai relaxata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 asa trebuie sa fim , relaxati , o viata avem si nu trebuie s-o complicam cu certuri , porcarii si altele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Cred ca de fapt "biela-manivela" se foloseste pentru orice sistem care transforma miscarea de "du-te-vino" a pistonului intr-o miscare circulara (a arborelui cotit). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 (editat) Cred ca de fapt "biela-manivela" se foloseste pentru orice sistem care transforma miscarea de "du-te-vino" a pistonului intr-o miscare circulara (a arborelui cotit). exista sisteme doar cu biela , asta inseamna transmiterea miscarii pistonului directa pe arbore doar prin biela. Utilizarea manivelei , ca piesa intermediara , face ca puterea sa nu fie transmisa direct , deci nici forta de impact , ceea ce ar duce la motoarele de putere mare sa rupa arborele sau in cazul locomotivelor cu abur - rotile. Spre deosebire de acestea la motoarele de turatie mare , dar putere mai mica spre exemplu autoturisme , manivela este un impediment tehnic . » Post actualizat in 21 Jul 2016 07:57 la motoarele doar cu biela , manivela a fost incorporata in arbore sub forma de " contragreutate" » Post actualizat in 21 Jul 2016 07:58 Editat Iulie 21, 2016 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Asta spune wikipedia: Mecanismul bielă-manivelă transformă mișcarea de rotație în mișcare de translație (mișcare liniară) și/sau invers (viceversa). Cel mai răspândit mecanism de acest gen se întâlnește în motoarele cu ardere internă. În acest caz mișcarea de translație liniară a pistonului este transferată către bielă și se convertește în mișcare circulară a arborelui cotit. https://ro.wikipedia.org/wiki/Mecanism_biel%C4%83-manivel%C4%83 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.