Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

tu erai cu cel argintiu? sau c zici ca ai vazut?

 

 

io ieram acolo si te-am zarit prin multime la randul meu

 

voi ce benzina puneti?

 

deunazi am fost obligat sa pun de 98, de la MOL... si mi s-a oprit de cateva ori la semafor (draq, chiar in seara asta mi-a dat in nas in intersectie...). presupun ca e cifra octanica prea mare pentru carburatoarele apriliei :angryfire:

 

s-a oprit daca i-ai dat gaze scurte brrr brrr brrrr. benzina nu are nimic. se poate sa fii fost vreun gunoi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nope, fara gaze scurte, acelasi ritm de conducere.

 

de doua ori mi s-a intamplat cand plecam din intersectie - mi-a dat in nas de parca as fi lasat prea repede ambreiajul...

 

oi vedea in weekend

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nope, fara gaze scurte, acelasi ritm de conducere.

 

de doua ori mi s-a intamplat cand plecam din intersectie - mi-a dat in nas de parca as fi lasat prea repede ambreiajul...

 

oi vedea in weekend

ok o vedem in w/e cand mergem la ciolpani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari pegasisti!

Am fost in conced in Grecia saptamana trecuta,n-am mai apucat sa postez,am inchiriat un scuter pe-acolo (prima data cand am mers si eu mai mult cu un scuter) ceea ce va recomand si voua daca ajungeti p-acolo,si abea acuma apuc sa vad ce activitate ferventa a fost in lipsa mea...

S-o lom in ordine :hug:

 

1. si ce iti iei?

 

2. de ce sa o omor cand are suficienta benzina si porneste foarte bine fara soc... doar daca e cazul trag un pic de el...

 

1-Yamaha TDM 850 model 4TX,>'99

 

2-Pentru ca bendixu ala pica atunci cand ti-e lumea mai draga,are porniri limitate.Daca tragi socul la rece nu te costa nimic si porneste foarte repede.

 

Sa ne spui pareri de rau sau de bine knd ti-oi lua altceva.mi se pare ca ne-am luat cam in acelasi timp sau pe aproape pegaso .eu in august 2006.eu nu prea am fost prezent pe forum, mai mult am bagat la cap, si am avut ce, sunt multe lucruri care le-am descoperit despre pegaso aici, mai putin cum sa o dai fara sa pierzi bani :hug: totusi am observat ca daca tii cont de anumite sfaturi si o intretii cum trebuie, dar si cu un dram de noroc pegaso se incadreaza intr-un raport calitate-pret si fun factory multumitor.pe drumurile noastre mi se pare foarte potrivita.

 

Pai s-o iau intai,sa vedem cum o fi.Eu am pierdut O GRAMADA de bani cu motorul asta,sper numa ca posesorul actual sa fie multumit de ea,ca pe mine m-a stins :D .Daca ai grija de ea normal ca merge bine,dar OTOH orice merge bine avut grija de ea (incl Dacia si Mobra).Fiabilitatea inseamna tocmai sa nu te oblige sa ai grija de ea.As mai fi tinut mobra,numa ca eu unul nu mai am incredere sa merg mai mult de 200 km cu ea nicaieri dupa ce m-a lasat in drum.Stiu ca merge bine,stiu ca n-ar avea de ce sa aiba probleme,numai ca pur si simplu nu mai puteam avea incredere in ea.E ca muierea care te inseala o data,nu mai ai incredere in ea niciodata...

 

Salutare. Calutul meu inca sta saracul in fata scarii ca nu are lant. Saptamana asta care vine trebuie sa vina kitul de lant si ma gandeam sa il pun eu (imi recomandati?). Chestia este ca nu prea as vrea sa mai dau iara vreo 80 Ron sa vina masina cu platforma sa imi ia motorul sa il duca la atelierul de reparatii. Ca sa il schimb eu ce am nevoie? Chei si dinalea sa desfac roata spate am dar nu am pe ce sa ridic motorul :hug: . Daca stiti pe cineva din Cluj care lucreaza si la domiciliu sau pe cineva care a mai facut operatii dinastea imi dati si mie un numar de telefon va rog. Cum credeti ca ar fi cel mai bine sa fac? Va multumesc. Salutare si asfalt uscat.

Pai eu i-am schimbat singur lantul,ajutat de o persoana,insa al meu avea cric central.Ia pe cineva sa te ajute,scoate scutul si ridic-o pe cricul lateral,timp in care celalalt pune un butuc sub ea,un taburet,ceva,e cel mai simplu asa.Vezi ca lantul o data pus trebuie asigurat (batut nitul de siguranta pana-i faci "ciuperca" sus,altfel e pericol).Astra daca vrei s-o faci tu.Ai grija la siguranta de la pinionul primar,sa fie ok si pusa bine.Poti sa-l pui singur fara panica,numa nitul ala trebuie batut bine,cel mai simplu e cu un dorn (eu am folosit dornul de reglaj aprindere din trusa IJ-ului ).Bafta!

 

 

Motorul meu, aprilia pegaso 650 din 2000 incinge mult prea tare apa. Merge cam pe la 100 - 110 grade.

 

Fostul proprietar a scris ca bujia era alba... asta inseamna ca are putina benzina (si in mod normal se incalzeste mai mult motorul), dar a mai spus ca a facut reglajul carburatoarelor la UM.

 

Ma tenteaza sa desfac sistemul de racire si sa il curat bine, sa il aerisesc ca lumea si eventual sa ii mai pun un ventilator.

 

Pompa de apa este actionata de cutia de viteze sau de motor ? Adica daca nu se invarte roata, pompa de apa nu functioneaza (asa am citit aici pe forum) ?

 

Cum pot sa ii scad temperatura motorului ?

 

Mony,ti-am spus ca ceasul ala de temperatura nu stiu cat de bine merge,eu n-am apucat sa-l etalonez.Pompa de apa este actionata de motor,ea merge in continuu cat merge si motorul.Vezi ca bateria aia n-o mai arde mult,ti-am spus si cand ti-am dat mobra,posibil ca ventilatorul sa mearga la o turatie mai mica decat normal si ce-aia sa nu reduca eficient temperatura.Mai poti pune un ventilator cu cuplare separata,daca il cuplezi cu ventilatorul principal e posibil sa-ti arda siguranta.Zic sa schimbi bateria si sa vezi ce se intampla dup-aia,antigelul e schimbat,garnitura de chiulasa e noua,chiulasa e planata,termostat nu mai are, da-o dracu ca n-are ce sa mai aiba,pune-i baterie noua,tot modelul pe cate il are 12V-14 Ah,si zic ca e ok,o sa mearga mai bine ventilatorul,claxonul,farurile,tot.Bafta multa si ne mai auzim :D

 

 

Sa ne vedem sanatosi calare :( :kali:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa, care-i faza cu bendixul? ca asta este dezavantajul major pe care il vad la aprilia: de cand o am, pornirea dimineata imi da batai de cap - invarte degeaba, cat tre sa trag socul sa nu se inece, etc...

 

cum imi dau seama ca e bai cu bendixul?

 

 

mai te rog o chestie: ai cumva vreo schema pentru prinderile gentilor laterale? ca la mine is niste hibe.

 

in primul rand, tzamburucul de fixare al gentii pe cadru (ala din partea inferioara) nu mai exista intr=o parte, deci tre sa iau dimensiunile de la celalalt si sa mi-l faca cineva.

 

pe urma, prinderea gentilor mi se pare stupida si nu cred ca e aia originala. adica sus am doua randuri de saibe... care nici macar nu intra in urechile alea de la cadru. ceea ce insamna ca, atunci cand vreau sa dau jos geanta de pe cadru, tre sa desfac suruburile - adica sa stau cu cheia de 10 dupa mine.

 

iar la o geanta imi este blocata incuietoarea - poa sa fie doar ruginita? ca doar nu are cheita separata de celalalta geanta!

 

 

in rest, ma intereseaza pe unde mai tre sa o ung in mod obligatoriu, ca sa nu fie afectata de caldura asta, de praf si de noroi. ca imi place pe drumuri naspa cu ea :baldy: recent i-am dat cu spray pe lant, dar nefiind japoneza sunt sigur ca tre sa o bibilesc si in alte parti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare. eu gata am terminat de trebalui la aprilica mea. sper sa nu mai umblu la ea curand. ad dus-o si la coafor, o vopsea noua. merge struna acum. joi crek o mai incerc o data pana la cluj sa vad cum merge.

am si ceva poze sa va dati si voi cu parere dac va place.

asfalt uscat :baldy:

post-16646-1216156310_thumb.jpg

post-16646-1216156324_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare. eu gata am terminat de trebalui la aprilica mea. sper sa nu mai umblu la ea curand. ad dus-o si la coafor, o vopsea noua. merge struna acum. joi crek o mai incerc o data pana la cluj sa vad cum merge.

am si ceva poze sa va dati si voi cu parere dac va place.

asfalt uscat :blink:

 

 

Faina!

 

Dar sti ce-i lipseste? Un set de stikere ! e 71 de euro fara TVA la UM Bucuresti.

 

Asa pare ca a fost dauna totala ... :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve!

@moto8:pai faza cu bendixul este ca are porniri limitate,dupa ce trece de un numar sar bilele din interiorul rulmentului propriu-zis,nu-ti poti da seama decat cand face poc.A,eu auzeam un zgomot ciudat la a mea inainte sa crape,dar era inainte cu 10 km,ceva de genul.N-ai cum sti,cel mai bine e sa ai din timp tov. care sa te ajute sa-l schimbi + loc de unde sa iei piesa,cand se intampla sa crape s-o schimbi cat mai iute sa nu stai pe bara,dar in rest atat,n-ai ce-i face.

 

@brogdan:decat sa iei cu atata amar de bani mai bine gasesti unele vectoriale si te duci la o firma care are plotter cutter si iti fac aia sticker la mai putini bani,80 si ceva de euro is o poala d bani de dat pe porcariile alea,mai bine schimbi filtru de aer si bujia sau ii iei altceva.Parerea mea!

 

S-auzim de bine :blink: :baldy: :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da oricum nu dau atat de multi bani pe nishte stikere avand in vedere ca unchiumiu are firma de publicitate adic multe scule plottere etc si o sa le fac. astea is primele poze pt ca abia ieri mi-au venit carenele de la vopsit. cat despre schimbat la ea...i-am schimbat si filtru de aer, de ulei, uleiul, chiar si bujia cu una iridium.

numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa baba. Daca ai grija de ea te duce pe unde n-ai mai fost. Si a mea e din 93 si merge perfect.

Drum bun! (nu zic asfalt uscat ca asta nu-i motocicleta de tinut numai pe asfalt)

Editat de ftraian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-a masurat cineva rezistorul de avans la aprindere sa vada ce valoare are ?

stiu doar ca 4,3 k este pentru avans de 19 grade sau de 10k pentru avans de 17 grade.

rezistorul este montat intre CDI si masa.

Motorul meu da rateuri daca o tin constant intre 3.500 si 5000 ture si ma gandesc ca este de vina avansul. Pentru asta as schimba rezistorul (care inca nu l-am masurat sa vad ce valoare are - sper sa fie de 4,3k) si in felul asta sa micsorez putin avansul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am promis ca va zic ce avea motorul meu de se cam incingea...

 

Deci: avea o lipsa acuta de lichid de racire. Din 1,4 litri cat intra in instalatie... aveam doar 0,4 cred.

Ca am mai bagat cam 1 litru pe sus, pe la capacul radiatorului (dr sus).

Ciudat era ca nivelul in vasul de expansiune era la nivel maxim. Ea nu reusea sa-si traga din vas, sa faca o aerisire automata.

 

Am rezolvat-o usor... am desfacut carenajul frontal numai in dreapta si unul a tinut tras un pic de el, si altcineva a umplut radiatorul la nivel.

Acum nu mai trece de 80grd la mers normal. Rar o idee peste.

 

Acum merge de vis.

 

Si am ulei Mobil 1 10w40 racing 4T ... ca ziceau unii ca daca nu pui 5w40 se incalzeste rau.. Nu e de acolo !

 

Cu uleiul asta... fata de 5w40 dinainte... simt ca se schimba vitezele mult mai fain. nu mai scoate sunete metalice...

 

 

Intrebare:

 

Mi se pare un pic cam greu de manevrat ambreiajul. Forta de apasare a manetei. A reusit cineva sa faca ceva in privinta asta? sa imbunatateasca, sa usureze comanda ambreiajului.

 

Ma gandeam ca daca ar fi parghia de la cutie un pic mai lunga ar fi mai mare bratul fortei. Deci mai usor de apasat.

 

Pareri ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de ulei eu am pus la a mea acum mobil 1 15w-50 racing 4T si merge super a avut inainte si 5W-40..atunci a trebui sa reglez ambreiajul ca dadea in gol. nasol e ca mie imi cam pierde ulei pe la intinzatorul de lant de distrib. da o duc asa pana la cj si o mai bibilesc acolo. imi poate recomanda cineva ceva silicon rezistent la temp sa pun in loc de garnitura? cat si la capacul de la distributie?

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de ulei eu am pus la a mea acum mobil 1 15w-50 racing 4T si merge super a avut inainte si 5W-40..atunci a trebui sa reglez ambreiajul ca dadea in gol. nasol e ca mie imi cam pierde ulei pe la intinzatorul de lant de distrib. da o duc asa pana la cj si o mai bibilesc acolo. imi poate recomanda cineva ceva silicon rezistent la temp sa pun in loc de garnitura? cat si la capacul de la distributie?

bafta

 

Filtru de ulei l-ai cumparat tot te la magazinul de la care ai cumparat ulei (adica au pe stoc?) . ca ma bate gandu' sa imi schimb si eu uleiul in week-end si nu mi-am facut cumparaturile.. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de ulei eu am pus la a mea acum mobil 1 15w-50 racing 4T si merge super a avut inainte si 5W-40..atunci a trebui sa reglez ambreiajul ca dadea in gol. nasol e ca mie imi cam pierde ulei pe la intinzatorul de lant de distrib. da o duc asa pana la cj si o mai bibilesc acolo. imi poate recomanda cineva ceva silicon rezistent la temp sa pun in loc de garnitura? cat si la capacul de la distributie?

bafta

Silicon rezistent la temperatura gasesti in tuburi mici (60-100g) Âşi e negru. Cel puțin cel care l-am folosit eu pentru garnitura capacului de la supape la Honda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de ulei eu am pus la a mea acum mobil 1 15w-50 racing 4T si merge super a avut inainte si 5W-40..atunci a trebui sa reglez ambreiajul ca dadea in gol. nasol e ca mie imi cam pierde ulei pe la intinzatorul de lant de distrib. da o duc asa pana la cj si o mai bibilesc acolo. imi poate recomanda cineva ceva silicon rezistent la temp sa pun in loc de garnitura? cat si la capacul de la distributie?

bafta

2+2 din ala negru,rezistent la ulei si temperaturi inalte,am foloit eu sa fac garnitura la capacul filtrului de ulei,e destul de bun si gasesti la orice magazin de piese auto (eu am gasit la piese de Dacie) si-i ieftin.Cati km are?La un moment dat in viata motorului piesele alea se schimba teoretic (din cate am auzit,sper sa nu am nevoie vreodata).Bafta!

 

S-auzim de bine :baldy:

Editat de Gothmog
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtru de ulei l-ai cumparat tot te la magazinul de la care ai cumparat ulei (adica au pe stoc?) . ca ma bate gandu' sa imi schimb si eu uleiul in week-end si nu mi-am facut cumparaturile.. :kiss:

 

 

filtrul il gasesti usor !

post-27046-1216293285_thumb.jpg

post-27046-1216293330_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand iti dai seama ca ambreiajul incepe sa te lase?

 

am o impresie, nu stiu cat o fi de reala: nu mai trage asa de bine parca - motorul urca ok in ture, dar, dupa ce las maneta de ambreiaj, parca nu este concordanta intre cum impinge roata si cum se aude motorul.

 

plus ca in mers am inceput sa remarc un vajait: de la motor, de la electromotor, de la altceva? (nu cred ca tine de aerodinamica, poate sa fie de la lant ceva? si nu este vorba nici de ventilatorul de racire)

 

in seara asta am dat o raita pe autostrada soarelui si parca imi era tot timpul teama ca o sa ma lase ceva.... nu imi place sentimentul asta :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand iti dai seama ca ambreiajul incepe sa te lase?

 

am o impresie, nu stiu cat o fi de reala: nu mai trage asa de bine parca - motorul urca ok in ture, dar, dupa ce las maneta de ambreiaj, parca nu este concordanta intre cum impinge roata si cum se aude motorul.

 

plus ca in mers am inceput sa remarc un vajait: de la motor, de la electromotor, de la altceva? (nu cred ca tine de aerodinamica, poate sa fie de la lant ceva? si nu este vorba nici de ventilatorul de racire)

 

in seara asta am dat o raita pe autostrada soarelui si parca imi era tot timpul teama ca o sa ma lase ceva.... nu imi place sentimentul asta :kiss:

 

 

E un semn ca se duce atunci cand ai frecvent cuplari decuplari dificile , cu socuri.

Cand sare si nu nimeresti anumita viteza usor.

 

Cu conditia ca uleiul sa fie ok... sa nu fie cumva de acolo.

 

Sfat: incearca un ulei mai gros... un 10w40, sau un 15W40 sau un 15w50...

 

Temperatura trebuie sa fie in limite deasemenea !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cuplari-decuplari dificile - nu am; in afara de treapata intai, unde mai mi se intampla rar sa nu intre pe neutru cand vreau (problema de reglaj pedala schimbator)

 

uleiul de motor este destul de ok, nu trebuie neaparat schimbat sezonul asta. mi-am notat sugestia cu uleiul

 

temperatura ajunge pe la 90 de grade (o liniuta peste orizontala) doar cand merg mult prin oras si prind multe semafoare. in rest, sta o liniuta sub 80.

 

tnx pentru raspuns

 

 

cu vajaitul cred ca e ceva normal, si pe alte motoare il aud, deci e chestie de transmisie probabil.

 

apropo de alte motoare, acum am pe mana un bmw f 800 s... si vreau sa spun ca deja mi-e dor de aprilia :lol: e prea misto stilul asta de motocicleta, on-off :kiss: chiar daca uneori e ca o femeie italianca, misto, dar fandosita de-ti vine sa-i dai palme.

 

 

 

post-18257-1216407311_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...