Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Are cineva Pegaso 3 de dupa 2001 ? Sau actualul model de 660, cel cu motor de yamaha ? Strada sau trail?

 

Cum e? E mai bine cu injectie? Porneste mai bine? Trage mai bine?

 

Comparativ cu pegaso 3 pe carburatie...

 

Vreau s-o vand si sa vad ce-mi iau ... urmatorul utilaj...

 

Mi-ar placea tot un model asemanator cu Pegaso 3. Sa o pot folosi si un pic pe drumuri forestiere, sa pot ajunge usor si la Babele sau Diham, dar sa merg usor si pe asfalt sau oras.

 

Pentru offroad Pegaso 3 mi se pare putin greoi. Are 200kg si eu am cam 70kg.

Am vazut ca modelul actual de 660 are mai putin ... cam 170kg. Dar oare e fain? Merita diferenta? 3500euro...

 

M-as da in continuare cu Pegaso 3 ... dar ma batea gandul s-o dau pe a mea si sa-mi iau macar una >2001 ca sa fie pe injectie si am mai vazut ca are furca fata upsidedown.

Am vazut pe bord un alt bec la varianta pe injectie... e un fel de "check engine" ?? Sau sunt probleme cu injectia asta...? si se aprinde cand ti-e mai mare dragul ...?

 

Alte avantaje mai sunt ? fata de pegaso3 pe carburatie? Are cineva? Are defecte tipice? Chestii enervante?

 

Pareri ? Opinii?

post-27046-1220381609_thumb.jpg

post-27046-1220381621_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pe scurt:

Pegaso Strada - je:

Soft enduro cu ea - da. Mai sus, nu, ai anvelope pur de strada pe ea, totusi :cheers:

Injectie - da, sanatoasa, computer de bord, reglezi o gramada chiar si in injectie (in oras pot avea consum de 4% sau de 6% in functie de cum vreau sa traga, etc)

 

Pegaso Trail nu cred ca are nimeni in RO, cu toate ca e mai ieftin decat Tenere-ul nou sau XT660 - /index.php?...p;#entry1277891

 

Mai multe despre a mea am descris aici - /index.php?showtopic=118405

Editat de Thomas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mai patit cineva?

Aseara am plecat cu motoru la o tura, dar nu prea am avut noroc. Dupa ce am prnit motru cu schimbatorul in pozitia deliber (cu becul verde aprins) am incercat sa bag in viteza intai dar de fiecare data murea motoru.Am mai strans putin cablu la ambreaj, nik tot la fel.Dupa cateva incercari mi-am dat seama ca murea de parca se intrerupea circuitul electric nu ca si cand ar muri motoru ca nu am calcat ambreaju si ar carai ceva. Plus de asta am incercat sa o pornesc in viteza intai cu ambreaju strans si nu invartea electormotoru.Toata tarasenia a durta cam 15 min cu tot cu sfaturi si impresii de la priceputi ca mine. Apoi am dat 2-3 metri in fata si in spate (cu motorul oprit) si ca prin minune totul a revenit la normal dar am amanat plimbarea pt azi ca se facuse intuneric. astept pareri!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mai patit cineva?

Aseara am plecat cu motoru la o tura, dar nu prea am avut noroc. Dupa ce am prnit motru cu schimbatorul in pozitia deliber (cu becul verde aprins) am incercat sa bag in viteza intai dar de fiecare data murea motoru.Am mai strans putin cablu la ambreaj, nik tot la fel.Dupa cateva incercari mi-am dat seama ca murea de parca se intrerupea circuitul electric nu ca si cand ar muri motoru ca nu am calcat ambreaju si ar carai ceva. Plus de asta am incercat sa o pornesc in viteza intai cu ambreaju strans si nu invartea electormotoru.Toata tarasenia a durta cam 15 min cu tot cu sfaturi si impresii de la priceputi ca mine. Apoi am dat 2-3 metri in fata si in spate (cu motorul oprit) si ca prin minune totul a revenit la normal dar am amanat plimbarea pt azi ca se facuse intuneric. astept pareri!!!

 

 

:cheers: Aveai cricul lateral coborat... cu siguranta! Sau ai probleme cu switch ul de la cric.

 

E o protectie! sa nu poti pleca cu cricul lateral coborat... ca sa nu te intinzi pe jos ... instant ... :banana: :blbl: :friends:

 

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva Pegaso 3 de dupa 2001 ? Sau actualul model de 660, cel cu motor de yamaha ? Strada sau trail?

 

Cum e? E mai bine cu injectie? Porneste mai bine? Trage mai bine?

 

Comparativ cu pegaso 3 pe carburatie...

 

Vreau s-o vand si sa vad ce-mi iau ... urmatorul utilaj...

 

Mi-ar placea tot un model asemanator cu Pegaso 3. Sa o pot folosi si un pic pe drumuri forestiere, sa pot ajunge usor si la Babele sau Diham, dar sa merg usor si pe asfalt sau oras.

 

Pentru offroad Pegaso 3 mi se pare putin greoi. Are 200kg si eu am cam 70kg.

Am vazut ca modelul actual de 660 are mai putin ... cam 170kg. Dar oare e fain? Merita diferenta? 3500euro...

 

M-as da in continuare cu Pegaso 3 ... dar ma batea gandul s-o dau pe a mea si sa-mi iau macar una >2001 ca sa fie pe injectie si am mai vazut ca are furca fata upsidedown.

Am vazut pe bord un alt bec la varianta pe injectie... e un fel de "check engine" ?? Sau sunt probleme cu injectia asta...? si se aprinde cand ti-e mai mare dragul ...?

 

Alte avantaje mai sunt ? fata de pegaso3 pe carburatie? Are cineva? Are defecte tipice? Chestii enervante?

 

Pareri ? Opinii?

 

Pai Cubele tau are furca upside-down, aia are furca conventionala ieftina :rolleyes:

 

Sincer, daca vrei sa-ti iei tot Pegaso, ia un Trail nou, face ce face si Strada numa ca te lasa sa faci mai multe si are si un parbriz mai mare, dar daca m-ai intreba pe mine, n-as mai lua italianca nici sa ma bata toti dracii din iad. Parerea mea...

A, cele pe injectie de dupa 2001 cam toate au avut bube cu alimentarea din cate am aflat,se aprinde martorul ala de belele la injectie cand ti-e lumea mai draga.

A mai patit cineva?

Aseara am plecat cu motoru la o tura, dar nu prea am avut noroc. Dupa ce am prnit motru cu schimbatorul in pozitia deliber (cu becul verde aprins) am incercat sa bag in viteza intai dar de fiecare data murea motoru.Am mai strans putin cablu la ambreaj, nik tot la fel.Dupa cateva incercari mi-am dat seama ca murea de parca se intrerupea circuitul electric nu ca si cand ar muri motoru ca nu am calcat ambreaju si ar carai ceva. Plus de asta am incercat sa o pornesc in viteza intai cu ambreaju strans si nu invartea electormotoru.Toata tarasenia a durta cam 15 min cu tot cu sfaturi si impresii de la priceputi ca mine. Apoi am dat 2-3 metri in fata si in spate (cu motorul oprit) si ca prin minune totul a revenit la normal dar am amanat plimbarea pt azi ca se facuse intuneric. astept pareri!!!

Vezi ca ai senzorul de la cricul lateral in scurt probabil. Uita-te pe-acolo, ia un spray de WD-40 si curata bine alea. Vezi sa n-ai firele ciupite sa-ti faca masa aiurea :ph34r:

 

 

In alta ordine de idei, azi am aderat la posesorii de Yamaha TDM, mi-am luat una de 900 noua-nouta :D ,sper sa postez satisfactii acolo ca aici am povestit numai belele.

 

S-auzim de bine! :D

post-2291-1220448377_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-o stapanesti sanatos, dar ce o sa faci cu utilajul asta? te convertesti la vitezane?

 

io am bagat utilajul in service, pentru pregatire vanzare... dar la cum mi-o facut-o mosul sa arate cred ca io o sa fiu unicul cumparator :D in curand poze, mai ales ca am dat comanda de parbriz touring.

 

... totusi, chiar nu as avea ce altceva similar sa iau, asa ca e foarte buna aprilica pegaso

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io am bagat utilajul in service, pentru pregatire vanzare... dar la cum mi-o facut-o mosul sa arate cred ca io o sa fiu unicul cumparator :D in curand poze, mai ales ca am dat comanda de parbriz touring.

 

... totusi, chiar nu as avea ce altceva similar sa iau, asa ca e foarte buna aprilica pegaso

 

ai bagat-o in bucuresti in service? Daca da unde? Ma gandeam sa fac un reglaj la carburator ca ma omoara consumul: 7 afara si 8.6 in oras.

In afara de carburatoare nu's de la ce poa' sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei, azi am aderat la posesorii de Yamaha TDM, mi-am luat una de 900 noua-nouta :ph34r: ,sper sa postez satisfactii acolo ca aici am povestit numai belele.

 

S-auzim de bine! :D

 

S-o stapanesti sanatos!...si sa te mai uiti si pe la noi, poate ne mai ajuti cu sfaturi :rolleyes:

 

Bafta!

Editat de valdemar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io am pe injectie si pana acu n-am avut vreo problema ( o am de 2 luni :P ) . Porneste bine cel putin. Dar amestecul e tot bogat. Problema la Aprilica e chiuloasa. Si culmea, provine de la austrieci deci macaronarii au cam juma de vina. Nu s-or fi intrebat si ei de ce Fritz n-a vrut decat 4 supape la motorul de F650? Bine, BMW-u cica a cerut mult mai multe modificari decat s-ar vedea cu ochiu' liber. Din ce am gasit eu la niste domni :D (gasesti usor pe :rolleyes: .....intr-o saptamana) se pare ca motorul nu poate functiona cu amestec sarac din cauza proastei dispuneri a celei de-a cincea supape si bujiei :D

 

In alta ordine de idei la mine consumul e undeva la 7,5+ /100km in oras. :ph34r:

 

A, si furca conventionala la astea pe injectie e de 45mm. La Cube e upside-down de 41mm parca. Asta pt ca se vorbea mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-o stapanesti sanatos, dar ce o sa faci cu utilajul asta? te convertesti la vitezane?

 

Merci de urare! Pai TDM-ul e o evolutie stradala a Tenere-ului, are gene de motor Adventure. E de strada,ce-i drept,dar cu mici modificari poate fi facuta sa inghita si ceva off-road. Momentan am gume de strada pe ea,Dunlop Sportmax, dar o sa-i pun on/off-uri,garzi,scut,hand-guards,o mai salt de koor si-ar trebui sa fie ok. Vitezana n-o sa-mi iau decat atunci cand o sa am circuit la max 150-200 km de unde stau, dar atat. M-am dat cu vitezane (R1,600 RR,Thundercat,600 F2 etc), n-am ce face cu una (chiar vorbeam c-un baiat c-o CBR 600 F4i Sport,imi zicea ca-i vine sa plinga cand urca temperatura,plus ca-l dor incheieturile :P ). Oricum mi-e dor de ghidonul Pegasului (l-am vazut stramb azi,am fost la asigurari ca baiatul caruia i-am dat-o a facut accident similar cu al meu-vaca blonda,claxon,flash,degeaba :D ). Revenind la mers, TDM-ul are ghidonul mai ingust,pozitia e similara numai ca stai mai aplecat olecuta, dar ca putere si cuplu rupe. Motorul l-am luat pentru orice caci face orice,de la oras pana la ture-n munti cu pasager+bagaje, e un paralel-twin care se comporta ca un V2,deci brici.

 

 

S-o stapanesti sanatos!...si sa te mai uiti si pe la noi, poate ne mai ajuti cu sfaturi :ph34r:

 

Bafta!

 

Merci frumos, ma mai uit, ca dovada post-ul. N-o sa uit Pegasu', a fo' primul motor adevarat, mi-a parut rau s-o vad busita... Am vazut diferenta intre masina mica si utilitara la capitolul impact. In vreme ce la mine a intrat cu roata fata sub bena si s-a oprit in far/bord lasand furca si jugul intacte, acuma farul a scapat dar jugul si ghidonul sunt strambe,si furcile is cam dezechilibrate,plus carena julita pe o parte si radiatorul deplasat. Oricum ar fi,nu e bine sa pici de nicio culoare, noroc ca baiatul e bine, o sa posteze si el cand apuca.

 

S-auzim de bine si sa ne vedem sanatosi pe drumuri :D :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos si fara incidente.

In primul rand vreau sa-ti multumesc pt topic ca am rezolvat problema cu senzorul de cric, se pare ca acel piciorus care fixa senzorul de cric e tocit si cricul nu mai misca mecanismul de decuplare, asa ca am scos senzorul si am invartit de el pana in pozitia de liber si deocamdata sta sub sa. Acu mere brici sunt tare incanta de Pegaso(chiar iti da aripi dupa cum spune si numele).Daca o sa mai am probleme o sa mai postez si eu pe aici. Multumesc tuturor pt sfaturi.

Sanatate si Asfalt Uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai bagat-o in bucuresti in service? Daca da unde? Ma gandeam sa fac un reglaj la carburator ca ma omoara consumul: 7 afara si 8.6 in oras.

In afara de carburatoare nu's de la ce poa' sa fie.

 

am bagat-o la Kaore, e un mos japonez la care imi duceam kawasaki-ul (www.kaore.net , sa ii fac reclama...)

 

dar poate stiu altii specialisti in aprilia, moshul din cate am vazut e axat pe japoneze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de urare! Pai TDM-ul e o evolutie stradala a Tenere-ului, are gene de motor Adventure. E de strada,ce-i drept,dar cu mici modificari poate fi facuta sa inghita si ceva off-road. Momentan am gume de strada pe ea,Dunlop Sportmax, dar o sa-i pun on/off-uri,garzi,scut,hand-guards,o mai salt de koor si-ar trebui sa fie ok. Vitezana n-o sa-mi iau decat atunci cand o sa am circuit la max 150-200 km de unde stau, dar atat. M-am dat cu vitezane (R1,600 RR,Thundercat,600 F2 etc), n-am ce face cu una (chiar vorbeam c-un baiat c-o CBR 600 F4i Sport,imi zicea ca-i vine sa plinga cand urca temperatura,plus ca-l dor incheieturile :D ). Oricum mi-e dor de ghidonul Pegasului (l-am vazut stramb azi,am fost la asigurari ca baiatul caruia i-am dat-o a facut accident similar cu al meu-vaca blonda,claxon,flash,degeaba :D ). Revenind la mers, TDM-ul are ghidonul mai ingust,pozitia e similara numai ca stai mai aplecat olecuta, dar ca putere si cuplu rupe. Motorul l-am luat pentru orice caci face orice,de la oras pana la ture-n munti cu pasager+bagaje, e un paralel-twin care se comporta ca un V2,deci brici.

 

 

 

 

Merci frumos, ma mai uit, ca dovada post-ul. N-o sa uit Pegasu', a fo' primul motor adevarat, mi-a parut rau s-o vad busita... Am vazut diferenta intre masina mica si utilitara la capitolul impact. In vreme ce la mine a intrat cu roata fata sub bena si s-a oprit in far/bord lasand furca si jugul intacte, acuma farul a scapat dar jugul si ghidonul sunt strambe,si furcile is cam dezechilibrate,plus carena julita pe o parte si radiatorul deplasat. Oricum ar fi,nu e bine sa pici de nicio culoare, noroc ca baiatul e bine, o sa posteze si el cand apuca.

 

S-auzim de bine si sa ne vedem sanatosi pe drumuri :D :D

 

 

vreau sa ti-o vad! poti sa mi-o prezinti? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello !

 

Se da: Aprilia Pegaso 95. Problema : Schimb vitezele 1 2 3 , o tin accelerata si cand eliberez acceleratia se infraneaza prea tare . Mai am impresia ca trebuie sa schimb vitezele prea repede ca se tureaza excesiv. Cauza ???? Thnks anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti vreunul tobele golite? Ma refer la cele originale.

 

Se poate face usor treaba asta? Oricum acum le am date jos... am vazut ca au niste nituri in capat ... probabil un capac... se scoate oare ceva din ele ... usor oare ?? Suna mai tare?

 

Am vazut ca ajuta in trafic. Am fost la o plimbare cu un prieten si avea un bmw f650 1996 cu o toba modificata, dar goala.

Suna tare... tare. Cand ii dadea gaz, imediat se facea loc , cel cu masina devenea atent. Pe depasiri ajuta mult. Unii chiar iti faceau loc.

post-27046-1221324085_thumb.jpg

Editat de piratu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti vreunul tobele golite? Ma refer la cele originale.

 

Se poate face usor treaba asta? Oricum acum le am date jos... am vazut ca au niste nituri in capat ... probabil un capac... se scoate oare ceva din ele ... usor oare ?? Suna mai tare?

 

Am vazut ca ajuta in trafic. Am fost la o plimbare cu un prieten si avea un bmw f650 1996 cu o toba modificata, dar goala.

Suna tare... tare. Cand ii dadea gaz, imediat se facea loc , cel cu masina devenea atent. Pe depasiri ajuta mult. Unii chiar iti faceau loc.

Capacele alea sunt doar ornamente.Nu ajungi la nimic daca le dai jos.

Eu,deoarece oricum am tevile pana la tobe cam arse si nu o sa ma mai tina mult,am scos capacele si am dat in tobe cateva gauri cu un burghiu lung,sa strapunga camerele.Acum suna ceva mai agresiv.Daca gaurile ar fi fost mai groase precis ar suna mai tare(eu am dat de 6 mm).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merge treaba cu gaurile. si eu am testat-o. am dat cate 6 gauri cu un burghiu de 6 in fiecare toba. dar eu am gaurit numai primul strat de tabla de sub ornamente....nu am folosit burghiul lung. rezultatul e destul de bun, suna mai tare. puteti incerca si cu mai multe gauri sau cu gauri mai mari. paraie frumos :laugh:

 

P.S. prin cluj nu e nimeni cu pegaso? sa ne vedem si noi la o cafea? ca trece timpu..acu vine iarna si eu de un an de cand am motoru la cj nu m-am prea vazut cu nimeni.

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei ce-s cauta parbriz (flip-up) after-market pt Pegaso (model vechi sau nou) pe enshpe mii de culori -> http://lls.it/Volantino_viti.zip -> Save as -> Open -> Pag 97 :bounce: De adus e simplu, doar e Italia :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici pina acum nu am reusit sa fac rost de un robinet pt benzina...am comandat in italia..dar nu a venit...am incercat tot felul de solutii da tot curge...poate ma ajuta cineva cu vreun sfat,o sa incerc sa modific unul daca reusesc.... :rolleyes:

Apliria pegaso 600 model 91

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei ce-s cauta parbriz (flip-up) after-market pt Pegaso (model vechi sau nou) pe enshpe mii de culori -> http://lls.it/Volantino_viti.zip -> Save as -> Open -> Pag 97 :rolleyes: De adus e simplu, doar e Italia :cheers:

 

azi a venit parbrizul de la bs, din germania

 

dupa ce se mai opreste ploaia, il pun. probabil in weekend. comunik daca is probleme :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...