piratu Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 Haideti la Brasov! Va duc pe "pista" de incercari moto... pe marele circuit de la Poiana Brasov !! Cu oprire la Belvedere unde "concurentii" se uita mult peste "tribune" ! Dar am alta sa va intreb. Eu cam stau la bloc... si asa cam vrea sa-mi tin si motorul in fata blocului ... eventual legat de un stalp. In manualul apriliei am gasit un sistem "Body Guard" care se prinde de un ciot in spatele pedalei dr. Are cineva asa ceva ? E ok? Sau altul in situatia mea... ce foloseste ca antifurt? O alarma? O husa? De care? Daca folositi alte metode... dati-mi va rog niste idei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 (editat) Haideti la Brasov! Va duc pe "pista" de incercari moto... pe marele circuit de la Poiana Brasov !! Cu oprire la Belvedere unde "concurentii" se uita mult peste "tribune" ! Dar am alta sa va intreb. Eu cam stau la bloc... si asa cam vrea sa-mi tin si motorul in fata blocului ... eventual legat de un stalp. In manualul apriliei am gasit un sistem "Body Guard" care se prinde de un ciot in spatele pedalei dr. Are cineva asa ceva ? E ok? Sau altul in situatia mea... ce foloseste ca antifurt? O alarma? O husa? De care? Daca folositi alte metode... dati-mi va rog niste idei. 1 cum stam cu cazarea acolo? 2 eu o am legata de gard cu lant din ala cablu invelit in bilesi inele metalice si peste plastic. si din cand in cand prelata peste. 3 am fost la mare cu gagicile mele cu bagaj cu tot tacamul. peste 500 km fara probleme!!! am dat-o pe malul marii s-a tavalit un pic prin nisip din cauza mea. ne-a adus acasa cu tot cu nisipul pe ea. faina motoreta pentru un incepator ca mine! maine ma ocup un pic de ea sa o gatesc, sa o mangai(spalat uns verificat uleiu si apa etc.) ca de... trebuie! Editat Iulie 20, 2008 de pachemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piratu Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 1 cum stam cu cazarea acolo?2 eu o am legata de gard cu lant din ala cablu invelit in bilesi inele metalice si peste plastic. si din cand in cand prelata peste. 3 am fost la mare cu gagicile mele cu bagaj cu tot tacamul. peste 500 km fara probleme!!! am dat-o pe malul marii s-a tavalit un pic prin nisip din cauza mea. ne-a adus acasa cu tot cu nisipul pe ea. faina motoreta pentru un incepator ca mine! maine ma ocup un pic de ea sa o gatesc, sa o mangai(spalat uns verificat uleiu si apa etc.) ca de... trebuie! In 2 saptamani e marea intalnire de la BV. Se va tine undeva langa Prejmer. La un camping. Cazarea cea mai ieftina e la cort... Restul... dupa putere! Cate persoane ati fost la mare ? 3 pe o singura Aprilia? +bagaje? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 In 2 saptamani e marea intalnire de la BV.Se va tine undeva langa Prejmer. La un camping. Cazarea cea mai ieftina e la cort... Restul... dupa putere! Cate persoane ati fost la mare ? 3 pe o singura Aprilia? +bagaje? doi plus gagica italianca 3 doua saptamani zici? da-mi mai mult info ca nu stiu (link-ul ma intereseaza) ca venim tot in 3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 "piratu" zi-mi si mie te rog ca sa ajung la prejmer nu cumva dau din drumul valeni - bv direct acolo? ca daca-s liber in wee acela vin si eu , dar d e greu sa te uiti p harta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 "piratu" zi-mi si mie te rog ca sa ajung la prejmer nu cumva dau din drumul valeni - bv direct acolo? ca daca-s liber in wee acela vin si eu , dar d e greu sa te uiti p harta.... nu vrei sa mergem impreuna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 nu vrei sa mergem impreuna? ba daaaa , dar la mine e problema cu serviciul...nush cum pic in tura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piratu Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 (editat) "piratu" zi-mi si mie te rog ca sa ajung la prejmer nu cumva dau din drumul valeni - bv direct acolo? ca daca-s liber in wee acela vin si eu , dar d e greu sa te uiti p harta.... Cand o iei din Ploiesti pe Valenii de munte ajungi la Cheia, Babarunca si mai apoi intri in Sacele. Din sacele intri in BV si apoi o iei spre Harman pe Strada Harmanului si ajungi in Prejmer (o iei pe pod). De pe drumul de Intorsura Buzaului ajungi direct in Prejmer. Utilizati www.map24.ro e ok ! /index.php?showtopic=230113 /index.php?showtopic=220271 Editat Iulie 21, 2008 de piratu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 stiu ca nu aici ar trebui sa postez , dar aici ma simt ca acas'...daca e vreo problema rog un moderator sa mute cele de mai jos....sa vedeti c am facut duminica : suparat ca niciunul din prietenii mei motoretisti, in nr. d 9 , au treaba sau nu vor sa iasa la plimbare , am plecat d unul singur intr-o tura d m-a uns p suflet.... obiectiv - manastirea ciolanu jud . buzau total km - 370 kerosen - 22 litri traseu : buc - ploiesti - valenii de munte - buzau - urziceni - buc o sa incerc sa pun cateva poze daca mere , dar sa va prezint capritza care p la 3000 rot/min toarce ca un motanel o prima oprire pt tigarea d rigoare undeva p la tancabesti am mai avut o pauza pt alimentare la valeni dupa care direct la tabara d sculptura magura care este situata kiar langa manastirea ciolanu si cateva poze d la manastire am pus doar cateva poze pt ca nu prea ma pricep (si asa nush c o sa iasa pt ca vad ca se aseaza in pagina cum le vine) , scuzati calitatea pozelor , sunt facute cu un 6230i , dar decat deloc... un traseu super cu serpentine , urcari , coborari si asfalt ok.... asa ca pt o perioada m-am racorit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 Cand o iei din Ploiesti pe Valenii de munte ajungi la Cheia, Babarunca si mai apoi intri in Sacele.Din sacele intri in BV si apoi o iei spre Harman pe Strada Harmanului si ajungi in Prejmer (o iei pe pod). De pe drumul de Intorsura Buzaului ajungi direct in Prejmer. Utilizati www.map24.ro e ok ! /index.php?showtopic=230113 /index.php?showtopic=220271 Hai ca e vorba de Pegaso si nu e nevoie sa mearga pana in Brasov.Se poate iesi din Sacele pe drumul de camioane(la benzinarie spre dreapta),apoi la intersectia de la Tarlungeni se face din nou dreapta 100 metri apoi stanga pe drum de camp pana in Prejmer.Ca doar suporta putin off-road,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto8 Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 hello! si io vreau la brasoave cu aprilistii cand e mai exact? si as mai avea o sugestie: sa merem peste transfagarasan, amu, cat este vara si sunt niste peisaje BES-TI-A-LE! am fost pe-acolo in weekend, cu un alt motor, si as vrea sa mai dau o tura. mai ales ca dupa vidraru drumul e asa de rupt ca-i numai bun de offroad cu aprilia so... cine face lista? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 E un semn ca se duce atunci cand ai frecvent cuplari decuplari dificile , cu socuri.Cand sare si nu nimeresti anumita viteza usor. Cu conditia ca uleiul sa fie ok... sa nu fie cumva de acolo. Sfat: incearca un ulei mai gros... un 10w40, sau un 15W40 sau un 15w50... Temperatura trebuie sa fie in limite deasemenea ! Am schimbat si eu uleiul. Am folosit 15w50. Poate e o parere, dar parca trage mai bine acum. ulei motul 15w50 =40 Ron/l filtru MAN-45 RON Timp: 1.30 min ( ca am lasat-o sa se scurga + ajutat un prieten cu o cagiva sa curete carburatorul:D) Am promis ca va zic ce avea motorul meu de se cam incingea... Deci: avea o lipsa acuta de lichid de racire. Din 1,4 litri cat intra in instalatie... aveam doar 0,4 cred. Ca am mai bagat cam 1 litru pe sus, pe la capacul radiatorului (dr sus). Ciudat era ca nivelul in vasul de expansiune era la nivel maxim. Ea nu reusea sa-si traga din vas, sa faca o aerisire automata. Am rezolvat-o usor... am desfacut carenajul frontal numai in dreapta si unul a tinut tras un pic de el, si altcineva a umplut radiatorul la nivel. Acum nu mai trece de 80grd la mers normal. Rar o idee peste. Acum merge de vis. Si am ulei Mobil 1 10w40 racing 4T ... ca ziceau unii ca daca nu pui 5w40 se incalzeste rau.. Nu e de acolo ! Cu uleiul asta... fata de 5w40 dinainte... simt ca se schimba vitezele mult mai fain. nu mai scoate sunete metalice... Intrebare: Mi se pare un pic cam greu de manevrat ambreiajul. Forta de apasare a manetei. A reusit cineva sa faca ceva in privinta asta? sa imbunatateasca, sa usureze comanda ambreiajului. Ma gandeam ca daca ar fi parghia de la cutie un pic mai lunga ar fi mai mare bratul fortei. Deci mai usor de apasat. Pareri ??? A mea nu a urcat mai sus de 100 in zilele cu peste 35-36 grd. Tre sa verific totusi si eu radiatorul. Borcanul de expansiune e plin...vedem am uitat....si la 100 nu a stat decat cateva secunde pana a pornit ventilatorul.... Alta chestie: consum stabilit in oras 8.6. Asta dupa 1 luna de verificari la fiecare umplere. Fac intre 157-160 km pana se aprinde becul galben. E cam mare dupa parerea mea. Voi stati mai bine?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piratu Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 (editat) E incinsa! Trebuie sa stea la drum lung sub 80 ! acul orizontal ! Si la mine vasul era la maxim.... dar in radiator mi-au mai intrat cam 1 litru ! Editat Iulie 22, 2008 de piratu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 E incinsa! Trebuie sa stea la drum lung sub 80 ! acul orizontal ! Si la mine vasul era la maxim.... dar in radiator mi-au mai intrat cam 1 litru ! Am uitat sa precizez: chestia asta se intampla in oras cand stau din stop in stop....la drum lung intr-adevar sta in jur de 80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto8 Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 Alta chestie: consum stabilit in oras 8.6. Asta dupa 1 luna de verificari la fiecare umplere. Fac intre 157-160 km pana se aprinde becul galben. E cam mare dupa parerea mea. Voi stati mai bine?? nici eu nu trec de 180 km pana se aprinde becul galben, la fel, mers zilnic la birou prin capitala asta nenorocita. daca mai fac si drumuri pe afara, la viteza stabilizata ajung pana la maxim 220 km autonomie. asta e, papa ca o vacuta, dar nu e asa mare baiul, zic eu lista aia cu aprilistii care merg la brasov? o face cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brogdan Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 2+2 din ala negru,rezistent la ulei si temperaturi inalte,am foloit eu sa fac garnitura la capacul filtrului de ulei,e destul de bun si gasesti la orice magazin de piese auto (eu am gasit la piese de Dacie) si-i ieftin.Cati km are?La un moment dat in viata motorului piesele alea se schimba teoretic (din cate am auzit,sper sa nu am nevoie vreodata).Bafta! S-auzim de bine am reusit sa pun ceva silicon de garnituri si gata nu mai curge. cat despre schimbat , i-am schimbat arcul de la intinzator ca intr-adevar era tocit si nu mai impingea deloc. deci mai merge mult si bine. km are 40k tocmai am facut un drum dus intors de cj cu ea si s-a prezentat bine. intrebare...mi se pare am puturoasa. adik la 4000ture in a 5-a am 100-110. nu e cam putin? sau e posibil sa fie din cauza ca eu am dat aerul la carb la maxim ca sa ii mai scad consumul, deci logic sa fi scazut si puterea. bafta Haideti la Brasov! Va duc pe "pista" de incercari moto... pe marele circuit de la Poiana Brasov !! Cu oprire la Belvedere unde "concurentii" se uita mult peste "tribune" ! Dar am alta sa va intreb. Eu cam stau la bloc... si asa cam vrea sa-mi tin si motorul in fata blocului ... eventual legat de un stalp. In manualul apriliei am gasit un sistem "Body Guard" care se prinde de un ciot in spatele pedalei dr. Are cineva asa ceva ? E ok? Sau altul in situatia mea... ce foloseste ca antifurt? O alarma? O husa? De care? Daca folositi alte metode... dati-mi va rog niste idei. sper sa nu ma laud prematur cu cazarea motorului in fata blocului, dar eu asa o tin de cand am luat-o adik de mai bine de un an. am pe ea o alarma cu senzor de perimetru si decuplare motor. bazaie si dac se dau copii prea aproape pe langa ea iar dac o incaleca careva sau incearaca sa ii puna contactu urla ca nebuna si decupleza motorul(de fapt e inseriata circuitul de decuplare al alarmei cu contactul de cric lateral). coarnele blocate si cam atat. pot sa va zic ca intr-o noapte am uitat=o fara alarama pusa si cu cheile in butucul de la sha. si am gasit=o a doua zi tot acolo asta da norok nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piratu Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 am reusit sa pun ceva silicon de garnituri si gata nu mai curge. cat despre schimbat , i-am schimbat arcul de la intinzator ca intr-adevar era tocit si nu mai impingea deloc. deci mai merge mult si bine. km are 40ktocmai am facut un drum dus intors de cj cu ea si s-a prezentat bine. intrebare...mi se pare am puturoasa. adik la 4000ture in a 5-a am 100-110. nu e cam putin? sau e posibil sa fie din cauza ca eu am dat aerul la carb la maxim ca sa ii mai scad consumul, deci logic sa fi scazut si puterea. bafta Eu la 4000rpm am cam 120kmh Cat ai consumul? Din ce surub reglezi amestecul? Mai are demarajul bun sau tragi impins de ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brogdan Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 Eu la 4000rpm am cam 120kmh Cat ai consumul? Din ce surub reglezi amestecul? Mai are demarajul bun sau tragi impins de ea? consum am scos acum la drumu de cj 6,7% cu 2 persoane si ceva bagaj, viteza 100-110 in mare parte unde s-a putut dar si cu 1-2 escapade de 140-150!(nu credeam ca duce atat cu 2 pers.) in rest in oras de la 8% in sus pan la 10. shurubul cu pricina e nr 42 din poza ta. cartea zice ca se infileteaza la maxim, dar nu se forteaza, numa cat sa fie asezat, si apoi se desfileteaza 3,5 - 4 ture(atentie ture complete nu jumatati) eu le am pe ale mele scoase 7 ture(adica maxim) pt ca imi manca enorm. acum legat de demaraj....pot sa zik ca intr-o zi l-a ridicat cu mine pe o roata intr-a 1-a. dar la viteza adik peste 80 nu mai prea are demaraj. incerc acum sa ii pun ceva jiglere mai mici si sa ii mai reduc din aer sa vedem ce se intampla. apropo o sursa de jiglere mai eftine si sa ajunga fuga? bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 ma de unde scoateti consumurile astea astronomice?? ...eu cu ale mele mandre una in spate una intre picioare bucuresti 6.8% cu bagaj( de regula 6.5%). bucuresti-mare-bucuresti 5% tot eu cu mandrele si ceva mai mult bagaj. la 4000rot/min... 120km/h?????? poate suta, suta zece (cu aproximatie) la 4300 =120 asa da!!! moto8 eu sunt in concediu pana luni! duminica madra mea da chef dar pana atunci ma tot intreaba de transfagarasan. ia zi cum o comitem??? io merg maxim 110 deci o noapte de dormit pe acolo pe undeva... cand cum si cine mai vrea sa vina??? oferta e valabila doar saptamana asta...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto8 Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 sorry, man, weekendul asta is fortat sa merg pe patru roti, ca is sofer pentru ai mei, ca vin in vizita (aoleu!) asa ca... numai de weekendul urmator imi fac planuri si unul dintre ele era sa mergem la brasov, dar peste transfagarasan, ca e... indescriptibil de fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 sorry, man, weekendul asta is fortat sa merg pe patru roti, ca is sofer pentru ai mei, ca vin in vizita (aoleu!) asa ca... numai de weekendul urmator imi fac planuri si unul dintre ele era sa mergem la brasov, dar peste transfagarasan, ca e... indescriptibil de fain! te astept vineri la metrou la titan la 19:00 sa ii cunosti si tu pe baietii din cartier si sa punem la punct mersul la brasov. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piratu Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 shurubul cu pricina e nr 42 din poza ta. cartea zice ca se infileteaza la maxim, dar nu se forteaza, numa cat sa fie asezat, si apoi se desfileteaza 3,5 - 4 ture(atentie ture complete nu jumatati)eu le am pe ale mele scoase 7 ture(adica maxim) pt ca imi manca enorm. acum legat de demaraj....pot sa zik ca intr-o zi l-a ridicat cu mine pe o roata intr-a 1-a. dar la viteza adik peste 80 nu mai prea are demaraj. incerc acum sa ii pun ceva jiglere mai mici si sa ii mai reduc din aer sa vedem ce se intampla. apropo o sursa de jiglere mai eftine si sa ajunga fuga? bafta Se poate face reglajul si cu carburatoarele montate? E loc ? incape mana? Daca le-ai dat jos... ai dat jos si tobele? E complexa treaba? Mie mi se pare ca am amestecul cam bogat... de ce? pentru ca imi da niste rateuri dupa linii cu gaz maxim, chiar daca e pornita de ceva vreme... de fapt cand am tobele incinse. Ca acolo se aprinde cred benzina care bubuie ! La voi da rateuri vreodata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 Se poate face reglajul si cu carburatoarele montate? E loc ? incape mana?Daca le-ai dat jos... ai dat jos si tobele? E complexa treaba? Mie mi se pare ca am amestecul cam bogat... de ce? pentru ca imi da niste rateuri dupa linii cu gaz maxim, chiar daca e pornita de ceva vreme... de fapt cand am tobele incinse. Ca acolo se aprinde cred benzina care bubuie ! La voi da rateuri vreodata? 1. reglajul la carburatoare se face numai cu ele montate 2. nu trebe sa dai jos tobele daca scoti carburile 3. rateuri da la toate pt ca este supralimentata (2 carburi) si are 3 supape p avacuare...deci evacuarea este fortata...daca citeai topicul tot , gaseai ca s-a mai discutat despre rateuri 4. rateurile nu au legatura cu cat d incinse sunt tobele , nu ajunge benzina acolo .....doar gaze arse 5. nu ai d unde sa stii daca ai amestec prea bogat decat daca scoti bujia (afumata) , sau miroase la evacuare excesiv a benzina sfat : nu te apuca sa umbli la carburi...a-ti trebe un aparat (vacumetre) sau nush exact cum ai zice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivangogu Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 Dupa doi de ani de tovarasie ma despart de aprilia pegaso 650 cu bune si rele.m-a dus pe multe drumuri, pe unele m-a si lasat ,putine ce-i drept, dar am fost nevoit sa o vand cel putin pana la anul nu mai pot merge cu moto.pentru incepatori e un motor indicat si cu conditia de a citi acest topic cap coada.numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 (editat) Stiu ca nu am nimerit topicul potrivit dar avetzi idee daca sunt alte topicuri dedicate motoarelor Aprilia dar de 1000 RSV,RST,CAPONORD etc pt a schimba pareri,impresi si asa mai departe . Multumesc Editat Iulie 28, 2008 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.