Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Deci motorul era rece.

Nu vreau sa pornesc o discutie contradictorie dar... sa scoti carburatoarele sau sa tii acceleratia la maxim?? este prima oara cand citesc asa ceva. Sincer nu cred ca ajuta cu nimic.

Sunt de acord cu faptul ca motorul trebuie sa fie pornit pt 5-10min apoi verificat . Nu am facut asta.

Decompresorul era in stare normala de pornire(adica activ). cand motorul incepe sa functioneze decompresorul se anuleaza si automat creste compresia Banzay ai dreptate. :D Mare om.

 

Deci in alta oridine de idei... treaba-i iusca. Gas in carburatoare si scanteie in bujie de acum. a.. si pompa de ulei care sa functioneze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da.. cumva inteleg dece. Daca sunt scapari la valvele de admisie se observa mai bine cu acceleratia deschisa maxim, iese aerul mai usor.

Ca idee cred ca sunt multumit cu 100psi /motor rece si segmenti uscati ( mai ales ca sunt noi si trebuie sa se formeze dupa piston)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are nici o treaba cu supapele de admisie, scaparile alea sunt infime la masuratoare. Tu cum respiri daca te tii de nas si inchizi gura? Deschizi acceleratia sau scoti carburatoarele astfel incat sa te asiguri ca ai o umplere buna a cilindrului cu aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, e cel mai usor, dar ma gandeam ca are motocicleta demontata si doar 2 maini... Sa tii compresmetrul si sa tragi de acceleratie si cine stie ce mai faci pe acolo, zic ca e mai usor daca e accesibil totul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok am inteles trucul.

Carburatoarele sunt montate. Voi face o verificare dupa ce pornesc motorul si se incalzeste. Asa la rece este cam greu de luat in seaman valorile.

Weekend-ul asta ma voi ocupa de ea.

Mersi tuturor pt sfaturi si ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin Bucuresti e soare acu si vreo 12 grade. A plouat azi dar in reprize scurte. Baga o poza sa vedem cum e in Vatra Dornei :)

Corbeanca:

https://aventurescu.ro/wp-content/uploads/2016/12/Maldives.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neatza!


Daca este vreun doritor de o iesire mai pe strada, mai pe langa, in weekend-ul de dupa Paste, in zona Hateg, sa-mi dea de stire. Pana acum sunt trei motoare, un BMW 650 GS, Aprilia Pegaso si eu cu V-Strom 1000. Ideea e ca luam si corturile cu noi si incercam sa gasim zone ceva mai neumblate. Traseele nu sunt batute in cuie.


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos de voi cu plimbarile.

 

Eu.. inca vin cu vesti mai putin bune (pt mine).

Sambata am dat cheie la a mea. Toate bune, a pornit bine, a stat la relanti a inceput sa fumege cam peste tot ( de la ulei) am zis ca e semn bun.

Apa era la 80grade stabila dupa 5 min.

Ei si a inceput sa imi zambeasca musteata de acum. Am zis ca "asta e.. o calaresc azi". Nu am abucat sa termin fraza ca.. surpriza, Pom de craciun iar in bord. presiunea la ulei scazuta IAR>

 

Am desfacut busonul la ulei dupa ce s-a racit motorul si uleiul era pana in gura. Am desfacut filtrul si am dat la automat iar uleiul abia incepea sa iasa fara prea multa presiune ( in mod normal trebuie sa sara la 30cm de motor.

In concluzie cred ca pompa mea de ulei este dusa.

Ca o concluzie ce am tras... Piesele de SH nu sunt mereu cea mai buna solutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos de voi cu plimbarile.

 

Eu.. inca vin cu vesti mai putin bune (pt mine).

Sambata am dat cheie la a mea. Toate bune, a pornit bine, a stat la relanti a inceput sa fumege cam peste tot ( de la ulei) am zis ca e semn bun.

Apa era la 80grade stabila dupa 5 min.

Ei si a inceput sa imi zambeasca musteata de acum. Am zis ca "asta e.. o calaresc azi". Nu am abucat sa termin fraza ca.. surpriza, Pom de craciun iar in bord. presiunea la ulei scazuta IAR>

 

Am desfacut busonul la ulei dupa ce s-a racit motorul si uleiul era pana in gura. Am desfacut filtrul si am dat la automat iar uleiul abia incepea sa iasa fara prea multa presiune ( in mod normal trebuie sa sara la 30cm de motor.

In concluzie cred ca pompa mea de ulei este dusa.

Ca o concluzie ce am tras... Piesele de SH nu sunt mereu cea mai buna solutie.

 

Eu, cand a fost sa inlocuiesc pompa de benzina, am luat un after market clar. Dar in nici un moment nu am vrut sa iau una sh. Pai asa o vindeam si eu pe aia veche, daca venea cumparatorul si o prindea in momentele ei cand mergea, era perfecta. Nu ziceai ca are probleme. Mare teapa ce dadeam, daca eram si genul asta de om.

 

Madaline, aia e rezolvarea, clar. Tre sa vad daca se si poate. :)) Daca e sa merg, te anunt cat de repede aflu.

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu Conteaza ordinea lor. In Principiu toate fac acelasi lucru trimit curent in Rectifier.

Daca tot esti la capitolul asta iti recomand sa schimbi locul Rectifierului de deasupra tobei. Eu am gasit un loc foarte dracut chiar sub jugul de la ghidon. Nu stiu exact sa zic unde dar daca pui firele spre inainte vei gasi un loc in care se potriveste cu cele 2 gauri ale suruburilor. Voi iincerca sa fac o poza daca e nevoie.

 

Stie cineva codul de culoare la Pegaso 2002 ie? Modelul gri + verde

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut! Spuneti mi si mie va rog care este ordinea firelor galbene de la releul de incarcare ( al meu are mufa rupta ) Mi am luat unul nou de Aprilia leonardo si mi e frica sa nu le leg aiurea. Releul il pun pe un Pegaso 650 ml. Asfalt uscat !!!

» Post actualizat in 10 Apr 2017 17:31

Multumesc frumos! Eu l-am pus în fata radiatorului pe aripa din stanga de deasupra rotii din fata.

Ce problema ai cu releul de incarcare? Mie imi pare ca baga cam mult curent in baterie si nu stiu daca o fi el de vina sau e altceva...

» Post actualizat in 11 Apr 2017 17:31

in privinta intalnirii anuale, ce data a ramas stabilita? era la sfarsitul lui august / inceputul lui septembrie, mai exact 1-3 septembrie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sorin. I principiu releul de incarcare datorita pozitionarii deasupra tobei de esapament prezinta un risc foarte mare de supraincalzire care duce la defectare.

Deci poate fi o varianta (sigura) releul. Asta se poate verifica cu un aparat de masura. Nu stiu exact valorile care trebuie sa indice dar se gasesc pe net (ex. http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?211457-Voltage-regulator-rectifier ). Daca te descurci cu engleza vei vedea ca si cei de acolo spun acelasi lucru despre pozitionarea proasta a releului.

Daca valorile nu sunt cele bune atunci problema este aceasat piesa ( tebuie schimbata- nu se repara- nu se merita-)

 

Este posibil sa te pot ajuta cu unu pentru schimbat dar va trebui sa astepti pana ajung in Iasi ( inceputul lui Iunie )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce problema ai cu releul de incarcare? Mie imi pare ca baga cam mult curent in baterie si nu stiu daca o fi el de vina sau e altceva...

» Post actualizat in 11 Apr 2017 17:31

in privinta intalnirii anuale, ce data a ramas stabilita? era la sfarsitul lui august / inceputul lui septembrie, mai exact 1-3 septembrie?

In principiu ultimul weekend din august. Dtai linistit ca nu ramai neanuntat. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sorin. I principiu releul de incarcare datorita pozitionarii deasupra tobei de esapament prezinta un risc foarte mare de supraincalzire care duce la defectare.

Deci poate fi o varianta (sigura) releul. Asta se poate verifica cu un aparat de masura. Nu stiu exact valorile care trebuie sa indice dar se gasesc pe net (ex. http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?211457-Voltage-regulator-rectifier ). Daca te descurci cu engleza vei vedea ca si cei de acolo spun acelasi lucru despre pozitionarea proasta a releului.

Daca valorile nu sunt cele bune atunci problema este aceasat piesa ( tebuie schimbata- nu se repara- nu se merita-)

 

Este posibil sa te pot ajuta cu unu pentru schimbat dar va trebui sa astepti pana ajung in Iasi ( inceputul lui Iunie )

Eu am varianta mai noua, cu motor Minarelli. Releul e pus undeva sub motor (trebuie sa dai jos scutul motor pt. a avea acces la el). In plus, al meu are doua mufe cu 4 fire fiecare, fata de 3 fire cat vad ca are modelul vechi...Mai caut o solutie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sorin toate merg pe acelasi principiu.

Al meu este tot cu 4 fire. 3 intr-o mufa si unul care merge la masa.

Nu te gandi ca au reinventat ei roata acum. :)

 

Prieteni am o problema care ma scoate din minti!

 

Al meu cal tot nu vrea sa fie ascultator.

Pompa de ulei.. este ceva ciudat acolo. Tocmai am comandat 0 a3a pompa de ulei (noua de data asta) am montat totul la loc, am pornit-o si dupa cateva min iar a aparut becul rosu de la senzorul de presiune. Dupa ce desfac busonul la ulei , uleiul este aproape in gura rezervorului.

 

Ce poate sa fie in neregula? Rotita pompei este perfecta, dintii de la cosul ambreiajului sunt buni, cand o invart la mana totul merge bine.

Practic odata ce motorul se incalzeste becul se aprinde.

 

 

AJUTOR!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc ca sunt infundate cu span si alte mizerii canale de ungere pe tur sau pe retur.

uleiul trebuie sa ajunga prin filtrul din sita din cadru - furtun - mufa intrare furtun si ce alte canale or mai fi prin motor.

Unul dintre ele sigur ajunge si la senzorul de presiune.

Probabil cel mai bine ar fi fost sa sufli cu aer comprimat tot motorul cat il aveai desfacut (toate canalele) inainte sa montezi pompa de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu uleiul eu o pateam cand faceam schimbul. Dar nu se aprindea becul rosu. Daca o lasam mai mult timp sa mearga dupa ce o porneam si o acceleram de cateva ori ajungea uleiul la nivelul normal (asta pana se alimentau ok ambele pompe).

Stii ca sunt 2 pompe de ulei, nu? Vezi aici niste "Troubleshooting FAQ" de la prietenii nostri cu F650: http://faq.f650.com/FAQs/Rotax655TroubleshootingFAQ.htm

Deasemeni, ai aici cateva detalii si scheme functionale cu motorul: http://www.pegaso.fr/documentation/Rotax%20Type%20%20655_95%20Repair%20Manual%20(EN).pdf

Editat de victor_peg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Repet. Desfa filtrul de ulei si verifica sa deschida supapele cu bile. Sunt puse pe directii opuse. Tu ai acces vizual doar la 1 bila. Eventual o impingi cu o surubelnita, sa vezi daca are joc. Pt cealalta, cred ca trebuie desfacuta carcasa motorului.

» Post actualizat in 13 Apr 2017 05:59

Poate sunt blocate, cum spunea mai sus, cu span sau 2 soareci mumifiati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...