Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Va salut. Ies putin din discutia voastra si intru putin pe partea mecanica la aprilia.

 

De curand m-am reapucat de mesterit la Pegasu-ul meu. Practic am inceput sa pun tot la loc si i-am dat cateva chei la automat sa vad cum se comporta. am verificat compresia la cilindru 100psi (cred) pompa de ulei retur functoneaza bine , deci pana aici sunt fericit.

Singurul lucru care nu imi place este faptul ca pompa care ar trebui sa alimenteze cu ulei motorul nu prea da semne sa functioneze.

Cum am ajuns la concluzia asta?

Am scos fisa de la bujie ( rezervorul nu este montat) , am scos filtrul de ulei si am dat la automat cateva secunde. Nu iese picatura de ulei in camera filtrului.

Am scos furtunul care intra la pompa si curge uleiul fara probleme. Bun, am zis sa desfact iar ambreiajul si sa scot pompa de ulei, toate bune, pompa se invarte fara sa se blocheza, nu este mizerie nu este nimic.

Este cineva care ma poate ajuta cu un sfat sau idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la problema mea am gasit un detaliu ( de care stiam dar am uitat) legat de aerisirea pompei ( scoaterea aerului de pe sistem).

In unele manuale zice cum se face, in cel care il am nu spune. Are legatura cu ce spui tu Patrik.

 

Voi incerca varianta asta.

Asta este singura porblema care o bantuie pe a mea/motocicleta. Anul trecut nu m-am bucurat de ea dar poate anul acesta.. poate,poate.

 

Cat despre lant asa zic si eu ca se masoara cu roata pe asfalt. Exemplu a mea nu are cric central, nu mai verific? :)

Odata roata ridicata se pierde din presiunea motorului pe lant, cu alte cuvinte daca verifici cu roata in aer si ai 30mm joc la centrul lantului ccand voi pune roata pe pamant este posibil sa mai ai joc un joc de 0mm pe lant. Adica lantul foarte intins.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristian, multumesc mult de sfaturi. Am schimbat uleiul si filtrul ulei fix cum mi-ai zis si totul a fost ok. Am mai economisit niste bani, dar o sa iti dau niste beri, nu merge altfel :)

 

A, si legat de lant, am tot discutat cu varu-miu care e mai vechi ca mine in motoare si are si o facultate de mecanica in spate, lantul trebuie sa aiba inca un mic joc (pur logic, fara manuale) atunci cand te sui pe el si inca o persoana, adica sarcina statica maxima pentru suspensie, astfel incat sa fie capabil sa preia prin intindere jocul suspensiei la gropi, fara sa intinda lantul in sine. Bazandu-te pe asta, cred ca poti regla lantul la o oarece toleranta acceptabila fata de manual, lantul meu este deja tocit inegal, deci i-am dat doar ceva acceptabil.

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EU am o etichetă lângă lanț ce arata cat trebuie să fie de larg. Trebuie să aibe o mică burta de vreo 2 cm. Nu rețin ce scrie exact

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema cand merg cu pasager, imi scoate un zgomot de lant cand trag de acceleratie si e oarecum subturata (2500-3000 rpm). Baietii de la Red Motors zic ca ar fi lantul prea strans. eu l-am facut dupa ce scrie pe bascula. O sa il largesc putin sa vad daca mai face la fel.

Mihai Sandu zicea ca ar atinge toba in ceva. Am inspectat si asta, am vazut o urma de contact pe toba in dreptul demarorului. Ochiometric, cam 2-3 mm sunt intre demaror si esapament. Aici nu stiu ce sa-i mai fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ajunge sa frece pe acolo, as zice ca-i prea slab lantul (cel putin la mers singur). Lantul daca il reglezi strans si impingi moto, il auzi cum 'trozneste', e un sunet inconfundabil. E posibil singur sa nu ai probleme si cand pui pasagerul sa se intinda bine si sa se auda trozniturile alea. Opreste odata motorul in mers si trage ambreiajul. Apoi, dai capacul jos, verifici pinioanele, lantul si verifici si bucata aia de cauciuc de la capatul basculei (spre motor) pe care o mai atinge lantul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva care poate sa imi spuna daca este bune compresia 100psi la cilindru/uscat? am segmenti noi.

 

Situatia cu pompa de ulei am reusit sa o rezolv aseara ( zic eu) am urmat sfatul dat si am desfacut surubul auriu din interior si am aerisit pompa.

 

Pentru cei care vor sa desfaca acel surub RECOMAND sa incalziti surubul cu o lampa pe gaz apoi folositi o surubelnita de impact.

La loc se monteaza cu putin LOKTITE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva care poate sa imi spuna daca este bune compresia 100psi la cilindru/uscat?

 

cam putin cred eu pentru un motor refacut. Ai umblat si la chiulasa/supape? Decompresorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai pot sa revin asupra afirmatiei? Cica cam pe acolo ar fi valoarea cu decompresorul in stare ok. Cu decompresorul anulat cica ar fi undeva la 160PSI~11bar.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci motorul era rece.

Nu vreau sa pornesc o discutie contradictorie dar... sa scoti carburatoarele sau sa tii acceleratia la maxim?? este prima oara cand citesc asa ceva. Sincer nu cred ca ajuta cu nimic.

Sunt de acord cu faptul ca motorul trebuie sa fie pornit pt 5-10min apoi verificat . Nu am facut asta.

Decompresorul era in stare normala de pornire(adica activ). cand motorul incepe sa functioneze decompresorul se anuleaza si automat creste compresia Banzay ai dreptate. :D Mare om.

 

Deci in alta oridine de idei... treaba-i iusca. Gas in carburatoare si scanteie in bujie de acum. a.. si pompa de ulei care sa functioneze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da.. cumva inteleg dece. Daca sunt scapari la valvele de admisie se observa mai bine cu acceleratia deschisa maxim, iese aerul mai usor.

Ca idee cred ca sunt multumit cu 100psi /motor rece si segmenti uscati ( mai ales ca sunt noi si trebuie sa se formeze dupa piston)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are nici o treaba cu supapele de admisie, scaparile alea sunt infime la masuratoare. Tu cum respiri daca te tii de nas si inchizi gura? Deschizi acceleratia sau scoti carburatoarele astfel incat sa te asiguri ca ai o umplere buna a cilindrului cu aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...