victor_peg Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 Ok Iuliane,e un inceput. » Post actualizat in 21 Apr 2017 06:16 Corect.Nu am pe telefon acces la culoarea albastra pentru evidentiere.Tu ai prins izul propozitiei mele. Bun, bun ) » Post actualizat in 21 Apr 2017 07:01 Post actualizat in 20 Apr 2017 20:46 Este cineva care stie unde vine piese 21? Ce e piesa 21? Pare un arc. E o supapa de sens cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 (editat) Este cineva care stie unde vine piese 21? La cât este de lung ar putea foarte bine să vină fix pe interiorul furtunului pentru a evita gâtuirea. Editat Aprilie 21, 2017 de Blackbeardbob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 La supapa m-am gandit si eu dar nu pare a fi o supapa. Ar fi o varianta sa aiba rol de sustinere a furtunului :-? pe interior sau mai logic ar fi pe exterior. Este cineva care area acest arc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 Piesa se cheamă "engine oil tube spring" şi după cum e desenată intră in furtun, cel mai probabil în zona curbată, pentru a împiedica apropierea pereţilor interiori ai furtunului. Cel mai sigur ne poate spune cineva care are încă furtunul original. Al meu sigur nu era... cineva şi-a bătut joc de motocicleta mea... avea garnitura de chiuloasă de carburată, etrierul faţă frâna cu o singură plăcuţă, mă rog... sper totuşi să nu mă prindă şi sfârşitul lui mai cu ea demontată Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 In manual, printre primele pagini este circuitul uleiului. Repet. Acel arc e supapa de care am mai spus. https://www.google.ro/search?q=aprilia+pegaso+650+oil+circuit&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=en-ro&client=safari#imgrc=arZ45RENP-49sM: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Aprilie 22, 2017 Share Postat Aprilie 22, 2017 eh.. merge si fara. Am o intrebare legata de sistemul de franare. Stiu ca pentru Pegaso trebuie lichid DOT4. Eu am lighid pentru frana DOT 3 & 4 ( care este pentru race) si DOT4 care l-am foosit la masina. este vre-o problema daca il folosesc pe acesta? Are mai putin de1 luna. Acum pe ambalaj nu scrie ca nu poate fi folosit la motociclete. Azi am vrut sa ma duc si sa imi fac un fel de ITP si cand pe drum mi-am dat seama ca motorul imi merge franat. Cand opresc si pun degetul de frana spate... fierbinte. Dupa ce am lasat sa se raceasca si am ajuns iar acasa, am desfacut si era blocat o chestie din interior. Acum vreau sa schimb si lichidul daca tot sunt la cap acesta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Aprilie 22, 2017 Share Postat Aprilie 22, 2017 Big problem! Am fost ieri, la o tura, prin Bulgaria cu niste prieteni. La intoarcere, la Giurgiu, cand sa plecam din benzinarie, Fazer-ul 600 al lui George nu mai intra in viteza. Adica intra dar indiferent in ce pozitie era pedala, nu cupla nicio viteza. Ca si cum ar fi fost pe N. Pana atunci a mers perfect. Nu am fortat drumul, viteza de 120, nimic iesit din comun.Ma rog, pana la urma am chemat o platforma din Bucuresti. Ce dracului o fi si asta? Ca eu n-am mai vazut asa ceva. Am zis sa intreb specialisti de aici, poate a mai auzit cineva de simptom. O zi geniala sa aveti! Si fara ninsoare. Intreb ca sa stie si baiatul cam la ce sa se astepte. Motorul e din 2008 si el l-a luat de la Motomus parca, din Cluj, in septembrie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 22, 2017 Share Postat Aprilie 22, 2017 Eu as da vina pe un arc sau mecanismul ala de selectat de sub oala, dar neavand in fata mobra, e doar o presupunere. Trebuie desfacut si vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Aprilie 23, 2017 Share Postat Aprilie 23, 2017 Super misto, Cristian! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Aprilie 23, 2017 Share Postat Aprilie 23, 2017 (editat) Acu daca tot o dam in tehnic, am o problema de electrica la a mea ) Claxonul si butonul care deschide capacul de la rezervor nu functioneaza mereu, cateodata sunt moarte. Semnalizarea la fel. Pun pe seama faptului ca sunt toate pe aceeasi parte, probabil un contact imperfect pe undeva la tot manunchiul asta de fire. Ati mai patit asa ceva? Sau poate niste recomandari de electricieni buni pentru Aprilia? Multumesc! Editat Aprilie 23, 2017 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 23, 2017 Share Postat Aprilie 23, 2017 Spray de contacte din plin si curata cu o carpa sau wd40 daca nu reusesti cu celalalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Aprilie 23, 2017 Share Postat Aprilie 23, 2017 vine vara nu? incep problemele. Un sfat cum se poate face o aerisire completa la frana pe spate? Am schimbat lichidul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 24, 2017 Share Postat Aprilie 24, 2017 vine vara nu? incep problemele. Un sfat cum se poate face o aerisire completa la frana pe spate? Am schimbat lichidul. Daca vrei sa fie bine, baga lichidul de jos in sus, ca sa fii sigur ca iese aerul. Daca si dupa aceasta operatiune se inmoaie pedala, schimba garniturile de la pistonas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Aprilie 24, 2017 Share Postat Aprilie 24, 2017 Daca vrei sa fie bine, baga lichidul de jos in sus, ca sa fii sigur ca iese aerul. Daca si dupa aceasta operatiune se inmoaie pedala, schimba garniturile de la pistonas. Mersi Patrick. se poate face si fara sa ai kit special? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Aprilie 24, 2017 Share Postat Aprilie 24, 2017 Iuliane, lichidul se schimba asa: torni in paharul de lichid de frana pana il umpli, dai drumul la aerisitorul de pe etrier si faci pedale pana sa schimba culoarea lichidului care iese pe aerisitor. Ai grija sa nu ramai fara lichid in pahar. Cand vezi ca e ok lichidul care iese, strangi aerisitorul si faci pedale multe. Apoi tii apasat pe frana si dai drumul la aerisitor. Strangi aerisitorul si abia APOI dai drumul pedalei de frana. Faci iarasi pedale. Operatiunea se repeta pana vezi ca se intareste pedala si pe aerisitor nu mai ies bule de aer. Nu da drumul la pedala cand e aerisitorul desfacut, pentru ca vei trage in sistem mai mult aer decat ai scos. Preferabil ar fi sa mai ai o persoana sa te ajute. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Aprilie 24, 2017 Share Postat Aprilie 24, 2017 Perfect explicat de Victor_peg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 24, 2017 Share Postat Aprilie 24, 2017 Mersi Patrick. se poate face si fara sa ai kit special? Da, cu o seringa si un furtun care inchide perfect pe aerisitor. Dar oricum vei face procedura ( cum a zis Victor sau eu), daca pedala se va inmuia in timp, schimba garniturile. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Aprilie 24, 2017 Share Postat Aprilie 24, 2017 Da mersi Victor. Bine de retinut ce zici.. dar pentru data viioare Eu din nefericire am scos tot lichidul de pe linie iar acum trebuie sa urmez ce a spus Patrick. Dar sa am mai putina bataie de cap am cumparat un kit special pentru asa ceva , pretul este rentabil si ma va ajuta si pe viitor. Numai bine , si mersi de explicatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 In manual, printre primele pagini este circuitul uleiului. Repet. Acel arc e supapa de care am mai spus. https://www.google.ro/search?q=aprilia+pegaso+650+oil+circuit&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=en-ro&client=safari#imgrc=arZ45RENP-49sM: Şi totuşi de la rezervor (2) până la pompa de ungere (1) pe diagramă nu apare nicio supapă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 Dar nici nu am auzit sa fie vreun arc pe interior la furtune. Le-am desfacut pe toate cand mi-am refacut bmw-ul F650 Funduro si chiar un prieten tot cu Funduro a inlocuit furtunele de ulei si nu prezentau vreo urma de arc. Stiu ca ce zic eu sa verifice e o munca de surubareala, adica trebuie desfacuta o parte a motorului, dar decat sa se strice iar componente, cred ca e cel mai sanatos asa. In schema, singurele arcuri le vad pe cele de pe supapele de sens de la filtru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DArtagnan Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 salutareee, cine ma ajuta cu o informatie va rog, cum resetez SERVICE la Aprilia Tuono RSV1000? (2005) Merci fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 Dar nici nu am auzit sa fie vreun arc pe interior la furtune. Le-am desfacut pe toate cand mi-am refacut bmw-ul F650 Funduro si chiar un prieten tot cu Funduro a inlocuit furtunele de ulei si nu prezentau vreo urma de arc. Stiu ca ce zic eu sa verifice e o munca de surubareala, adica trebuie desfacuta o parte a motorului, dar decat sa se strice iar componente, cred ca e cel mai sanatos asa. In schema, singurele arcuri le vad pe cele de pe supapele de sens de la filtru. Din ce am citi pe net ar fi vorba despre alte modele de Pegaso 650 ie. Sa fie mai exact, ar fi vorba despre modelele fabricate in Austria(sau pentru Austria-Germania). Eu ma gandesc ca ar fi cu rol de protectie pentru suprafata furtunului care sta langa motor(sub aparatoarea de plastic) pentru a nu se incalzi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 Singurul motiv pt care ar pune un arc ar fi sa nu se gâtuiasca la o curbura mai brusca, altfel nu vad de ce ar face asta. In fine. Sper sa fie varianta usoara pt tine si sa te poti bucura de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 salutareee, cine ma ajuta cu o informatie va rog, cum resetez SERVICE la Aprilia Tuono RSV1000? (2005) In ce circumstante iti apare? ai facut schimbul de oloi si filtre si ala inca tipa dupa service? daca nu se poate anula din combinatii de butoane (vezi manual de utilizare SI reparatie), atunci cel mai probabil doar in reprezentanta (sau nu ) cu scula de diagnoza OBD - cel putin asa e la masinute ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DArtagnan Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 In ce circumstante iti apare? ai facut schimbul de oloi si filtre si ala inca tipa dupa service? daca nu se poate anula din combinatii de butoane (vezi manual de utilizare SI reparatie), atunci cel mai probabil doar in reprezentanta (sau nu ) cu scula de diagnoza OBD - cel putin asa e la masinute ... În ianuarie am făcut revizia, cel puțin așa zice mecanicul Și de câteva zile a apărut pe bord SERVICE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.