Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Salutare baieti,

 

De ceva timp nu am mai venit si eu cu intrebari pe topicul asta de Rotax 655, Pegaso 650.

 

Am vrut sa schimb uleiul acum doua saptamani si bingo antigel in ulei deci clar garnitura de chiuloasa. Tipic nimic neasteptat la Rotax 655, mai ales ca e SH si Dumnezeu stie cine si cum a mers cu ea.

Pentru ca atat timp cat am fost plecat din tara si nu am avut timp in weekend-uri sa ma ocup de ea am dus moto la doua service-uri care au facut rahatul praf de verificare moto si intretinere schimb ulei + antigel etc....NU imi pare rau de banincat imi pare rau de timpul meu pierdut cand veneam cu ideea de a ma plimba.

Am zis sa iau Rotaxul de coarne sa ii vin de hac, garaj am, scule am, dinamometrica am si asa macar stiu eu ce situatie am/gasesc. Dupa ce am luat chiuloasa de la planat 0.15mm luat din ea am zis bun in seara asta am strans chiuloasa la loc (garnitura noua) pus axele cu came lantul de distributie la punct, toate cele necesare la loc.

Am cautat intensiv si pe advrider si am inteles ca garnitura de chiuloasa la Rotax 655 se duce in 80% din cazuri datorita unei piese de 17euro AP8104328 radiator filler cap care are in interiorul lui o supapa care se deschide la 1.3bar (parca asa scrie pe piesa mea) sau la 60 de grade conform manualului Aprilia.

Domnilor am cautat piesa asta peste tot pe net si nu o pot cumpara la Aprilia NU exista in stock nu se mai fabrica probabil, in UK nu e valabila de noua......iar piesa SH nu vreau sa pun pe ea pt ca nu am incredere.

Ma gandesc eventual sa iau una SH pe care sa o gauresc cu un burghiu de 8 si sa vad cum se comporta " pe direct ". Daca cumva gasiti sau stiti de unde sau la cine sa apelez pt AP8104328.....raman dator.

 

 

 

A doua intrebare nedumerire este legata de legatura basculei spate in cadru (vezi poza atasata) legatura care influenteaza direct garda la sol a motocicletei.

Pegaso 650 I.E. 2001 este joasa fata de Pegaso 650 MX 1996 (care m-a dus prin toate namoalele si NU s-a stricat), banuiesc caasta tine modul imbinarii basculei in cadru....nu mai tin minte cum era asta la MX Pegaso 650.

In poza se poate vedea ca imbinarea actuala in cadru are o lungime/suprafata mai ingusta fata de urechile de joa care au ondiatanta intre ele la imbinare mai mare.

Exista o persoana pe aici care ridicat garda la sol a motocicletei din acel punct?

Eu ma gandesc sa ma duc la un strungar pt a face niste bucsi care sa compenseze dinstanta dintre urechi.

 

Daca aveti experienta sau ceva sfaturi constructive in aceasta speta, va ascult.

post-16670-0-52535100-1510267423_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Experienţă nu am, dar ştiu că există kituri de coborâre pentru bmw f650 (cam aceeaşi ciclistică) care înlocuiesc bieletele alea dintre levierul suspensiei şi basculă cu unele mai lungi. Deci trebuie să faci undeva nişte bielete mai scurte şi ai rezolvat problema... sau cu un distanţier la prinderea amortizorului... vezi că pute ebayul de ele şi nici nu sunt scumpe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta si era scopu',sa ating la unii dintre noi,o coarda veche,plina de praf si care sa si rezoneze,pe deasupra!

Pai la mine ai atins. Imi aduc cu placere aminte de Hoinarul tatalui meu. Pasager de pe la 7 ani, conducator de pe la 12. Asta pana s-a saturat tata pe la 17 ani ai mei sa dea cu subsemnatul pe la politie( stiti voi, umblat fara permis,plimbat in scopuri nobile fete :lol: :lol: .....), si m-a pus sa o vand. Cu banii de pe ea , am fost 1 saptamana la mare. Microbul a ramas, si cand mi-am permis(pe la 29 de ani) , am luata A si primul motor....

Si acum stiu si in somn sa ii fac o segmentare, un schimb de camera, etc. Pe vremurile alea, cel putin pe mine nu ma ducea mai mult de un sezon o segmentare. Cand murea motorul in treapta 5 pe drum plat, insemna minim segmentare.

Editat de nooxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti,

 

De ceva timp nu am mai venit si eu cu intrebari pe topicul asta de Rotax 655, Pegaso 650.

 

Am vrut sa schimb uleiul acum doua saptamani si bingo antigel in ulei deci clar garnitura de chiuloasa. Tipic nimic neasteptat la Rotax 655, mai ales ca e SH si Dumnezeu stie cine si cum a mers cu ea.

Pentru ca atat timp cat am fost plecat din tara si nu am avut timp in weekend-uri sa ma ocup de ea am dus moto la doua service-uri care au facut rahatul praf de verificare moto si intretinere schimb ulei + antigel etc....NU imi pare rau de banincat imi pare rau de timpul meu pierdut cand veneam cu ideea de a ma plimba.

Am zis sa iau Rotaxul de coarne sa ii vin de hac, garaj am, scule am, dinamometrica am si asa macar stiu eu ce situatie am/gasesc. Dupa ce am luat chiuloasa de la planat 0.15mm luat din ea am zis bun in seara asta am strans chiuloasa la loc (garnitura noua) pus axele cu came lantul de distributie la punct, toate cele necesare la loc.

Am cautat intensiv si pe advrider si am inteles ca garnitura de chiuloasa la Rotax 655 se duce in 80% din cazuri datorita unei piese de 17euro AP8104328 radiator filler cap care are in interiorul lui o supapa care se deschide la 1.3bar (parca asa scrie pe piesa mea) sau la 60 de grade conform manualului Aprilia.

Domnilor am cautat piesa asta peste tot pe net si nu o pot cumpara la Aprilia NU exista in stock nu se mai fabrica probabil, in UK nu e valabila de noua......iar piesa SH nu vreau sa pun pe ea pt ca nu am incredere.

Ma gandesc eventual sa iau una SH pe care sa o gauresc cu un burghiu de 8 si sa vad cum se comporta " pe direct ". Daca cumva gasiti sau stiti de unde sau la cine sa apelez pt AP8104328.....raman dator.

 

 

 

A doua intrebare nedumerire este legata de legatura basculei spate in cadru (vezi poza atasata) legatura care influenteaza direct garda la sol a motocicletei.

Pegaso 650 I.E. 2001 este joasa fata de Pegaso 650 MX 1996 (care m-a dus prin toate namoalele si NU s-a stricat), banuiesc caasta tine modul imbinarii basculei in cadru....nu mai tin minte cum era asta la MX Pegaso 650.

In poza se poate vedea ca imbinarea actuala in cadru are o lungime/suprafata mai ingusta fata de urechile de joa care au ondiatanta intre ele la imbinare mai mare.

Exista o persoana pe aici care ridicat garda la sol a motocicletei din acel punct?

Eu ma gandesc sa ma duc la un strungar pt a face niste bucsi care sa compenseze dinstanta dintre urechi.

 

Daca aveti experienta sau ceva sfaturi constructive in aceasta speta, va ascult.

 

eu as verifica supapa aia inainte sa o inlocuiesc cu o inventie de genul un bidon in care se ''pupa dopul '' dat o gaura montat o valva de masina si unflat bidonul cu o pompa cu manometru supapa aia rolul de e mentine sub presiune instalatia de racire pt a ridica punctul de fierbere al lichidului ....e cu doua sensuri ...;a cald se deschide spre vasul de expansiune ...la rece invers .....se gasesc montate si pe masini in general coreene si japoneze ( nu mi trece prin cap deocamdata care )

legat de a doua problema la aprilica mea daca i strang reglajul la pe spate la maxim se ridica considerabil ....urechile alea din poze sunt suportii de la cricul central eu nu m as lega de ei .......eu am varianta tuscany tibet care vine cu furcile mai lungi din fabrica si cu robinet la amortizorul spate ...daca i strang amortizorul spre maxim de la toata talpa pusa jos ajung cumva de stau cam pe varfuri ...am 1.87 ....ininte de modifica verifica amortizorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salutare baieti,

De ceva timp nu am mai venit si eu cu intrebari pe topicul asta de Rotax 655, Pegaso 650.

Am vrut sa schimb uleiul acum doua saptamani si bingo antigel in ulei deci clar garnitura de chiuloasa. Tipic nimic neasteptat la Rotax 655, mai ales ca e SH si Dumnezeu stie cine si cum a mers cu ea.

Pentru ca atat timp cat am fost plecat din tara si nu am avut timp in weekend-uri sa ma ocup de ea am dus moto la doua service-uri care au facut rahatul praf de verificare moto si intretinere schimb ulei + antigel etc....NU imi pare rau de banincat imi pare rau de timpul meu pierdut cand veneam cu ideea de a ma plimba.

Am zis sa iau Rotaxul de coarne sa ii vin de hac, garaj am, scule am, dinamometrica am si asa macar stiu eu ce situatie am/gasesc. Dupa ce am luat chiuloasa de la planat 0.15mm luat din ea am zis bun in seara asta am strans chiuloasa la loc (garnitura noua) pus axele cu came lantul de distributie la punct, toate cele necesare la loc.

Am cautat intensiv si pe advrider si am inteles ca garnitura de chiuloasa la Rotax 655 se duce in 80% din cazuri datorita unei piese de 17euro AP8104328 radiator filler cap care are in interiorul lui o supapa care se deschide la 1.3bar (parca asa scrie pe piesa mea) sau la 60 de grade conform manualului Aprilia.

Domnilor am cautat piesa asta peste tot pe net si nu o pot cumpara la Aprilia NU exista in stock nu se mai fabrica probabil, in UK nu e valabila de noua......iar piesa SH nu vreau sa pun pe ea pt ca nu am incredere.

Ma gandesc eventual sa iau una SH pe care sa o gauresc cu un burghiu de 8 si sa vad cum se comporta " pe direct ". Daca cumva gasiti sau stiti de unde sau la cine sa apelez pt AP8104328.....raman dator.

A doua intrebare nedumerire este legata de legatura basculei spate in cadru (vezi poza atasata) legatura care influenteaza direct garda la sol a motocicletei.

Pegaso 650 I.E. 2001 este joasa fata de Pegaso 650 MX 1996 (care m-a dus prin toate namoalele si NU s-a stricat), banuiesc caasta tine modul imbinarii basculei in cadru....nu mai tin minte cum era asta la MX Pegaso 650.

In poza se poate vedea ca imbinarea actuala in cadru are o lungime/suprafata mai ingusta fata de urechile de joa care au ondiatanta intre ele la imbinare mai mare.

Exista o persoana pe aici care ridicat garda la sol a motocicletei din acel punct?

Eu ma gandesc sa ma duc la un strungar pt a face niste bucsi care sa compenseze dinstanta dintre urechi.

Daca aveti experienta sau ceva sfaturi constructive in aceasta speta, va ascult.

 

eu as verifica supapa aia inainte sa o inlocuiesc cu o inventie de genul un bidon in care se ''pupa dopul '' dat o gaura montat o valva de masina si unflat bidonul cu o pompa cu manometru supapa aia rolul de e mentine sub presiune instalatia de racire pt a ridica punctul de fierbere al lichidului ....e cu doua sensuri ...;a cald se deschide spre vasul de expansiune ...la rece invers .....se gasesc montate si pe masini in general coreene si japoneze ( nu mi trece prin cap deocamdata care )

legat de a doua problema la aprilica mea daca i strang reglajul la pe spate la maxim se ridica considerabil ....urechile alea din poze sunt suportii de la cricul central eu nu m as lega de ei .......eu am varianta tuscany tibet care vine cu furcile mai lungi din fabrica si cu robinet la amortizorul spate ...daca i strang amortizorul spre maxim de la toata talpa pusa jos ajung cumva de stau cam pe varfuri ...am 1.87 ....ininte de modifica verifica amortizorul

O sa incerc si faza cu manometrul si un recipient artizanal.

 

Referitor la inaltime sa, si la mine e la maxim arcul dar....stau cu genunchii flexati.

Poate am eu picioarele mai lungi sau motocicleta mai uzata ...

» Post actualizat in 13 Nov 2017 16:41

@ Bigfoot , in legatura cu suspensia mai poti incerca ceva : inlocuiesti bieletele care sunt acum cu altele de la modele 92 - 95 (care sunt chiar putin mai inalte decat 96-le ) .

O sa incerc la dezmembrari. Ms de pont :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare baieti,

 

De ceva timp nu am mai venit si eu cu intrebari pe topicul asta de Rotax 655, Pegaso 650.

 

Am vrut sa schimb uleiul acum doua saptamani si bingo antigel in ulei deci clar garnitura de chiuloasa. Tipic nimic neasteptat la Rotax 655, mai ales ca e SH si Dumnezeu stie cine si cum a mers cu ea.

Pentru ca atat timp cat am fost plecat din tara si nu am avut timp in weekend-uri sa ma ocup de ea am dus moto la doua service-uri care au facut rahatul praf de verificare moto si intretinere schimb ulei + antigel etc....NU imi pare rau de banincat imi pare rau de timpul meu pierdut cand veneam cu ideea de a ma plimba.

Am zis sa iau Rotaxul de coarne sa ii vin de hac, garaj am, scule am, dinamometrica am si asa macar stiu eu ce situatie am/gasesc. Dupa ce am luat chiuloasa de la planat 0.15mm luat din ea am zis bun in seara asta am strans chiuloasa la loc (garnitura noua) pus axele cu came lantul de distributie la punct, toate cele necesare la loc.

Am cautat intensiv si pe advrider si am inteles ca garnitura de chiuloasa la Rotax 655 se duce in 80% din cazuri datorita unei piese de 17euro AP8104328 radiator filler cap care are in interiorul lui o supapa care se deschide la 1.3bar (parca asa scrie pe piesa mea) sau la 60 de grade conform manualului Aprilia.

Domnilor am cautat piesa asta peste tot pe net si nu o pot cumpara la Aprilia NU exista in stock nu se mai fabrica probabil, in UK nu e valabila de noua......iar piesa SH nu vreau sa pun pe ea pt ca nu am incredere.

Ma gandesc eventual sa iau una SH pe care sa o gauresc cu un burghiu de 8 si sa vad cum se comporta " pe direct ". Daca cumva gasiti sau stiti de unde sau la cine sa apelez pt AP8104328.....raman dator.

 

 

 

A doua intrebare nedumerire este legata de legatura basculei spate in cadru (vezi poza atasata) legatura care influenteaza direct garda la sol a motocicletei.

Pegaso 650 I.E. 2001 este joasa fata de Pegaso 650 MX 1996 (care m-a dus prin toate namoalele si NU s-a stricat), banuiesc caasta tine modul imbinarii basculei in cadru....nu mai tin minte cum era asta la MX Pegaso 650.

In poza se poate vedea ca imbinarea actuala in cadru are o lungime/suprafata mai ingusta fata de urechile de joa care au ondiatanta intre ele la imbinare mai mare.

Exista o persoana pe aici care ridicat garda la sol a motocicletei din acel punct?

Eu ma gandesc sa ma duc la un strungar pt a face niste bucsi care sa compenseze dinstanta dintre urechi.

 

Daca aveti experienta sau ceva sfaturi constructive in aceasta speta, va ascult.

Salut.In legatura cu piesa AP8104328. Aia asa trebuie sa deschida la 1.3 bari.N-o gauri ca nu trebuie sa deschida la 60 de grade,Ala este termostatul care trebuie sa deschida la 60..65 de grade.Aia are rol de supapa de siguranta ca sa nu plesneasca furtunele sau radiatorul.Amestecul 50/50 etilenglicol /apa fierbe la 107 grade la presiune atmosferica si pe la 115 la 1.3 bari..Garnitura se arde cind o tii in 7000 de ture mult timp si racirea nu face fata pe alocuri in chiulasa linga garnitura se formeaza pungi de vapori care nu racesc chiulasa iar garnitura se topeste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este mare teorie. Aici este cazul unui GS650 dar este acelasi caz in mare parte.

Daca ai rabdare poti sa o faci fara sa dai jos roata spate. Etrierul vine pe o sina a basculei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este mare teorie. Aici este cazul unui GS650 dar este acelasi caz in mare parte.

Daca ai rabdare poti sa o faci fara sa dai jos roata spate. Etrierul vine pe o sina a basculei.

la un moment dat nenea ala din filmulet zice sa pui vaselina pe placuta din exterior ......a se citi ...vaselina cuprata ....pasta de cupru ...pasta de aluminiu ...sau orice zeama din gama asta folosita pt sistemul de franare ...vaselina normala se va scurge de la caldura... pe bolturi se foloseste vaselina siliconica de inalta temperatura din acelasi motiv ......regila numarul 1 in mecanica e sa desfaci toate suruburile pana cade piesa ....verifica vizual aparatorile de praf de la pistonas verifica furtunul in zonele sertizarilor sa nu fie crapat ...nu completa lichid de frana daca nu ai placute noi ...nivelul se va micsora pe masura ce placutele se uzeaza ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de ajutor dar sistemul este diferit pe spate la Aprilia. O placuta este fixa in suport. Daca ma poate ajuta cineva care a umblat acolo.

salutare! Oricum ai suficient timp in aceasta perioada , deoarece nu cred ca te vei da cu mobra prea mult , astfel te sfatuiesc asa:

In linkul atasat ai o varianta empirica de suspendare mobra fara cric central( nici eu nu am, dar am utilizat asa ceva , se vede in film-lungimea batului este de 33 cm).

Dai roata jos , vei verifica si conformitatea rulmentilor ; dai jos etrierul cu totul , iese de pe sina .Vei observa cum sunt dispuse placutele.Dupa aceea , golesti instalatia de lichid de frana , o speli cu apa calda .inlocuiesti lichidul ( folosesti Dot 4).

Nu este complicat , dar iti vei verifica tot sistemul de franare pe spate si vei avea siguranta ca, tehnic ,totul e in regula.Nu trebuie sa te pricepi , nu ai ce sa strici, dar trebuie sa ai atentie .Sa nu ai teama ca nu este ceas elvetian.

 

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...