Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 24 minute, raresoroian a spus:

Salutare. As vrea maine sa-i schimb uleiul motorului meu si sa-i curat sita de filtrare a uleiului din cadru cu un drum. Are cineva idee unde o gasesc mai exact? 

Pe cadru, stanga...in spatele radiatorului, cam la 15-20cm mai jos de jug (gatul cadrului).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, raresoroian a spus:

ok.. deci ar trebui dat radiatorul jos ca sa ajung la el, e ceva de munca

Nu, radiatorul nu trebuie dat jos, busonul ala este pe lateral, putin mai sus de radiator/chiulasa...de obicei nu te incurca...se dau jos rezervorul, plasticele de pe langa, scutul, si ar trebui sa ai acces la acea sita.

Scutul se da jos ca sa poti goli uleiul pe la busonul de sub motor...si vezi ca mai este pe cadru inca un buson mic, chiar desupra scutului in fata, care se scoate si el...pentru scurgerea totala a uleiului.

Uite si-o poza...ala este coclenderul cu sita care trebuie scos si curatat!

post-78987-0-44705900-1394730096.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 2/22/2023 at 5:57 PM, Kristian K said:

 

 

10 hours ago, ivan pedala said:

Nu, radiatorul nu trebuie dat jos, busonul ala este pe lateral, putin mai sus de radiator/chiulasa...de obicei nu te incurca...se dau jos rezervorul, plasticele de pe langa, scutul, si ar trebui sa ai acces la acea sita.

Scutul se da jos ca sa poti goli uleiul pe la busonul de sub motor...si vezi ca mai este pe cadru inca un buson mic, chiar desupra scutului in fata, care se scoate si el...pentru scurgerea totala a uleiului.

Uite si-o poza...ala este coclenderul cu sita care trebuie scos si curatat!

post-78987-0-44705900-1394730096.jpg

Rezolvat, multumesc! M-a ajutat mult poza.IMG_20230905_195928.thumb.jpg.b5946aef798ec4eb78e539807fe716eb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo, ma bucur ca ti-am putut fi de ajutor! Vezi la montaj ca o sa ai nevoie de seibi din cupru sau aluminiu, ca sa etanseze la busoanele de golire si la sita parca era un "o"ring sau...nu mai tin minte, dar trebuiesc inlocuite ca sa nu curga ulei pe langa!:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, Kristian K a spus:

Saine Saibe fa,saibe,nu seibi...

Asa-i...ai dreptate! Nu-s inca licentiat in "litere" si am si io lacunele mele, ce-i drept, ca oricare!

Dar mie imi place sa invat, cu toate ca varsta nu ma recomanda...si nici nu fac gat daca mi se arata unde am gresit! :cheers:

 

Hai, astept sa aud initiatoru' ca si-a pornit motoru'!( @raresoroian ):bike-037:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 9/6/2023 at 8:34 AM, ivan pedala said:

Asa-i...ai dreptate! Nu-s inca licentiat in "litere" si am si io lacunele mele, ce-i drept, ca oricare!

Dar mie imi place sa invat, cu toate ca varsta nu ma recomanda...si nici nu fac gat daca mi se arata unde am gresit! :cheers:

 

Hai, astept sa aud initiatoru' ca si-a pornit motoru'!( @raresoroian ):bike-037:

L-am pornit, toate bune, se pregateste de o tura de peste 1700 de km saptamana urmatoare 🥳

Mai am o intrebare pentru voi: Are cineva vreun crashbar de vanzare? Nu neaparat cel original, ceva ce sa potriveasca.. m-am mai uitat pe net dupa ele dar gasesc doar noi si la niste preturi...🐸 Ma tenteaza un crashbar, mai ies offroad si e pacat de carenele alea frumoase.

Asta e motorul, daca tot:

IMG_20230826_174102.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va  salut prieteni....intentionez sa achizitionez o aprilia pegaso din 2003 injectie de care toata lumea imi spune sa fug....imi puteti spune la ce sa fiu atent sau ce trebuie sa fac imediat dupa achizitionare...? multumesc cu  respect....

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Pana imi voi cumpara un turer autentic, m-am gandit sa cumpar un Pegaso din 1997 mai amarat. Are probleme la carurator mai ales. Intrebarea este daca are rost sa achizitionez acest model si daca se gasesc piese mai ales pentru problemele specifice modelului. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

39 minutes ago, secbiker said:

Salutare. Pana imi voi cumpara un turer autentic, m-am gandit sa cumpar un Pegaso din 1997 mai amarat. Are probleme la carurator mai ales. Intrebarea este daca are rost sa achizitionez acest model si daca se gasesc piese mai ales pentru problemele specifice modelului. 

La carburator nu prea sunt probleme. La motor sunt. Nu gasesti un BMW F650 Funduro din aceeasi generatie la banii aia? E identic si mai fiabil. Sau un Suzuki Freewind

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, Patrick_M a spus:

La carburator nu prea sunt probleme. La motor sunt. Nu gasesti un BMW F650 Funduro din aceeasi generatie la banii aia? E identic si mai fiabil. Sau un Suzuki Freewind

Numai ca Aprilia i-mi place mai mult la aspect si ergonomie. Si sa duca 2 persoane. Pe viitor voi cumpara Africa Twin DCT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 5 months later...

Salut tuturor. Abia mi-am facut cont aici, pentru ca vreau sa cumpar o Aprilia Pegaso Tuscany Tibet. As aprecia daca cineva m-ar putea indruma. Sa stiu la ce sa ma uit, ce sa verific, care sunt problemele, etc. 

Eu nu ma pricep la motociclete mai moderne. Am avut doar motociclete in doi timpi, majoritatea socialiste. Si apoi o pauza de un sfert de secol, in care m-am dat doar cu scutere. 

Asa ca orice sfat sau parere sunt binevenite. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare. Mai pateste cineva sa ii porneasca motorul foarte bine la frig dar ceva mai greu cand e cald afara? In ideea in care.. iarna porneste instant, dar cand sunt peste 20 de grade trebuie ajutata putin din acceleratie ca sa porneasca.. e normal? Mentionez ca nu e o diferenta super mare.. doar porneste putin mai greu cand e caldura mai mare, mi se pare ciudat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Va salut! Poate ma puteti ajuta și pe mine cu o idee. Dețin un model de cube,din anul 2000. După ce nu a fost pornit un an,a refuzat sa mai porneasca. De atunci am încercat următoarele: 

Benzina noua

Filtru de aer nou

Bujie noua

Baterie noua

Carburatoare curățate cu oringuri noi

Flotoarele reglate la nivel,șuruburile de aer la 4 ture

Aer fals nu trage

Aerisirea la rezervor curatata(nu face vacum)

Motocicleta pornește greu,dupa mai multe incercari, ajunge la 80 grade în 2 minute și apoi,pornește termocupla si nu reușește sa scadă sub 90 grade la relanti indiferent de cât timp sta pornita.  Va rog idei,sugestii ce as mai putea sa verific

Editat de Tatar Ioan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...