Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Cristian, multumesc mult de sfaturi. Am schimbat uleiul si filtrul ulei fix cum mi-ai zis si totul a fost ok. Am mai economisit niste bani, dar o sa iti dau niste beri, nu merge altfel :)

 

...

Cu mare placere Vlade! :ok:

 

Am si eu o problema cand merg cu pasager, imi scoate un zgomot de lant cand trag de acceleratie si e oarecum subturata (2500-3000 rpm). Baietii de la Red Motors zic ca ar fi lantul prea strans. eu l-am facut dupa ce scrie pe bascula. O sa il largesc putin sa vad daca mai face la fel.

Mihai Sandu zicea ca ar atinge toba in ceva. Am inspectat si asta, am vazut o urma de contact pe toba in dreptul demarorului. Ochiometric, cam 2-3 mm sunt intre demaror si esapament. Aici nu stiu ce sa-i mai fac.

Victore,vezi daca lantul nu-ti freaca bascula spate sus sau/si jos acolo unde urmeaza sa intre in carcasa motorului la pinionul de fata.

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca ajunge sa frece pe acolo, as zice ca-i prea slab lantul (cel putin la mers singur). Lantul daca il reglezi strans si impingi moto, il auzi cum 'trozneste', e un sunet inconfundabil. E posibil singur sa nu ai probleme si cand pui pasagerul sa se intinda bine si sa se auda trozniturile alea. Opreste odata motorul in mers si trage ambreiajul. Apoi, dai capacul jos, verifici pinioanele, lantul si verifici si bucata aia de cauciuc de la capatul basculei (spre motor) pe care o mai atinge lantul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva care poate sa imi spuna daca este bune compresia 100psi la cilindru/uscat? am segmenti noi.

 

Situatia cu pompa de ulei am reusit sa o rezolv aseara ( zic eu) am urmat sfatul dat si am desfacut surubul auriu din interior si am aerisit pompa.

 

Pentru cei care vor sa desfaca acel surub RECOMAND sa incalziti surubul cu o lampa pe gaz apoi folositi o surubelnita de impact.

La loc se monteaza cu putin LOKTITE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi Cristi si Banzay, o sa le verific si pe astea.

Cu cea mai mare placere Victore!:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva care poate sa imi spuna daca este bune compresia 100psi la cilindru/uscat?

 

cam putin cred eu pentru un motor refacut. Ai umblat si la chiulasa/supape? Decompresorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Compresia se masoara cu motorul cald,proaspat oprit si cand se da la automat,se tine acceleratia la maxim trasa,adica blana,capat,etc.:)

Iuliane asa ai facut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai pot sa revin asupra afirmatiei? Cica cam pe acolo ar fi valoarea cu decompresorul in stare ok. Cu decompresorul anulat cica ar fi undeva la 160PSI~11bar.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci motorul era rece.

Nu vreau sa pornesc o discutie contradictorie dar... sa scoti carburatoarele sau sa tii acceleratia la maxim?? este prima oara cand citesc asa ceva. Sincer nu cred ca ajuta cu nimic.

Sunt de acord cu faptul ca motorul trebuie sa fie pornit pt 5-10min apoi verificat . Nu am facut asta.

Decompresorul era in stare normala de pornire(adica activ). cand motorul incepe sa functioneze decompresorul se anuleaza si automat creste compresia Banzay ai dreptate. :D Mare om.

 

Deci in alta oridine de idei... treaba-i iusca. Gas in carburatoare si scanteie in bujie de acum. a.. si pompa de ulei care sa functioneze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu intotdeauna asa mi-am facut testul de compresie,cu motorul incalzit in prealabil si cand dai la automat cu acceleratia trasa la maxim.

Stiu asta de cativa zeci de ani de la un meserias batran.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da.. cumva inteleg dece. Daca sunt scapari la valvele de admisie se observa mai bine cu acceleratia deschisa maxim, iese aerul mai usor.

Ca idee cred ca sunt multumit cu 100psi /motor rece si segmenti uscati ( mai ales ca sunt noi si trebuie sa se formeze dupa piston)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are nici o treaba cu supapele de admisie, scaparile alea sunt infime la masuratoare. Tu cum respiri daca te tii de nas si inchizi gura? Deschizi acceleratia sau scoti carburatoarele astfel incat sa te asiguri ca ai o umplere buna a cilindrului cu aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E mai usor sa tragi de acceleratie la max decat sa demontezi carburatoarele...,nu? :hug:

:crack:

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, e cel mai usor, dar ma gandeam ca are motocicleta demontata si doar 2 maini... Sa tii compresmetrul si sa tragi de acceleratie si cine stie ce mai faci pe acolo, zic ca e mai usor daca e accesibil totul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa-i,in cazul in care erau demontate carburatoarele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok am inteles trucul.

Carburatoarele sunt montate. Voi face o verificare dupa ce pornesc motorul si se incalzeste. Asa la rece este cam greu de luat in seaman valorile.

Weekend-ul asta ma voi ocupa de ea.

Mersi tuturor pt sfaturi si ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin Bucuresti e soare acu si vreo 12 grade. A plouat azi dar in reprize scurte. Baga o poza sa vedem cum e in Vatra Dornei :)

Corbeanca:

https://aventurescu.ro/wp-content/uploads/2016/12/Maldives.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu unde stai? in casuta aia fara pereti? Pfoaa...vezi ma ca te vad astia la nudu' gol cand mergi la baie :))


» Post actualizat in 07 Apr 2017 19:33

Iesire duminica pentru un offroad usor:

 

/index.php?/topic/745628-bucuresti-cozia-duminica-9-aprilie/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neatza!


Daca este vreun doritor de o iesire mai pe strada, mai pe langa, in weekend-ul de dupa Paste, in zona Hateg, sa-mi dea de stire. Pana acum sunt trei motoare, un BMW 650 GS, Aprilia Pegaso si eu cu V-Strom 1000. Ideea e ca luam si corturile cu noi si incercam sa gasim zone ceva mai neumblate. Traseele nu sunt batute in cuie.


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos de voi cu plimbarile.

 

Eu.. inca vin cu vesti mai putin bune (pt mine).

Sambata am dat cheie la a mea. Toate bune, a pornit bine, a stat la relanti a inceput sa fumege cam peste tot ( de la ulei) am zis ca e semn bun.

Apa era la 80grade stabila dupa 5 min.

Ei si a inceput sa imi zambeasca musteata de acum. Am zis ca "asta e.. o calaresc azi". Nu am abucat sa termin fraza ca.. surpriza, Pom de craciun iar in bord. presiunea la ulei scazuta IAR>

 

Am desfacut busonul la ulei dupa ce s-a racit motorul si uleiul era pana in gura. Am desfacut filtrul si am dat la automat iar uleiul abia incepea sa iasa fara prea multa presiune ( in mod normal trebuie sa sara la 30cm de motor.

In concluzie cred ca pompa mea de ulei este dusa.

Ca o concluzie ce am tras... Piesele de SH nu sunt mereu cea mai buna solutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...