misionaru Postat Iunie 29, 2017 Share Postat Iunie 29, 2017 Sa iubesti, slabeste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Iunie 29, 2017 Share Postat Iunie 29, 2017 IUBESTE CU FOC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iunie 29, 2017 Share Postat Iunie 29, 2017 Ma Aline,tu esti tot mai slab pe zi ce trece... consum energie multa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iunie 29, 2017 Share Postat Iunie 29, 2017 (editat) De azi,am carte la Derbi... Numar,cel mai devreme in 19-20 august... Editat Iunie 29, 2017 de CRISTIAN 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Iunie 30, 2017 Share Postat Iunie 30, 2017 Stie cineva despre o legatura dintre varfurile Iezer si Papusa pe un drum forestier? maine vreau sa fac Iezer, apropo, daca avem doritori, cu cea mai mare placere! Dar as merge si pe Papusa, daca am un drum forestier Orice informatie e binevenita! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin.iasi Postat Iunie 30, 2017 Share Postat Iunie 30, 2017 ceva ceva pare a fi, dar nu poti sa fii sigur pana nu te duci acolo... uita-te pe www.openstreetmap.org Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iulie 3, 2017 Share Postat Iulie 3, 2017 Mno,poze de ieri inspre Scarisoara,filmuletele acum se incarca: » Post actualizat in 03 Jul 2017 09:48Partea 1: » Post actualizat in 03 Jul 2017 09:48 » Post actualizat in 03 Jul 2017 10:10Partea 2: » Post actualizat in 03 Jul 2017 10:11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Iulie 4, 2017 Share Postat Iulie 4, 2017 De la ce poate fi? De ce s-o fi incins asa rau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Iulie 4, 2017 Share Postat Iulie 4, 2017 Contact imperfect, mizerie, etc. Strangerea dintre papuci e slaba in general... cea mai sigura solutie e cositorirea, desi va fi mai greu de schimbat apoi. Problema generala pe mobrele noastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iulie 4, 2017 Share Postat Iulie 4, 2017 CLAR contact imperfect si probabil mufa cu papucii corodati partial. Schimba mufa sau cum a spus Victor,cositorire si imbracare fire in termocontractibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Iulie 4, 2017 Share Postat Iulie 4, 2017 Se poate rezolva destul de elegant si cu o regleta de-asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Iulie 4, 2017 Share Postat Iulie 4, 2017 Buna ideea, Robi! Dar tot ar trebui protejata de apa si regleta. Mai ales cand speli mobra sigur ajunge apa si sub sa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Iulie 4, 2017 Share Postat Iulie 4, 2017 (editat) o umpli bine cu niste vaselina siliconica si e gata... desi nici mufele de origine nu sunt protejate in niciun fel... eu am asa ceva in locul mufei originale a "alternatorului"... aia de sub sa, de pe stanga, undeva in zona bateriei; asa am luat-o si pare a fi de ceva timp acolo... nu mi-a facut probleme Editat Iulie 4, 2017 de Blackbeardbob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 4, 2017 Share Postat Iulie 4, 2017 Eu zic sa verifici si "capacitatea bateriei". Arata a mufa cu contacte imperfecte, baterie moarta ( releu care pune sarcina si bateria e in scurt), din cauza vibratiilor, contactul imperfect cu variatii de putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Iulie 4, 2017 Share Postat Iulie 4, 2017 e si asta o posibilitate... si daca tot umbli acolo, nu ar fi rau daca ai muta si regulatorul undeva mai in bataia vantului, ca acolo are obiceiul de a se incinge si daca se arde ai toate sansele sa-ti reguleze bateria in loc sa stabilizeze tensiunea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iulie 5, 2017 Share Postat Iulie 5, 2017 Releul de incarcare e pus de constructor in fata snorkel-ului cu un scop:pe masura aspirarii aerului in airbox prin snorkel,se asigura cu acelasi flux racirea releului de incarcare. Io spun sa-l lasati acolo unde l-o pus injineru' din fabrica,doar faceti conectivitatea mufei,mai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iulie 5, 2017 Share Postat Iulie 5, 2017 Se poate rezolva destul de elegant si cu o regleta de-asta regleta.jpg asa am facut eu la releu si totodata am eliminat si mufa in cauza care , nu avea sens » Post actualizat in 05 Jul 2017 06:47 Buna ideea, Robi! Dar tot ar trebui protejata de apa si regleta. Mai ales cand speli mobra sigur ajunge apa si sub sa.. si la mufa ajunge , daca dai jet puternic asa ca nu-i bai » Post actualizat in 05 Jul 2017 06:49 Releul de incarcare e pus de constructor in fata snorkel-ului cu un scop:pe masura aspirarii aerului in airbox prin snorkel,se asigura cu acelasi flux racirea releului de incarcare. Io spun sa-l lasati acolo unde l-o pus injineru' din fabrica,doar faceti conectivitatea mufei,mai buna. eu l-am lasat acolo si este in regula. Ai dreptate , cineva " mai cu carte" a gandit locul optim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Iulie 5, 2017 Share Postat Iulie 5, 2017 La mine e suplimentat cu un cooler de calculator. Asa am luat mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iulie 5, 2017 Share Postat Iulie 5, 2017 La mine e suplimentat cu un cooler de calculator. Asa am luat mobra. Asa fac si posesorii de Transalp-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 5, 2017 Share Postat Iulie 5, 2017 Eu l-as scoate cat mai la aer. e o piesa capsulata care se incalzeste din cauza disiparii curentului. Are nevoie doar de aer. La Funduro, la 33.000 si dupa 15 ani, l-am mutat afara si de atunci nu a avut ptobleme. La Dakar era dupa scut, cu fante de aer care sa il loveasca direct. La Ktm e cam tot asa. Piesa aia are nevoie de aer. Daca ajunge si apa, nu moare. din cate am desfacut si vazut cum arata, cred ca pot functiona si scufundate. Asa ca dace-ti bine si scoateti-le cat mai la aer. Din motive estetice e ascuns, dar uite ca motivele astea costa mult la inlocuire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Iulie 5, 2017 Share Postat Iulie 5, 2017 eu am avut bafta ca l-au scos de acolo si l-au bagat sub carena dreapta spate cand au fscut trecerea de la carburator la injectie... putin deasupra esapamentului, dar macar in bataia brizei... s-or fi razgandit dupa ce au gandit-o bine? inafara de asta, trompetele alea nu trag debit prea mare de aer si mai au si capetele evazate... daca suflau era altceva, dar tragand, oricujm nu genereaza cine stie ce flux de aer prin regulator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iulie 5, 2017 Share Postat Iulie 5, 2017 (editat) La GA-ul din '94 ce l-am avut,nu a fost schimbat niciodata,si in prezent e tot cel original.Aprilica are aproape la 85.000 de km si releul functioneaza. Editat Iulie 5, 2017 de CRISTIAN 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Iulie 5, 2017 Share Postat Iulie 5, 2017 (editat) Problema mea de a arunca afara antigelul, era ,de fapt, de la busonul de la radiator care avea cei doi dinti de fixare etansa, largiti. Astfel, garnitura din interior nu mai etansa cum trebuie si arunca afara pe la buson, antigelul. Prin amablitatea varului meu etern (cel care m-a ajutat si cu schimbul de lant, ulei, bucsa de lant, contacte curatate, etc...) si care este un foarte bun mecanic din nastere, mi-a rezolvat problema in 3 minute. Motorul se incalzeste, pleaca ventilatorul, nu mai da nimic pe afara, lasat la ralanti, scade la temperatura optima si se opreste si ventilatorul. Momentan sunt satisfacut de rezultat, vedem in timp ce se intampla Editat Iulie 5, 2017 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iulie 6, 2017 Share Postat Iulie 6, 2017 Mno,bine c-ai gasit baiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Iulie 16, 2017 Share Postat Iulie 16, 2017 Ceva update despre Lepsa din august? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.