Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De azi,am carte la Derbi... :)

Numar,cel mai devreme in 19-20 august...:(

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva despre o legatura dintre varfurile Iezer si Papusa pe un drum forestier? maine vreau sa fac Iezer, apropo, daca avem doritori, cu cea mai mare placere! :)

 

Dar as merge si pe Papusa, daca am un drum forestier :)

 

Orice informatie e binevenita! Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mno,poze de ieri inspre Scarisoara,filmuletele acum se incarca:

 


» Post actualizat in 03 Jul 2017 09:48

Partea 1:


» Post actualizat in 03 Jul 2017 09:48


» Post actualizat in 03 Jul 2017 10:10

Partea 2:


» Post actualizat in 03 Jul 2017 10:11

post-41801-0-47046000-1499069950_thumb.jpg

post-41801-0-02486100-1499070198_thumb.jpg

post-41801-0-62225900-1499070217_thumb.jpg

post-41801-0-17167800-1499070309_thumb.jpg

post-41801-0-93625600-1499070340_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Contact imperfect, mizerie, etc. Strangerea dintre papuci e slaba in general... cea mai sigura solutie e cositorirea, desi va fi mai greu de schimbat apoi. Problema generala pe mobrele noastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CLAR contact imperfect si probabil mufa cu papucii corodati partial.

Schimba mufa sau cum a spus Victor,cositorire si imbracare fire in termocontractibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o umpli bine cu niste vaselina siliconica si e gata... desi nici mufele de origine nu sunt protejate in niciun fel...

eu am asa ceva in locul mufei originale a "alternatorului"... aia de sub sa, de pe stanga, undeva in zona bateriei; asa am luat-o si pare a fi de ceva timp acolo... nu mi-a facut probleme

Editat de Blackbeardbob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa verifici si "capacitatea bateriei". Arata a mufa cu contacte imperfecte, baterie moarta ( releu care pune sarcina si bateria e in scurt), din cauza vibratiilor, contactul imperfect cu variatii de putere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e si asta o posibilitate... si daca tot umbli acolo, nu ar fi rau daca ai muta si regulatorul undeva mai in bataia vantului, ca acolo are obiceiul de a se incinge si daca se arde ai toate sansele sa-ti reguleze bateria in loc sa stabilizeze tensiunea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Releul de incarcare e pus de constructor in fata snorkel-ului cu un scop:pe masura aspirarii aerului in airbox prin snorkel,se asigura cu acelasi flux racirea releului de incarcare.

Io spun sa-l lasati acolo unde l-o pus injineru' din fabrica,doar faceti conectivitatea mufei,mai buna.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate rezolva destul de elegant si cu o regleta de-asta

 

attachicon.gifregleta.jpg

asa am facut eu la releu si totodata am eliminat si mufa in cauza care , nu avea sens

» Post actualizat in 05 Jul 2017 06:47

Buna ideea, Robi! Dar tot ar trebui protejata de apa si regleta. Mai ales cand speli mobra sigur ajunge apa si sub sa..

si la mufa ajunge , daca dai jet puternic asa ca nu-i bai

» Post actualizat in 05 Jul 2017 06:49

Releul de incarcare e pus de constructor in fata snorkel-ului cu un scop:pe masura aspirarii aerului in airbox prin snorkel,se asigura cu acelasi flux racirea releului de incarcare.

Io spun sa-l lasati acolo unde l-o pus injineru' din fabrica,doar faceti conectivitatea mufei,mai buna. :)

eu l-am lasat acolo si este in regula. Ai dreptate , cineva " mai cu carte" a gandit locul optim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine e suplimentat cu un cooler de calculator. Asa am luat mobra.

Asa fac si posesorii de Transalp-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu l-as scoate cat mai la aer. e o piesa capsulata care se incalzeste din cauza disiparii curentului. Are nevoie doar de aer. La Funduro, la 33.000 si dupa 15 ani, l-am mutat afara si de atunci nu a avut ptobleme. La Dakar era dupa scut, cu fante de aer care sa il loveasca direct. La Ktm e cam tot asa. Piesa aia are nevoie de aer. Daca ajunge si apa, nu moare. din cate am desfacut si vazut cum arata, cred ca pot functiona si scufundate. Asa ca dace-ti bine si scoateti-le cat mai la aer. Din motive estetice e ascuns, dar uite ca motivele astea costa mult la inlocuire

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut bafta ca l-au scos de acolo si l-au bagat sub carena dreapta spate cand au fscut trecerea de la carburator la injectie... putin deasupra esapamentului, dar macar in bataia brizei... s-or fi razgandit dupa ce au gandit-o bine?

inafara de asta, trompetele alea nu trag debit prea mare de aer si mai au si capetele evazate... daca suflau era altceva, dar tragand, oricujm nu genereaza cine stie ce flux de aer prin regulator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La GA-ul din '94 ce l-am avut,nu a fost schimbat niciodata,si in prezent e tot cel original.Aprilica are aproape la 85.000 de km si releul functioneaza. :)

post-41801-0-02607700-1499268726_thumb.jpg

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema mea de a arunca afara antigelul, era ,de fapt, de la busonul de la radiator care avea cei doi dinti de fixare etansa, largiti. Astfel, garnitura din interior nu mai etansa cum trebuie si arunca afara pe la buson, antigelul.

 

Prin amablitatea varului meu etern (cel care m-a ajutat si cu schimbul de lant, ulei, bucsa de lant, contacte curatate, etc...) si care este un foarte bun mecanic din nastere, mi-a rezolvat problema in 3 minute.

 

Motorul se incalzeste, pleaca ventilatorul, nu mai da nimic pe afara, lasat la ralanti, scade la temperatura optima si se opreste si ventilatorul.

 

Momentan sunt satisfacut de rezultat, vedem in timp ce se intampla :)

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...