DIANA_C Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Am si eu o intrebare pentru posesorii de aprilia pegaso strada 660: exista kituri de coborare a seii pentru acest model? Daca da, de unde se poate procura si cam ce pret are? Prietena mea a primit cadou o astfel de mobra insa, din pacate, este prea mare pentru ea, nu o poate urni din loc. Ar vrea s-o vanda, se chinuie de 1 an sa faca asta, insa daca nu va reusi nu are alta varianta decat sa mearga cu ea. Dar fara acest kit ma tem ca ii va fi imposibil.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pana Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Am si eu o intrebare pentru posesorii de aprilia pegaso strada 660: exista kituri de coborare a seii pentru acest model? Daca da, de unde se poate procura si cam ce pret are?Prietena mea a primit cadou o astfel de mobra insa, din pacate, este prea mare pentru ea, nu o poate urni din loc. Ar vrea s-o vanda, se chinuie de 1 an sa faca asta, insa daca nu va reusi nu are alta varianta decat sa mearga cu ea. Dar fara acest kit ma tem ca ii va fi imposibil.... Pai in primul rand sa intrebe la United. Stiu ca sunt doua modele de sa disponibile dar cea standard e cea mai joasa. Parca am vazut pe Polo niste kit-uri de lasat mai jos dar nu stiu daca sunt disponibile si pt Pegaso. In general pt japoneze gasesti toate draciile. Eu am un Pegaso i.e. si mi se pare prea joasa..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DIANA_C Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Pai in primul rand sa intrebe la United. Stiu ca sunt doua modele de sa disponibile dar cea standard e cea mai joasa. Parca am vazut pe Polo niste kit-uri de lasat mai jos dar nu stiu daca sunt disponibile si pt Pegaso. In general pt japoneze gasesti toate draciile. Eu am un Pegaso i.e. si mi se pare prea joasa..... Nu stiu exact ce model este al ei. Pun o poza cu ea. Multumesc pentru raspuns, o sa-i transmit sa intrebe la United. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pamu Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 vezi ca supapa de decompresie nu are nimic cu mersul de relanti,daca ai un tacanit la relanti sunt probleme cu pastile de la supape. pai...in cazul asta ce ma fac,, unde tre sa merg sa-mi iau pastilele?? de montat nu-i problema le montez eu dar mai greu cu gasitul . de cunoscut nu cunosc prea multe magazine moto(sunt din buc.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 S-ar parea ca piulitele schimbate nu au fost singura problema. De pornit la rece porneste infinit mai bine. Socul tras la jumate si porneste de la primul buton de cele mai multe ori. Problema e ca daca nu porneste din prima la urmatorul buton se aude un cranc. Daca o las iar porneste la sfert. M-am uitat eu pe acolo cand am desfacut-o: rotile dintate arata bine, rulmentul si el pare ok, (dar s-ar putea doar sa para)..si cam atat. Cred ca nu am scapat de cumpararea frewell-ului decat pentru o perioada de timp... Pentru etansarea capacului am pus silicon(?) din ala "2x2" si garnitura veche. Nu curge ulei asa ca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pamu Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 S-ar parea ca piulitele schimbate nu au fost singura problema.De pornit la rece porneste infinit mai bine. Socul tras la jumate si porneste de la primul buton de cele mai multe ori. Problema e ca daca nu porneste din prima la urmatorul buton se aude un cranc. Daca o las iar porneste la sfert. M-am uitat eu pe acolo cand am desfacut-o: rotile dintate arata bine, rulmentul si el pare ok, (dar s-ar putea doar sa para)..si cam atat. Cred ca nu am scapat de cumpararea frewell-ului decat pentru o perioada de timp... Pentru etansarea capacului am pus silicon(?) din ala "2x2" si garnitura veche. Nu curge ulei asa ca... trebuia verivicat si arcul de pe rulment(frai) de cele mai multe ori acela e de vina, daca se slabeste incepe sa scape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 (editat) a zis cineva mai sus si cred ca are dreptate : problemele tale sunt legate d alimentare...verifica instalatia...vezi ca este o sita la robinetul d la rezervor sa nu fie inbacsita sau c alte filtre mai ai p drum eu am avut mari probleme p partea cu bendixul si am scos capacul d nenumarate ori...pai daca cumparam mereu setul d garnituri mai luam o mobra...merge f bn si cu silicon daca esti atent...eu al am d un an acolo si nu s-a intamplat nic...acum ramane la aprecierea fiecaruia Pai ..e cam asa..daca il tot desfaci ..inainte de montare mazgaleste bine garnitura aia facuta din klingherit cu ulei de motor ..si a doua oara cand desfaci capacu garantat n o sa se rupa si o sa poti s o refolosesti ..o data Editat Martie 18, 2009 de Geo C.P. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barz@ Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Nu stiu exact ce model este al ei. Pun o poza cu ea. Multumesc pentru raspuns, o sa-i transmit sa intrebe la United. Ala e modelul Strada,care se fabrica din 2005...e cu motorizare de Yamaha... pai buba s-a intamplat din mers,pur si simplu dintr-o data nu se mai accelereaza decat pana maxim in 4000 rot . ,am verivicat carburatia,membranele de cauciuc ce face legatura carbur cu chiuloasa, ,am verif si distributia... mai am sa verific si avansul ,poate poate,,iar simtomele sut k da mari rateuri pe admisie,,sincer ma depaseste,nu stiu la ce sa mai umblu.. ...da carburatoarele jos,desfa-le si vezi ca intre ele e un T-eu de plastic cu o sita,curat-o si punele la loc dupa aceea...pune si un filtru de benzina(dinala mic de scuter)pe furtunul de alimentare,ca sa nu ti-i se mai in infunde sita... Acelasi lucru am patit si eu la mobra mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddd.multumesc Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 pai...in cazul asta ce ma fac,, unde tre sa merg sa-mi iau pastilele?? de montat nu-i problema le montez eu dar mai greu cu gasitul . de cunoscut nu cunosc prea multe magazine moto(sunt din buc.) Inainte ar trebui masurate pastilele,nu pot fi comandate oricum. Nu am ce magazine sa-ti recomand pt ca nu sunt din Buc..,pot sa te ajut in felul urmator :sune-mi dimensiunile la pastile, si ma pot interesa cat sunt dincolo in Ungaria, eu stau in Oradea,daca iti convine pretul, si suporti plata la curierat ,te pot ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 am gasit acest link : /index.php?...p;mode=threaded cine este interesat.... poate mai este d actualitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pamu Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 am gasit acest link : /index.php?...p;mode=threaded cine este interesat.... poate mai este d actualitate este bine primit lickul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 se gasesc pastile si la motoadventure in cotroceni si la bavaria.( in jur de 16ron/buc) intr-adevar cum bine zicea cineva mai sus, trebuie intai sa le masori pe cele de pe motoreta si apoi comanzi uite te in carte sa vezi ce distanta trebuie sa aiba la rotaxu de bmw e intre 0.10 0 1.5mm treaba cu alezatu' merge doar daca nu cumva iti trebuie sa fie mai groasa ( cum a fost cazul meu) bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 se gasesc pastile si la motoadventure in cotroceni si la bavaria.( in jur de 16ron/buc)intr-adevar cum bine zicea cineva mai sus, trebuie intai sa le masori pe cele de pe motoreta si apoi comanzi uite te in carte sa vezi ce distanta trebuie sa aiba la rotaxu de bmw e intre 0.10 0 1.5mm treaba cu alezatu' merge doar daca nu cumva iti trebuie sa fie mai groasa ( cum a fost cazul meu) bafta ! deci sa inteleg ca ai umblat si tu p la supape...am si eu un clantanit care se aude si la relanti si in turatie ...d la ele sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pana Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 (editat) deci sa inteleg ca ai umblat si tu p la supape...am si eu un clantanit care se aude si la relanti si in turatie ...d la ele sa fie? Mai oameni buni, n-ar fi mai bine sa cititi ceva mecanica, manualul de intretinere, manualul de reparatie al motorului, sa intelegeti intai ca si cum si pe urma sa va apucati de desfacut? De multe ori si o demontare defectuoasa strica ceva, ca sa nu mai spunem de desfacutul degeaba pt ca nu pricepem ce e inauntru. Eu nu misc o piulita pana nu inteleg cat de cat ce ar putea sa fie. Pe urma ne vaitam toti ca vai ce catastrofa de motocicleta e Pegaso ca daca citesti forumu asta nu-ti mai iei Pegaso in veci. Mobra mea are 7 ani si porneste din prima, fara soc, fara nimic ( e adevarat, e pe injectie, bujie Iridium ). Plus, o verificare la United nu e chiar un capat de tara.....nici eu nu-i iubesc dar cel putin sunt friendly, zici ca la ei e soare mereu, n-au nici o strabatere.....cu ceva rabdare o rezolvi. Editat Martie 19, 2009 de Pana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 deci sa inteleg ca ai umblat si tu p la supape...am si eu un clantanit care se aude si la relanti si in turatie ...d la ele sa fie? Mai oameni buni, n-ar fi mai bine sa cititi ceva mecanica, manualul de intretinere, manualul de reparatie al motorului, sa intelegeti intai ca si cum si pe urma sa va apucati de desfacut? De multe ori si o demontare defectuoasa strica ceva, ca sa nu mai spunem de desfacutul degeaba pt ca nu pricepem ce e inauntru. Eu nu misc o piulita pana nu inteleg cat de cat ce ar putea sa fie. Pe urma ne vaitam toti ca vai ce catastrofa de motocicleta e Pegaso ca daca citesti forumu asta nu-ti mai iei Pegaso in veci.Mobra mea are 7 ani si porneste din prima, fara soc, fara nimic ( e adevarat, e pe injectie, bujie Iridium ). Plus, o verificare la United nu e chiar un capat de tara.....nici eu nu-i iubesc dar cel putin sunt friendly, zici ca la ei e soare mereu, n-au nici o strabatere.....cu ceva rabdare o rezolvi. jordash la mine situatia era un pic mai maro.. pornea foarte greu dimineata, plus ca mergea haotic ( neregulat, dadea in nas samd ) dupa un test de compresie am ajuns la concluzia ca in loc de 9, aveam compresie 3.5 am luat parte ( langa mecanic ) la desfacutul motorului, schimba segmenti, rectificat chiulasa samd d-asta iti spun ca sistemul de supape de pe motoarele rotax folosesc pastile, practic nu se poate regla jocul la supape, se schimba pastila. pana: este oarecum gresit sa spui ca mobra ta porneste fara soc, socul e actionat de injectie, exista soc si calculatorul in foloseste, chiar si vara la 50 de grade in mod normal motocicletele pe carburatie pornesc cu soc, fara nu e nici bine si in mod normal nici nu pornesc. in 7 ani depinde cati km are, daca are 50-60 000 TREBUIE sa-i verifici jocul supapelor ( confrom manualului), daca are 15 000 e alta poveste ! referitor la partea cu stricatul cand umbli in necunostiinta de cauza, ai mare dreptate ! bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 Mai oameni buni, n-ar fi mai bine sa cititi ceva mecanica, manualul de intretinere, manualul de reparatie al motorului, sa intelegeti intai ca si cum si pe urma sa va apucati de desfacut? De multe ori si o demontare defectuoasa strica ceva, ca sa nu mai spunem de desfacutul degeaba pt ca nu pricepem ce e inauntru. Eu nu misc o piulita pana nu inteleg cat de cat ce ar putea sa fie. Pe urma ne vaitam toti ca vai ce catastrofa de motocicleta e Pegaso ca daca citesti forumu asta nu-ti mai iei Pegaso in veci.Mobra mea are 7 ani si porneste din prima, fara soc, fara nimic ( e adevarat, e pe injectie, bujie Iridium ). Plus, o verificare la United nu e chiar un capat de tara.....nici eu nu-i iubesc dar cel putin sunt friendly, zici ca la ei e soare mereu, n-au nici o strabatere.....cu ceva rabdare o rezolvi. cine te-a suparat asa tare ? nu a zis nimeni nimic d desfacut..nu as avea dc...porneste f bn , vara- iarna nu conteaza , trage d rupe , nu papa ulei nu bate motoru nu nimic...aaaa...ca am un clantanit usor...pai merg cu ala 100k fara probleme...si la united nu m-as duce nici daca ar fi ultimii mecanici d p pamant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 cine te-a suparat asa tare ? nu a zis nimeni nimic d desfacut..nu as avea dc...porneste f bn , vara- iarna nu conteaza , trage d rupe , nu papa ulei nu bate motoru nu nimic...aaaa...ca am un clantanit usor...pai merg cu ala 100k fara probleme...si la united nu m-as duce nici daca ar fi ultimii mecanici d p pamant clantanitul pe care il reclami poate fi si de la rulmentul de presiune din cutie, verifica daca strangand ambreiajul il mai auzi, cel putin la mine asa e. la relanti tacane ceva si daca " calc" ambreiaju tace... apropo de sute de mii de km, al meu a cazut la 50 000 ( e drept ca sunt km de pe ceas, ce-o fi fost in realitate, nimeni nu stie ) bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 clantanitul pe care il reclami poate fi si de la rulmentul de presiune din cutie,verifica daca strangand ambreiajul il mai auzi, cel putin la mine asa e. la relanti tacane ceva si daca " calc" ambreiaju tace... apropo de sute de mii de km, al meu a cazut la 50 000 ( e drept ca sunt km de pe ceas, ce-o fi fost in realitate, nimeni nu stie ) bafta ! pai nu stii cum e cu astea la mana a 2-a : loz in plic...si eu l-am luat p ala naspa...in fine mi-a luat un an sa o pun p roti , asta dupa c am mai cumparat un motor )...dar e bn ca-l am d rezerva acu'....stiti p cineva care poa' sa faca un geam mai inalt sau d cumparat pt pegaso 2? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 pai nu stii cum e cu astea la mana a 2-a : loz in plic...si eu l-am luat p ala naspa...in fine mi-a luat un an sa o pun p roti , asta dupa c am mai cumparat un motor )...dar e bn ca-l am d rezerva acu'....stiti p cineva care poa' sa faca un geam mai inalt sau d cumparat pt pegaso 2? daca afli raspunsu' la dilema cu parbrizu', anunta-ma si pe mine te rog. eu am touring, dar e vechi si zgariat, m-ar interesa unu nou, de preferat nu cu 150E de la touratech multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 Parbrizele de touring sunt vreo 75 E http://17460.hotdigital.eu/Wind-Protection...3b4331fa_x1.htm Pentru F650 preturile sunt cam la fel http://17460.hotdigital.eu/Wind-Protection...3b4331fa_x1.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 Parbrizele de touring sunt vreo 75 E http://17460.hotdigital.eu/Wind-Protection...3b4331fa_x1.htm Pentru F650 preturile sunt cam la fel http://17460.hotdigital.eu/Wind-Protection...3b4331fa_x1.htm aha....mai gasisem un site anul trecut da' nu prea a mers treaba....ms mult d tot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 jordashla mine situatia era un pic mai maro.. pornea foarte greu dimineata, plus ca mergea haotic ( neregulat, dadea in nas samd ) dupa un test de compresie am ajuns la concluzia ca in loc de 9, aveam compresie 3.5 Si testu de compresia a fost facut corect ?parerea mea e..ca sa ajungi la compresia aia tre sa ti manance ulei motoru cu galeata si sa l scuipe pe aerisire .. Stii ca la motoarele astea se masoara un pic diferit compresia datorita decompresorului..nu ?Altfel risti sa obtii rezultate gen 3.5 si sa te jupoaie de bani un mecanic..indemanatec.. cand motoru are alte probleme.. Bine zicea Pana de cititu manualului de reparatii ..etc.. Inca o data ..recomand cu caldura descarcarea si vizualizarea dvd urilor din linku urmator --> http://angerman.net/f650/maintenance.html <-- chiar daca s pt rotaxul 654 de pe bmw f650 ..e n mare parte acelasi lucru.. daca afli raspunsu' la dilema cu parbrizu', anunta-ma si pe mine te rog.eu am touring, dar e vechi si zgariat, m-ar interesa unu nou, de preferat nu cu 150E de la touratech multam De facut..Ar fi de incercat la firmele care fac barci de fibra de sticla la comanda..bari "tuning" auto la comanda..etc ..Foaie de plexi se poate cumpara de la magazinele care fac firme luminoase..Doar o sugestie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 Parbrizele de touring sunt vreo 75 E http://17460.hotdigital.eu/Wind-Protection...3b4331fa_x1.htm Pentru F650 preturile sunt cam la fel http://17460.hotdigital.eu/Wind-Protection...3b4331fa_x1.htm multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 Domnilor, care sunt semnele unei aprinderi dereglate? Ma bucuram eu ca acum porneste la sfert dar... In dimineata asta am incercat sa o pornesc. Surpriza proasta e ca , se aude cum scapa bendixul si nu invarte motorul.Cel putin inainte de faza cu piulitele se auzea ca scapa si se invarte electromotorul. Acum se aude un zgomot de fier pe fier. O caraiala de zici ca se rupe ceva inauntru. Pana la urma tot tre' a ajung la service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 Zgomotul vine de la rulmentul unisens care antreneaza vibrochenul. Mai exact - rulmentul nu mai blocheaza. Trebuie sa dai jos capacul de pe dreapta si volanta, rulmentul este intre volanta (mai exact pinionul mare fixat pe volanta) si vibrochen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.