zoli13 Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 salutare,am si eu o problema la un pegaso 650 fabr 96 poate sa mai lovit cineva de aceasta probema si poate sa ma ajute cu ceva info deci problema motorului exista un furtun care conduce gazele de carter in fata filtrului de aer din senin a aruncat uleiul cu presiune in locasul filtrului de aer motorul functioneaza perfect, porneste ok.merci anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krystynell Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 salutare,am si eu o problema la un pegaso 650 fabr 96 poate sa mai lovit cineva de aceasta probema si poate sa ma ajute cu ceva info deci problema motorului exista un furtun care conduce gazele de carter in fata filtrului de aer din senin a aruncat uleiul cu presiune in locasul filtrului de aer motorul functioneaza perfect, porneste ok.merci anticipat vezi mai in urma ca mai sunt posturi de genu` asta, ai pus prea mult ulei in motor si ti`l scuipa pe`acolo Mesaj completat unde gasesc si eu un far de pegaso2? al meu are oglinda naspa si seara merg ca orbetele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snapshoot Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 salut nu stiu cine a mai patit asa ceva ca mine dar mie cred ca mi s-a spart furtunul asta din poza.era plin de ulei si si curgea tare mult.furtunul cred ca o sa il iau de la hidraulica.revin cu un mesaj dupa ce il montez. http://i.imgur.com/DXecq.jpg P.S. scuze ca am furat poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 care ma ajuta? caut roata fata pe 17. sugestii. mia zis careva dintre voi ca sia luat maneta ambreiaj de pe luis de la romi. poa sami zica de care ca nu gas pe sait.plss help ca, caut de 2 luni o maneta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegaso98 Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 salut, Ai verificat instalatia de ulei ? pompa iti functioneaza cum trebuie ? ai presiune in furtune ? poate este un simplu dop format pe undeva ! Se raceste cum trebuie in mers ? sau sta mai sus temperatura ? Mesaj completat re: ulei in filtru de aer Ca daca nu ai nimic cu instalatia , atunci urmatoarea cauza ar fi motorul. Daca papa ulei atunci clar ca vorbim de segmenti , garnituri si etc. Mesaj completat p.s. cumpar un set de suporti laterali si coburi . SH de preferat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aripi Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Salutare. am 3 intrebari: Cu ce curatati lantul? (motorina+benzina+pensula sau spay(de care)). Ce recomandati la ungerea lantului? (am folosit spray Motul si nu am fost prea multumit). La filtrul de aer pot pune eu un burete in locul celui care il am acuma ca sa nu mai dau bani pe altul?. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegaso98 Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Salutare. am 3 intrebari: Cu ce curatati lantul? (motorina+benzina+pensula sau spay(de care)). Ce recomandati la ungerea lantului? (am folosit spray Motul si nu am fost prea multumit). La filtrul de aer pot pune eu un burete in locul celui care il am acuma ca sa nu mai dau bani pe altul?. Va multumesc. lantul il curat cu un spray special de curatare de la Wynns - 25 ron ungere cu spray de ungere lant moto wynss- 45 ron Curatat la fiecare 2 saptamani sau dupa o plimbare mai lunga si a tinut deja 27000 km fara sa bata sau sa agate , si e ca nou . ( le gasesti la magazinele de piese auto ) In caz ca nu ai observat, filtrul de aer este invelit cu o protectie de metal care impiedica deformarea lui atunci cand incepe motorul sa traga mai mult aer. Daca ii pui burete o sa se infunde admisia . Asta in cazul in care il pui bine si etans. ca nu prea cred ca o sa reusesti cu un burete sa separi cele 2 portinuni din carcasa filtrului de aer . eu am cupmparat filtrul de aer original UFI cu 35 ron de la un magazin de piese auto. Trebuie sa te duci cu codul de pe el la ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krystynell Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 caut sa cumpar bendix (frai wheel sau cum s`o mai numi); l`am demontat azi si rolele mele sunt patrate, arcul e slab... cineva mi`a cerut 120 euro pe unul dezmembrat...ce ziceti, merita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Haywood Yablomme Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Jaf la drumul mare. Scandalos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snapshoot Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 salut cineva mi-a zi ca un bendix nou de pegaso ar fi putin sub 200 de euro(numai stiu exact pretul)iar ala de bmw e aprox.180 de euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 deciiiii din cate am aflat eu este vorba despre aceeasi piesa la ambele mobre. eu am schimbat frei-ul la a mea acum 2 saptamani. am comandat unul nou si m-a costat 400ron. 120...200...180 euro mi se par sume amri chiar nesimtit de mari pentru un frei. restul rotitelor...rotorul etc de pe acolo intradevar ajung la 200 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAD_BIKER Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Pune filtru cu toata increderea,din cel transparent cu hartie. Vezi ca au si carburatoarele filtru la intrare ,in conducta T. Multumesc pentru sfat. Asa am sa fac Salutare. am 3 intrebari: Cu ce curatati lantul? (motorina+benzina+pensula sau spay(de care)). Ce recomandati la ungerea lantului? (am folosit spray Motul si nu am fost prea multumit). La filtrul de aer pot pune eu un burete in locul celui care il am acuma ca sa nu mai dau bani pe altul?. Va multumesc. Daca poti face cumva rost de kerosen sa speli lantul ar fi super ok. Se si recomanda spalarea lui cu kerosen pentru ca si lubrefiaza in timp ce curata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krystynell Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 deciiiii din cate am aflat eu este vorba despre aceeasi piesa la ambele mobre. eu am schimbat frei-ul la a mea acum 2 saptamani. am comandat unul nou si m-a costat 400ron. 120...200...180 euro mi se par sume amri chiar nesimtit de mari pentru un frei. restul rotitelor...rotorul etc de pe acolo intradevar ajung la 200 euro unde ai comandat, cum ai procedat? Mesaj completat oricum, am zis ca suma e mult prea mare (10%din valoarea caprei) si timp de asteptare nu este acum la inceput de sezon, asa ca am procedat la demontarea rolelor si schimbarea pozitiilor acestora, scurtarea arcului sustinator, la indicatiile unui amic care a avut succes la pegasoul lui..... ramane de vazut rezultatul operatiunii dupa ce se usuca siliconul de pe capac, schimb filtrul si pun ulei nou va tin la curent... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 ramane de vazut rezultatul operatiunii dupa ce se usuca siliconul de pe capac, schimb filtrul si pun ulei nou Mai bine verifici inainte, sa nu fi cumva nevoit sa desfaci din nou. Nu are nimic daca se invarte motorul 2-3 ture inainte sa-i pui ulei. Doar nu l-ai spalat cu degresant pe dinauntru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TOR Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 (editat) salut nu stiu cine a mai patit asa ceva ca mine dar mie cred ca mi s-a spart furtunul asta din poza.era plin de ulei si si curgea tare mult.furtunul cred ca o sa il iau de la hidraulica.revin cu un mesaj dupa ce il montez.http://i.imgur.com/DXecq.jpg P.S. scuze ca am furat poza Eu vbesc de furtunul de la pozitia 6 !!! furtunul ala e cca 10 euro la United Motors si cred ca il au pe stoc. asta e singura problema pe care am avut o la pegaso ... am pus prea mult ulei si a spart furtunelul ala acum ceva vreme eu am recuperat capetele futunului destul de usor ..si am folosit o conducta de cupru - am alamit (am langa mine un atelier de reparatii frigdere etc) ...vezi ca acele capete au unghi unul fata de celalat incearaca sa il respecti cat si lungimea furtunului . La cupru in momentul in care il inrosesti se decaleste ..in momentul in care ii dai forma ..se caleste la loc ...ai grija cum indoi ... si ce forma dai la ...teava ...(chestia cu decalitu o poti face la aragaz) Ca sa ajungi sa il schimbi trebuie sa desfaci cam tot ce e de desfacut pe acolo ... Tobe - si cot ...recipientu ala de apa de ploaie .. cu ocazia asta vei schimba daca vrei si antigelu ..... dai jos radiatoru .... inclusiv bucata de cadru gen os de piept de pui sa nu mai vorbim de masca far etc..... La mine a durat cca 2 zile toata treaba ... si este nevoie de 2 oameni unu sa lucreze si unu sa tina berea !!! Data viitoare cand mai pui ulei ... golesti tot ... desfaci tumburucu de la cadru din fata Evacuarii apoi la filtru de ulei ..apoi ..sub scut ... lasi bine la scurs ... pui totu la loc ... pui 2 litri 400 te plimbi un pic ... apoi completezi ...usor usor pana esti aproape de maxim . Concluza acestei intamplari ... pentru un cacao de furtunas am pierdut 2 zile ca sa gandit italianu sa il puna acolo ... Sper sa fi fost de ajutor ...cuiva ... Editat Aprilie 9, 2010 de rocket1982 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 unde ai comandat, cum ai procedat?Mesaj completat oricum, am zis ca suma e mult prea mare (10%din valoarea caprei) si timp de asteptare nu este acum la inceput de sezon, asa ca am procedat la demontarea rolelor si schimbarea pozitiilor acestora, scurtarea arcului sustinator, la indicatiile unui amic care a avut succes la pegasoul lui..... ramane de vazut rezultatul operatiunii dupa ce se usuca siliconul de pe capac, schimb filtrul si pun ulei nou va tin la curent... cu rolele ar fi ideea sa pui una uzata una mai putin uzata. cat despre arc.....nu e indicat sa-l scurtezi ci mai degraba sa-l schimbi. dar merge si scurtat bine mersi. arcuri se gasesc la simeringuri...eu de curiozitate am cautat si am gasit la magazinul rolling din tm simering cu arc de acelasi diametru si grosime...5ron din ce am auzit...cam ce ai facut tu te mai tine 1 sezon. la dillypoint.ro gasesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krystynell Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 (editat) Mai bine verifici inainte, sa nu fi cumva nevoit sa desfaci din nou.Nu are nimic daca se invarte motorul 2-3 ture inainte sa-i pui ulei. Doar nu l-ai spalat cu degresant pe dinauntru. am facut probe inainte sa montez capacul, bineinteles Mesaj completat cu rolele ar fi ideea sa pui una uzata una mai putin uzata. cat despre arc.....nu e indicat sa-l scurtezi ci mai degraba sa-l schimbi. dar merge si scurtat bine mersi. arcuri se gasesc la simeringuri...eu de curiozitate am cautat si am gasit la magazinul rolling din tm simering cu arc de acelasi diametru si grosime...5rondin ce am auzit...cam ce ai facut tu te mai tine 1 sezon. la dillypoint.ro gasesti aveam 4-5 role uzate tare, pe care le`am asezat diametral opus si am alternat role mai bune intre ele... oi vedea ce iese; mai rau decat era nu are cum sa mearga... pana la urmatorul sezon strang bani si`mi iau transalp Editat Aprilie 9, 2010 de krystynell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bz90arn Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Salut, Cine poate sa imi dea dimensiunile presei de scos volanta sau sa o imprumute pentru citeva zile? Multumesc, Marius 0722925574 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 am facut probe inainte sa montez capacul, bineinteles Fa proba si cu capacul pus, o saiba pusa aiurea iti blocheaza angrenajul cand e presata de capac. 'been there, done that. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diddi Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 mia zis careva dintre voi ca sia luat maneta ambreiaj de pe luis de la romi. poa sami zica de care ca nu gas pe sait.plss help ca, caut de 2 luni o maneta. Ai încercat să-l suni pe Romi? Sunt convins că te va ajuta, dacă pe site nu te descurci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krystynell Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Fa proba si cu capacul pus, o saiba pusa aiurea iti blocheaza angrenajul cand e presata de capac. 'been there, done that. la asta nu m`am gandit... oricum nu e nici o saiba buclucasa pe acolo, iar surubul l`am strans cu pistol pneumatic si compresor; iar capacul a intrat f usor, sper sa nu am surprize Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 da stop la 0:47, eu imi amintesc ca la pinionul sus este saiba respectiva, sa ma corecteze cineva daca gresesc,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krystynell Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 da stop la 0:47, eu imi amintesc ca la pinionul sus este saiba respectiva, sa ma corecteze cineva daca gresesc,,, pinionul din dreapta sus nu are nici o saiba, cel mic intermediar are o saiba plata mare si o bucsa cilindrica cu rol de distantier spre capac... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 mai este o saiba mica, cam de marimea monezii de 5 bani, ( moneda de culoarea aramei) de obicei ea cade atunci cand scoti capacul de aluminiu,,fiindca saiba adera la pelicula de ulei de pe capac,,, daca acea saiba nu e pusa pe axul care trebuie , cand dai la buton , ea intepeneste pe acolo angrenajele,,,(asa cum a spus si "bulinu") saiba aceea lata, de aprox 5 cm in diametru, se vede la 0:47, imediat sub roata dintata de sus deci sunt 2 saibe diferite, cu diametre diferite bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krystynell Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 mai este o saiba mica, cam de marimea monezii de 5 bani, ( moneda de culoarea aramei)de obicei ea cade atunci cand scoti capacul de aluminiu,,fiindca saiba adera la pelicula de ulei de pe capac,,, daca acea saiba nu e pusa pe axul care trebuie , cand dai la buton , ea intepeneste pe acolo angrenajele,,,(asa cum a spus si "bulinu") saiba aceea lata, de aprox 5 cm in diametru, se vede la 0:47, imediat sub roata dintata de sus deci sunt 2 saibe diferite, cu diametre diferite bafta despre ce saiba mica vorbesti? eu unu nu am gasit asa ceva, si nu e prima oara cand desfac capacul ehh....merge si`asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.