Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut

 

Stie cineva daca motorul de pe Pegaso 1994 e identic cu cel din 93?

Imi trebuie ceva piese si nu stiu daca se potrivesc.

Am incercat cu piese de le una din 96 si nu s-au potrivit pe cea din 1994.

Nu as vrea sa dau bani si apoi sa nu se potriveasca.

 

Va multumesc.

Horea

 

Da e la fel, din 92 pana in 95 sunt identice motoarele, asa ca 93 cu 94 e ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa ncerc si asa ca tot e criza ..

Am nevoie de un suport de bord pentru pegaso '97 +.

Ofer la schimb unul pentru pegaso pana in '96 , un cauciuc cross care se potriveste pe fata la pegaso , sau il vand pe asta cu suma pe care mi a cerut o un musteriu pe un suport de '97 , adica 150 de lei .

Editat de Geo C.P.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma puteti lamuri si pe mine cu ceva : la pornirea la rece porneste foarte greu sau deloc . Da 2-3 intentii de pornire si se opreste . I-am pus baterie noua , pe care a reusit sa mi-o descarce dupa citeva incercari de pornire . Frai nou (cloncane si scrishneste ceva acolo cind ii dau la demaror de zici ca se rup fiare ). Carburatoare curatate .Dupa ce porneste , urmatoarele porniri sunt impecabile . Cum porneste normal o Aprilie din asta . Eu am una de 350 din '88 si porneste si functioneaza impecabil . De 5 ani o am si am uitat ce inseamna problemele . E , de cind am luat o nenorocita de Pegaso de asta m-a exasperat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari. misa blocat kilometrajul de sus lam desfacut si este capsulat ( asa am vazut eu) am vreo sansa sa-l deblochez.mersi si asfalt uscat

Mesaj completat

Salutari. misa blocat kilometrajul de sus lam desfacut si este capsulat ( asa am vazut eu) am vreo sansa sa-l deblochez.mersi si asfalt uscat

Mesaj completat

Salutari. misa blocat kilometrajul de sus lam desfacut si este capsulat ( asa am vazut eu) am vreo sansa sa-l deblochez.mersi si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma puteti lamuri si pe mine cu ceva : la pornirea la rece porneste foarte greu sau deloc . Da 2-3 intentii de pornire si se opreste . I-am pus baterie noua , pe care a reusit sa mi-o descarce dupa citeva incercari de pornire . Frai nou (cloncane si scrishneste ceva acolo cind ii dau la demaror de zici ca se rup fiare ). Carburatoare curatate .Dupa ce porneste , urmatoarele porniri sunt impecabile . Cum porneste normal o Aprilie din asta . Eu am una de 350 din '88 si porneste si functioneaza impecabil . De 5 ani o am si am uitat ce inseamna problemele . E , de cind am luat o nenorocita de Pegaso de asta m-a exasperat .

si eu patesc la fel cand e frig afara.ca sa o pornesc pun mana la filtru de aer si asa o ia mult mai repede

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca trebuie sa schimb si bujia , din ce am citit pe forum poate fi si asta o cauza .

Trage socu ..lasa acceleratia in pace ..astupa cu o carpa admisia de aer si da i la demaror ..Abea cand vezi ca porneste da carpa la o parte si foloseste te de acceleratie .Te mai ajuta intr o oarecare masura sa ai si uleiu recomandat de producator 5w40 .Daca face figuri in continuare si ti consuma bateria n asa hal la pornire verifica eventual si daca ti functioneaza cum trebuie decompresoru .

Mesaj completat

Salutari. misa blocat kilometrajul de sus lam desfacut si este capsulat ( asa am vazut eu) am vreo sansa sa-l deblochez.mersi si asfalt uscat

Maaa.. :laugh: E blocat sau s au dus rotitele din cauza c ai incercat sa l dai inapoi !? :P ..Glumeam ..da scoate cablu de la roata mai intai si invarte l incet cu o autofiletanta sa vezi daca km nu cumva merge si problema e de la minunea aia de la roata care l antreneaza ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

careva interesat de o roata spate fara disc? :laugh:

Roata buna , rotunda , se invarte si n fata si n spate :D ..ce mai ..numa buna pt al doilea set de roti echipate cu cauciucuri de endureala .

Si daca vreti cauciuc pentru pe fata vi l dau eu :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu un update de preturi :P

am fost intrebat cu cat dau una cu cat dau alta , iaca am si ceva preturi dicutabile in caz ca se iau mai multe :

 

 

 

 

 

rotile : 250 lei bucata

 

Telescoape cu tot cu juguri 600 lei

bascula 200 lei

amortizor spate 300 lei

pedala schimbator 50 lei

aripa fata 150 lei

rezervor 200 lei

sa 100 ron

scarite pilot 40euro

scarite pasager 80 lei

etriere 150 lei bucata

ghidon complet ( manete cabluri ) 300 lei

bord 200 lei

 

alte piese mai sunt intrebati si va fac un pret

 

Preturile de sus sunt NEGOCIABILE

 

Nu ezitati sa intrebati OGINDA DIN DREAPTA O AI CU SAU FARA TIJA SI LA CE PRET ASTEPT RASPUNS LA TEL 0740141119

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

" Trage socu ..lasa acceleratia in pace ..astupa cu o carpa admisia de aer si da i la demaror ..Abea cand vezi ca porneste da carpa la o parte si foloseste te de acceleratie .Te mai ajuta intr o oarecare masura sa ai si uleiu recomandat de producator 5w40 .Daca face figuri in continuare si ti consuma bateria n asa hal la pornire verifica eventual si daca ti functioneaza cum trebuie decompresoru . "

 

Cum imi dau seama daca functioneaza decompresorul ?

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

" Trage socu ..lasa acceleratia in pace ..astupa cu o carpa admisia de aer si da i la demaror ..Abea cand vezi ca porneste da carpa la o parte si foloseste te de acceleratie .Te mai ajuta intr o oarecare masura sa ai si uleiu recomandat de producator 5w40 .Daca face figuri in continuare si ti consuma bateria n asa hal la pornire verifica eventual si daca ti functioneaza cum trebuie decompresoru . "

 

Cum imi dau seama daca functioneaza decompresorul ?

Cautam o poza sa ti arat care i "compression release mechanism" cand am gasit ceva care mi a placut cum suna :

Rotax 654 failures are rare!

The Rotax 654 engine is generally considered bomb-proof. Many people will put more than 200,000 miles (320,000kms) on an engine before it needs any serious maintenance.

 

Poze cu piesa n cauza : post-42466-1285619865_thumb.jpgpost-42466-1285619880_thumb.jpg

Eu chiar pot sa zic ca n am avut probleme cu motoru meu deci nu m am lovit de asta pan acum.

Pot sa ti spun in schimb ca piesa respectiva , atunci cand functioneaza ok , scapa intentionat compresie pe una din supapele de evacuare in momentul in care pistonul urca (si e si de vina pt clancul ala care se aude cand opresti motoru) .

De verificat poti sa verifici integritatea arcului care o actioneaza si CRED c ar trebui sa poti sa vezi daca ti deschide fizic supapa de evacuare cand dai la demaror .Daca n am dreptate poate ma contrazice cineva care s a lovit de problema asta .Eu am incercat sa merg pe logica pt a ti raspunde . :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult @Geo . In privinta fiabilitatii , cine a scris textul respectiv are dreptate . Totusi nu-mi dau seama de ce au dat-o ei in bara cu pornirea asta . Sa fie un defect de proiectare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult @Geo . In privinta fiabilitatii , cine a scris textul respectiv are dreptate . Totusi nu-mi dau seama de ce au dat-o ei in bara cu pornirea asta . Sa fie un defect de proiectare ?

 

Probabil.

Chestia cu pornirea o patesc si eu, dar doar cand e frig afara sau cand nu o pornesc mai mult timp. Rezlovarea e instant cum a povestit-o Geo. Eu de exemplu pun mana si e de ajuns.

 

A doua gresala de proiectare ar fi faza cu borcanul de expansiune ( bidonul) car e plasat foarte jos in comparatie cu radiatorul. Atunci cand e foarte cald afara Apa din radiator se duce in bidon si o scuipa afara. ( cel putin la mine). Din cand in cand tre' sa fac plinul cu antigel in radiator. Parca am mai citi pe forum si despre alti frati de suferinta care patesc la fel. Intrebarea e: e vreun pegasist care nu pateste la fel cand sunt 40 de grade afara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil.

Chestia cu pornirea o patesc si eu, dar doar cand e frig afara sau cand nu o pornesc mai mult timp. Rezlovarea e instant cum a povestit-o Geo. Eu de exemplu pun mana si e de ajuns.

 

A doua gresala de proiectare ar fi faza cu borcanul de expansiune ( bidonul) car e plasat foarte jos in comparatie cu radiatorul. Atunci cand e foarte cald afara Apa din radiator se duce in bidon si o scuipa afara. ( cel putin la mine). Din cand in cand tre' sa fac plinul cu antigel in radiator. Parca am mai citi pe forum si despre alti frati de suferinta care patesc la fel. Intrebarea e: e vreun pegasist care nu pateste la fel cand sunt 40 de grade afara?

 

Dap eu, :P .Pana in prezent nu ama vut asa problema, doara tunci cand am schimbat antigelul a trebuit sa pun si in bidon si in radiator pt ca nu se umplea singur din borcan, in rest nici o problema multumesc lui Dumnezeu. Am mers vara asta prin oras cu ea 3/4 ore pe caldura aia nasoala de nu puteai respira si nici o problema doar termocupla care mere si mere si mere si te coace de mori. Respect si Asfalt Uscat!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...