Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Salut

 

Stie cineva daca motorul de pe Pegaso 1994 e identic cu cel din 93?

Imi trebuie ceva piese si nu stiu daca se potrivesc.

Am incercat cu piese de le una din 96 si nu s-au potrivit pe cea din 1994.

Nu as vrea sa dau bani si apoi sa nu se potriveasca.

 

Va multumesc.

Horea

 

Da e la fel, din 92 pana in 95 sunt identice motoarele, asa ca 93 cu 94 e ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hai sa ncerc si asa ca tot e criza ..

Am nevoie de un suport de bord pentru pegaso '97 +.

Ofer la schimb unul pentru pegaso pana in '96 , un cauciuc cross care se potriveste pe fata la pegaso , sau il vand pe asta cu suma pe care mi a cerut o un musteriu pe un suport de '97 , adica 150 de lei .

Editat de Geo C.P.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma puteti lamuri si pe mine cu ceva : la pornirea la rece porneste foarte greu sau deloc . Da 2-3 intentii de pornire si se opreste . I-am pus baterie noua , pe care a reusit sa mi-o descarce dupa citeva incercari de pornire . Frai nou (cloncane si scrishneste ceva acolo cind ii dau la demaror de zici ca se rup fiare ). Carburatoare curatate .Dupa ce porneste , urmatoarele porniri sunt impecabile . Cum porneste normal o Aprilie din asta . Eu am una de 350 din '88 si porneste si functioneaza impecabil . De 5 ani o am si am uitat ce inseamna problemele . E , de cind am luat o nenorocita de Pegaso de asta m-a exasperat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari. misa blocat kilometrajul de sus lam desfacut si este capsulat ( asa am vazut eu) am vreo sansa sa-l deblochez.mersi si asfalt uscat

Mesaj completat

Salutari. misa blocat kilometrajul de sus lam desfacut si este capsulat ( asa am vazut eu) am vreo sansa sa-l deblochez.mersi si asfalt uscat

Mesaj completat

Salutari. misa blocat kilometrajul de sus lam desfacut si este capsulat ( asa am vazut eu) am vreo sansa sa-l deblochez.mersi si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma puteti lamuri si pe mine cu ceva : la pornirea la rece porneste foarte greu sau deloc . Da 2-3 intentii de pornire si se opreste . I-am pus baterie noua , pe care a reusit sa mi-o descarce dupa citeva incercari de pornire . Frai nou (cloncane si scrishneste ceva acolo cind ii dau la demaror de zici ca se rup fiare ). Carburatoare curatate .Dupa ce porneste , urmatoarele porniri sunt impecabile . Cum porneste normal o Aprilie din asta . Eu am una de 350 din '88 si porneste si functioneaza impecabil . De 5 ani o am si am uitat ce inseamna problemele . E , de cind am luat o nenorocita de Pegaso de asta m-a exasperat .

si eu patesc la fel cand e frig afara.ca sa o pornesc pun mana la filtru de aer si asa o ia mult mai repede

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca trebuie sa schimb si bujia , din ce am citit pe forum poate fi si asta o cauza .

Trage socu ..lasa acceleratia in pace ..astupa cu o carpa admisia de aer si da i la demaror ..Abea cand vezi ca porneste da carpa la o parte si foloseste te de acceleratie .Te mai ajuta intr o oarecare masura sa ai si uleiu recomandat de producator 5w40 .Daca face figuri in continuare si ti consuma bateria n asa hal la pornire verifica eventual si daca ti functioneaza cum trebuie decompresoru .

Mesaj completat

Salutari. misa blocat kilometrajul de sus lam desfacut si este capsulat ( asa am vazut eu) am vreo sansa sa-l deblochez.mersi si asfalt uscat

Maaa.. :laugh: E blocat sau s au dus rotitele din cauza c ai incercat sa l dai inapoi !? :P ..Glumeam ..da scoate cablu de la roata mai intai si invarte l incet cu o autofiletanta sa vezi daca km nu cumva merge si problema e de la minunea aia de la roata care l antreneaza ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

careva interesat de o roata spate fara disc? :laugh:

Roata buna , rotunda , se invarte si n fata si n spate :D ..ce mai ..numa buna pt al doilea set de roti echipate cu cauciucuri de endureala .

Si daca vreti cauciuc pentru pe fata vi l dau eu :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu un update de preturi :P

am fost intrebat cu cat dau una cu cat dau alta , iaca am si ceva preturi dicutabile in caz ca se iau mai multe :

 

 

 

 

 

rotile : 250 lei bucata

 

Telescoape cu tot cu juguri 600 lei

bascula 200 lei

amortizor spate 300 lei

pedala schimbator 50 lei

aripa fata 150 lei

rezervor 200 lei

sa 100 ron

scarite pilot 40euro

scarite pasager 80 lei

etriere 150 lei bucata

ghidon complet ( manete cabluri ) 300 lei

bord 200 lei

 

alte piese mai sunt intrebati si va fac un pret

 

Preturile de sus sunt NEGOCIABILE

 

Nu ezitati sa intrebati OGINDA DIN DREAPTA O AI CU SAU FARA TIJA SI LA CE PRET ASTEPT RASPUNS LA TEL 0740141119

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

" Trage socu ..lasa acceleratia in pace ..astupa cu o carpa admisia de aer si da i la demaror ..Abea cand vezi ca porneste da carpa la o parte si foloseste te de acceleratie .Te mai ajuta intr o oarecare masura sa ai si uleiu recomandat de producator 5w40 .Daca face figuri in continuare si ti consuma bateria n asa hal la pornire verifica eventual si daca ti functioneaza cum trebuie decompresoru . "

 

Cum imi dau seama daca functioneaza decompresorul ?

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

" Trage socu ..lasa acceleratia in pace ..astupa cu o carpa admisia de aer si da i la demaror ..Abea cand vezi ca porneste da carpa la o parte si foloseste te de acceleratie .Te mai ajuta intr o oarecare masura sa ai si uleiu recomandat de producator 5w40 .Daca face figuri in continuare si ti consuma bateria n asa hal la pornire verifica eventual si daca ti functioneaza cum trebuie decompresoru . "

 

Cum imi dau seama daca functioneaza decompresorul ?

Cautam o poza sa ti arat care i "compression release mechanism" cand am gasit ceva care mi a placut cum suna :

Rotax 654 failures are rare!

The Rotax 654 engine is generally considered bomb-proof. Many people will put more than 200,000 miles (320,000kms) on an engine before it needs any serious maintenance.

 

Poze cu piesa n cauza : post-42466-1285619865_thumb.jpgpost-42466-1285619880_thumb.jpg

Eu chiar pot sa zic ca n am avut probleme cu motoru meu deci nu m am lovit de asta pan acum.

Pot sa ti spun in schimb ca piesa respectiva , atunci cand functioneaza ok , scapa intentionat compresie pe una din supapele de evacuare in momentul in care pistonul urca (si e si de vina pt clancul ala care se aude cand opresti motoru) .

De verificat poti sa verifici integritatea arcului care o actioneaza si CRED c ar trebui sa poti sa vezi daca ti deschide fizic supapa de evacuare cand dai la demaror .Daca n am dreptate poate ma contrazice cineva care s a lovit de problema asta .Eu am incercat sa merg pe logica pt a ti raspunde . :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult @Geo . In privinta fiabilitatii , cine a scris textul respectiv are dreptate . Totusi nu-mi dau seama de ce au dat-o ei in bara cu pornirea asta . Sa fie un defect de proiectare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult @Geo . In privinta fiabilitatii , cine a scris textul respectiv are dreptate . Totusi nu-mi dau seama de ce au dat-o ei in bara cu pornirea asta . Sa fie un defect de proiectare ?

 

Probabil.

Chestia cu pornirea o patesc si eu, dar doar cand e frig afara sau cand nu o pornesc mai mult timp. Rezlovarea e instant cum a povestit-o Geo. Eu de exemplu pun mana si e de ajuns.

 

A doua gresala de proiectare ar fi faza cu borcanul de expansiune ( bidonul) car e plasat foarte jos in comparatie cu radiatorul. Atunci cand e foarte cald afara Apa din radiator se duce in bidon si o scuipa afara. ( cel putin la mine). Din cand in cand tre' sa fac plinul cu antigel in radiator. Parca am mai citi pe forum si despre alti frati de suferinta care patesc la fel. Intrebarea e: e vreun pegasist care nu pateste la fel cand sunt 40 de grade afara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil.

Chestia cu pornirea o patesc si eu, dar doar cand e frig afara sau cand nu o pornesc mai mult timp. Rezlovarea e instant cum a povestit-o Geo. Eu de exemplu pun mana si e de ajuns.

 

A doua gresala de proiectare ar fi faza cu borcanul de expansiune ( bidonul) car e plasat foarte jos in comparatie cu radiatorul. Atunci cand e foarte cald afara Apa din radiator se duce in bidon si o scuipa afara. ( cel putin la mine). Din cand in cand tre' sa fac plinul cu antigel in radiator. Parca am mai citi pe forum si despre alti frati de suferinta care patesc la fel. Intrebarea e: e vreun pegasist care nu pateste la fel cand sunt 40 de grade afara?

 

Dap eu, :P .Pana in prezent nu ama vut asa problema, doara tunci cand am schimbat antigelul a trebuit sa pun si in bidon si in radiator pt ca nu se umplea singur din borcan, in rest nici o problema multumesc lui Dumnezeu. Am mers vara asta prin oras cu ea 3/4 ore pe caldura aia nasoala de nu puteai respira si nici o problema doar termocupla care mere si mere si mere si te coace de mori. Respect si Asfalt Uscat!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult @Geo . In privinta fiabilitatii , cine a scris textul respectiv are dreptate . Totusi nu-mi dau seama de ce au dat-o ei in bara cu pornirea asta . Sa fie un defect de proiectare ?

Daca stai sa te gandesti valva asta decompresoare este un plus .Da s de parere ca n ai cum sa ai pretentia de la o monocilindrica mare sa porneasca ca un 600 n patru cilindri .Asteapta sa te acomodezi cu ea, porneste cum ti am explicat si n o sa ti se mai para pornirea grea .Schimba i bujia ..pune i un dr8eix(daca nu ma nsala memoria).Pune i ulei 5w40 ..nu 10..Si cand te plictisesti descarca si vezi dvdurile de service pt f650 ca s pline de info pt posesorii de rotax .Unu din linkuri : http://thepiratebay.org/search/f650/0/99/0

A doua gresala de proiectare ar fi faza cu borcanul de expansiune ( bidonul) car e plasat foarte jos in comparatie cu radiatorul. Atunci cand e foarte cald afara Apa din radiator se duce in bidon si o scuipa afara.

Doar o curiozitate ..uite te in radiator ..Are lichidu de racire un soi de spuma deasupra?

 

 

doara tunci cand am schimbat antigelul a trebuit sa pun si in bidon si in radiator pt ca nu se umplea singur din borcan

Pai cand schimbi antigelu trebuie sa pui si in radiator ..si mai trebuie sa "aerisesti" instalatia strangand furtunele cu mana cat sa iasa aerul din ele .

Mesaj completat

Later edit* mai corect ar fi sa dau linku oficial http://faq.f650.com/dvd/index.htm

Mesaj completat

Intrebarea e: e vreun pegasist care nu pateste la fel cand sunt 40 de grade afara?

Gandeste te ca nu ar trebui sa fie o diferenta in functionare intre 20 de grade sau la 40 atata timp cat ventilatorul porneste cand motorul atinge aceeasi temperatura , in ambele cazuri .Asta daca ventilatorul porneste .

Ce spui tu nu e normal .E o problema si poate sa fie una grava sau una simpla :P Ce romaneste m am exprimat ..

Problemele pot sa nceapa si de la o instalatie ne aerisita , un lichid de racire prea diluat sau pur si simplu prost cu punct de fierbere apropiat de al apei chioare , un capac de radiator defect care nu permite instalatie sa se presurizeze , o termocupla defecta , un ventilator defect ..astea fiind lucruri care pot face ca lichidul de presiune sa fiarba in instalatie si sa fie aruncat afara .Alte doua variante ar putea fi un semering de la pompa de apa din cate am inteles , sau intr un caz mai urat garnitura de chiulasa .In ultimele cazuri ar trebui ca in apa din radiator sa fie prezenta spuma in cazul in care uleiul este inpins inauntru sau ca pasa miroasa a gaze de esapament , in cazul in care evident gaze de esapament sunt inpinse inauntru .

SO..fii optimist , da carenele jos si pune mana pe niste chei .Dupa ce te asiguri ca in antigel n ai spuma si nici nu miroase dubios , verifica capacul radiatorului , functionarea termocuplei , a ventilatorului , integritatea furtunelor si a prinderilor , inlocuieste antigelul si aeriseste bine instalatia strangand de furtune dupa ce ai umplut si radiatorul si vasul de expansiune , si mai verifica o data daca ti face figura .

Daca ai spuma in radiator sau antigelu miroase dubios mai intai o sa ai de verificat semeringul pompei de apa , si ntr un final sumbru si costisitor la care nu ti doresc sa ajungi , garnitura de chiulasa .Cu asta nu pot sa te mai ajut ca n am experienta si nici mecanic nu sunt .

Verifica si spune si tu pe forum concluziile .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...