Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Salutare!

Ca sa nu mai deschid inca un topic am si eu o intrebare de pus.

Stie careva care este diferenta dintre tobele de la aprilia pegaso 1995 si 1998?

Cele doua modele stiu ca sunt oarecum la fel. Ma intereseaza daca se potrivesc. Acum am tobe sport si vreau sa iau normale.

 

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu stiu ca nu se potrivesc.

Acum am desfacut releul si am vazut ca papucul de la firul albastru nu era bagat bine in mufa.

» Post actualizat in 25 Aug 2014 09:07

Acum am văzut. Sunt 3 fire albastre și 2 maro,plus firul de masa,care e separat.

» Post actualizat in 25 Aug 2014 09:08

Asa.

post-74306-0-70654600-1408957730_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut.

in numele unui prieten, proprietar de pegaso 2000, si care nu are cont pe forum postez rugamintea lui. Ii trebuie "bendixul" adica ansambul de rulmenti si ce-o mai fi acolo din mecanica de pornire pentru modelul pegaso 1997-2000. nr lui de tel 0726191111, 0745650660. eventual solutii pentru inlocuirea lui ori vreo modificare pentru inlocuirea lui cu ceva ce se potriveste de la alte modele. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Ca sa nu mai deschid inca un topic am si eu o intrebare de pus.

Stie careva care este diferenta dintre tobele de la aprilia pegaso 1995 si 1998?

Cele doua modele stiu ca sunt oarecum la fel. Ma intereseaza daca se potrivesc. Acum am tobe sport si vreau sa iau normale.

 

Merci!

Nu sunt la fel!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema a fost rezolvata.

Am mutat releul la locul lui, am curatat papuceii de la mufe. Acum incarca bine. Daca stiam mai devreme, nu ma lasa bateria.

Cu ocazia asta, am montat si aripa fata originala, pentru ca incepe sezonul ploios si protezeaza jambele mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum spune si Patrick,intr-adevar benzina mai ieftina e mult mai proasta si risti,avand mobrele pe injectie!

Mai bine du-te mai putini km,dar fara probleme la motoare! :peace:

Doar 1200-le e pe injectie. Da, m-am gandit si eu ca o fi mai proasta benzina, dar mai intai o incercam prin oras, pe urma o vedeam la drum lung. Anyway, pun normala. Dar, daca tot ma dadui in vorba, hai ca intreb si de GPL. A vazut cineva in Romania vreo mobra pe gaz? Ca eu am vazut una la bulgari, intr-o benzinarie, e adevarat ca era un Goldwing. M-a mirat cand am vazut ca bulgaroiul o trage la pompa de gaz. M-am dus langa el si din salut-salut mi-a aratat instalatia. Era pusa in top case si zicea ca e perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt riscurile prea mari sa circuli pe Gpl. In caz de accident sau defectiune, sunt riscurile prea mari.

S-a inventat si varianta diesel, insa trepidatiile sunt prea mari..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Ca eu am vazut una la bulgari, intr-o benzinarie, e adevarat ca era un Goldwing. M-a mirat cand am vazut ca bulgaroiul o trage la pompa de gaz. M-am dus langa el si din salut-salut mi-a aratat instalatia. Era pusa in top case si zicea ca e perfect.

Iti dai seama ce se poate intampla daca sta prea mult la soare!Poate sa faca o "tragere de zi" cam de tot!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dai seama ce se poate intampla daca sta prea mult la soare!

Daca e varianta tip "dacie 1300" care in urma accidentelor mai exploda, de aici si mitul fals al instalatiilor GPL explozive si alt mit cum ca "se duce" motorul mai repede pe GPL, tot din aceleasi motive, atunci DA, poate exploda :P Instalatiile mai noi sunt decente si au protectii contra chestiilor de genul. PS: Parca acum ceva ani vazusem pe aici pe cineva cu un AT cu GPL in topcase, sau era doar un proiect? Nu mai imi aduc aminte exact.

 

Oricum instalatiile sunt simple, probabil vei opta pt. ceva simplu, pe admisie, dar, unde vei pune exact alimentarea, ca sa poti face pornirea pe benzil si dupa trecerea pe GPL? Ca daca imi aduc aminte bine, mobrele astea nu au pompa de benzil, deci baga incontinuu in carb.

 

 

Dar, per total, eu zic ca nu merita efortul (nici macar cel intelectual). E adevarat ca acum ne plimbam cu un full cu dublul sumei de acum ceva ani, dar e pacat sa nu arzi benzil si sa contribui un pic la incalzirea globala, ca iarna e tare frig! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca erau asa de bune si performante,ca sa nu mai spun ok pentru motor,le punea draq fabricantul din constructie. :nono:

Motoarele pe gaz merg mult mai uscat si uzura de acolo...e foarte clara!

Daca nu te tine,te dai mai putini km!Sau daca nu te tine nici de mai putini km,te dai pe bicicleta!Sau pe jos! :eek:


» Post actualizat in 26 Aug 2014 07:24

PS:Decat sa-mi fugaresc motorul cu mana mea,mai bine-i dau pace!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca erau asa de bune si performante,ca sa nu mai spun ok pentru motor,le punea draq fabricantul din constructie. :nono:

Motoarele pe gaz merg mult mai uscat si uzura de acolo...e foarte clara!

Pai tocmai ca se mai pun. Trecand peste vechile Lovato de fabrica de pe cielo (cum am si avut - masina are acum undeva la vreo 390k km), Skoda, Lancia, Chrysler prin UE, Ford (in US), astea sunt alea de care am auzit. Asta cu 'merg uscat' e o chestie relativa, benzina arde 'umed'? Tot la fel intra in cilindri, pulverizata, iar motoarele sunt 4T, deci ungerea e pe circuitul ei. Ultima masina a fost o troaca de fiat albea 1.2 cu GPL, care in cel mult juma de an si-a scos investitia. Motorul avea o mica bataie pe al 2500rpm, banuiesc tachetii, dar naiba si-a batut capul cu ea, care in vreo 50k km mersi pe GPL nu s-a amplificat si nici motorul nu a crapat inca. Pe masini sunt de parere ca merita, iti recuperezi relativ repede banii bagati, daca respecti anumite chestii nu bulesti nici motorul asa usor cum se zice si nici diferenta de putere nu e f mare daca instalatia e buna, secventiala. Pe motor in schimb, placerea de a arde benzina combinat cu spatiul redus de a adauga 'extra-uri' de genul asta, ma impiedica sa zic ca ar fi o chestie de gandit. Oricum, cam peste tot in lume, trendul este ca motoarele sa fie privite ca hobby, rar utilitate, de aceea pretul unor subansamble moto e (mult) mai mare ca a pieselor omoloage la auto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tocmai ca se mai pun. Trecand peste vechile Lovato de fabrica de pe cielo (cum am si avut - masina are acum undeva la vreo 390k km), Skoda, Lancia, Chrysler prin UE, Ford (in US), astea sunt alea de care am auzit. Asta cu 'merg uscat' e o chestie relativa, benzina arde 'umed'? Tot la fel intra in cilindri, pulverizata, iar motoarele sunt 4T, deci ungerea e pe circuitul ei. Ultima masina a fost o troaca de fiat albea 1.2 cu GPL, care in cel mult juma de an si-a scos investitia. Motorul avea o mica bataie pe al 2500rpm, banuiesc tachetii, dar naiba si-a batut capul cu ea, care in vreo 50k km mersi pe GPL nu s-a amplificat si nici motorul nu a crapat inca. Pe masini sunt de parere ca merita, iti recuperezi relativ repede banii bagati, daca respecti anumite chestii nu bulesti nici motorul asa usor cum se zice si nici diferenta de putere nu e f mare daca instalatia e buna, secventiala. Pe motor in schimb, placerea de a arde benzina combinat cu spatiul redus de a adauga 'extra-uri' de genul asta, ma impiedica sa zic ca ar fi o chestie de gandit. Oricum, cam peste tot in lume, trendul este ca motoarele sa fie privite ca hobby, rar utilitate, de aceea pretul unor subansamble moto e (mult) mai mare ca a pieselor omoloage la auto.

Bun, m-am lamurit, fara GPL. Fara benzina ieftina.

La mine nu mai doar hobby, fac zilnic peste 100 km in Bucuresti, cu treaba. Si sotia, la fel. Tot cu moto. Avem mult de alergat dintr-un loc intr-altul.

Masina sta cuminte in spatele blocului pentru ca, daca o folosesti, risti sa ajungi acasa poimaine.

Consumul pentru toata distractia asta zilnica e cam de 6% la F 650 si chiar 8% la GS 1200. Ma gandeam ca pentru asta ar fi mai potrivit o butelcuta cu GPL, nu mare. Ca pentru plimbarile de weekend in Bulgaria si Grecia, merge si benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, m-am lamurit, fara GPL. Fara benzina ieftina.

La mine nu mai doar hobby, fac zilnic peste 100 km in Bucuresti, cu treaba. Si sotia, la fel. Tot cu moto. Avem mult de alergat dintr-un loc intr-altul.

Masina sta cuminte in spatele blocului pentru ca, daca o folosesti, risti sa ajungi acasa poimaine.

Consumul pentru toata distractia asta zilnica e cam de 6% la F 650 si chiar 8% la GS 1200. Ma gandeam ca pentru asta ar fi mai potrivit o butelcuta cu GPL, nu mare. Ca pentru plimbarile de weekend in Bulgaria si Grecia, merge si benzina.

Imi permit sa-ti fac o sugestie:cred ca un scuter de max 125 ar fi de ajuns in locul bembeului,si doar ca si consum!Ca uzura nu mai discut,stii probabil mai bine ca si mine cat de scumpe sunt!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi permit sa-ti fac o sugestie:cred ca un scuter de max 125 ar fi de ajuns in locul bembeului,si doar ca si consum!Ca uzura nu mai discut,stii probabil mai bine ca si mine cat de scumpe sunt!

E o varianta si asta dar sincer, nu stiu cat ar consuma un scuter d-asta la 125-250 cmc. Ca daca mananca 4-5, mai bine merg cu bembeul mic cu 6%. O sa arunc un ochi si pe preturi, ca nu ne dau banii afara din casa pentru a ne permite un al treilea motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chinezaria mea de 125 consuma in Bucuresti 2.7 litri / 100 km.

Posibil sa consume si mai putin, fiindca merge putin infranat pe spate iar motorul nu e lasat inca.

Nu merg foarte cumintel dar nici batraneste. In general merg cel putin la fel de repede ca masinile, iar la semafor ajung primul printre ele.

Eu pentru oras sunt fan scuter de la 125 in sus.

La cat am dat pe el de nou consider ca a meritat pe deplin investitia.

Editat de mony
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chinezaria mea de 125 consuma in Bucuresti 2.7 litri / 100 km.

Posibil sa consume si mai putin, fiindca merge putin infranat pe spate iar motorul nu e lasat inca.

Nu merg foarte cumintel dar nici batraneste. In general merg cel putin la fel de repede ca masinile, iar la semafor ajung primul printre ele.

Eu pentru oras sunt fan scuter de la 125 in sus.

La cat am dat pe el de nou consider ca a meritat pe deplin investitia.

@madapribu,i rest my case!

Orice scuter de 125 consuma si fata de bembeul mic ce-l ai,mult mai putin,de-a dreptul sub jumatate!Acuma,ai dreptate,e chestie de buget!Daca iti iei unul,gandeste-te ca ai facut din start o lungire a vietii unei mobre de-a tale si ai redus enorm unul dintre consumuri!De condus,il poti conduce atat tu cat si sotia ta!Ca loc de parcare,ocupa mai putin decat oricare bembeu de-al tau!

Think! :-L

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si in plus, madapribu, iti pot imprumuta scuterul o zi - doua sa te dai cu el.

Daca simti ca iti place, poti sa iti cumperi unul. Daca nu te avantajaza, macar stii despre ce e vorba.

Minusul pe care il resimt des sunt rotile mici respectiv garda foarte mica la sol.

Deci cam greu de urcat si coborat trotuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Stiti cumva daca se potriveste la Pegaso cablul de ambreiaj de F650?

Uite-l!Ce mai faci Diddi?Pe unde ai umblat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca la Club ai trecut carjarii!Inseamna ca eu fac parte in acest moment din club!!! :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care dintre fratii Aprilisti ii poate spune cum se numeste si de cat este cheia cu care se desface piulita de la axul basculei ? Si inca o intrebare : de ce a fost montata o piulita canelata si nu una normala ? Grazie !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...