Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

vad ca toata lumea are probleme cu releul de incarcare: are cineva unul sricat?Vreau sa il desfac si sa incerc reproducerea acestuia

Eu am, doua. Ti le fac cadou ca sa le decapitezi. Razbunare!

» Post actualizat in 24 Apr 2015 10:59

acest releu merge la aprilica de 650.Daca ai motor aproape idntic , cred ca merge si la tine . E mai ieftin , cred

http://www.scuter-mania.ro/releu-incarcare-aprilia-leonardo-scarabeo-125150200250-4t-olympia-p-964.html

» Post actualizat in 22 Apr 2015 11:21

am zis ca ia preturi mari , si nu m-ai crezut

http://www.kitlant.ro/cumpara/did-kit-lant-aprilia-pegaso-650-96-532

http://shop.poldistribution.ro/30-ulei-de-motor/103-3000-4t-20w50.html?sid=9b8afbe0d8ab5455d284b157e7f9fa3b

 

servisatul la furca , daca ai schimbat , cuzinetii e ok , daca nu e mult

 

Da, corect, stiu de releul ala, dar nu merge. Mi-au explicat si mie specialistii, nu duce la motoare de 650. El e facut pentru d-astea mai mici, cum scrie si pe el. Nici macar alea chinezesti dedicate nu duc. Vezi ca am scris mai sus ce valori dadea unul nou.

In final am dat comanda la BMW pentru unul original, singura varianta decenta de pret si de garantie doi ani.

In alta ordine de idei, Motulul 3000 nu este pentru motoarele noastre. 5100 este dedicat. Vezi ca ala nu are specificatia SH, asa cum cere cartea tehnica a Rotaxului. Pretul este similar. Tot la aproape 200 de lei te duce cu filtru cu tot.

» Post actualizat in 24 Apr 2015 11:03

M-ai spart!

Da' prostia lui,nu!

Mai sunt si altii....

post-88469-0-18942200-1429873339_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Mada Pribu : multumesc pentru colaborare la relee .dac reusesc sa reproduc, unul il ai gratis de la mine.Oricum am sa incerc , nu strica, mai invat electronica

- in ceea ce priveste releul este normal original ( am vrut sa te ajut cu alternative)

- in ceea ce priveste uleiul ai spus ca pui mineral de aceea am pus acea varianta.Si eu folosesc tot 5100 dar 10 W 40 si imi intra 2 l plus 25-35 lei filtrul HF 151 , il schimb singur = max 120 lei.Estte costul la aprilica mea , tot de 650 cmc. Asta e

Te sfatuiesc sa comanzi aici = http://shop.poldistribution.ro/ , au transport gratuit , asta in caz ca nu poti achizitiona din magazin.Oricum verifica si preturile.O sa ai surpriza ca pe sit-ul Motul sa fie mai scump


» Post actualizat in 24 Apr 2015 11:58

am cautat piese pentru Honda safului meu si am gasit asta :

http://www.unimotors.ro/PIESE-DE-SCHIMB/Electrice-electronice/Regulatoare-tensiune/Regulator-tensiune-Aprilia-Leonardo-125-Scarabeo-150-MX-125-RS-125-RS-250-RX-125-Pegaso-650-Olympia_p_426.html

@ Mada Pribu - merge si la tine


» Post actualizat in 24 Apr 2015 12:01

http://www.unimotors.ro/advanced_search_result.php?keywords=kit+lant+aprilia+pegaso+650&x=0&y=0

 

vad ca au multe piese de Aprilia aici


» Post actualizat in 24 Apr 2015 12:02

cel mai bun lucru este ca iti da si tipul de motocicleta la care se potriveste piesa , nu doar un cod

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Mada Pribu : multumesc pentru colaborare la relee .dac reusesc sa reproduc, unul il ai gratis de la mine.Oricum am sa incerc , nu strica, mai invat electronica

- in ceea ce priveste releul este normal original ( am vrut sa te ajut cu alternative)

- in ceea ce priveste uleiul ai spus ca pui mineral de aceea am pus acea varianta.Si eu folosesc tot 5100 dar 10 W 40 si imi intra 2 l plus 25-35 lei filtrul HF 151 , il schimb singur = max 120 lei.Estte costul la aprilica mea , tot de 650 cmc. Asta e

Te sfatuiesc sa comanzi aici = http://shop.poldistribution.ro/ , au transport gratuit , asta in caz ca nu poti achizitiona din magazin.Oricum verifica si preturile.O sa ai surpriza ca pe sit-ul Motul sa fie mai scump

» Post actualizat in 24 Apr 2015 11:58

am cautat piese pentru Honda safului meu si am gasit asta :

http://www.unimotors.ro/PIESE-DE-SCHIMB/Electrice-electronice/Regulatoare-tensiune/Regulator-tensiune-Aprilia-Leonardo-125-Scarabeo-150-MX-125-RS-125-RS-250-RX-125-Pegaso-650-Olympia_p_426.html

@ Mada Pribu - merge si la tine

» Post actualizat in 24 Apr 2015 12:01

http://www.unimotors.ro/advanced_search_result.php?keywords=kit+lant+aprilia+pegaso+650&x=0&y=0

 

vad ca au multe piese de Aprilia aici

» Post actualizat in 24 Apr 2015 12:02

cel mai bun lucru este ca iti da si tipul de motocicleta la care se potriveste piesa , nu doar un cod

 

 

Merci de informatii. Acum, cu releul, s-a rezolvat, ti-am spus. In ceea ce priveste uleiul, n-as pune 10W40. Si vad ca 20W50 mineral n-au. Dar sa ne vedem, cand vrei, sa-ti dau releul. 0730.660.418.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze de ieri si de azi de la socrii mei de la tara!

PS:Poza cu Newmarkt-ul la 2,5 e dedicatie pentru Alin(atentie la ce scrie pe pet!)!

post-41801-0-24436100-1429979619_thumb.jpg

post-41801-0-89911300-1429979645_thumb.jpg

post-41801-0-56970400-1429979656_thumb.jpg

post-41801-0-34066700-1429979668_thumb.jpg

post-41801-0-68107300-1429979757_thumb.jpg

post-41801-0-44472700-1429979770_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze de ieri si de azi de la socrii mei de la tara!

PS:Poza cu Newmarkt-ul la 2,5 e dedicatie pentru Alin(atentie la ce scrie pe pet!)!

Multumesc Cristi , ma dotez cu butelii la vara.

Intre timp am schimbat lantul , am refacut nivelul de antigel.Nu am reusit sa ma plimb caci am avut de gradinarit.

Nu am mai intrat pe forum fiindca am avut lap tocul la servisat.

Lantul l-am achizitionat de la Mx enduro , la un pret cu 60 lei discount fata de cel de pe cutie asta pt ca cel 110 zale potrivit pt aprilica nu era pe stoc- baieti buni.Avantajul e ca am si za de legatura cu siguranta.

 

Pentru ca cineva a solicitat informatia , in momentul de fata gradatia de pe bascula arata la jumatea fantei 5,5 reglat corespunzator ,cu sageata de 3.5 cm.Tip lant pas 520 110 zale producator JT UK.

De am ales JT deoarece DID este reprodus cu usurinta in China si poti lua teapa.

post-78987-0-98259700-1430054977_thumb.jpg

post-78987-0-02425600-1430054983_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo,AlIn.

 

Azi mai verific putin tiganca.

 

Gaturile de carburatoare sunt bune...

» Post actualizat in 26 Apr 2015 14:16

Intrebare: are cineva din Bucuresti rezistentele astea ?

post-74306-0-37342200-1430057135_thumb.jpg

post-74306-0-93759300-1430057152_thumb.jpg

post-74306-0-22336500-1430057188_thumb.jpg

post-74306-0-70709900-1430057794_thumb.jpg

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt rezistente, sunt diode si sunt puse undeva pe protectiile la pornire, adica sa nu poti sa dai la automat daca ai cricul jos, daca esti in viteza si nu ai ambreiajul apasat, ma rog pe acolo, ideea este ca daca se invarte demarorul nu ai treaba cu ele. Ai o rezistenta de avans, dar nu stiu exact pe unde este!

Editat de Florin_escu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astea sunt legate de aprindere,amandoua au acelasi cod si sunt montate sub rezervor langa bobina.

 

Cea de la crick este langa baterie,pe partea stanga.

 

Momentan,le-am inversat intre ele,pentru ca una este afumata (innegrita).

 

Daca zici ca e de la avans,ar fi tare ca asta sa fi fost problema...

» Post actualizat in 26 Apr 2015 15:56

Florinescule,esti tare. Sunt dator 5 beri.

Am pornit-o fara diode si se tureaza de mama-mama.

E clar: am diodele arse.

 

Maine ma duc pe Maica Domnului,la magazinele de electronice si imi iau 10,nu doua.

 

Mama,sunt fericit,chiar daca m-a prins ploaia cu mobra desfacuta.

 

Merge calutul !

 

Yuppiiii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astea sunt legate de aprindere,amandoua au acelasi cod si sunt montate sub rezervor langa bobina.

 

Cea de la crick este langa baterie,pe partea stanga.

 

Momentan,le-am inversat intre ele,pentru ca una este afumata (innegrita).

 

Daca zici ca e de la avans,ar fi tare ca asta sa fi fost problema...

» Post actualizat in 26 Apr 2015 15:56

Florinescule,esti tare. Sunt dator 5 beri.

Am pornit-o fara diode si se tureaza de mama-mama.

E clar: am diodele arse.

 

Maine ma duc pe Maica Domnului,la magazinele de electronice si imi iau 10,nu doua.

 

Mama,sunt fericit,chiar daca m-a prins ploaia cu mobra desfacuta.

 

Merge calutul !

 

Yuppiiii!

Bravo Florine esti bun .Se vede din poze prajeala

Eugene bine ai revenit printre noi...........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun schema electrica de la motocicleta.

Una dintre diode este pusa intre comutatorul de cric lateral care pune la masa si un semnal de la CDI si becul de Neutru care e pus la masa de comutatorul de punct mort (neutru)

In schema asta este dioda de sus, pinul din stanga duce la CDI si la comutatorul de cric iar pinul din dreapta duce la comutatorul de neutru si bec.

Rolul diodei respective, asa cum rezulta din schema este sa iti opreasca motorul daca ai cricul lateral lasat si bagi in viteza (nu esti in punctul mort) astfel incat sa nu poti pleca cu cricul lasat.

 

A doua dioda, ce din partea de jos din schema, daca iti este arsa, nu permite sa fie actionat releul de pornire, acesta neprimind masa daca motorul nu e in punctul mort. (pinul din dreapta se pune la masa prin comutatorul de punct neutru)

 

post-25665-0-62906900-1430076902_thumb.jpg

Editat de mony
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc,Mony.

Oricum a-i da-o,diodele (11),au legatura cu Cdi-ul.

La mine,nu are firele la senzorul de crick lateral,de cand am luat-o,avand un strap pe mufa.

Asta m-a chinuit ceva timp acum 2 ani,pana am identificat-o,pe stanga,intre baterie si toba finala. De cand am mutat-o langa filtrul de aer sub sa,nu mai am probleme. Dar aia are rolul sa taie motorul doar cand e in viteza si e inseriata cu contactul de pe maneta de ambreiaj al carui fir (doua galbene) duce la mufa din mijloc din panoul de sub ceasurile de bord,in spatele farului.

Voi schimba candva si senzorul de crick,ca il am la tata cu tot cu un crick lateral.

 

Tind sa cred ca toata tarasenia a pornit de la droserul de Xenon,sau faptul ca releul de incarcare care a fost nou,ajunsese sa incarce doar 12 volti,montand apoi unul original (asta incarca 14,2 - 14,6). Asa ca o sa montez farul original al mobrei sa elimin si ipoteza asta cu droserul.

» Post actualizat in 26 Apr 2015 20:35

Un lucru e clar:mi s-au ars diodele de langa bobina si imi "furau" scanteia de la bujie,rezultand ardere incompleta si dadea benzina nearsa pe tobe,afumand bujia.

 

Si azi a pornit din prima la rece,iar duoa jumatate de minut incepea sa mearga innecat.

 

Maine ma duc sa iau diode,dupa ce deschid la magazine,ca oricum am de dus niste bagaj la 5 dimineata catre tari straine..

 

Va anunt ce am rezolvat.

 

Sa auzim de bine.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc,Mony.

Oricum a-i da-o,diodele (11),au legatura cu Cdi-ul.

La mine,nu are firele la senzorul de crick lateral,de cand am luat-o,avand un strap pe mufa.

Asta m-a chinuit ceva timp acum 2 ani,pana am identificat-o,pe stanga,intre baterie si toba finala. De cand am mutat-o langa filtrul de aer sub sa,nu mai am probleme. Dar aia are rolul sa taie motorul doar cand e in viteza si e inseriata cu contactul de pe maneta de ambreiaj al carui fir (doua galbene) duce la mufa din mijloc din panoul de sub ceasurile de bord,in spatele farului.

Voi schimba candva si senzorul de crick,ca il am la tata cu tot cu un crick lateral.

 

Tind sa cred ca toata tarasenia a pornit de la droserul de Xenon,sau faptul ca releul de incarcare care a fost nou,ajunsese sa incarce doar 12 volti,montand apoi unul original (asta incarca 14,2 - 14,6). Asa ca o sa montez farul original al mobrei sa elimin si ipoteza asta cu droserul.

» Post actualizat in 26 Apr 2015 20:35

Un lucru e clar:mi s-au ars diodele de langa bobina si imi "furau" scanteia de la bujie,rezultand ardere incompleta si dadea benzina nearsa pe tobe,afumand bujia.

 

Si azi a pornit din prima la rece,iar duoa jumatate de minut incepea sa mearga innecat.

 

Maine ma duc sa iau diode,dupa ce deschid la magazine,ca oricum am de dus niste bagaj la 5 dimineata catre tari straine..

 

Va anunt ce am rezolvat.

 

Sa auzim de bine.

:peace:

» Post actualizat in 27 Apr 2015 05:00

achizitionez plastic stop Pegaso 650 , 94 - numai plasticul rosu , al meu e crapat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 bucati,ca e super oferta.

De la ora 7 sunt la magazine si au deschis la ora 9.

Nici somnul nu s-a prins de mine cu gandul la calut. :)

 

Scuze de plagiat,dar astazi sunt cu Bembe-ul (vorba lui Cristian1) lui cumnata-miu

post-74306-0-94844400-1430115166_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe aceste meleaguri ne vom vedea la vara .Sunt poze calde

Frumos...

» Post actualizat in 27 Apr 2015 11:18

@Mony,am schimbat diodele,insa am mai descoperit o rezistenta,care duce la CDI, care nu lucreaza la cald.

O voi schimba si pe aceea.

 

De necaz,am bagat si 16 km de bicicleta,pe "turbo"...

post-74306-0-75064500-1430133370_thumb.jpg

post-74306-0-77543000-1430133392_thumb.jpg

post-74306-0-69007800-1430133431_thumb.jpg

post-74306-0-91075400-1430133458_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha.

Il voi masura acum,ca l-am luat acasa. Am pedalat repede,ca am antrenament cu fi-miu.

Oricum si diodele erau moarte. Le-am masurat si nu trecea nimic prin ele.

» Post actualizat in 27 Apr 2015 11:35

Ai dreptate,are 10 ohmi,dar pe ambele polaritati. Adica,oricum as pune plusul. Asta inseamna ca e circuit deschis in ambele sensuri.

post-74306-0-73627400-1430134501_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este corect. Are aproximativ 10 k ohmi.

Aparatul este pe scala de 20k... asta inseamna ca masoara valori intre 0.01k si 20k ohmi.

 

Daca diodele, pe scala pe care e acum aparatul de masura nu conduc in niciun sens, este clar ca sunt trosnite.

pune altele.

 

P.S.

Becul de neutru iti functioneaza sau ai cumva scurt pe el.... ca ar fi o posibilitate sa iti arda diodele in cazul unui scurt pe becul de neutru, dar asta ar duce automat la arderea sigurantei de 20A cand pui cricul lateral.

Editat de mony
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca merge schema la motociclete.

La noi, tensiunea se obtine prin punerea la masa (scurtcircuitarea) infasurarilor statorului pentru o perioada foarte scurta de timp.

Din ce vad in schema, asta trimite plusul pentru netezire direct in acumulator.

La motociclete, tensiunea generata este de aproximativ 70V la 4000 rpm fata de masini care scot undeva spre 35V la aceeasi turatie (variaza in functie de producator).

Alternatorul autoturismelor este comandat electronic sa livreze tensiunea prin modificarea magnetismului (se variaza tensiunea in bobinele de excitatie care cresc sau scad campul magnetic).

 

Din ce vad in schema comanda se face fata de o referinta data de dioda zenner ceea ce este ok, dar imi pare ca diodele din fata tiristoarelor sunt mult prea expuse la curentul care trebuie sa il suporte...

In concluzie as mai cauta sa vad ca a mai folosit cineva schema, inainte de a o realiza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...