Sari la conținut

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 1,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am eu ceva :

 

http://www.meancycles.com/store/parts/view.cfm?partID=223555 - 100USD

 

Oglinzi :

 

http://www.meancycles.com/store/parts/view.cfm?partID=222262+ adaptor, + risere + 100 USD

 

Cine e interesat sa imi dea PM.

 

2x carcase filtru aer complet, filtre de aer noi.

Editat de Ares323
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 7 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 5 months later...

Buna ziua, sa traiti, La multi Ani!

 

Intrucat am ramas fara motor si sunt in cautare de altul am o intrebare pentru dvs posesorii de Intruder M1800: imi poate spune cineva din experienta lui personala cum e, cum se simte la drum lung? Am pus ochii pe una, dar pe mine ma intereseaza in mod special pentru touring si drumuri lungi si de aceea am nevoie de parerea voastra. Multumesc 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 01.08.2019 la 14:02, Balaurele a spus:

Abia acum am mai intrat pe aici, am eu de vânzare un set de engine guards / crash bar Cobra (acestea), au costat mult, le dau cu 300 lei fiindcă sunt puțin luate de rugină.

Salut, 

 

Am incercat sa iti trimit mesaj. Sunt eu interesat de guard-uri daca nu le vrea colegul si mai sunt de actualitate. 

 

Cele bune, 

Alex. 

Acum 3 ore, lacroyx a spus:

Buna ziua, sa traiti, La multi Ani!

 

Intrucat am ramas fara motor si sunt in cautare de altul am o intrebare pentru dvs posesorii de Intruder M1800: imi poate spune cineva din experienta lui personala cum e, cum se simte la drum lung? Am pus ochii pe una, dar pe mine ma intereseaza in mod special pentru touring si drumuri lungi si de aceea am nevoie de parerea voastra. Multumesc 

Salutare! 

 

Parerea mea este ca e o motocicleta de iesit la cafea si cam atat. Eu am achizitionat-o pentru ca o vindea un prieten bun si mi-a facut un pret de nerefuzat. 

Pentru drum lung folosesc o Yamaha TDM. Mi se pare mult mai versatila si mai potrivita pentru drumurile lungi (consum redus, 123 litri spatiu bagaje rezultat din 3 genti de 41 de litri, stabilitate si suspensii confortabile... etc).

M1800 mi se pare o motocicleta de fitza. Nu e o motocicleta proasta dar... ca singura motocicleta nu o recomand. Pentru aproape 350 de kg la plin si lipsa ABS franeaza bine, pentru motor aspirat de 1.8 litri... consuma decent, pentru un cruiser... se manevreaza acceptabil si are suspensii decente. Dar... ca singura motocicleta si daca pentru tine drum lung inseamna @500 km pe zi ... timp de 4 5 zile... o sa iti blestemi zilele. 

 

Cele bune, 

Alex. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este o discurie destul de lunga pentru ca depinde in mare de 3 chestii:stilul tau de mers,drumurile si gasca, cu care mergi.

Am tinut aproximativ 4 ani motocicleta,o sa iti spun in mare parerile mele:

- ciclistica este ok,atata timp cat mergi singur, cu pasager si drumuri virajate este foarte greu,motocicleta este grea,nu are o ciclistica chiar de invidiat,franele le simti foarte elastice,si cu pasager+bagaje,ma asteptam oricand ca la o franare de urgenta sa "dispara" roata fata din peisaj

- ca si comoditate,suspensia mi s-a parut ok,spre comoda,eu am retapitat si saua cu gel si a fost super ok,dar avand in jurul a 1.78,stateam putin alungit pe ea,devenea obositor dupa o perioada. O sa ai nevoie de un parbriz daca faci autostrada mult.

- pe partea de bagaje este ok,am avut 2 genti laterale de la Hardstreet si pe sissy bar mai puteam lega un sac dinala impermeabil, nu 10 zile cu pasager, dar pe un weekend te descurci.

- motorul impresioneaza prin cuplu,la viteze mai mici,dar la viteze mai mari, parca nu impinge cum te-ai astepta de la un motor de 1.8,aici vorbind de mers cu pasager si bagaje.

 

Mai mult ce sa spun, mai intrebi tu daca te intereseaza anumite aspecte mai precise,dar in mare,il vad ca pe un motor cu care sa iesi in weekend,ture de maxim 5-600 km/zi,fara sa iti vina sa il lasi acolo. Nu as pleca cu el in tura prin Europa 10 zile,in niciun caz.

 

Bafta la cumparare si orice ar fi,sa te bucuri de el!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Zupz a spus:

Este o discurie destul de lunga pentru ca depinde in mare de 3 chestii:stilul tau de mers,drumurile si gasca, cu care mergi.

Am tinut aproximativ 4 ani motocicleta,o sa iti spun in mare parerile mele:

- ciclistica este ok,atata timp cat mergi singur, cu pasager si drumuri virajate este foarte greu,motocicleta este grea,nu are o ciclistica chiar de invidiat,franele le simti foarte elastice,si cu pasager+bagaje,ma asteptam oricand ca la o franare de urgenta sa "dispara" roata fata din peisaj

- ca si comoditate,suspensia mi s-a parut ok,spre comoda,eu am retapitat si saua cu gel si a fost super ok,dar avand in jurul a 1.78,stateam putin alungit pe ea,devenea obositor dupa o perioada. O sa ai nevoie de un parbriz daca faci autostrada mult.

- pe partea de bagaje este ok,am avut 2 genti laterale de la Hardstreet si pe sissy bar mai puteam lega un sac dinala impermeabil, nu 10 zile cu pasager, dar pe un weekend te descurci.

- motorul impresioneaza prin cuplu,la viteze mai mici,dar la viteze mai mari, parca nu impinge cum te-ai astepta de la un motor de 1.8,aici vorbind de mers cu pasager si bagaje.

 

Mai mult ce sa spun, mai intrebi tu daca te intereseaza anumite aspecte mai precise,dar in mare,il vad ca pe un motor cu care sa iesi in weekend,ture de maxim 5-600 km/zi,fara sa iti vina sa il lasi acolo. Nu as pleca cu el in tura prin Europa 10 zile,in niciun caz.

 

Bafta la cumparare si orice ar fi,sa te bucuri de el!

 

Merci mult, mi-ai cam raspuns la ce ma interesa. Tocmai pentru ca pe mine ma intereseaza ceva pentru 2 persoane cu care sa pot face si tura prin Europa, ma voi orienta spre altceva. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, lacroyx a spus:

Merci mult, mi-ai cam raspuns la ce ma interesa. Tocmai pentru ca pe mine ma intereseaza ceva pentru 2 persoane cu care sa pot face si tura prin Europa, ma voi orienta spre altceva. 

Sa nu ma intelegi gresit,nu este un motor prost la capitolul asta,adica este cu muuult peste alte motoare la capitolul confort,doar ca in comparatie cu un tourer veritabil,are cateva neajunsuri,si probabil trebuie sa iti placa mult genul asta de motoare si o sa vezi doar avantajele lui...din pacate nu a fost si cazul meu ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

Salutare! Nou pe forum, nou posesor de Intruder M109R. Pana mai acum 2 saptamani am calarit o Yamaha Dragstar de 650 si parca mi-au placut mai mult mansoanele pe care le aveam la Dragstar. Ceva sugestii de unde pot sa-mi cumpar un set nou? De preferat din Bucuresti - as vrea sa le vad in realitate inainte de a le cumpara. Mersi

P.S. Ea este noua membra a familieiIMG_3635.thumb.jpeg.4364b9782bb8905b9f9b4ace08f68af1.jpeg

Editat de Ionix
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
On 2/7/2018 at 1:19 PM, AWD said:

post-5649-0-64495400-1518002352_thumb.jpg Intereseaza pe cineva Service Manual pentru VLR 1800 (C1800)? Are 624 de pagini.

da sunt eu interesat ... cum facem sa mi-l dai si mie, adresa mea de email e alexandru.murgu@gmail.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

  Da acum am vazut asta ... ;) eram indragostit de noua achizitie ... Am pus o poza cu ea in drum spre doctor, schimb de uleiuri, lichid frana, placute frana fata, filtre si service furca (imi curge pe undeva). Pe langa asta mi-a aparut o scurgere de antigel pe motor, asteptam verdictul, la prima impresie pare o garnitura de la un furtun ...

  Sper ca intr-o saptamana si ceva sa fie buna de drum ... 

my suzuki C109RT.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Salutare tuturor!

Va scriu ca vechi posesor de intruder (VL 1500 LC) cu care am mers mai bine de 10 ani. 

Am vandut tancul meu de curand si din lista scurta pe care am facut-o pentru urmatorul au ramas doar doua modele : VZR-ul de 1800 si Vulcanul de 2000. Deoarece vulcanul cam pica deoarece dupa o documentare serioasa m-a cam dezumflat probleme pe care le-am auzit , respectiv motorul cu compresie slaba pentru dimensiunile sale care duce la consum de ulei, frana cam slaba spate dar cel mai mult ideea ca nu se mai produce de ceva timp si pe partea de accesorii sta cam slab, altfel ca model imi placea mult mai ales ca este pe aceeasi linie cu Intruderul clasic de 1500. 

 

       In urma celor constatate , voi ramane pe m109r pentru ca overall are mai putine riscuri tehnice si cel mai important inca se mai produce si are accesorii grupa mare!

 

        Fara a intra in prea multe detalii, pentru ca am citit topicul in mare parte si m-am documentat minutios cu privire la model, m-ar interesa daca este cineva care a pus guma de 300 pe spate si cum se comporta tancul pe viraje. De principiu as vrea sa il aduc aproape de starea in care il vedeti in poza atasata , macar pe partea din spate, roata fata mi se pare cam prea mult dar totusi as vrea sa ii pun una de 180 sau maxim 200. 

 

      Nu am probleme cu greutatea, oricum e mai usoara decat ce am avut eu , mai ales ca eu o adusesem la vreo 360 kg cu accesoriile pe care i le pusesem.

 

    Ma intereseaza doar experienta pe care poate o are cineva pe vzr 1800 cu gumele modificate 300 pe spate si 180-200 pe fata in materie de ciclistica si viraje. 

 

      Multumesc anticipat , orice sfat este bine-venit!

suzuki-intruder-boulevard-muscle-custom-bike2.jpg

suzuki-intruder-boulevard-muscle-custom-bike1-780x470.jpg

suzuki-intruder-boulevard-muscle-custom-bike5.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

colegul @macs a avut de asta cu "fat tyre" pe spate, ia legatura cu el

 

PS. daca nu dai de el pe Forum, desi a avut multe anunturi, iti dau eu nr lui PM

...... si colegul @scamosu_gl a avut, poti sa-i ceri si lui parerea, a lui era stock, nemodificata....

succes!

Editat de apriliacluj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, apriliacluj a spus:

colegul @macs a avut de asta cu "fat tyre" pe spate, ia legatura cu el

 

PS. daca nu dai de el pe Forum, desi a avut multe anunturi, iti dau eu nr lui PM

...... si colegul @scamosu_gl a avut, poti sa-i ceri si lui parerea, a lui era stock, nemodificata....

succes!

Pe profilurile lor vad ca sunt posesori de busa... ceea ce e diferit din multe aspecte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor !

    Are cineva codul culorilor stock ptr vzr-ul de 1800?

    Pe mine ma intereseaza culoare asta

 

2020-Suzuki-Boulevard-M109R-BOSS-03.jpg

        V-am spus ca sunt hotarat sa imi iau sezonul viitor un " cruiser punisher " - asa il voi boteza !... si am inceput de cateva zile documentarea serioasa in toate privintele !

        Dupa ce am citit de doua ori topicul dedicat, am inteles ce trebuie imbunatatit si am continuat documentarea pe net... Asa am dat si peste un clip pe youtube care explica foarte clar ce se intampla cu ECU atunci cand ne bagam la upgrade-uri pe evacuare si filtru aer. Il pun aici poate foloseste cuiva !

   Apropo, generatia B.O.S.S (2015-2020) vine cu imbunatatiri majore in ce priveste problemele de la cutie si schimbator ...

 

          Inca ceva... ce-i cu linistea asta pe aici ? ... inteleg, profitati de vremea frumoasa !

 

https://youtu.be/NsVMJ6lKgD8

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Salutare tuturor! 

 

A avut cineva sau are informatii despre cum arata modelul de mai jos de genti pe M109r? 

 

image.thumb.png.aa5d6ced2378e2854f4b7d06946d1388.png

 

Ideea e ca am avut o pereche de Saddlemen pe ea, din piele dar nu am gasit pe nimeni care sa le reconditioneze si m-as uta sa achizitionez ceva. 

Sau, daca aveti alte recomandari de genti tari potrivite pentru M109r... va raman recunoscator! 

 

Cele bune, 

Alex. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Salutare Domnilor 
Detin un C1800R
As avea si eu o intrebare , ce rol are vacumul care deschide clapeta din esapament si ce se intimpla daca o schimb cu un modul?
Mentinez mi sa ars motorasul si nu mai merge si unu nou ma dat pe spate cand am vazut pretul )))))))
A doua intrebare este de si am schimbat uleiul cateodata cand bag in a 1 a pina porneste nici nu stiu cum sa ma exprim dar vibreaza , tramura pina cand o ia din loc .De ce?
Va multumesc

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...