ThunderByte Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 am gasit pe la niste magazine d-ale noastre. cam scump. 100 ron/1 cm. acum nu stiu daca e set sau bucata. mai bine le fac la cnc. mi le proiectez singurel in acad. treaba e ca ghidonul are 22mm si ele sunt multe pe 28mm PS: la mine nu merge quote. http://www.ebay.de/itm/LSL-Universal-Lenkererhohung-25mm-DISTANZBOCKE-22mm-Lenker-distance-clamps-/350944683276?pt=DE_Motorradteile&hash=item51b5eee50c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Hellicks vad ca esti pe topic, drace! pune ceva poze, update uri !! Hai ca ma screm pe seara sa incarc niste poze. Ref la risere, mai bine ti le faci singur, iesi la acelasi pret si macar ai multumirea ca ti le-ai facut tu si sunt UNICAT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kokane Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 (editat) multumesc pentru link. eu am sa incerc sa le fac in acad, pt ca la cnc ma cam costa...gratis. daca nu ies ca lumea, am sa le iau de pe ebay printr-un pretin. eu habar nu am sa cumpar. )) cam asa arata ieri la un moment dat. are cam totul pus pe ghidon dar e bordul scos. ma gandeam la un koso, dar parca sunt prea multe de adaptat. m-am urcat pe ea, am luat stanga...dreapta...nu mi s-a parut incomod deloc. ca si masura, am folosit ghidonul original. din cap in cap, masurat pe drept. Editat Decembrie 15, 2013 de kokane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Nu e greu de adaptat un koso, doar sa ai schema originala in fata si compari cu ce fire ai la koso. Cat despre ghidon...ce drept e Ma gandesc si eu la niste modificari la VF, dar mai soft, fara tente de streetfight prea mari, doar spre un naked mai 'clean'. Caut niste semighidoane de 39mm daca are cineva la pret bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 @kokane: la bracaj nu-ti loveste nimic ghidonul ala drept? Sau nu-mi dau eu seama bine,si e destul de sus si are 'clearance'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kokane Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 nu loveste in nimic. macar atat noroc sa am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Nu e cam ingust? Daca ai acces la CNC atunci de ce nu, e clar ca iti convine mai mult asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kokane Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 mi se pare ok la stat pe loc si luat stanga/ dreapta. in mers...inca nu stiu cum e. mi s-a parut misto la maini si nu te face sa te intinzi. are exact aceeasi lungime a celui stock, masurat din cap in cap, pe drept, fara curbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 ghidonul ala tre sa fie ok si la viraje si la viraje luate incet, si la countersteering. nu trebuie doar sa para ok pe loc:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kokane Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 )) stiu asta dar nu am unde sa testez acolo in garaj, nu am cum sa mai ies cu ea, inca nu am pus scaritele. am inceput lucrul la...toate odata, ca gusterul. cu acatiste si pumni stransi, o termin pana la sezon. imi place ghidonul asta pentru ca ma intinde putin pe rezervor. pozitie gen ducati monster. daca nu va fi ok, renunt la el, nu-l tin asa de fantezie ca e fighter. cam asa vine. loc de mana goala este. daca ridic, va fi si cu manusa. nu mi plac manetele de frana si ambreiaj ca pozitionare. odata cu ridicarea, va fi altfel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Daca vrei intins si sa ai si loc, trage un clubman. Te si intinzi dupa el, iti coboara un pic pozitia si in acelasi timp cred eu ca e si un pic mai departat de rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kokane Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 oaaa, ce retro mi se pare... nu mi se pare potrivit pt coada de r6 sau farul k4. dar multumesc pt ideea de util. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 nu mi se pare potrivit pt coada de r6 sau farul k4. E adevarat, nu prea se 'pupa'. Chestia e sa fie ceva ok, dar sa fie si util. De fapt nu neaparat util, dar sa stai lejer, sa nu te chinuie in ultimul hal. Semighidoane nu ai incercat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kokane Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 nu am avut de unde...dar nici bani multi pe incercari nu dau. mai oameni buni...eu inca sunt incepator. abia am 1 an de permis. asa cum nu dau motoreta decat mecanicului si inca unui pretin pe care-l stiu de 30 ani, nici eu nu cer motorete sa ma plimb cu ele, sa vad cum e. doar daca e sa cumpar. cand mi-am luat mobra, eram foarte incepator si abia dupa ce am platit-o, m-am plimbat cu ea. mi-a luat 10min sa ma imbrac si sa ma urc, si 10 sec sa ma dezechipez ca mi-am amintit ca n-am rca. )) asta la prima plecare cu ea. si...am inceput si lucrul la suportul pentru far k4. dintr-un jug stramb, pot iesi lucruri frumoase. abia astept sa-mi aduca mosul (adica sa-mi cumpar) un MIGMAG ca sa am cu ce lipi fiarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 @ Hellicks, ce solutie ai pentru cablurile de acceleratie? Le-ai lungit pe cele stock sau ai cumparat altele? Din fericire le pot pastra pe cele originale. Ajunge o re-rutare. In schimb cred ca voi muta shocul cu totul de pe ghidon undeva in lateralul motorului. Am reusit sa pun si furtunele de frana si ambreiaj. merge treaba greu, nu prea am timp. Si am pus de proba semicarenajul de Tuono, sa vad cum se potriveste. E OK, ii multumesc lui @Adrian pentru recomandare, el mi i-a directionat pe cei de la scarlattimoto. Si tot de proba, am agatzat si farul la locul lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 David, sa-mi arati pe unde o sa-ti routezi cablurile (alea ce vin pe langa radiatoare + cutiutele cu sigurante. Aia e beleaua.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 Cum adica ce pazesc?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 Ce astepti, ce faci, ce ai de gand? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 pai am de gand sa-mi iau kit de lant si consumabile, si farul lui Thunderbyte )))Si in rest, o las asa, rat-bike-style ) e mai ieftin si mai bine ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 Inca nu stiu pe unde o sa bag toate matzele, dar o parte incap in spatele farului, iar o parte vor merge sub semicarenaje, mai ales cel din stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 http://m.ebay.com/itm/141140441987?nav=SEARCH&sbk=1 aici e un far destul de ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delete636 Postat Ianuarie 11, 2014 Share Postat Ianuarie 11, 2014 (editat) )) stiu asta dar nu am unde sa testez acolo in garaj, nu am cum sa mai ies cu ea, inca nu am pus scaritele. am inceput lucrul la...toate odata, ca gusterul. cu acatiste si pumni stransi, o termin pana la sezon. imi place ghidonul asta pentru ca ma intinde putin pe rezervor. pozitie gen ducati monster. daca nu va fi ok, renunt la el, nu-l tin asa de fantezie ca e fighter. cam asa vine. loc de mana goala este. daca ridic, va fi si cu manusa. nu mi plac manetele de frana si ambreiaj ca pozitionare. odata cu ridicarea, va fi altfel am eu ghidon drept ce un an si e super la inceput este putin ciudat si o sa iti amorteasca mainile, dar dupa 1000km nu mai ai probleme. eu am bagat si ceva touring si nu am avut probleme Editat Ianuarie 11, 2014 de delete636 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 11, 2014 Share Postat Ianuarie 11, 2014 (editat) delete636: nu ma bag sa-ti dau sfaturi tehnice vis a vis de motor (e interesant),insa e pacat sa-l strici cu pozele alea,care poate pe unii ii incanta... dar pe mine personal nu. la cata munca ai investit in el,ia si vb cu un baiat care stie sa faca 2-3 fotografii,nu din astia de duzina, si trage niste cadre misto. Si daca tii mortis sa bagi 2-3 fete, imbraca-le cu stil (nu merge cu geaca din aia si descheiata asa,si sutienu la vedere).. ai putea chiar sa mergi pe ideea de motociclista, si nu de fata-care-decoreaza-un-motor. E pacat sa nu-i tragi niste poze misto la motoru' asta........ just my 2c.. Editat Ianuarie 11, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delete636 Postat Ianuarie 11, 2014 Share Postat Ianuarie 11, 2014 (editat) Foarte tare delete636. Ti-am urmarit proiectul de la inceput, cred ca e unul dintre putinele streetfightere din Ro in adevaratul sens al cuvantului. De unde ai gasit bara de 22 mm pentru ghidonul drept? Au trebuit si alte cabluri de acceleratie? Si inca o intrebare din pura curiozitate. Cum da efectul ala de zgarieturi pe carene? Chit poliesteric peste si zgariat random? Arata foarte tare. Stima! Salutare! Ghidonul este de 34mm, doar capetele sunt de 22, acolo unde vin mansoanele. Materiale gasesti destul de usor la orice depozit. Am schimbat cablurile pentru ca erau uzate si le-am schimbat traseul ca sa ajunga. Da, din chit este facut finisajul. Vreau sa ii schimb masca si sa ii fac alta. Asta nu se mai potriveste cu ce ideile din cap:)) deci este de vanzare.Daca o vrea cineva, sa dea un semn delete636: nu ma bag sa-ti dau sfaturi tehnice vis a vis de motor (e interesant),insa e pacat sa-l strici cu pozele alea,care poate pe unii ii incanta... dar pe mine personal nu. la cata munca ai investit in el,ia si vb cu un baiat care stie sa faca 2-3 fotografii,nu din astia de duzina, si trage niste cadre misto. Si daca tii mortis sa bagi 2-3 fete, imbraca-le cu stil (nu merge cu geaca din aia si descheiata asa,si sutienu la vedere).. ai putea chiar sa mergi pe ideea de motociclista, si nu de fata-care-decoreaza-un-motor. E pacat sa nu-i tragi niste poze misto la motoru' asta........ just my 2c.. Pozele alea sunt un rahat. Tipa m-a rugat sa ii dau mobra sa se lungeasca pe ea vreo 2 ore pana o blitzeaza aia... Sunt perfect de acord cu tine, doar ca prefer sa imi bag banii in benzina...nu in sedinte foto Editat Ianuarie 11, 2014 de delete636 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 11, 2014 Share Postat Ianuarie 11, 2014 (editat) daca erai prin zona,iti faceam eu moca !....... Editat Ianuarie 11, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.