Sari la conținut

Streetfighter


amimagz
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

mai baieti va certati aiurea dupa parerea mea...

 

street fighter poate fi si un supermoto conceptul este mai mult de atitudine de urban-guerilla, de road-rage... etc.

aaa... si majoritatea sf-urilor pe care le-am vazut aici au fost realizate de catre firme de profil deci nu departe de produsele de serie mica (TNT sau S4RS)

 

app... nu am vazut nici un Ducati

 

@ Flipper... exista o "cupa Hornet" ???

 

 

destul de "ducati" pentru un streetfighter ? :bounce:

post-575-1172945483_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmaresc de ceva vreme posturile voastre si pot sa spun ca sunt si eu un fan al "batailor de strada". Totusi am o recomandare pt topicul asta: sa incercati sa postati poze cu lucrarile proprii, sa vedem si noi cam la ce nivel se ridica Romania in acest domeniu si cam care este perceptia romanilor despre "bataile de strada". Sunt curios mai ales sa vad lucrari facute hand-made( nu build by parts- chestii cumparate din magazin). Deci, fara suparare, daca se poate, mai multe posturi cu "treburi serioase" ca de "mersi", "cool" si " bem o bere" e plin forumul.

Ca sa intelegeti cam cum sta treaba, am sa incep eu: proiect Kawasaki 750 Ninja

Modificari: CIP 133cp+25% power, jigloare Dynojet , filtre aer sport, aripioara fata Malaguti, codita R6,urmeaza cauciuc spate 17/200, frane racing Brembo, si multe altele.

Este inca in faza incipienta lucrarea. O sa postez acum niste poze din stadiul actual.Sper cat de curand sa pun poze cu ea finisata(mai ales ca proprietara vrea sa iasa cat mai curand cu ea la o tura :drink: ) Asta este, anul asta nici carnet de pasager n-o sa mai am... :) :bounce:

post-8725-1172946118_thumb.jpg

post-8725-1172946213_thumb.jpg

post-8725-1172946293_thumb.jpg

post-8725-1172946396_thumb.jpg

post-8725-1172946501_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@SSSS: ideea topicului nu a fost de a descoperi cel putin un SF in Romania, ci de a ne spune parerea despre acest concept, de a schimba idei vis-a-vis de ideea asta. Sunt oameni si in Ro care au incercat sa isi personalizeze motocicleta cu astfel de accesorii care definesc un SF. Nu trebuie neaparat sa aiba NOS ca sa fie "adevarat" si "cool".

@ElSpa: Personal, imi place super mult :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GS500 este urmasul lui GSX400F ala de i se mai zicea Katana, deci o carenata care a pierdut carenele. Banditul este un allrounder si se prezinta si in forma semicarenata.

 

Generic nu poti sa spui cuiva dezbracat daca nu a fost niciodata imbracat. Sunt prea subtil aici?

 

De aceea naked e o mobra care a fost "dezbracata". Celelalte sunt numite la fel de generic, alroundere sau street bikes. Am ajuns sa vorbim de naked ca stadiu intermediar catre streetfighter, altfel nu era topicul lor aici.

 

Cate TNT-uri stii tu in Romania, sau hai altfel cate Moto Morini Corsaro, KTM Superduke, MonsterS4RS, Tuono Factory R, K1200R (unul s-a anuntat aici pe forum) de te cuprinde sila vazandu-le la fiecare colt de strada? De ce ar avea sau ar trebui sa aibe un posesor de Busa mai multa inspiratie decat un departament intreg de design si proiectare de la unul dintre producatorii consacrati? (nu neg ca se poate intampla mai des decat este cazul).

 

Uite o baza de un streetfighter, proiect la care am renuntat, de ce crezi? Ca avea Ohlins-urile deja pe el?

 

Abordarea mea nu a fost nicicum impotriva celor all hand made dar a fost impotriva opticii ca fabricile nu au nici o contributie cand ele de fapt au legitimat si au sustinut acest curent in ultima vreme. Fara puterea lor multe proiecte nu aveau cum sa se realizeze. De ce crezi tu ca nu exista oameni care iau un TNT si il fac complet pe gustul lor, eu am vazut unul si mi-a venit sa vomit. Sunt multi insa care le modifica cu gust (si bani) si nu arata nici unul la fel cu celalalt, lasand la o parte ca trebuie sa-si dea intalnire ca sa se vada doua pe strada.

 

Cat priveste Wikipedia, articolele nu sunt nicicum academice ci concise si scrise pe intelesul tuturor. De le-ar citi cineva. Si nu te opreste nimeni sa mai citesti si altceva.s

 

Asa ca dom' profeor, elibereaza-te de prejudecati sau de ce ti s-a spus (ai auzit) pana acum. :hug:

 

Ah si zi-mi ca ai refuza un streetfighter de fabrica doar pentru a-ti face tu un streetfighter "adevarat" dintr-un GS 500 sau un Bandit de 600 :bounce:

 

uhm... eu dupa o asa iesire la rampa (GS 500le = urmas de GSX400F) imi dadeam demisia de onoare.

:wink: Clar, CB 500le e urmasul lui CB1. :kick: Pt ca sa nu o mai iei pe aratura pe viitor afla ca tot ce este cu "gsx" la Suzuki este cvadricilindu. ;) Iar faptul ca Banditul exista si in varianta semicarenata nu inseamna ca modelul N (oare sa vina de la "naked") :) nu este... stii tu ce (nu vreau sa ma repet). Ca asa puteau sa i spuna Bandit 600 A, de la allrounder. :ok: Allrounder e un termen destul de idiot. Ca la fel de allrounder ca un Bandit poate fi si un F 650 GS (aka bun pt de toate, practic etc). Iar cu street bike acelasi lucru: si un chopper poate fi street bike ca doar nu te dau cu el pe coclauri. Asa ca faza cu Banditu & co care nu-s naked, in schimb e naked Aprilia Tuono sau Corsaro ma cam bulverseaza.

Iar referitor la logica ta: la fel de generic nu poti spune cuiva ca e imbracat daca nu a fost niciodata dezbracat. Ne nastem goi totusi. Sau poate ma depaseste pe mine subtilitatea ta. :what: Deci ca sa intelegi, un naked nu este o mobra care a fost dezbracata ci o motocicleta fara carene. Prinzi ideea? Eu cred ca TU ai ajuns sa vorbesti de naked ca "ca stadiu intermediar catre streetfighter", nu folosi pluralul. Iar personal, cred ca un posesor de Busa POATE sa aiba "mai multa inspiratie decat un departament intreg de design si proiectare de la unul dintre producatorii consacrati". Ia-o ca o sclipire de genialitate. Da stii care i avantajul posesorului de Busa? Ca nu tre sa dea nimanui socoteala, nu tre sa faca compromisuri si isi poate faca motoreta exact asa cum vrea el.

Curentul streetfighter s-ar fi dezvoltat sau se dezvolta cu sau fara ajutorul si legitimarea fabricilor. :finger: NU am afirmat ca nu exista oameni care isi fac un TNT sau alte "streetfightere" pe gustul lor si NU am spus ca ma apuca sila vazand Moto Morini Corsaro, KTM Superduke, MonsterS4RS, Tuono Factory R, K1200R.

 

In final cred ca, daca sunt cuprins de prejudecati, sunt cel putin la fel de mult ca si tine.

 

Iar, DA, oricand as prefera un Bandit ori stock, ori spre a-l modifica eu, celui mai ciumeg "streetfighter la cheie". :finger:

 

Sper ca daca ne vedem pe la vreun biker fest putem sta la o bere. :hug: :drink:

 

PS: I'm out. Nu mai fac pe "profesorul" aici ca discutiile devin interminabile si numa ne atacam ca in gradinita. Sa curga pozele si relatarile despre lucrarile si proiectele noastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmaresc de ceva vreme posturile voastre si pot sa spun ca sunt si eu un fan al "batailor de strada". Totusi am o recomandare pt topicul asta: sa incercati sa postati poze cu lucrarile proprii, sa vedem si noi cam la ce nivel se ridica Romania in acest domeniu si cam care este perceptia romanilor despre "bataile de strada". Sunt curios mai ales sa vad lucrari facute hand-made( nu build by parts- chestii cumparate din magazin). Deci, fara suparare, daca se poate, mai multe posturi cu "treburi serioase" ca de "mersi", "cool" si " bem o bere" e plin forumul.

Ca sa intelegeti cam cum sta treaba, am sa incep eu: proiect Kawasaki 750 Ninja

Modificari: CIP 133cp+25% power, jigloare Dynojet , filtre aer sport, aripioara fata Malaguti, codita R6,urmeaza cauciuc spate 17/200, frane racing Brembo, si multe altele.

Este inca in faza incipienta lucrarea. O sa postez acum niste poze din stadiul actual.Sper cat de curand sa pun poze cu ea finisata(mai ales ca proprietara vrea sa iasa cat mai curand cu ea la o tura :finger: ) Asta este, anul asta nici carnet de pasager n-o sa mai am... :finger: :ok:

 

 

Parerea mea ca e pacat sa-i pui un cauciuc de 200 pe spate.O sa-i scada mult din manevrabilitate.

 

Un ghidon si un far si gata in rest imi place cum arata.De abia astept sa vad pozele cu ea terminata.

 

 

:bounce: :) :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ca asa puteau sa i spuna Bandit 600 A, de la allrounder. :drink: Allrounder e un termen destul de idiot. Asa ca faza cu Banditu & co care nu-s naked, in schimb e naked Aprilia Tuono sau Corsaro ma cam bulverseaza.

 

 

Sper ca daca ne vedem pe la vreun biker fest putem sta la o bere. :finger: :bounce:

 

 

 

Hai ca sa te inveselesti un pic

 

http://www.suzukicycles.com/Products/Standard/Default.aspx

 

la americani nu sunt nici naked nici allrounder ci sunt "standard" :ok:

 

la germani gasesti Banditul nou la "Modelle" "Street" "Bandit 650A" sau "Bandit 1250A" - unde A este de la Naked :finger:

 

de baut putem sa bem si mai multe ca sigur nu ne plictisim :)

 

Singurul lucru pentru care am postat este pentru gasirea unui limbaj comun pentru ca altfel vorbim de una si intelegem alta. Tendinta, ne place sau nu, o dau revistele de profil. Se pare ca ei s-au pus de acord cu aceste lucruri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca sa te inveselesti un pic

 

http://www.suzukicycles.com/Products/Standard/Default.aspx

 

la americani nu sunt nici naked nici allrounder ci sunt "standard" :hug:

 

la germani gasesti Banditul nou la "Modelle" "Street" "Bandit 650A" sau "Bandit 1250A" - unde A este de la Naked :wink:

 

de baut putem sa bem si mai multe ca sigur nu ne plictisim :bounce:

 

Singurul lucru pentru care am postat este pentru gasirea unui limbaj comun pentru ca altfel vorbim de una si intelegem alta. Tendinta, ne place sau nu, o dau revistele de profil. Se pare ca ei s-au pus de acord cu aceste lucruri.

 

Stii ca ne injura astia ca batem campii si suntem tot in offtopic, nu? :finger:

Uhm... Bandit 650A sau 1250A, la care "A" sta pt ABS, 1250ul avand ABS de serie, cel putin in Germania. :finger: Iar alea semi-carenate sunt SA. Pe Banitul meu kult (asa e poreclit 6/12le din prima generatie) scrie "Bandit N600". Banuiesc ca acum s-or gandit ca deja lumea s-a prins ca ala fara plasticaraie aka far clasic, rotund e naked si au zis sa mai economiseasca si ei niste cm2 de autocolant. :ok:

 

@ Sick Boy: viitorul suna bine. :what: Spor la treaba. Ii pui ghidon superbike, nu? :kick: Nu doar aspect, dar handling. :)

200le pe spate il folosesti si pe post de cric central? :drink: Clar ca ar arata bine, suparat rau insa nu stiu cat de bine se va comporta, mai ales daca vrei sa te dai la huliganisme, lupte de strada alea alea :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modificari: CIP 133cp+25% power,

 

 

poti te rog sa imi spui si mie ce inseamna asta?adica 133 + inca 25 % din 133?

 

 

 

Streetfighter, sa spunem... pareri!

deci pana la urma nu este un concurs cu care e mai destept care stie mai multe etc...

Urmaresc de ceva vreme posturile voastre si pot sa spun ca sunt si eu un fan al "batailor de strada". Totusi am o recomandare pt topicul asta: sa incercati sa postati poze cu lucrarile proprii, sa vedem si noi cam la ce nivel se ridica Romania in acest domeniu si cam care este perceptia romanilor despre "bataile de strada". Sunt curios mai ales sa vad lucrari facute hand-made( nu build by parts- chestii cumparate din magazin). Deci, fara suparare, daca se poate, mai multe posturi cu "treburi serioase" ca de "mersi", "cool" si " bem o bere" e plin forumul.

nu are sens sa iti explic sau sa iti pun poze cu capacele laterale sau cadrul la care slefuiesc de 2 saptamani pt ca sigur nu te intereseaza.... Aici deocamdata spunem pareri , sau dintr-un topic de pasionati am ajuns sa ne intepam unul pe altul degeaba.Munca si banii pe care ii bagi in asa ceva te intereseaza numai pe tine.

Dupa aia ne vedem la un festival LA O BERE si ne dam cu parerile.Pana atunci TREBURILE SERIOASE le facem fiecare cum putem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o poza cu un studiu SF (street fighter) Creatorul este Adrian Morton, cel care a fost responsabil de MV Agusta Brutale (sub mana lui Tamburini) iar mai tarziu in totalitate de Benelli Tornado Tre si TNT (plus creionarea lui Tre-K).

 

stiu, o sa ziceti ca nu e SF, ca are carene, etc De netagaduit insa caracterul agresiv, monopost si iesit total din orice canoane sau norme.

post-6531-1172959668_thumb.jpg

Editat de aquilla
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o poza cu un studiu SF (street fighter) Creatorul este Adrian Morton, cel care a fost responsabil de MV Agusta Brutale (sub mana lui Tamburini) iar mai tarziu in totalitate de Benelli Tornado Tre si TNT (plus creionarea lui Tre-K).

 

stiu, o sa ziceti ca nu e SF, ca are carene, etc De netagaduit insa caracterul agresiv, monopost si iesit total din orice canoane sau norme.

Hmm, deci asa arata un Tesi 2D carenat. :) Da' masina din spate nu-i din Blade Runner? :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa il felicit pe Sick Boy pentru tot ce a facut la acet motor... si se vede ca are "bals". e un motor super sport. unii nici macar nu le plac acest gen de motoare, dar mai ales sa ishi deie un pic jos carenele.... super tare omule. imi place la nebunie... urmeaza si eu sa imi achizitionez un cbr 600 f3 si sa il fac dupa cum ma duce mintea :bounce:. am vazut mai multi ca au codita de r6.... acum pun si eu o poza cu un motor al unui prieten de-al meu........ va las pe voi sa vedeti. Va mai las in compania unui site cu greutate http://www.streetfighters.nl/

P1050587.jpg

 

 

mi-am mai adus aminte de ceva.... daca tot suntem asa cativa pasionati de acest fenomen de ce sa nu ne adunam cativa..... sa facem ca un brotherhood ceva..... :drink: Streetfighters MC :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti te rog sa imi spui si mie ce inseamna asta?adica 133 + inca 25 % din 133?

deci pana la urma nu este un concurs cu care e mai destept care stie mai multe etc...

 

nu are sens sa iti explic sau sa iti pun poze cu capacele laterale sau cadrul la care slefuiesc de 2 saptamani pt ca sigur nu te intereseaza.... Aici deocamdata spunem pareri , sau dintr-un topic de pasionati am ajuns sa ne intepam unul pe altul degeaba.Munca si banii pe care ii bagi in asa ceva te intereseaza numai pe tine.

Dupa aia ne vedem la un festival LA O BERE si ne dam cu parerile.Pana atunci TREBURILE SERIOASE le facem fiecare cum putem.

 

 

Imi pare rau daca am deranjat pe cineva, postul se referea la faptul ca mi-as dori sa fie mai multe date tehnice de la cei care fac asa ceva in Romania, pt ca posibilitatile financiare nu sunt comparabile cu cele de afara.Asa ca tot timpul ai cate ceva de invatat din experienta altora.

cat despre "133+25% POWER" treaba sta cam asa: cip-ul asta imbunatateste performantele motorului printr-o sincronizare electronica a avansului

 

Parerea mea ca e pacat sa-i pui un cauciuc de 200 pe spate.O sa-i scada mult din manevrabilitate.

 

Un ghidon si un far si gata in rest imi place cum arata.De abia astept sa vad pozele cu ea terminata.

:bounce: :) :drink:

 

 

Suprafata de contact al cauciucului (daca este corespunzator umflat) nu difera in functie de latimea cauciucului, asta din cauza profilului convex. Un cauciuc mai lat , din punctul meu de vedere, te poate ajuta in curba unde, din cauza profilului, suprafata de contact creste rezultand un plus de stabilitate si siguranta.

In rest, crede-ma ca si eu de-abia astept s-o fad terminata :ok:

 

vreau sa il felicit pe Sick Boy pentru tot ce a facut la acet motor... si se vede ca are "bals". e un motor super sport. unii nici macar nu le plac acest gen de motoare, dar mai ales sa ishi deie un pic jos carenele.... super tare omule. imi place la nebunie... urmeaza si eu sa imi achizitionez un cbr 600 f3 si sa il fac dupa cum ma duce mintea :kick:. am vazut mai multi ca au codita de r6.... acum pun si eu o poza cu un motor al unui prieten de-al meu........ va las pe voi sa vedeti. Va mai las in compania unui site cu greutate http://www.streetfighters.nl/

P1050587.jpg

mi-am mai adus aminte de ceva.... daca tot suntem asa cativa pasionati de acest fenomen de ce sa nu ne adunam cativa..... sa facem ca un brotherhood ceva..... :wink: Streetfighters MC :hug:

 

 

Faina treaba, si eu am inceput cu modificarile tot pe un kawa zephyr de 750 al unui prieten, ...care acum e in Anglia si sper sa mai dea vreun semn de viata(Fabi stie) :finger: :what: :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cip-ul asta imbunatateste performantele motorului printr-o sincronizare electronica a avansului

de asta am intrebat pt ca eu am auzit ca trebuie sa bagi foarte multi bani in motor propriuzis

ca sa ii cresti puterea.De exemplu ax cu came modificat si tratat cu nu stiu ce +power comander

+galerii si finale de la o firma cat de cat...

Daca cumva am scris ceva gresit imi cer scuze asa am auzit si eu .

 

Sper sa nu ma fac de ras :bounce:

 

 

 

 

Si sa revenim la optica acestor frumuseti

 

toate astea erau sau mai sunt de vanzare

deci sunt functionale si sunt pe motoare

 

 

postul se referea la faptul ca mi-as dori sa fie mai multe date tehnice de la cei care fac asa ceva in Romania, pt ca posibilitatile financiare nu sunt comparabile cu cele de afara.Asa ca tot timpul ai cate ceva de invatat din experienta altora.

Si daca nu ai banii necesari sa cumperi asa ceva , cum nu am nici eu ,te duci iti iei niste lut, te apuci sa faci un fel de ceva , care nu va iesii nici cum <asa ca la mine > si dupa aia mai incerci pana iti place si dupa aia tragi cu fibra peste si etc....

post-3235-1173003528_thumb.jpg

post-3235-1173003553_thumb.jpg

post-3235-1173003596_thumb.jpg

post-3235-1173003607_thumb.jpg

post-3235-1173003619_thumb.jpg

post-3235-1173003834_thumb.jpg

post-3235-1173003846_thumb.jpg

post-3235-1173003858_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa intelegeti cam cum sta treaba, am sa incep eu: proiect Kawasaki 750 Ninja

Modificari: CIP 133cp+25% power, jigloare Dynojet , filtre aer sport, aripioara fata Malaguti, codita R6,urmeaza cauciuc spate 17/200, frane racing Brembo, si multe altele.

Este inca in faza incipienta lucrarea. O sa postez acum niste poze din stadiul actual.Sper cat de curand sa pun poze cu ea finisata(mai ales ca proprietara vrea sa iasa cat mai curand cu ea la o tura :drink: ) Asta este, anul asta nici carnet de pasager n-o sa mai am... :) :bounce:

 

Foarte bine iasa motocicleta. Spor la lucru. Poate ar fi mai bine sa iti faci un topic separat in care sa postezi evolutia motocicletei.

 

stiu, o sa ziceti ca nu e SF, ca are carene, etc De netagaduit insa caracterul agresiv, monopost si iesit total din orice canoane sau norme.

 

Da este SF (Sience-Fiction) :ok: Interesant. Nu mai ai poze?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut pe aici niste posturi in care se zice ca streetfighterele de fabrica nu sint streetfightere. Intrebarea mea este: enduro de fabrica nu sint enduro?! sau tre sa le pui un furtun racing ceva ca sa devina si ele enduro?

O alta intrebare ar fi: daca io pun la nepra mea (stinga sus) un far de tractor sub cel original si un stop cu leduri (ca sa nu mai zic ca era sa ii pun o pompa de ulei dubla, da' nu a iesit cum trebuie), devine streetfighter? :bounce:

Le urez mult succes celor care isi personalizeaza singuri motoarele si ii apreciez la fel de mult chiar daca o sa iasa din ele nakeduri sau streetfightere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut pe aici niste posturi in care se zice ca streetfighterele de fabrica nu sint streetfightere. Intrebarea mea este: enduro de fabrica nu sint enduro?! sau tre sa le pui un furtun racing ceva ca sa devina si ele enduro?

O alta intrebare ar fi: daca io pun la nepra mea (stinga sus) un far de tractor sub cel original si un stop cu leduri (ca sa nu mai zic ca era sa ii pun o pompa de ulei dubla, da' nu a iesit cum trebuie), devine streetfighter? :)

Le urez mult succes celor care isi personalizeaza singuri motoarele si ii apreciez la fel de mult chiar daca o sa iasa din ele nakeduri sau streetfightere.

 

Si o alta intrebare ar fi: daca io mi pun o aripa de Nipru pe japo devine comunista? :drink: Sunt alte topicuri pe aici, mult mai potrivite pt batut campii de dragul posturilor. :bounce:

 

Si ca sa nu fiu complet offtopic, din nou :ok:....

post-8276-1173014613_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da este SF (Sience-Fiction) :bounce: Interesant. Nu mai ai poze?

 

din pacate tot ce tine de Adrian Morton este foarte ermetic, ca informatie ma refer nu ca si carene :)

 

Designerul meu preferat

post-6531-1173016156_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As incerca si eu cu matrite din lut sau din alte materiale, dar am o problema si mai mare: in " satul" nostru exista doua firme care lucra cu fibra : una face "tunning auto" si cealalta face acoperisuri din fibra.Nicu una din ele nu vrea sa vanda rasina sau panza de fibra la persoane fizice. Cine are idee de unde as putea procura asa ceva, i-as fi foarte recunoscator. Eu lucrez momentan cu electropasta si panza de izolatie asemanatoare panzei de fibra. Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...