daxy Postat Martie 1, 2007 Share Postat Martie 1, 2007 Zice cineva ca un streetfighter e o vitezana cazuta cu un proprietar fara bani , pt alte carene ... un mic site cu niste preturi la cateva articole... www.bimbofighters.de Si in legatura cu ce sunt streetfighter-ele , parerea mea ,sunt motociclete personalizate. acuma na.... fiecare cu ce crede nu ? mai niste poze .... Cat de cat pana zilele urmatoare cand mai pun niste poze ca toate odata nu e frumos ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Martie 1, 2007 Share Postat Martie 1, 2007 Foarte tare Zed-ul de mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Martie 1, 2007 Autor Share Postat Martie 1, 2007 si pt cei mai lenesi... http://www.bimbofighters.de/ Preturile nu sunt cele mai bune din ce am vazut, dar la ce au, nici mult nu mi se pare!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 2, 2007 Share Postat Martie 2, 2007 Eu prefer un streetfighter de fabrica, unul cu caracter si forta, decat unul dubios facut dintr-o vitezana tavalita cu diverse parti "custom" facute in serii de sute de mii de bucati. Naked este o carenata fara carene. Sigur. GS 500le si Banditu sunt nsite Gixxere fara carene, nu sunt naked-uri. Defapt nu! Banditul este enduro-touring si GSul un supermoto. Naked sunt naked! Nu vad ce-i asa de complicat? Ai dat-o 'n stalp bine de tot cu afirmatia asta. Parerea mea. Cat despre fightere! Nu cred ca stii despre ce vb. Eu nu vad ca aici sa se discute si sa se puna poze despre/cu FZRuri din 87 rupte si facute cu 200 de euro "fighter". Cateva dintre piesele alea "custom" facute in serii de sute de mii de bucati cica se combina intre ele si iasa ceva destul de unic, crede-ma. Pe cand fighteru de fabrica il poti vede la orice colt de strada si este identic unul cu altu. Eu personal nu cred ca unu de fabrica va avea vreodata caracterul unui figher facut calumea. Iar la forta iara... ce vrei sa insinuezi? Ca-i mai tare un Monster sau un TNT ca un fighter facut din Busa? Sunt tuneri sau pers private care fac bucati speed-ul sau naked-ul nou nout si-l fac fighter. Nu toate is zdrente facute din speeduri tavalite, ca vezi draga doamne nu o avut ala bani de plasticaraie. Pui un upside down Ohlins, mai o bascula, mai o codita, un rezervor custon ceva si esti la cateva mii de euro. Ma rog... cand am vazut ca am "lipsit" 1 zi si s-au scris pagini intregi am zis ca nu mai are rost sa scriu ca oricum nu citeste nimeni insa la faza cu "Naked este o carenata fara carene." nu m-am mai putut abtine. Ce ma mai distreaza sunt linkurile cu wikipedia. Bah da-ma dracu! Da cine-s aia? Parlamentul lunii? Tot ce-i acolo e litera de lege se pare. Cum spui ceva mai deosebit, pac! iti tranteste cate unu un link catre adevarul absolut. Pai acolo orice LACHE poate sa scrie si sa modifice cam aproape tot ce vrea. In general articolele sunt destul de academice si consistente insa depinde f mult si de domeniile abordate si persoanele care au redactat. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flipper Postat Martie 2, 2007 Share Postat Martie 2, 2007 @Emppu ... calmeaza-te omule! chill out! relaxxx! de-asta sunt forumurile! sa ne spunem parerile... proaste, bune.. "alea care e!"! eu sunt de accord cu tine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 2, 2007 Share Postat Martie 2, 2007 @Emppu ... calmeaza-te omule! chill out! relaxxx! de-asta sunt forumurile! sa ne spunem parerile... proaste, bune.. "alea care e!"! eu sunt de accord cu tine... Gata, gata! M-am calmat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Martie 2, 2007 Autor Share Postat Martie 2, 2007 Ma rog... cand am vazut ca am "lipsit" 1 zi si s-au scris pagini intregi am zis ca nu mai are rost sa scriu ca oricum nu citeste nimeni insa la faza cu "Naked este o carenata fara carene." nu m-am mai putut abtine. Gata, gata! M-am calmat. Poi si ce? Daca scrie lumea e ceva rau? Nu neaparat... Subiectul nu prea a fost atins, desi sunt multi care sunt "fani" streetfighter.. chiar daca nu recunosc Pe langa asta, de scris am vazut ca ai scris bine pana acum, asa ca de ce nu? Nu te mai abtine, ca mai avem pana la punctul in care o sa zica forumul ca nu mai poate Si e bine ca te-ai calmat... Din cate am vazut astfel de posturi nu prea mai sunt luate in considerare si va fi in continuare asa atata timp cat un topic prezinta interes.. Nu mai stai sa-i explici fiecaruia ce si cum. Exista wikipedia, vb aia! Sa ne auzim cu bine! Nu mai zic asfalt uscat ca ploua afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Martie 2, 2007 Share Postat Martie 2, 2007 Cteva poze din Fighter land. Ace Cafe Days. Aici aveti link-ul. Dupa cum vedeti in vest oamenii cu Fightere sunt in aceleasi cercuri cu cei cu Cafe-uri. http://images.google.ro/imgres?imgurl=http...26newwindow%3D1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 2, 2007 Share Postat Martie 2, 2007 Poi si ce? Daca scrie lumea e ceva rau? Nu neaparat... Subiectul nu prea a fost atins, desi sunt multi care sunt "fani" streetfighter.. chiar daca nu recunosc Pe langa asta, de scris am vazut ca ai scris bine pana acum, asa ca de ce nu? Nu te mai abtine, ca mai avem pana la punctul in care o sa zica forumul ca nu mai poate E f bine ca se scrie. Dar cand sunt f multi care posteaza tre sa dai 1000 de citate ca sa se stie cine pe cine ataca. Chiar ma bucur ca subiectul asta intereseaza si se discuta. La faza ca forumul nu mai poate... nu stiu ce sa zic. Vreau sa zic , ca mie uneori imi merge f f greu forumul. Se taraie pe coate si genunchi, asta daca binevoieste sa mearga at all. Cred ca e pe ultima suta 'severul' Io zic sa-l dam afara ca userul Bike Shop ca are mii de posturi si numa bate campii si imprastie informatii false (gen R1 cu 1000 de cai la 2000 de euro) si suprasolicita pe saracu 'sever'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Martie 2, 2007 Autor Share Postat Martie 2, 2007 La faza ca forumul nu mai poate... nu stiu ce sa zic. Vreau sa zic , ca mie uneori imi merge f f greu forumul. Se taraie pe coate si genunchi, asta daca binevoieste sa mearga at all. Cred ca e pe ultima suta 'severul' Io zic sa-l dam afara ca userul Bike Shop ca are mii de posturi si numa bate campii si imprastie informatii false (gen R1 cu 1000 de cai la 2000 de euro) si suprasolicita pe saracu 'sever'. La fel de greu imi merge si mie uneori (a se citi mai tot timpul), indiferent daca intru de la servici sau de acasa, si nu numai mie.. Mai am destui preteni care se plang de acelasi lucru! Poate aduce iepurasul de pasti un hosting nou sau ceva Si cam atat despre off-topic Cteva poze din Fighter land. Ace Cafe Days. Aici aveti link-ul. Dupa cum vedeti in vest oamenii cu Fightere sunt in aceleasi cercuri cu cei cu Cafe-uri. http://images.google.ro/imgres?imgurl=http...26newwindow%3D1 Nu contest faptul ca se invart in aceleasi grupuri! Am spus si acum cateva pagini... Amandoua cand au aparut au facut furori! Sunt motociclete cel putin speciale.. Ca orice altceva care este personalizat, bineinteles! Imi pastrez totusi parerea cum ca sunt concepte total diferite! Impactul, repet, este cel putin asemanator.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daxy Postat Martie 2, 2007 Share Postat Martie 2, 2007 Cum v-am promis... mai ceva poze Nu va mai certati ... asta e fiecare intelege ce vrea prin streetfighter asa cum fiecare intelece ce vrea prin chopper-e... Eu am inceput sa lucrez la al meu pt ca vroiam sa am ceva deosebit ... Maine imi ajunge ghidonul si scaritele Cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blue_Hornet Postat Martie 2, 2007 Share Postat Martie 2, 2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Martie 2, 2007 Share Postat Martie 2, 2007 Sigur. GS 500le si Banditu sunt nsite Gixxere fara carene, nu sunt naked-uri. Defapt nu! Banditul este enduro-touring si GSul un supermoto. Naked sunt naked! Nu vad ce-i asa de complicat? Ai dat-o 'n stalp bine de tot cu afirmatia asta. Parerea mea. Cat despre fightere! Nu cred ca stii despre ce vb. Eu nu vad ca aici sa se discute si sa se puna poze despre/cu FZRuri din 87 rupte si facute cu 200 de euro "fighter". Cateva dintre piesele alea "custom" facute in serii de sute de mii de bucati cica se combina intre ele si iasa ceva destul de unic, crede-ma. Pe cand fighteru de fabrica il poti vede la orice colt de strada si este identic unul cu altu. Eu personal nu cred ca unu de fabrica va avea vreodata caracterul unui figher facut calumea. Iar la forta iara... ce vrei sa insinuezi? Ca-i mai tare un Monster sau un TNT ca un fighter facut din Busa? Sunt tuneri sau pers private care fac bucati speed-ul sau naked-ul nou nout si-l fac fighter. Nu toate is zdrente facute din speeduri tavalite, ca vezi draga doamne nu o avut ala bani de plasticaraie. Pui un upside down Ohlins, mai o bascula, mai o codita, un rezervor custon ceva si esti la cateva mii de euro. Ce ma mai distreaza sunt linkurile cu wikipedia. Bah da-ma dracu! Da cine-s aia? Parlamentul lunii? In general articolele sunt destul de academice si consistente insa depinde f mult si de domeniile abordate si persoanele care au redactat. Bafta! GS500 este urmasul lui GSX400F ala de i se mai zicea Katana, deci o carenata care a pierdut carenele. Banditul este un allrounder si se prezinta si in forma semicarenata. Generic nu poti sa spui cuiva dezbracat daca nu a fost niciodata imbracat. Sunt prea subtil aici? De aceea naked e o mobra care a fost "dezbracata". Celelalte sunt numite la fel de generic, alroundere sau street bikes. Am ajuns sa vorbim de naked ca stadiu intermediar catre streetfighter, altfel nu era topicul lor aici. Cate TNT-uri stii tu in Romania, sau hai altfel cate Moto Morini Corsaro, KTM Superduke, MonsterS4RS, Tuono Factory R, K1200R (unul s-a anuntat aici pe forum) de te cuprinde sila vazandu-le la fiecare colt de strada? De ce ar avea sau ar trebui sa aibe un posesor de Busa mai multa inspiratie decat un departament intreg de design si proiectare de la unul dintre producatorii consacrati? (nu neg ca se poate intampla mai des decat este cazul). Uite o baza de un streetfighter, proiect la care am renuntat, de ce crezi? Ca avea Ohlins-urile deja pe el? Abordarea mea nu a fost nicicum impotriva celor all hand made dar a fost impotriva opticii ca fabricile nu au nici o contributie cand ele de fapt au legitimat si au sustinut acest curent in ultima vreme. Fara puterea lor multe proiecte nu aveau cum sa se realizeze. De ce crezi tu ca nu exista oameni care iau un TNT si il fac complet pe gustul lor, eu am vazut unul si mi-a venit sa vomit. Sunt multi insa care le modifica cu gust (si bani) si nu arata nici unul la fel cu celalalt, lasand la o parte ca trebuie sa-si dea intalnire ca sa se vada doua pe strada. Cat priveste Wikipedia, articolele nu sunt nicicum academice ci concise si scrise pe intelesul tuturor. De le-ar citi cineva. Si nu te opreste nimeni sa mai citesti si altceva. Asa ca dom' profesor, elibereaza-te de prejudecati sau de ce ti s-a spus (ai auzit) pana acum. Ah si zi-mi ca ai refuza un streetfighter de fabrica doar pentru a-ti face tu un streetfighter "adevarat" dintr-un GS 500 sau un Bandit de 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Martie 2, 2007 Share Postat Martie 2, 2007 GS500 este urmasul lui GSX400F ala de i se mai zicea Katana, deci o carenata care a pierdut carenele. Banditul este un allrounder si se prezinta si in forma semicarenata. Cat priveste Wikipedia, articolele nu sunt nicicum academice ci concise si scrise pe intelesul tuturor. De le-ar citi cineva. Si nu te opreste nimeni sa mai citesti si altceva. NU! GS 500 este urmasul lui GS 400. "Nu,nu este vorba despre motorul modelului omonim de la sf. decadei '70(un cvadricilindru aproape uitat),ci despre cel al clasicului GS 400 din 1977 un parallel twin......" sursa:UniversMoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Martie 2, 2007 Share Postat Martie 2, 2007 NU! GS 500 este urmasul lui GS 400. "Nu,nu este vorba despre motorul modelului omonim de la sf. decadei '70(un cvadricilindru aproape uitat),ci despre cel al clasicului GS 400 din 1977 un parallel twin......" sursa:UniversMoto O corectura binevenita. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daxy Postat Martie 2, 2007 Share Postat Martie 2, 2007 Ah si zi-mi ca ai refuza un streetfighter de fabrica doar pentru a-ti face tu un streetfighter "adevarat" Repet NU EXISTA STREETFIGHTER de fabrica un streetfighter se face nu se cumpara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Martie 2, 2007 Share Postat Martie 2, 2007 Repet NU EXISTA STREETFIGHTER de fabrica un streetfighter se face nu se cumpara Se pare ca fabrici, reviste de gen si multi multi clienti de-ai lor nu sunt de acord cu tine. Ce zici tu era valabil pana sa apara Triumph Speed Triple pe piata (Daytona speedfighterita). S-au prins si fabricile de tendinta si de nisa existenta pe piata si s-au hotarat sa o acopere. Si o fac foarte bine dupa parerea mea. Hai sa nu incepem ca pe alt subforum care e mai streetfighter, care e mai motocicleta sau care e mai motociclist. Ideea era de trend unind curente si se plecase bine cu anumite asemanari cu cafe racer-uri, muscle bikes, speed bikes, power naked si chiar cu choppere (mai degraba prin mod de realizare). Hai sa vedem realizari si idei de la noi. Va atrag atentia ca cele mai multe pe care le vedeti in show-uri nu sunt street legal din cauza faptului ca nu sunt omologate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Martie 3, 2007 Autor Share Postat Martie 3, 2007 De aceea naked e o mobra care a fost "dezbracata". Vorbeam de streetfightere... nu de naked..... Cate TNT-uri stii tu in Romania, sau hai altfel cate Moto Morini Corsaro, KTM Superduke, MonsterS4RS, Tuono Factory R, K1200R (unul s-a anuntat aici pe forum) de te cuprinde sila vazandu-le la fiecare colt de strada? Cat priveste Wikipedia, articolele nu sunt nicicum academice ci concise si scrise pe intelesul tuturor. De le-ar citi cineva. Si nu te opreste nimeni sa mai citesti si altceva. Imi plac!! Le ador!! Sunt motociclete! Le iubesc!!!! Dar... nu sunt streetfightere.. parerea mea... sunt de serie.. Ah si zi-mi ca ai refuza un streetfighter de fabrica doar pentru a-ti face tu un streetfighter "adevarat" dintr-un GS 500 sau un Bandit de 600 Da.. as refuza..... bani sa fie si garantat as refuza!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Martie 3, 2007 Share Postat Martie 3, 2007 Vorbeam de streetfightere... nu de naked..... Imi plac!! Le ador!! Sunt motociclete! Le iubesc!!!! Dar... nu sunt streetfightere.. parerea mea... sunt de serie.. Da.. as refuza..... bani sa fie si garantat as refuza!!! streetfighter e un naked avansat, dupa mintea mea inteleg ce zici cu seria dar nu te aprob, pentru mine un SF cu baza FZ1 sa zicem e mai serie decat un Monster S4RS, un TNT sau o Bimota Tesi 2D. Conteaza sufletul motocicletei pentru mine (motor, ciclistica, handling, cutie, etc) si nu bling bling-urile, aerografia sau coditzele care de care mai in sus. Si aici s-ar prea putea sa gresesc eu pentru ca aspectul conteaza mai putin pentru mine. Nu e o intamplare insa ca multe nu primesc omologarea de strada, pentru ca sunt orientate mai mult spre show si mai putin pe ratiunea existentei lor - utilitatea si eficienta in urban combat, nu in ulltimul rand siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Martie 3, 2007 Autor Share Postat Martie 3, 2007 streetfighter e un naked avansat, dupa mintea mea inteleg ce zici cu seria dar nu te aprob, pentru mine un SF cu baza FZ1 sa zicem e mai serie decat un Monster S4RS, un TNT sau o Bimota Tesi 2D. Conteaza sufletul motocicletei pentru mine (motor, ciclistica, handling, cutie, etc) si nu bling bling-urile, aerografia sau coditzele care de care mai in sus. Si aici s-ar prea putea sa gresesc eu pentru ca aspectul conteaza mai putin pentru mine. Nu e o intamplare insa ca multe nu primesc omologarea de strada, pentru ca sunt orientate mai mult spre show si mai putin pe ratiunea existentei lor - utilitatea si eficienta in urban combat, nu in ulltimul rand siguranta. Un streetfighter nu este un blink-blink!! Pt asta ii lasam pe 50 cents, Dr. Dre, Snoop sau mai stiu eu care sa vb!! Un SF cu baza FZ1 e mai serie decat un Monster?? Aerografie, coditze ridicate (daca citeai totul vedeai ca nici mie nu imi plac) sunt detalii care definesc un streetfighter! Te sfatuiesc sa citesti si tu wikipedia.com Poate intelegi si incepi sa-mi explici asemanarea dintre caferacer si streetfighter!! Daca aspectul conteaza mai putin.... iar nu inteleg care e legatura cu acest topic! Bravo!!! Felicitari!! Ai o parere!!!!! Esti un ZEU!!! Nu multe obtin omologare de strada?? Nu stiam ca o carena schimbata afecteaza acea omologare!! Du-te la RAR si vezi daca sti diferenta intre un Suzuki pe care scrie Honda sau un Kawa pe care scrie Yamaha... S-ar putea sa ai surprize!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Martie 3, 2007 Share Postat Martie 3, 2007 Nu continui pentru ca se pare nu se sesiseaza care este diferenta dintre un Monster 620 si un S4RS... Iti doresc bani multi si succes la RAR. Parca vorbeai insa de hardcore streetfighting si nu de schimbat o carena sau un abtibild. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Martie 3, 2007 Autor Share Postat Martie 3, 2007 Un streetfighter nu este un blink-blink!! Aerografie, coditze ridicate sunt detalii care definesc un streetfighter! Nu multe obtin omologare de strada?? Du-te la RAR si vezi daca stiu aia diferenta intre un Suzuki pe care scrie Honda sau un Kawa pe care scrie Yamaha... S-ar putea sa ai surprize!!!! cam astea erau ideile principale... ok.. probabil ca am fost putin cam irascibil eu Imi cer scuze pentru asta! Nu continui pentru ca se pare nu se sesiseaza care este diferenta dintre un Monster 620 si un S4RS... Iti doresc bani multi si succes la RAR. Parca vorbeai insa de hardcore streetfighting si nu de schimbat o carena sau un abtibild. Diferenta intre un Monster 620 si un S4RS a fost sesizata.. Dar tot nu vad legatura cu topicul! Poate imi scapa mie ceva... Alea sunt motociclete de serie! Nu contest ca o motocicleta de serie nu poate arata ca un streetfighter (vezi Buell dupa care, personal, sunt innebunit), dar cu toate astea ramane o motocicleta de serie. Ca sa dau un exemplu (off-topic).. daca aia de la OCC fac un custom, vine apoi o firma care il produce in serie, nu cred ca-l mai putem numi custom, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flipper Postat Martie 3, 2007 Share Postat Martie 3, 2007 arata bine! vrei sa il bagi in cupa hornet? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blue_Hornet Postat Martie 3, 2007 Share Postat Martie 3, 2007 Mai e mult pana sa arate ca un streetfighter veritabil dar usor-usor... In curand urmeaza ghidonul, oglinzile si un afisaj digital. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Martie 3, 2007 Share Postat Martie 3, 2007 mai baieti va certati aiurea dupa parerea mea... street fighter poate fi si un supermoto conceptul este mai mult de atitudine de urban-guerilla, de road-rage... etc. aaa... si majoritatea sf-urilor pe care le-am vazut aici au fost realizate de catre firme de profil deci nu departe de produsele de serie mica (TNT sau S4RS) app... nu am vazut nici un Ducati @ Flipper... exista o "cupa Hornet" ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.