Sari la conținut

Streetfighter


amimagz
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Accesorii marfa, dar rezultatul pertotal nu prea imi place.

 

Are cineva de vanzare niste clipons/semighidoane joase pt. furca de 39mm? Ma mananca in ... sa fac niste schimbari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma apuc si eu aproape/ oarecum/ sa zicem...serios de-a mea viespe...

-adaptari suporti scarite ss

-adaptare codita completa de r6 2006

-adaptare la amortizor reglabil gaz de f3

-suporti far din jug bulit, pentru far gsxr k4

post-70829-0-15319800-1386355684_thumb.jpg

post-70829-0-19047600-1386355686_thumb.jpg

post-70829-0-33074900-1386355688_thumb.jpg

post-70829-0-46253000-1386355690_thumb.jpg

post-70829-0-24576400-1386355692_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma apuc si eu aproape/ oarecum/ sa zicem...serios de-a mea viespe...

-adaptari suporti scarite ss

-adaptare codita completa de r6 2006

-adaptare la amortizor reglabil gaz de f3

-suporti far din jug bulit, pentru far gsxr k4

o sa arate bn viespea cu codita de r6 -06 am vazut altele modificate asa...ar fi fost bn daca montai si o furca usd :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E si dificil de adaptat alte furci pe Hornet... din diverse motive, au facut furca originala lunga...

 

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

serios, ai masurat tu?

mai lunga decat care furca? in comparatie cu ce?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, m-am exprimat semi-gresit. Ma refeream la distanta dintre jugul superior si cel inferior. Oricum, e dificila montarea unor telescoape diferite pe Hornet, imi aduc aminte de cand am avut si eu unul. Cel putin la modelele dinainte de 2007. Majoritatea forumurilor internationale evidentiaza acest lucru. Mai jos e un exemplu:

 

http://honda599.com/forums/archive/index.php/t-7232.html

 

In plus, ma deranjeaza atitudinile sarcastice gratuite. Vrei sa transmiti ceva constructiv - te rog. Vrei sa ma iei la maciuci gratuit - gaseste pe altcineva. Sunt pe acest forum pentru a afla lucrurile care ma intereseaza si poate pentru a impartasi cu altii cate ceva util.

O zi buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, m-am exprimat semi-gresit. Ma refeream la distanta dintre jugul superior si cel inferior. Oricum, e dificila montarea unor telescoape diferite pe Hornet, imi aduc aminte de cand am avut si eu unul. Cel putin la modelele dinainte de 2007. Majoritatea forumurilor internationale evidentiaza acest lucru. Mai jos e un exemplu:

 

http://honda599.com/forums/archive/index.php/t-7232.html

 

In plus, ma deranjeaza atitudinile sarcastice gratuite. Vrei sa transmiti ceva constructiv - te rog. Vrei sa ma iei la maciuci gratuit - gaseste pe altcineva. Sunt pe acest forum pentru a afla lucrurile care ma intereseaza si poate pentru a impartasi cu altii cate ceva util.

O zi buna.

ok man, schimbi axul si ai rezolvat,

multe modele se potrivesc intre ele, de ex iei furca de cbrF3 si o montezi direct pe cb500, fara nici o modificare

 

nu vroiam sa te iau la maciuci :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor fara discutii aprinse!! mai bn schimbam idei cum sa modificam joanghinile de mobre:)) trb este ca aproape orice este posibil de modificat de adaptat pe orice mobra atata timp cat exista bani .. :banpls: chestia e ca la noi in Ro se fac numai mici modificari la mobre sincer vb acum nu prea am vazut un streetfighter realizat in Ro modificat bara'n bara cum se spune ... poate si lipsa de finante ,de tehnologii ne impiedica sa realizam astfel de proiecte :baldy: ca oricum de idei nu cred ca ducem lipsa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am in sufragerie un proiect, Cbr600F3 caruia tocmai i-am pus furca de hornet 2002, singura modificare e axul de hornet care a fost scurtat

 

si ca masuratoare la jamba, furca de cbrF3 a iesit mai lunga cu peste 1cm

restul nu am putut masura pentru ca una e comprimata fiind montata pe motocicleta iar alta nu...dar mai mult ca sigur cea de F3 e mai lunga per total

 

asa ca, furca de hornet NU este mai lunga! (DAR este mai lata, distanta laterala intre furci este mai mare fata de furca de F3)

distanta intre juguri da, dar se rezolva

 

nu este cu nimic mai greu de schimbat o furca de hornet cum zic aia pe forumuri acolo facand confuzii intre rake si trail angle etc...

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru pozitia ghidonului, era cea mai ieftina varianta

 

 

si nu e vorba de bagat, forumul e public, dar cand spui ceva macar sa fii sigur ca e corect

foarte bine ca se comenteaza, imi cer scuze daca am sarit aiurea la tine

nu-ti fie frica sa experimentezi cu furcile, dar decat sa te iei dupa altii mai bine cauti o carte de Tony Foale si te lamuresti tu singur ce si cum e corect

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Imi place ca-i corectezi pe altii,dar tu scrii ca o 'furca este mai lata'. Puteai spune direct ca distanta intre bratele furcii este mai mare, nu ca furca e lata :)

 

si ontopic: furca de pe F3 e identica sau asemanatoare cu aia de pe VTR 1000F cumva?

 

Eu n-as sacrifica din handling la o motoreta,doar de dragul ghidonului/lookului...

Daca tot pui alta furca, e mai bine sa pui o furca superioara...

Aia de pe hornet 2002 e prastie..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

furca de hornet 2002 nu e asa departe de cea de cbrF3(1997) cum crezi tu,

in real life tu nu simti diferenta...

 

voi astia cu furci superioare de cate ori le setati pe an, sau in functie de ce?

v-ati setat careva furcile in functie de greutate si scopul folosirii?



si ontopic: furca de pe F3 e identica sau asemanatoare cu aia de pe VTR 1000F cumva?

 

eu am vorbit strict de modelele cu care am avut treaba in mod direct,

nu stiu daca este identica dar logic ar fi sa nu fie pentru ca nu au aceeasi greutate motocicletele alea si sunt si alti factori...

 

daca vrei sa intelegi cum functioneaza lucrurile astea cauta si tu niste carti de motorcycle chassis design



Eu n-as sacrifica din handling la o motoreta,doar de dragul ghidonului/lookului...

ai control mai mare cu un ghidon lat decat cu semighidoane, deci da, pentru handling a fost modificata (daca nu ar avea handling bun, atunci de ce ghidonul lat si nu semighidoanele sunt folosite de majoritatea stunterilor)

semighidoanele sunt bune pentru mersul "racing", deci nu e nici un sacrificiu

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e mai simplu sa schimbi doar jugurile, de ce sa schimbi furca cu totul cand bratele se potrivesc perfect.

Furca de Hornet nu are toate reglajele ca cea de F3, si da sunt oameni care isi fac reglajele dupa greutate si scopul utilizarii, inclusiv Adrian.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am montat si eu o alta furca pe jucaria mea care nu avea deloc, dar am schimbat si amortizorul spate si

da s-a schimbat ciclistica. Motoreta e un gsx750f din 92 si furca (fata) si amortizorul(spate) sunt de pe un gsxr

750 din '89 cred. Distanta de la jugul inferior la axul rotii e mai mica( am ridicat si eu un pic amortizoarele prin juguri),

dar cu o distanta mai apropiata de cea originala nu prea mai puteam vira-era nevoie de forta fizica sa ies din linie dreapta si dupa

sa revin. Asa ca am micsorat distanta si am facut-o cam mult ca acum nu mai opune nici un fel de rezistenta nici in linie dreapta si e cam periculos. Pana la urma o nimeresc eu. Vroiam sa

spun ca s-au potrivit la montaj fara nici o modificare, dar ciclistica nu mai e aceesi. Unghiul jugului e altul cred.

Eu incerc ceva de genul rat bike dar spre streetfighter. Sa nu aud ca e cadrul urat, da?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fie cum spui tu

Fara suparare dar ... mai sus intrebai cine isi regleaza furca pe greutate si modul de utilizare, apoi dai duma cu furca de CBR e similara cu cea de Hornet, adica o furca fara reglaje whatsoever e aceeasi cu una care are nu unul ci 2 reglaje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara suparare dar ... mai sus intrebai cine isi regleaza furca pe greutate si modul de utilizare, apoi dai duma cu furca de CBR e similara cu cea de Hornet, adica o furca fara reglaje whatsoever e aceeasi cu una care are nu unul ci 2 reglaje.

asta ai inteles tu

am zis ca tu n-ai cum sa simti diferenta daca te dai normal, stradal

si n-ai cum sa simti diferenta daca tu cumperi motocicleta si o lasi asa, nu o duci sa o regleze un profesionist, ca nu beneficiezi de superioritate reglajelor daca nu sunt reglate pe greutatea ta (si nu numai), da?

 

vorbesti.....de parca sunt si multi aia care le regleaza,

.......de parca ar fi asa floare la ureche si orice garaj de cartier ar face asta...

 

de unde stii tu care e reglajul bun? cum simti tu asta?

dai o tura in jurul blocului? pe trotuare si stradute si simti tu acolo ca reglajul e bun?

 

ce, furca e ca telescopul ala de spate, cu 5 trepte de pe cb500, urci sau scazi o treapta cand ti se pare tie ca e prea moale sau tare?

 

 

nu e nevoie sa-mi dai reply,

e clar ca nu gandim la fel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cv bunatati pt un proiect streetfighter ( bascula rsv 1000 factory,completa cu janta etrier brembo ,amortizor sachs) far triumph speed triple 2013 pt cei interesati :peace: 0721602721

post-68579-0-23731400-1379692433_thumb.jpg
post-68579-0-40783000-1379692406_thumb.jpg
post-68579-0-43267100-1379692385_thumb.jpg
post-68579-0-74843400-1361249907_thumb.jpg
post-68579-0-27346700-1363461470_thumb.jpg
post-68579-0-17510700-1364494023_thumb.jpg
post-68579-0-92335800-1364493992_thumb.jpg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai si ce nu e constructiv in discutia aia?

e problema lor daca n-au auzit de suspension dyno (si nu numai) si cred ca reglajele se fac de catre oricine/nea Vasile pe trotuar in fata blocului....

 

eu am sa ma abtin din alte motive...

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...