slg-motorcycles Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 oferta cu mastile street si set ul oglinzi valabila ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Chiar imi place asta ultimul! Bravo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Chiar imi place asta ultimul! Bravo! multumesc pt apreciere! din pacate la ultima masca nu am reusit sa termin tot body kit ul (masca far,codita ,rezervor) era un proiect interesant dar am plecat de la firma unde lucram si aveam tot ce mi trebuia k sa l termin... am mai avut un body kit dar l am dat mai de mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Asa o sa arate a mea cand o sa joc si castig la loto http://www.youtube.com/watch?v=d8WaOUlc7ms Pana atunci strang bani de ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Accesorii marfa, dar rezultatul pertotal nu prea imi place. Are cineva de vanzare niste clipons/semighidoane joase pt. furca de 39mm? Ma mananca in ... sa fac niste schimbari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kokane Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 ma apuc si eu aproape/ oarecum/ sa zicem...serios de-a mea viespe... -adaptari suporti scarite ss -adaptare codita completa de r6 2006 -adaptare la amortizor reglabil gaz de f3 -suporti far din jug bulit, pentru far gsxr k4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 ma apuc si eu aproape/ oarecum/ sa zicem...serios de-a mea viespe... -adaptari suporti scarite ss -adaptare codita completa de r6 2006 -adaptare la amortizor reglabil gaz de f3 -suporti far din jug bulit, pentru far gsxr k4 o sa arate bn viespea cu codita de r6 -06 am vazut altele modificate asa...ar fi fost bn daca montai si o furca usd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kokane Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 o sa arate bn viespea cu codita de r6 -06 am vazut altele modificate asa...ar fi fost bn daca montai si o furca usd cucu bani de usd... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Decembrie 8, 2013 Share Postat Decembrie 8, 2013 E si dificil de adaptat alte furci pe Hornet... din diverse motive, au facut furca originala lunga... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 8, 2013 Share Postat Decembrie 8, 2013 E si dificil de adaptat alte furci pe Hornet... din diverse motive, au facut furca originala lunga... ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) serios, ai masurat tu? mai lunga decat care furca? in comparatie cu ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Decembrie 8, 2013 Share Postat Decembrie 8, 2013 Mda, m-am exprimat semi-gresit. Ma refeream la distanta dintre jugul superior si cel inferior. Oricum, e dificila montarea unor telescoape diferite pe Hornet, imi aduc aminte de cand am avut si eu unul. Cel putin la modelele dinainte de 2007. Majoritatea forumurilor internationale evidentiaza acest lucru. Mai jos e un exemplu: http://honda599.com/forums/archive/index.php/t-7232.html In plus, ma deranjeaza atitudinile sarcastice gratuite. Vrei sa transmiti ceva constructiv - te rog. Vrei sa ma iei la maciuci gratuit - gaseste pe altcineva. Sunt pe acest forum pentru a afla lucrurile care ma intereseaza si poate pentru a impartasi cu altii cate ceva util. O zi buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 8, 2013 Share Postat Decembrie 8, 2013 Ignor-o Hellicks, and it will crawl back... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 8, 2013 Share Postat Decembrie 8, 2013 Mda, m-am exprimat semi-gresit. Ma refeream la distanta dintre jugul superior si cel inferior. Oricum, e dificila montarea unor telescoape diferite pe Hornet, imi aduc aminte de cand am avut si eu unul. Cel putin la modelele dinainte de 2007. Majoritatea forumurilor internationale evidentiaza acest lucru. Mai jos e un exemplu: http://honda599.com/forums/archive/index.php/t-7232.html In plus, ma deranjeaza atitudinile sarcastice gratuite. Vrei sa transmiti ceva constructiv - te rog. Vrei sa ma iei la maciuci gratuit - gaseste pe altcineva. Sunt pe acest forum pentru a afla lucrurile care ma intereseaza si poate pentru a impartasi cu altii cate ceva util. O zi buna. ok man, schimbi axul si ai rezolvat, multe modele se potrivesc intre ele, de ex iei furca de cbrF3 si o montezi direct pe cb500, fara nici o modificare nu vroiam sa te iau la maciuci )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Decembrie 8, 2013 Share Postat Decembrie 8, 2013 fratilor fara discutii aprinse!! mai bn schimbam idei cum sa modificam joanghinile de mobre:)) trb este ca aproape orice este posibil de modificat de adaptat pe orice mobra atata timp cat exista bani .. chestia e ca la noi in Ro se fac numai mici modificari la mobre sincer vb acum nu prea am vazut un streetfighter realizat in Ro modificat bara'n bara cum se spune ... poate si lipsa de finante ,de tehnologii ne impiedica sa realizam astfel de proiecte ca oricum de idei nu cred ca ducem lipsa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 8, 2013 Share Postat Decembrie 8, 2013 cei care au bani nu au idei (sunt ingust la minte,cocalari), iar aia cu idei, care au talent...n-au finante.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 8, 2013 Share Postat Decembrie 8, 2013 (editat) am in sufragerie un proiect, Cbr600F3 caruia tocmai i-am pus furca de hornet 2002, singura modificare e axul de hornet care a fost scurtat si ca masuratoare la jamba, furca de cbrF3 a iesit mai lunga cu peste 1cm restul nu am putut masura pentru ca una e comprimata fiind montata pe motocicleta iar alta nu...dar mai mult ca sigur cea de F3 e mai lunga per total asa ca, furca de hornet NU este mai lunga! (DAR este mai lata, distanta laterala intre furci este mai mare fata de furca de F3) distanta intre juguri da, dar se rezolva nu este cu nimic mai greu de schimbat o furca de hornet cum zic aia pe forumuri acolo facand confuzii intre rake si trail angle etc... Editat Decembrie 8, 2013 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Decembrie 8, 2013 Share Postat Decembrie 8, 2013 Nu ma mai bag, nu am incercat personal, m-am luat dupa ce am citit pe forumuri. Dar de ce pui o furca de Hornet pe un F3, e vreun "catch"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 8, 2013 Share Postat Decembrie 8, 2013 (editat) pentru pozitia ghidonului, era cea mai ieftina varianta si nu e vorba de bagat, forumul e public, dar cand spui ceva macar sa fii sigur ca e corect foarte bine ca se comenteaza, imi cer scuze daca am sarit aiurea la tine nu-ti fie frica sa experimentezi cu furcile, dar decat sa te iei dupa altii mai bine cauti o carte de Tony Foale si te lamuresti tu singur ce si cum e corect Editat Decembrie 8, 2013 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 8, 2013 Share Postat Decembrie 8, 2013 Imi place ca-i corectezi pe altii,dar tu scrii ca o 'furca este mai lata'. Puteai spune direct ca distanta intre bratele furcii este mai mare, nu ca furca e lata si ontopic: furca de pe F3 e identica sau asemanatoare cu aia de pe VTR 1000F cumva? Eu n-as sacrifica din handling la o motoreta,doar de dragul ghidonului/lookului...Daca tot pui alta furca, e mai bine sa pui o furca superioara...Aia de pe hornet 2002 e prastie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 8, 2013 Share Postat Decembrie 8, 2013 (editat) furca de hornet 2002 nu e asa departe de cea de cbrF3(1997) cum crezi tu, in real life tu nu simti diferenta... voi astia cu furci superioare de cate ori le setati pe an, sau in functie de ce? v-ati setat careva furcile in functie de greutate si scopul folosirii? si ontopic: furca de pe F3 e identica sau asemanatoare cu aia de pe VTR 1000F cumva? eu am vorbit strict de modelele cu care am avut treaba in mod direct, nu stiu daca este identica dar logic ar fi sa nu fie pentru ca nu au aceeasi greutate motocicletele alea si sunt si alti factori... daca vrei sa intelegi cum functioneaza lucrurile astea cauta si tu niste carti de motorcycle chassis design Eu n-as sacrifica din handling la o motoreta,doar de dragul ghidonului/lookului... ai control mai mare cu un ghidon lat decat cu semighidoane, deci da, pentru handling a fost modificata (daca nu ar avea handling bun, atunci de ce ghidonul lat si nu semighidoanele sunt folosite de majoritatea stunterilor) semighidoanele sunt bune pentru mersul "racing", deci nu e nici un sacrificiu Editat Decembrie 8, 2013 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 8, 2013 Share Postat Decembrie 8, 2013 Nu e mai simplu sa schimbi doar jugurile, de ce sa schimbi furca cu totul cand bratele se potrivesc perfect. Furca de Hornet nu are toate reglajele ca cea de F3, si da sunt oameni care isi fac reglajele dupa greutate si scopul utilizarii, inclusiv Adrian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 8, 2013 Share Postat Decembrie 8, 2013 fie cum spui tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Decembrie 8, 2013 Share Postat Decembrie 8, 2013 am montat si eu o alta furca pe jucaria mea care nu avea deloc, dar am schimbat si amortizorul spate si da s-a schimbat ciclistica. Motoreta e un gsx750f din 92 si furca (fata) si amortizorul(spate) sunt de pe un gsxr 750 din '89 cred. Distanta de la jugul inferior la axul rotii e mai mica( am ridicat si eu un pic amortizoarele prin juguri), dar cu o distanta mai apropiata de cea originala nu prea mai puteam vira-era nevoie de forta fizica sa ies din linie dreapta si dupa sa revin. Asa ca am micsorat distanta si am facut-o cam mult ca acum nu mai opune nici un fel de rezistenta nici in linie dreapta si e cam periculos. Pana la urma o nimeresc eu. Vroiam sa spun ca s-au potrivit la montaj fara nici o modificare, dar ciclistica nu mai e aceesi. Unghiul jugului e altul cred. Eu incerc ceva de genul rat bike dar spre streetfighter. Sa nu aud ca e cadrul urat, da? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 8, 2013 Share Postat Decembrie 8, 2013 fie cum spui tu Fara suparare dar ... mai sus intrebai cine isi regleaza furca pe greutate si modul de utilizare, apoi dai duma cu furca de CBR e similara cu cea de Hornet, adica o furca fara reglaje whatsoever e aceeasi cu una care are nu unul ci 2 reglaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 8, 2013 Share Postat Decembrie 8, 2013 Fara suparare dar ... mai sus intrebai cine isi regleaza furca pe greutate si modul de utilizare, apoi dai duma cu furca de CBR e similara cu cea de Hornet, adica o furca fara reglaje whatsoever e aceeasi cu una care are nu unul ci 2 reglaje. asta ai inteles tu am zis ca tu n-ai cum sa simti diferenta daca te dai normal, stradal si n-ai cum sa simti diferenta daca tu cumperi motocicleta si o lasi asa, nu o duci sa o regleze un profesionist, ca nu beneficiezi de superioritate reglajelor daca nu sunt reglate pe greutatea ta (si nu numai), da? vorbesti.....de parca sunt si multi aia care le regleaza, .......de parca ar fi asa floare la ureche si orice garaj de cartier ar face asta... de unde stii tu care e reglajul bun? cum simti tu asta? dai o tura in jurul blocului? pe trotuare si stradute si simti tu acolo ca reglajul e bun? ce, furca e ca telescopul ala de spate, cu 5 trepte de pe cb500, urci sau scazi o treapta cand ti se pare tie ca e prea moale sau tare? nu e nevoie sa-mi dai reply, e clar ca nu gandim la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.