Sari la conținut

Streetfighter


amimagz
 Share

Postări Recomandate

Vizitator Adrian

pai si ce nu e constructiv in discutia aia?

e problema lor daca n-au auzit de suspension dyno (si nu numai) si cred ca reglajele se fac de catre oricine/nea Vasile pe trotuar in fata blocului....

 

eu am sa ma abtin din alte motive...

 

Mai bine te abtineai de la inceput,ca nu-ti duce nimeni dorul..

 

O arzi acum cu niste bashini de 2 lei, sunt sigur ca tu prima oara cand ai urcat pe gunoiul ala de Honda, te-ai repezit la setarile furcii/amortizorului... probabil nici nu stiai ce inseamna termenul de 'bracaj' sau 'compresie'.. si acu vii si ne tratezi ca pe niste prosti.

 

Majoritatea posesorilor de motociclete conduc MEDIOCRU si detin niste motoare cu suspensie mediocra,incat chiar daca le-ar regla, nu ar sesiza vreo diferenta ( datorita stilului lor de mers)..

 

Stai tu linistita,aia pe care-i intereseaza si care stiu cu ce se mananca motociclismul s-au documentat si si-au setat suspensiile,fara sa fie nevoie sa-i trimita una ca tine la lectura :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ma gandeam, pe a mea horneta, sa pun o teava dreapta de 22mm, pe post de ghidon. pareri pro/ contra? a mai incercat cineva?

mai am o problema. plasticul de pe spate al farului, e crapat si unele prinderi sunt sparte/ crapate. cu ce se lipeste? fibra de sticla nu merge. nu adera la suprafata.

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu e distrus rau si merita dati banii pe reparatie, plasticul se sudeaza, exista ateliere care fac treaba asta binisor. In general sunt cei care repara bare de protectie auto.

Teava de 22 in loc de ghidon... cred ca ar merge, mai ales daca inlocuiesti randelinajul acela care se face pe ghidoane in locul unde se prind de jug cu o zona usor striata / pilita. Mai ramane doar aspectul... slefuit / vopsit / cromat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@hellmet h.

merita toti banii dati pe reparatie. e totul la locul lui si chiar vreau sa-l fac. multumesc de idee. ;)

ghidonul clar trebuie sablat-vopsit electro. zona o s-o polizez putin.ideea e de a incerca ceva drept. mi-a mai zis un pretin ca nu e o idee buna. dar...incerc.

 

@latomeru

luat la ochi, vei fi. (yoda sh*t) :))))) glumesc.

legat de "horneta", e ok. bem o bere/cico.

Editat de kokane
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Ma omori cwaie :)) ce-ai facut cu riserele alea, ti-ai ridicat ghidonul pana la sani :)

 

Realizezi ca-ti trebuie new brake/clutch lines,nu?

 

btw, ma atrag mult semighidoanele alea, dar e ultimul lucru de care am nevoie acu :(


si baga mai multe poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma omori cwaie ) ce-ai facut cu riserele alea, ti-ai ridicat ghidonul pana la sani :)

 

Realizezi ca-ti trebuie new brake/clutch lines,nu?

 

btw, ma atrag mult semighidoanele alea, dar e ultimul lucru de care am nevoie acu

 

si baga mai multe poze.

Ah, am uitat sa precizez, am sânii mici. Decât să bag banii în silicoane, mai bine in risere. :D

 

 

Hellicks, ghidonul tau nu e LSL A00? Seamana mult cu ce am eu de vanzare, daca nu chiar identic. Deci...pe cine intereseaza un ghidon identic cu a lui Hellicks, dar argintiu (polishat oglinda de subsemnatul) sa dea de stire. Sunt interesat si de schimburi cu diverse.

 

 

Nop, e ceva no name.

Editat de Hellicks Hellmet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ohoooo bravo domnilor ati reinviat topicul :)

Succese :)

 

Si eu am adus-o in casa ... iarna asta va mai suferi niste transplanturi :)

Sper sa-mi aduca moshu si un mono brat de triumph

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de teava dreapta in loc de ghidon e cineva aici in Craiova cu asa ceva si a mers aproape tot anul asa. A zis ca e putin ciudat la inceput, dar te obisnuiesti. Ma bate gandul si pe mine:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am nevoie de risere la ghidonul drept pe hornet. nu intra bine maneta de ambreiaj si nici pompa de frana de la frana fata. pe urma...bordul are nevoie sa fie dus in fata, din cauza furtunului de frana de la pompa frana fata. daca le ridic 2-3cm...e perfect. unde gasesc risere pt hornet 98? face careva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am nevoie de risere la ghidonul drept pe hornet. nu intra bine maneta de ambreiaj si nici pompa de frana de la frana fata. pe urma...bordul are nevoie sa fie dus in fata, din cauza furtunului de frana de la pompa frana fata. daca le ridic 2-3cm...e perfect. unde gasesc risere pt hornet 98? face careva?

Nu stiu daca se pot face artizanal, mai degraba cumpara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit pe la niste magazine d-ale noastre. cam scump. 100 ron/1 cm. acum nu stiu daca e set sau bucata. mai bine le fac la cnc. mi le proiectez singurel in acad.

treaba e ca ghidonul are 22mm si ele sunt multe pe 28mm

 

PS: la mine nu merge quote.

Editat de kokane
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit pe la niste magazine d-ale noastre. cam scump. 100 ron/1 cm. acum nu stiu daca e set sau bucata. mai bine le fac la cnc. mi le proiectez singurel in acad.

treaba e ca ghidonul are 22mm si ele sunt multe pe 28mm

 

PS: la mine nu merge quote.

http://www.ebay.de/itm/LSL-Universal-Lenkererhohung-25mm-DISTANZBOCKE-22mm-Lenker-distance-clamps-/350944683276?pt=DE_Motorradteile&hash=item51b5eee50c

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hellicks vad ca esti pe topic, drace! pune ceva poze, update uri !!

Hai ca ma screm pe seara sa incarc niste poze. Ref la risere, mai bine ti le faci singur, iesi la acelasi pret si macar ai multumirea ca ti le-ai facut tu si sunt UNICAT! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru link. eu am sa incerc sa le fac in acad, pt ca la cnc ma cam costa...gratis. daca nu ies ca lumea, am sa le iau de pe ebay printr-un pretin. eu habar nu am sa cumpar. :)))

cam asa arata ieri la un moment dat. are cam totul pus pe ghidon dar e bordul scos. ma gandeam la un koso, dar parca sunt prea multe de adaptat.

m-am urcat pe ea, am luat stanga...dreapta...nu mi s-a parut incomod deloc. ca si masura, am folosit ghidonul original. din cap in cap, masurat pe drept.

post-70829-0-29775100-1387102670_thumb.jpg

post-70829-0-43646800-1387102673_thumb.jpg

post-70829-0-75577000-1387102675_thumb.jpg

Editat de kokane
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e greu de adaptat un koso, doar sa ai schema originala in fata si compari cu ce fire ai la koso. Cat despre ghidon...ce drept e :) Ma gandesc si eu la niste modificari la VF, dar mai soft, fara tente de streetfight prea mari, doar spre un naked mai 'clean'. Caut niste semighidoane de 39mm daca are cineva la pret bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi se pare ok la stat pe loc si luat stanga/ dreapta. in mers...inca nu stiu cum e. :)

mi s-a parut misto la maini si nu te face sa te intinzi. are exact aceeasi lungime a celui stock, masurat din cap in cap, pe drept, fara curbe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...