slg-motorcycles Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 cv bunatati pt un proiect streetfighter ( bascula rsv 1000 factory,completa cu janta etrier brembo ,amortizor sachs) far triumph speed triple 2013 pt cei interesati 0721602721 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 Va propun sa ne abtinem si sa ne rezumam la ideile constructive care tin de modificarea mobrelor noastre. Hai sa pastram acest loc vesel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 (editat) pai si ce nu e constructiv in discutia aia? e problema lor daca n-au auzit de suspension dyno (si nu numai) si cred ca reglajele se fac de catre oricine/nea Vasile pe trotuar in fata blocului.... eu am sa ma abtin din alte motive... Editat Decembrie 9, 2013 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 pai si ce nu e constructiv in discutia aia? e problema lor daca n-au auzit de suspension dyno (si nu numai) si cred ca reglajele se fac de catre oricine/nea Vasile pe trotuar in fata blocului.... eu am sa ma abtin din alte motive... Mai bine te abtineai de la inceput,ca nu-ti duce nimeni dorul.. O arzi acum cu niste bashini de 2 lei, sunt sigur ca tu prima oara cand ai urcat pe gunoiul ala de Honda, te-ai repezit la setarile furcii/amortizorului... probabil nici nu stiai ce inseamna termenul de 'bracaj' sau 'compresie'.. si acu vii si ne tratezi ca pe niste prosti. Majoritatea posesorilor de motociclete conduc MEDIOCRU si detin niste motoare cu suspensie mediocra,incat chiar daca le-ar regla, nu ar sesiza vreo diferenta ( datorita stilului lor de mers).. Stai tu linistita,aia pe care-i intereseaza si care stiu cu ce se mananca motociclismul s-au documentat si si-au setat suspensiile,fara sa fie nevoie sa-i trimita una ca tine la lectura ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 te simti cum esti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kokane Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 ma gandeam, pe a mea horneta, sa pun o teava dreapta de 22mm, pe post de ghidon. pareri pro/ contra? a mai incercat cineva? mai am o problema. plasticul de pe spate al farului, e crapat si unele prinderi sunt sparte/ crapate. cu ce se lipeste? fibra de sticla nu merge. nu adera la suprafata. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 Daca nu e distrus rau si merita dati banii pe reparatie, plasticul se sudeaza, exista ateliere care fac treaba asta binisor. In general sunt cei care repara bare de protectie auto. Teava de 22 in loc de ghidon... cred ca ar merge, mai ales daca inlocuiesti randelinajul acela care se face pe ghidoane in locul unde se prind de jug cu o zona usor striata / pilita. Mai ramane doar aspectul... slefuit / vopsit / cromat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kokane Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 (editat) @hellmet h. merita toti banii dati pe reparatie. e totul la locul lui si chiar vreau sa-l fac. multumesc de idee. ghidonul clar trebuie sablat-vopsit electro. zona o s-o polizez putin.ideea e de a incerca ceva drept. mi-a mai zis un pretin ca nu e o idee buna. dar...incerc. @latomeru luat la ochi, vei fi. (yoda sh*t) )))) glumesc. legat de "horneta", e ok. bem o bere/cico. Editat Decembrie 10, 2013 de kokane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 (editat) Riserele sunt gata, totul sus, urmeaza reamplasarea comenzilor. [/url] Cine rade de continutul garajului va fi luat la pewla. Daca e careva interesat de o pereche de semighidoane adevarate, ultra-light, full aluminiu, marca LSL, pentru jambe de 53... Editat Decembrie 10, 2013 de Hellicks Hellmet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 Ma omori cwaie ) ce-ai facut cu riserele alea, ti-ai ridicat ghidonul pana la sani Realizezi ca-ti trebuie new brake/clutch lines,nu? btw, ma atrag mult semighidoanele alea, dar e ultimul lucru de care am nevoie acu si baga mai multe poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 Este si furtune. Cred ca va fi o seara "furtunoasa" azi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 (editat) Ma omori cwaie ) ce-ai facut cu riserele alea, ti-ai ridicat ghidonul pana la sani Realizezi ca-ti trebuie new brake/clutch lines,nu? btw, ma atrag mult semighidoanele alea, dar e ultimul lucru de care am nevoie acu si baga mai multe poze. Ah, am uitat sa precizez, am sânii mici. Decât să bag banii în silicoane, mai bine in risere. Hellicks, ghidonul tau nu e LSL A00? Seamana mult cu ce am eu de vanzare, daca nu chiar identic. Deci...pe cine intereseaza un ghidon identic cu a lui Hellicks, dar argintiu (polishat oglinda de subsemnatul) sa dea de stire. Sunt interesat si de schimburi cu diverse. Nop, e ceva no name. Editat Decembrie 10, 2013 de Hellicks Hellmet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 (editat) Ohoooo bravo domnilor ati reinviat topicul Succese Si eu am adus-o in casa ... iarna asta va mai suferi niste transplanturi Sper sa-mi aduca moshu si un mono brat de triumph Editat Decembrie 10, 2013 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 Legat de teava dreapta in loc de ghidon e cineva aici in Craiova cu asa ceva si a mers aproape tot anul asa. A zis ca e putin ciudat la inceput, dar te obisnuiesti. Ma bate gandul si pe mine:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kokane Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 eu...ma risc, ca sa zic asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 http://www.autoevolution.com/news-g-image/insane-madfighters-performance-st1100-pan-european-photo-gallery/172349.html#sjmp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kokane Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 am nevoie de risere la ghidonul drept pe hornet. nu intra bine maneta de ambreiaj si nici pompa de frana de la frana fata. pe urma...bordul are nevoie sa fie dus in fata, din cauza furtunului de frana de la pompa frana fata. daca le ridic 2-3cm...e perfect. unde gasesc risere pt hornet 98? face careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 am nevoie de risere la ghidonul drept pe hornet. nu intra bine maneta de ambreiaj si nici pompa de frana de la frana fata. pe urma...bordul are nevoie sa fie dus in fata, din cauza furtunului de frana de la pompa frana fata. daca le ridic 2-3cm...e perfect. unde gasesc risere pt hornet 98? face careva? Nu stiu daca se pot face artizanal, mai degraba cumpara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 Hellicks vad ca esti pe topic, drace! pune ceva poze, update uri !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kokane Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 (editat) am gasit pe la niste magazine d-ale noastre. cam scump. 100 ron/1 cm. acum nu stiu daca e set sau bucata. mai bine le fac la cnc. mi le proiectez singurel in acad. treaba e ca ghidonul are 22mm si ele sunt multe pe 28mm PS: la mine nu merge quote. Editat Decembrie 15, 2013 de kokane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 am gasit pe la niste magazine d-ale noastre. cam scump. 100 ron/1 cm. acum nu stiu daca e set sau bucata. mai bine le fac la cnc. mi le proiectez singurel in acad. treaba e ca ghidonul are 22mm si ele sunt multe pe 28mm PS: la mine nu merge quote. http://www.ebay.de/itm/LSL-Universal-Lenkererhohung-25mm-DISTANZBOCKE-22mm-Lenker-distance-clamps-/350944683276?pt=DE_Motorradteile&hash=item51b5eee50c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Hellicks vad ca esti pe topic, drace! pune ceva poze, update uri !! Hai ca ma screm pe seara sa incarc niste poze. Ref la risere, mai bine ti le faci singur, iesi la acelasi pret si macar ai multumirea ca ti le-ai facut tu si sunt UNICAT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kokane Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 (editat) multumesc pentru link. eu am sa incerc sa le fac in acad, pt ca la cnc ma cam costa...gratis. daca nu ies ca lumea, am sa le iau de pe ebay printr-un pretin. eu habar nu am sa cumpar. )) cam asa arata ieri la un moment dat. are cam totul pus pe ghidon dar e bordul scos. ma gandeam la un koso, dar parca sunt prea multe de adaptat. m-am urcat pe ea, am luat stanga...dreapta...nu mi s-a parut incomod deloc. ca si masura, am folosit ghidonul original. din cap in cap, masurat pe drept. Editat Decembrie 15, 2013 de kokane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Nu e greu de adaptat un koso, doar sa ai schema originala in fata si compari cu ce fire ai la koso. Cat despre ghidon...ce drept e Ma gandesc si eu la niste modificari la VF, dar mai soft, fara tente de streetfight prea mari, doar spre un naked mai 'clean'. Caut niste semighidoane de 39mm daca are cineva la pret bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 @kokane: la bracaj nu-ti loveste nimic ghidonul ala drept? Sau nu-mi dau eu seama bine,si e destul de sus si are 'clearance'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.