DLA Postat Octombrie 23, 2008 Share Postat Octombrie 23, 2008 (editat) aaa si app ... daca asa imi recomandati atunci o sa ma plimb singur ca nu am nevoie de astfel de amici sau prieteni, frate nu inteleg eu am cerut o informatie, nu sa se faca mijto de mine .. da de ce, e bun poneiul, numai vezi sa nu muste! auzi,incearca sa mergi pe amandoua si vezi care ti se potriveste mai bine, ca sfaturile sunt impartite, tot experienta proprie conteaza mai mult! Editat Octombrie 23, 2008 de otto.tun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Octombrie 23, 2008 Share Postat Octombrie 23, 2008 +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Octombrie 25, 2008 Share Postat Octombrie 25, 2008 am o carena spate de 600rr 2003-2004........ e interesat careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
~LeX~ Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 am o carena spate de 600rr 2003-2004........ e interesat careva? care carena? si ma intereseaza si pe mine sa `mi spuna careva unde e vasul de expansiune la 600 rr , nu`l am de mult si vine frigul . multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 Salut, as vrea sa ma ajutati cu niste raspunsuri daca se poate....momentan conduc un CBR 929(foarte ok motoru),pe care o sa il vand fiindca vreau sa revin la 600 si anume 600 rr din 2005 in sus am inceput sa citesc topicu dar e destul de lung 1.a pus cineva Power Commander pe 600 rr?daca da, de care? 2.are modelul acesta vreo problema specifica(mecanica,electrica etc.) ? Am condus deja 2 600 rr-uri si m-au impresionat placut, doar ca se poate un pic mai multa putere(de aici dorinta de a pune PC),asta cred ca se trage de la 900 rr care are un cuplu generos Ma rog, ideea e ca vreau motor mai manevrabil pentru ca ma dau destul de mult pe curbe si as vrea sa incerc si circuitul. Astept niste opinii din partea voastra mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pretzeL Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 1) dynojet. E cel mai cunoscut model si singurul la care ai o sansa sa iti face cineva o harta custom decenta in Ro. Daca iti place riscul ti-as recomanda un setup bazzaz. Mult peste dynojet dar cu diverse riscuri. 2) nu Poti incerca o conversie de lant 520 cu -1/+2 pt ca motorul sa traga mai cu vlaga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 recomanzi un service unde sa ma duc sa instaleze PC-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 de pc nu-ti pot spune, doar ca se poate pune, si cu succes. preferabil sa ai evacuarea aftermarket. dar sustin pe pretel cu kitul de lant. daca simti ca tot nu e bun, poti sa mergi mai mult. -1 dinte la pinion fata=~3 dinti la pinion spate parca. (2 sau 3, nu mai stiu sigur care ). dar daca mergi mai mult de -1+2 iti va da kilometrajul peste cap garantat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 in cazul extrem o sa incerc -1/+2, doar daca nu sunt multumit de schimbarea provocata de PC. mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 daca schimbi pinioanele, sa ai grija sa NU iei de aluminiu. se duc foarte repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 in cazul extrem o sa incerc -1/+2, doar daca nu sunt multumit de schimbarea provocata de PC. mersi. da, si vei merge cu viteza maxima reala de 240km/h.daca asta vrei... -1 pe fata ajunge. da, este power commander pt 600rr.cauta codul,nu se potrivesc de la unu la altu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 in principiu nu o sa umblu la pinioane, cred ca e de ajuns PC-ul cu evacuare full si filtru sport; nu sunt disperat dupa putere mare,dar un plus de cuplu/cp fata de varianta stoc e binevenit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pretzeL Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 (editat) ti-l pun baietii la united, dar ca setari nu stiu ce fac ei acolo. Ideea unui PC facut calumea este nu setarea la 100% gaz ca nu mergi asa mereu ci si la 10%, 20%, 30% etc. Asta inseamna zile de teste si sesiuni bune pe dyno si nu stiu daca baietii fac asta acolo. (sau daca fac, probabil ca este la o suma frumusica) O setare de 100% e foarte buna pe circuit, insa pe strada s-a dus consum, rafinametul motorului, dozarea gazului, etc. d daca simti ca tot nu e bun, poti sa mergi mai mult. -1 dinte la pinion fata=~3 dinti la pinion spate parca. (2 sau 3, nu mai stiu sigur care ).dar daca mergi mai mult de -1+2 iti va da kilometrajul peste cap garantat. E prea mult +3 pe spate (poate daca nu merge -1 pe fata). Maxim cat as recomanda este -1/+2 (din auzite). Deja mai mult o dai in stunt . Orice modificare (la foi,pinion) o sa iti dea km peste cap si o sa ai nevoie de speedo healer care e cam pe la 3-4 milioane. Editat Octombrie 29, 2008 de pretzeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 in principiu nu o sa umblu la pinioane, cred ca e de ajuns PC-ul cu evacuare full si filtru sport; nu sunt disperat dupa putere mare,dar un plus de cuplu/cp fata de varianta stoc e binevenit exact,-1/2 sta intr-o roata ca berbecu' , nu mai e ok, doar daca nu vrei spectacol... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 @pretzel nici eu nu recomand sa mearga mai mult. desi kitul de 520 ma bate si pe mine gandul sa-l iau. o sa vedem. deocamdata, e ultima pe lista, nu ma plang ca "nu trage" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luke_81 Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 Salut, mi-am luat si eu bestiuta merge super........sunt tare incantat de ea. poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pretzeL Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 @pretzelnici eu nu recomand sa mearga mai mult. desi kitul de 520 ma bate si pe mine gandul sa-l iau. o sa vedem. deocamdata, e ultima pe lista, nu ma plang ca "nu trage" I-am luat eu unui amic cu un 600RR din '05 un kit de 520 cu -1/+2...o sa relatez impresiile lui aici. Ma bate si pe mine gandul. E relativ ieftin si din cate am inteles e diferenta de la cer la pamant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 asa am inteles si eu. ca sa citez ownerii "biggest bang for your buck" dar eu inca mai am putin pana ajung la bonding absolut cu a mea, deci mai astept. a mea e indeajuns pentru mine acum. cred ca pe la sf sezonului o sa fie kitul pus oricum (i'm going to ride the hell out my lil devil this summer ) @luke, welcome to the club sa va purtati sanatosi unul pe altul, si la cat mai multi kilometri placuti si fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacospy Postat Noiembrie 1, 2008 Share Postat Noiembrie 1, 2008 Salut la toti CBR-isti Am nevoie de un sfat Ma pregatesc sa intru in randurile voastre Merg de 2 ani (am 24 de ani ) pe o yamaha tzr 50 2006(arata ca aprilia rs) si acum vreau sa dau de A si sa imi iau 600 multi mi-au recomandat 600rr motor f fiabil si cutie linistita in turatii joase Ce ziceti 600 rr din 2004 - 2005 ar fi buna pentru un incepator in clasa 600 La ce ar trebui sa ma uit iante de a cumpara un cbr600rr 2004 2005 am cunoscatori motociclisti la munca dar parerile sunt impartite Am gasit un cbr 600 rr 2004 9500km 4200euro (un coleg moto ciclist mia zis ca este dubioasa cu km astea altu mia zis arat super si este okazi si sa o iau ) Ma poate ajuta cineva cu info cineva care are motor si nu de ieri de azi poate chiar cand mil aduce sa vina sa vada , un ochi avizat mar ajuta mult Ms anticipat id meu de mess este iacospy sau mail iacospy@yahoo.com Am pus si o poza cu tzr al meu sa vad dati seama cum arat ca nu este un scuter cum zic uni are trepte de viteza lafel ca un mot speed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacospy Postat Noiembrie 1, 2008 Share Postat Noiembrie 1, 2008 Salut la toti CBR-isti Am nevoie de un sfat Ma pregatesc sa intru in randurile voastre Merg de 2 ani (am 24 de ani ) pe o yamaha tzr 50 2006(arata ca aprilia rs) si acum vreau sa dau de A si sa imi iau 600 multi mi-au recomandat 600rr motor f fiabil si cutie linistita in turatii joase Ce ziceti 600 rr din 2004 - 2005 ar fi buna pentru un incepator in clasa 600 La ce ar trebui sa ma uit iante de a cumpara un cbr600rr 2004 2005 am cunoscatori motociclisti la munca dar parerile sunt impartite Am gasit un cbr 600 rr 2004 9500km 4200euro (un coleg moto ciclist mia zis ca este dubioasa cu km astea altu mia zis arat super si este okazi si sa o iau ) Ma poate ajuta cineva cu info cineva care are motor si nu de ieri de azi poate chiar cand mil aduce sa vina sa vada , un ochi avizat mar ajuta mult Ms anticipat id meu de mess este iacospy sau mail iacospy@yahoo.com Am pus si o poza cu tzr al meu sa vad dati seama cum arat ca nu este un scuter cum zic uni are trepte de viteza lafel ca un mot speed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pretzeL Postat Noiembrie 1, 2008 Share Postat Noiembrie 1, 2008 Primul sfat ar fi sa iti iei 2005-06 ca model. 03-04 NU are furca upside down, frane radiale, etc. Un 2005 ar fi un 600 foarte ok mai ales de trecere. Sfaturi nu ai ce sa primesti pe forum, decat chestii de bun simt. Cel mai important este sa o vada un mecanic. Vezi sa aiba toate suruburile la carene, carene originale, bascula sa nu fie vopsita la fel si cadrul. Vezi sa aiba relanti stabil, sa nu scoata fum (de orice fel), sa schimbe bine treptele, sa nu se inece, sa porneasca bine si sa nu moara. Etc, etc. KM nu spun nimic, se pot da foarte usor inapoi. Multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v-twin Postat Noiembrie 1, 2008 Share Postat Noiembrie 1, 2008 Salut! Am fost redirectionat de la topicul asta unde ceream ajutor in gasirea unor dimensiuni pentru motorul de 600rr '07/'08. In topicul asta n-am gasit manuale de service decat de 1000rr si de 600rr mai vechi. Mno, daca are cineva ce caut eu(manualul sau doar lxhxw + greutate), would you be so kind as to tell help me out? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pretzeL Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 mai traiesti bai helmuth? puteai sa ma intrebi pe mess Uite manualul de 07/08 http://www.mediafire.com/?sharekey=e3f8540...594886ff4c3aa1b bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 Salut la toti CBR-istiAm nevoie de un sfat Ma pregatesc sa intru in randurile voastre Merg de 2 ani (am 24 de ani ) pe o yamaha tzr 50 2006(arata ca aprilia rs) si acum vreau sa dau de A si sa imi iau 600 multi mi-au recomandat 600rr motor f fiabil si cutie linistita in turatii joase Ce ziceti 600 rr din 2004 - 2005 ar fi buna pentru un incepator in clasa 600 La ce ar trebui sa ma uit iante de a cumpara un cbr600rr 2004 2005 am cunoscatori motociclisti la munca dar parerile sunt impartite Am gasit un cbr 600 rr 2004 9500km 4200euro (un coleg moto ciclist mia zis ca este dubioasa cu km astea altu mia zis arat super si este okazi si sa o iau ) Ma poate ajuta cineva cu info cineva care are motor si nu de ieri de azi poate chiar cand mil aduce sa vina sa vada , un ochi avizat mar ajuta mult Ms anticipat id meu de mess este iacospy sau mail iacospy@yahoo.com Am pus si o poza cu tzr al meu sa vad dati seama cum arat ca nu este un scuter cum zic uni are trepte de viteza lafel ca un mot speed daca mai intrebi 100 de motociclisti, vei auzi inca 100 de pareri,bineanteles diferite. trebuie sa iti placa tie ,atat.2005 e mai bun, alt model mai evoluat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v-twin Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 mai traiesti bai helmuth? puteai sa ma intrebi pe mess Uite manualul de 07/08 http://www.mediafire.com/?sharekey=e3f8540...594886ff4c3aa1b bafta! Mersi mult ma. Ajuti tineretu ingineresc din Romania sa ajunga pe noi culmi de progres! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.