Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

In fiecare joi la rondul BGS (sau constitutiei, dar in ultima perioada mai mult la rondul BGS) e intalnirea CBR. Pe vremuri veneau Fisti multi, insa cea mai mare parte dintre noi a trecut pe RR. Acum cred ca suntem jumatate RRisti jumatate Fisti :-) Si restul alte marci :-) Deci sunteti bineveniti! Maine la 19:00 la BGS in principiu.

 

Cat despre oglinzi..eu vreau sa trec pe http://tripageled.com/os/product_info.php?cPath=21_25_37&products_id=175 :-) Insa mai intai faruri.. si dupa asta oglinzi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Baieti caut in draci o pereche de oglinzi pt 600 RR - 2003, ceea ce am eu nu e original, eu sunt putin mai fixist in privinta asta, pe langa faptul ca ma deranjeaza ca sunt putin mai mare in brate si nu vad in ele, sunt dispus sa le dau la schimb plus ceva $ .

 

Oglinzile au forma celor de aici : http://i51.tinypic.com/2s7ewc0.jpg, dar fara semnal, sunt ideale celor ce le place si se pot strecura intre masini la intersectii.

 

Astept PM daca cineva e interesat,

MS

 

si deci nimeni nu e interesat de un shimb cu mine ? http://i51.tinypic.com/2s7ewc0.jpg, (nu au semnal cele ce le am eu) contra celor originale + ceva $$.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care va intorceati, mai, ieri in trei cu motoarele de la Predeal (sau Brasov etc.) spre Bucuresti? Ati trecut pe langa mine (eram cu masina) intre Busteni si Sinaia, al doilea dintre voi era cu un CBR RR in culori Movistar. Ultimul dintre voi (combinezon negru?! pe un RR) era sa se faca muci intr-o curba daca masina din fata mea nu frana si se ducea foarte aproape de marginea drumului. Nu va mai bagati aiurea sa depasiti in curbe, cu trafic din fata etc... L-am vazut pe motociclist cum a franat pana in mijlocul curbei, se chinuia sa ia curba si sa nu intre pe contrasens, putea oricand sa-i fuga cauciucul fata...

 

La intrarea in Bucuresti, chiar inainte de Otopeni, v-am vazut opriti la benzinaria OMV de dupa firma aia cu iahturi de vanzare. N-am mai tras langa voi ca mi se urase de atata drum cu masina de la Sighisoara. Apropo, muresenii chiar se dau misto pe drumul ala pana in Padurea Bogata, i-am vazut ieri la lucru, aia chiar stiau sa mearga, desi tot cred ca riscau inutil...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca movistaru avea numar de prahova, ii cunosc eu. Poate sa franeze in curba dar cu grija, i-am pus cauciucuri moi ;) Riscul insa si-l asuma singuri.

Depesirea in curbele de dreapta, fara vizibilitate este intr-adevar de risc.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primii doi (inclusiv Movistarul care intr-adevar avea numere de PH) mergeau foarte ok, au depasit ok, insa ultimul parea nesigur si neexperimentat, probabil incerca sa se tina dupa ceilalti. Daca chiar era incepator, atunci rusinica pentru ceilalti doi, niciodata nu lasi pe cel mai ne-experimentat la coada grupei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti. Am montat azi semnale cu leduri de la Louis si a aparut o problema...(sunt praf la electronica)

 

Pasul 1 - Cand am montat primul semnal spate acesta ramanea continuu aprins cand dadeam semnal pe el...de mentionat ca in prealabil am dat toate semnalele vechi jos

 

Pasul 2 - dupa ce am montat si semnalul celalalt pe spate functionau ambele (palpaiau) doar ca la viteza ceva mai mare...ceea ce nu ma deranjeaza

 

Pasul 3 - am montat primul semnal fata si iar ramaneau toate aprinse continuu indiferent daca dedeam semnal stanga sau dreapta...

 

Pasul 4 - crezand ca o sa se intample la fel ca pe spate si oricum continuand lucrul am montat si celalalt semnal fata...DAR de data asta nu si au mai revenit....cand dau semnal stanga sau dreapta raman toate 4 aprinse...

 

Oare de ce se intampla asta si care ar fi solutia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@NILS: si eu sunt praf la electronica, dar cred ca pe langa lampile de semnal, mai trebuia sa iei un releu ce se monteaza tocmai pt a evita disfunctionalitatile lor. S-ar putea sa fie codul 10033844. Oricum, cere sfatul unui electronist priceput. :cheers:

 

 

 

Si doua poze de la plimbarea de astazi:

 

2011-09-25121132.jpg

 

2011-09-25121004.jpg

 

:rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E simplu.

 

Daca sunt semnale cu leduri atunci au plus si minus (diode) care daca nu le pui cum trebe atunci nu merg (chiar se pot arde) si aia e.

 

Nu mai ai nevoie de service. Desfa le si vei vedea atat pe electrica cat si pe semnale fire deschise la culoare si fire inchise. Le legi ca atare si vezi daca e ok.

 

Umbla la ultimul semnal ala de nu merge caci acolo ai montat firele invers.

 

Diacnoza semnale in timp real:

 

Daca esti pe leduri si totul e ok ele palpaie repede dar asta nu-i rau.

 

Daca raman aprinse atunci nu ai legat unul din ele sau e ars.

 

Daca nu te descurci 50 ron si ti le fac eu in max 30 min.

 

P.S. Daca vrei sa semnalizeze normal (palpaiala) atunci tre sa mai cumperi niste rezistentze (nu-ti recomand) care spun computerului de confort ca sunt becuri de 5W nu leduri de 0,5W.

 

Desfa-l pe ultimul si pune-l invers.

 

Daca nu esti pe leduri atunci e groasa. Du-o la service ca ai legat ceva nasol (sau ai unul din becuri arse)si poate te vedem la News...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

P.S. Daca vrei sa semnalizeze normal (palpaiala) atunci tre sa mai cumperi niste rezistentze (nu-ti recomand) care spun computerului de confort ca sunt becuri de 5W nu leduri de 0,5W.

 

 

De ce nu recomanzi? Nu are nici o treaba cu un eventual "computer" desi nu stiu ce computer are CBR-ul :-)

Diferenta adusa de rezistente este in consum, LEDurile consuma mai putin decat becurile cu filament standard si din acest motiv releul de semnalizare (care poate fi mecanic sau electronic) functioneaza anormal. Rezistenta nu face decat sa aduca valoarea consumului aproape de un bec standard si astfel totul functioneaza in regula. Eu unul recomand acest lucru, daca ai toate semnalele leduri risti sa palpaie atat de repede incat deabea sa se vada. Prefer oricand semnalele mele sa fie mai rare dar mai lungi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu recomanzi? Nu are nici o treaba cu un eventual "computer" desi nu stiu ce computer are CBR-ul :-)

Diferenta adusa de rezistente este in consum, LEDurile consuma mai putin decat becurile cu filament standard si din acest motiv releul de semnalizare (care poate fi mecanic sau electronic) functioneaza anormal. Rezistenta nu face decat sa aduca valoarea consumului aproape de un bec standard si astfel totul functioneaza in regula. Eu unul recomand acest lucru, daca ai toate semnalele leduri risti sa palpaie atat de repede incat deabea sa se vada. Prefer oricand semnalele mele sa fie mai rare dar mai lungi.

 

 

computerul de confort comanda inchiderea centralizata, scaunele electrice, functia auto de la geamurile electrice...toate de la Honda CBR....offfff...nimic nu stiti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...