honda1 Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 Nu ai mers cu un R1 sa vezi acolo explozie de forta ce vrei sa spui cu explozie de forta? ca pina la acea "explozie" yamaha trage mai slab (un pic mai slab)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 (editat) Sunt sigur ca :Silviu.C sta cu ochii ca pe butelie pe acest topic si asteapta un raspuns de genu` de... 7 ani .. Glumesc:) Editat Martie 9, 2014 de Fatal Fury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 apropo de racire. si la mine se incalzea cam tare zic eu cand am luat-o (la 22 mii, acum avre 34 mii) si i-am schimbat antigel, bujii si e ok. nu sare niciodata de 110 grade in oras. tot model 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Crezi ca la 110grd C, uleiul isi mai face treaba? E apa chioara galbena. Cind sare temp de 90grd, uzura motorului creste. Mersul in oras de la semafor la semafor, uzeaza propulsoarele mai i rau ca pe pista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 De aia nu e bun 10W40 sau 10W 30 in oras. Un ulei bun e suficient de vascos (daca e cifra corecta de vascozitate), chiar si la 120 de grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snitzelCBR Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Honda meu consuma 10%, fac tot timpu 30 de km cu 20 de lei.Acuma am vazut ca am filtrele de aer mai negre.Daca le schimb va scadea consumu sau asa consuma ele 10%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 ai miar gogule, la ce te asteptai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Ai schimbat transmisia? Gen -1 pinion , + mai multi dinti foaie? Poate fi raspunsul care il asteptai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snitzelCBR Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Il am de 3 luni nu am schimat nimic,poate mai scade consumu daca schimb filtrele alea infundate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Il am de 3 luni nu am schimat nimic,poate mai scade consumu daca schimb filtrele alea infundate... 10% consum in oras? E mai mult decat ok pt un miar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiden_arul Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 am cumparat de putin timp un 1000 rr an 2009...si intampin o problema ciudata : daca opresc alimentarea motorului de la buton si incerc iar sa o repornesc nu mai vrea neam....pompa de benzina nu cupleaza (nu o aud sa faca asta)... dupa o perioada de timp cam jumatate de ora porneste fara probleme.....sau daca o inchid doar de la cheie si o pornesc la fel porneste brici.... .l-am sunat pe fostul propietar si mi-a spus ca asa ii facea si lui iar el a sunat la honda si cei de acolo a zis ca e normal sa se comporte asa....intrebarea mea este : mai intampuna cineva problema asta...este normal acest comportament al motorului...???.....multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Am un Powercommander 3 USB, pt CBR1000RR 2008-2011. Bonus, o harta custom , facuta pe Dyno, pt sist full Arrow. Pret , 150euro negociabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 am cumparat de putin timp un 1000 rr an 2009...si intampin o problema ciudata : daca opresc alimentarea motorului de la buton si incerc iar sa o repornesc nu mai vrea neam....pompa de benzina nu cupleaza (nu o aud sa faca asta)... dupa o perioada de timp cam jumatate de ora porneste fara probleme.....sau daca o inchid doar de la cheie si o pornesc la fel porneste brici.... .l-am sunat pe fostul propietar si mi-a spus ca asa ii facea si lui iar el a sunat la honda si cei de acolo a zis ca e normal sa se comporte asa....intrebarea mea este : mai intampuna cineva problema asta...este normal acest comportament al motorului...???.....multumesc anticipat acum foarte mult timp daca tin bine minte am primit un alt sfat foarte bun de la un prieten drag TNG in legatura cu acel buton sa-l las "linistit" mereu pe deschis fara sa-l ating si sa opresc motocicleta din cheie ,vezi sa nu ai cumva calamina sub el si sa nu faca contact calumea ,se mai intampla sa nu sariti acum pe mine ,mi-am dat si eu cu parerea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 aceeasi intrebare am pus`o si eu candva...si am fost sfatuit sa opresc motorul din cheie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aka` Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Si-a modificat careva temperatura de cuplare a ventilatoarelor ? Ma bate un gand sa o scad dar cred ca vor sta pornite in continuu, vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 acum foarte mult timp daca tin bine minte am primit un alt sfat foarte bun de la un prieten drag TNG in legatura cu acel buton sa-l las "linistit" mereu pe deschis fara sa-l ating si sa opresc motocicleta din cheie ,vezi sa nu ai cumva calamina sub el si sa nu faca contact calumea ,se mai intampla sa nu sariti acum pe mine ,mi-am dat si eu cu parerea Acel buton este pus in partea de sus, asa ca este cel mai expus la umezeala. In timp lamelele din spatele butonului oxideaza (contact imperfect). Trebuie desfacut, curatat si uns. Daca nu te ocupi de rezolvarea problemei sunt sanse (mici) sa o patesti in mers....senzatie deloc placuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiden_arul Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 multumesc pentru raspunsuri ......dar mai revin cu o problema care am citit ca este "predestinata" celor cu honda 1000rr cu abs....mai exact aprinderea si stingerea ( ca un flash ) becului la abs pe bord....a gasit cineva rezolvarea definitiva ca sa zic asa..????.....mentionez ca la mine se aprinde cand vrea....si dispare la fel....!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Si-a modificat careva temperatura de cuplare a ventilatoarelor ? Ma bate un gand sa o scad dar cred ca vor sta pornite in continuu, vara Decat sa se chinuie motorul la 110 grade sau mai bine vara, prefer sa se invarta ventilatoarele de sa le ia boala... Am facut resoftare de ECU si implicit am coborat temp de pornire a lor pe undeva pe la 90-91 grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 poti sa conectezi ventilatoarele pe direct si sa`ti ascunzi un buton undeva in jurul bordului nu recomand, dar am vazut oameni care au facut`o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Decat sa se chinuie motorul la 110 grade sau mai bine vara, prefer sa se invarta ventilatoarele de sa le ia boala... Am facut resoftare de ECU si implicit am coborat temp de pornire a lor pe undeva pe la 90-91 grade La cine ai facut softare de ECU la honda? Sunt curios sa-l cunosc,daca nu este un secret . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Decat sa se chinuie motorul la 110 grade sau mai bine vara, prefer sa se invarta ventilatoarele de sa le ia boala... Am facut resoftare de ECU si implicit am coborat temp de pornire a lor pe undeva pe la 90-91 grade E mare chestie sa stea motoreta la maxim 90 de grade orice ar fi, nu iti e mila sa o bagi in viteza la semafor. Recomand aceasta modificare tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 (editat) La cine ai facut softare de ECU la honda? Sunt curios sa-l cunosc,daca nu este un secret . Nu am facut resoftare ptr Honda, ci ptr un R1. Am rezolvat la Jagi. Scuze ca nu am mentionat asta...sper ca nu e cu suparare. Editat Martie 19, 2014 de manu_vvu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Nu am facut resoftare ptr Honda, ci ptr un R1. Am rezolvat la Jagi. Scuze ca nu am mentionat asta...sper ca nu e cu suparare.Ce suparare?Stai linistit!Am crezut doar ca s-a intamplat ceva si eu nu stiu, sau am ramas in urma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 CUMPAR CBR 600 RR 2003-2005!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 La Honde, pune-ti intrerupatoare, cel mai bine pe ghidon, sa nu luati mina de pe directie cind il porniti-opriti. Nu stiu de ce va dati de ceasu' mortii sa nu puneti acel buton, mai ales pt cei ce circulati in md special prin oras, in semafor in semafor, prajiti motoarele, ca nu cred ca schimbati la 1000k uleiulla ele. La ventilatoarele care sint pornite direct de ECU, printr-un releu, trebuie sa trageti firul e pornire direct de la pinul releului pt ventilator, butonul poate fi unul ieftin. La cele cu actionare direct din termocupla de pe radiator, trebuie un buton care sa tina citiva amperi,fara sa se strice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.