Phelipe Postat Ianuarie 18, 2016 Share Postat Ianuarie 18, 2016 (editat) Salut, Va rog sa imi spuneti si mie din experienta sau daca aveti prieteni mai mici de inaltime daca o sa ma descurc pe un 600RR, eu am pana in 1.70(cam1.68-1.69) sa zicem 1.70m cu tot cu bocanci si 65 kg. O sa ma apuc in curand de scoala pentru cat. A si vreau sa imi cumpar un 600 RR din 2005-2006. Editat Ianuarie 18, 2016 de Phelipe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Ianuarie 19, 2016 Share Postat Ianuarie 19, 2016 Salut, Va rog sa imi spuneti si mie din experienta sau daca aveti prieteni mai mici de inaltime daca o sa ma descurc pe un 600RR, eu am pana in 1.70(cam1.68-1.69) sa zicem 1.70m cu tot cu bocanci si 65 kg. O sa ma apuc in curand de scoala pentru cat. A si vreau sa imi cumpar un 600 RR din 2005-2006. In ziua de azi se gasesc chituri de coborire pentru aproape orice model inclusiv 600rr. Daca nu te simti bine cu el stoc, il cobori un pic si gata . Chiturile sunt relativ ieftine , depinde numai de tine cit vrei sa cheltuiesti pentru unu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex28 Postat Ianuarie 20, 2016 Share Postat Ianuarie 20, 2016 Salutare! Stie cineva motocicleta asta? http://olx.ro/oferta/honda-cbr-1000rr-repsol-ID4JhKo.html#c2a9ff116d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 (editat) E 2008, in cazul in care nu stiai. Carene Repsol made China. Sa-ti mai zic de problemele la modelul 2008? Sincer, pt carene si numarul mic de kilometri , ai pus ochii pe ea? Editat Ianuarie 21, 2016 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_dorin83 Postat Ianuarie 23, 2016 Share Postat Ianuarie 23, 2016 Salut baieti, Ma ajuta si pe mine cineva cu niste indicatii refritoare la montarea unei alarme, gps si soclu bricheta? 1. Unde as putea sa ma leg cu alimentarile? Cineva imi recomada sa ma leg direct de la baterie cu toate, mai putin cu alarma daca vreau sa leg si semnalizarile. Daca vreau fara semnalizari, fara probleme ma pot lega la baterie. 2. Mai trebuie vreun releu de protectie sau sunt suficiente sigurantele pe cablu? 3. In standby, atat alarma cat si gps-ul pot goli bateria sa zicem intr-o saptamana fara sa o pornesc? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Ianuarie 25, 2016 Share Postat Ianuarie 25, 2016 Salut, 1. Acumulatorul moto este singura sursa de tensiune in regimul stationar al motorului, practic poti sa te conectezi de la acumulator( borna +) sau din alt punct de PLUS din instalatia motociclete. In plus tracker-ului tau are si un acumulator care iti ofera o anumita autonomie cad nu mai ai sursa motociclete( deconectare acumulator pentru furt, etc). Sursa de tensiune va fi permanenta, adica un + permanent /intrare contact cu cheie/ acumulator 2. Cu soclu de bricheta de legi in functie de locul unde-l fixezi, cele mai uzuale pentru moto sunt cele aparente pentru a nu distruge carenajul sau alte elemente( vezi foto). Soclul de brichera are in circuit si siguranta fuzibila pentru protective(foto), il poti atasa in zona bordului motociclete. 3. Nu ai nevoie, ti-am explicat la punctul 2. 4. La un acumulator de 12 Ah cum este la motocicleta ta, calculul este in felul urmator. O alarma de genul acesta in principiu are un consum max 8 mA (posibil mai mic, verifica cartea tehnica) . Practic 12Ah: 0,008A = 1500 ore:24= 62,5 zile. Nu cred ca o sa lasi motocicleta 2 luni nepornita, sau in cazul neutilizarii, conectezi acumulatorul la redresor. Daca alarma are o alta valoare a curentului de stand by, poti calcula dupa formula de mai sus. Bafta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsutzyu Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 In vara am fost la un service si mi-a fost completat lichidul de racire la motocicleta. Am fost prins in trafic de ploaie si a inceput sa iasa abur din zona radiatorului, de sub bord plus un miros ciudat. Temperatura in bord ajunge si la 106 grade in zilele calduroase la semafor. Saptamana trecuta am pornit motocicleta si am dat o tura cu ea prin oras si a reaparut acel miros ciudat. Surprinzator este ca si motocicleta amicului meu, gsxr600 k6 prezenta acelasi miros. Ati mai patit vreunul asa ceva la cbr 600 rr sau asa fac toate ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 eu cred ca mirosul vine de la galeriile de evacuare si radiator incinse care au fost stropite de apa de ploaie ,tin minte ca asa am patit si eu de cateva ori pe strada cand era ploaie afara ,venea un miros specific ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsutzyu Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 Ciudat este ca mirosul asta se simtea si in parcarea subterana dupa ce a fost nepornita cateva saptamani.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 atunci e altceva ,imi pare rau ca nu am putut sa te ajut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsutzyu Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 Mulțumesc pentru raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 Cumpar toba pentru 600rr si amortizor de ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 Are careva nevoie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Februarie 11, 2016 Share Postat Februarie 11, 2016 (editat) De ce ca#at ar face cineva asa ceva? BTW: Omul o vinde ca "i-a ramas mica" ... dar el se da cu Pirelli Diablo Strada din 2010... as presupune ca o avea mica din start. Editat Februarie 11, 2016 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 11, 2016 Share Postat Februarie 11, 2016 Ar arata interesant daca finalele ar fi altfel. Și eu cred la fel. Și-n MotoGP s-a practicat genul ăsta de evacuare. Dar asta pentru că erau două bancuri de pistoane, motoare-n V (Honda, Ducati). La 4 în linie nu are noimă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 Se practica in continuare. Chiar si in WSBK la Ducati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 Chiar si in WSBK la Ducati Nu chiar Ducati folosește o evacuare 2-2-1 în WSBK: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsutzyu Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Salutare. Maine sunt programat la rar grivita pentru itp si certificatul de autenticitate si am nevoie de finala stock. Poate cineva sa mi-o împrumute (contra cost) pentru cateva ore maine ?! (Pentru București ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Baieti vreau sa imi iau si eu toba pentru rr dar nu prea stiu ce sa aleg intre mivv suono si mivv x cone plus ....pe vechiul r6 aveam mivv gp. Care aduce mai mult a "mivv gp" (ca sunet ma refer) din cele doua ? pareri contra/pro daca se poate care suna mai tare mai bine etc Multumesc » Post actualizat in 02 Mar 2016 20:49Am rezolvat cu toba acum am alta problema, vreau sa dau catalizatorul jos doar ca este cam complicat se merita efortul ? castig ceva putere daca elimin catalizatorul? trebuie pus power commander ? imi modifica fluxul de benzina/aer presupun ca nu o sa mai mearga rotund la relanti..Va rog niste pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebanna Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Salutare. Cine poate si doreste sa ma ajute, caut un service competent sa-mi echilibrez rotile la moto, sa dispuna de inele de ghidaj si tot ce trebe pentru o echilibrare buna si sa fie prin zona Cluj - Mures, daca stie cineva?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Am rezolvat cu toba acum am alta problema, vreau sa dau catalizatorul jos doar ca este cam complicat se merita efortul ? castig ceva putere daca elimin catalizatorul? trebuie pus power commander ? imi modifica fluxul de benzina/aer presupun ca nu o sa mai mearga rotund la relanti..Va rog niste pareri Nu știu câtă putere câștigi, dar sigur elimini din greutate. Din cunoștințele mele generale, dacă schimbi finala și elimini catalizatorul, ar fi frumos să faci și admisia mai permisivă (filtru de aer sport) și să umbli puțin la amestec. Asta dacă finala nu e gândită fix pentru modelul respectiv de motocicletă și ia în calcul eliminarea catalizatorului - caz în care nu mai este nevoie să modifici amestecul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Salutare. Cine poate si doreste sa ma ajute, caut un service competent sa-mi echilibrez rotile la moto, sa dispuna de inele de ghidaj si tot ce trebe pentru o echilibrare buna si sa fie prin zona Cluj - Mures, daca stie cineva?? Pina si in MotoGp , WSBK, rotile se echilibreaza static. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Baieti vreau sa imi iau si eu toba pentru rr dar nu prea stiu ce sa aleg intre mivv suono si mivv x cone plus ....pe vechiul r6 aveam mivv gp. Care aduce mai mult a "mivv gp" (ca sunet ma refer) din cele doua ? pareri contra/pro daca se poate care suna mai tare mai bine etc Multumesc » Post actualizat in 02 Mar 2016 20:49 Am rezolvat cu toba acum am alta problema, vreau sa dau catalizatorul jos doar ca este cam complicat se merita efortul ? castig ceva putere daca elimin catalizatorul? trebuie pus power commander ? imi modifica fluxul de benzina/aer presupun ca nu o sa mai mearga rotund la relanti..Va rog niste pareri Nu merita. (parere personala) Daca vrei sa mergi la curse, e alta mancare de peste; atunci merita, dar trebe facut calumea, nu doar scos catalizatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 (editat) Pai pentru pista este motorul dar da din ce am citit si m-am interesat nu prea merita plus ca trebuie schimbata harta sau power commander altfel o sa mearga ca ...... you get the point )))Prea multi bani pentru prea putin ! Editat Martie 4, 2016 de Himura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 daca dai catalizatorul jos, cistigi citeva grade mai putin la temp motorului, evident ca si a evacuarii. Da-l jos. O face Radu, asta daca te programezi din timp, e full de clienti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.