Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

la releul ala parca poti faci scurt cu o surubelnita sau tija metalica mai groasa :D

eu asa am facut la un F4i :D

asteapta o confirmare de la baietii astia mai priceputi :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

Vreau sa duc motocicleta la RAR dupa care sa o inmatriculez...

 

Daca am modificarile de mai jos trec RAR-ul ??

 

-toba sport fara silencer;

-lipsa lampa iluminat numar (suport numar inlocuit);

-semnale cu led (clipesc mai des);

-xenon pe ambele faze;

-oglinzi schimbate (mai mici);

-maneta frana schimbata (pompa radiala).

 

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca am modificarile de mai jos trec RAR-ul ??

 

-toba sport fara silencer; BUBA MARE, daca te aude probabil nici nu te baga in hala si iti da cu revenire

-lipsa lampa iluminat numar (suport numar inlocuit); BUBA MARE lipsa becului

-semnale cu led (clipesc mai des); probabil nici n-or sa te puna sa le aprinzi

-xenon pe ambele faze; BUBA MARE

-oglinzi schimbate (mai mici); nu cred ca or sa se ia de asta

-maneta frana schimbata (pompa radiala). nici n-or sa vada

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

Vreau sa duc motocicleta la RAR dupa care sa o inmatriculez...

 

Daca am modificarile de mai jos trec RAR-ul ??

 

Depinde unde te duci, in capitala daca o faci, pe langa faptul ca te programeaza dupa mai mult timp, sunt si mult mai stricti si sunt sanse sa nu treci. Daca o duci in alta parte, spre exemplu in Giurgiu cum am facut eu, treci cu flying colors si te si programeaza de pe o zi pe alta. Eu am fost in Giurgiu acum ceva ani cu mobra busita usor si alte modificari asemanatoare cu ale tale, mai putin xenonul, si nici nu au clipit baetii aia, fara nici o spaga, si am facut si o plimbare frumoasa, in 2 ore eram inapoi.

 

Nu stiu daca este cazul tau dar daca mobra este deja inmatriculata in tara, si nu adusa din import, nu mai este nevoie de identificare la RAR. Pentru ITP gasesti multi care fac in Buc si sunt "biker friendly", trebe doar intrebat, as zice ca majoritatea fac asta ca sunt privati si banii nu au miros.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Este normal temperatura lichidului de racire sa fie la 78-80 grade in mers sportiv si undeva mai mult pana in 102 grade daca ai trafic greu in oras prin intersectii ? Temperatura respectiva mi se afiseaza in bord, poate sezorul sa nu fie ok? Am un cbr din 2010. Multumesc anticipat domnilor care vor sa ma ajute cu o parere!

Editat de sebanna
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E chiar normal, welcome to reality. Toate, cel putin sportivele, stau in temperaturi de peste 100grd in traficul din Bucuresti. E normal, dar nu e de bine, se subtiaza prea mult uleiul, si daca pleci blana de la semafoare, uzura la motor e mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Este normal temperatura lichidului de racire sa fie la 78-80 grade in mers sportiv si undeva mai mult pana in 102 grade daca ai trafic greu in oras prin intersectii ? Temperatura respectiva mi se afiseaza in bord, poate sezorul sa nu fie ok? Am un cbr din 2010. Multumesc anticipat domnilor care vor sa ma ajute cu o parere!

stai linistit, e ok. cel mai mult am vazut 111 grade, intr-o zi torida cu trafic intens. vorbesc despre fostul 600rr 2003.

daca nu ma insel, parca citisem ca abia pe la 130 grade se opreste automat, da' nu ajungi asa usor acolo :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai linistit, e ok. cel mai mult am vazut 111 grade, intr-o zi torida cu trafic intens. vorbesc despre fostul 600rr 2003.

daca nu ma insel, parca citisem ca abia pe la 130 grade se opreste automat, da' nu ajungi asa usor acolo :D

113 best record

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare de 100 de puncte si o bila rosie: are cineva idee daca se potriveste butonul de pornire, cu cablajul aferent, de pe un sc57 pe un sc59? In poze, la prima vedere arata la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E chiar normal, welcome to reality. Toate, cel putin sportivele, stau in temperaturi de peste 100grd in traficul din Bucuresti. E normal, dar nu e de bine, se subtiaza prea mult uleiul, si daca pleci blana de la semafoare, uzura la motor e mare.

stai linistit, e ok. cel mai mult am vazut 111 grade, intr-o zi torida cu trafic intens. vorbesc despre fostul 600rr 2003.

daca nu ma insel, parca citisem ca abia pe la 130 grade se opreste automat, da' nu ajungi asa usor acolo :D

Multumesc domnilor! Normal, accept si criticile ca stiu ca intrebarea era putin stupida...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare de -2 Puncte si o bila roz :)

Pentru un SC57 din 2004-2007 cunoaste cineva de unde as putea cumpara un set de reparatie pentru pompa de frana fata? A incercat cineva pana acum asa ceva? Sunt ok?

http://m.ebay.de/itm/161845117170?NAV=HOME

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok merci de raspuns. O sa imi comand pe ebay ca imi e mai comod. De curiozitate ai folosit personal, sau in cercul de prieteni? Care erau problemele ce i-au determinat sa inlocuiasca (presupunand ca erau erau etanse)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi vinde sau imprumuta cineva pentru maine dimineata piesa nr. 6 din poza atasata ??

 

Ma duc la RAR si nu pot pune becuri normale pentru ca imi lipseste acel adaptor.

 

In Bucuresti am nevoie.

post-92554-0-00851400-1498164408_thumb.png

Editat de Phelipe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca arde pe cineva buza sa-si faca stickerele pentru un SC57 atunci se poate ajuta de contururile de aici. Pentru cineva care stie cum merge treaba cu plotterul nu trebuie decat sa foloseasca fisierul .dxf (care nu pot fi uploadate pe forum dar pe care le pot pune pe mail la dispozitie). care sunt deja la scara 1:1.

Aici am putut pune doar un .pdf print (care este tot la scara 1:1).

Honda_SC57_Stickers.pdf

Editat de ettore
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

in urma unui incident neplacut, ( am lovit motoreta ) am de vanzare urmatoarele

 

discuri frana, pompa frana fata spate, CDI, cu toata instalatia electrica, cadru, motor, furca fata are o jamba f.f.f.f putin stramba. (asa pare la ochi), ceva carene, releu incarcare, rezervor, etrieri, contact,

sau o vand asa cum e cu 500 euro . Cu acte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

in urma unui incident neplacut, ( am lovit motoreta ) am de vanzare urmatoarele

 

discuri frana, pompa frana fata spate, CDI, cu toata instalatia electrica, cadru, motor, furca fata are o jamba f.f.f.f putin stramba. (asa pare la ochi), ceva carene, releu incarcare, rezervor, etrieri, contact,

sau o vand asa cum e cu 500 euro . Cu acte

Pune poze, sa vedem cum e. sau trimite pe privat. ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...