wtf? Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 Hai georgica invata sa-ti faci mana ....dupa te chem si la mine )) )) am constatat ca am nevoie nu de alta dar aparent carenele mele au avut de suferit in ultima perioada ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 )) am constatat ca am nevoie nu de alta dar aparent carenele mele au avut de suferit in ultima perioada ))) Pune mana si repara singur.... daca carenele sunt din plastic poti folosi plasa si un ciocan de lipit. Fibra nu este prea elastica. Pe dos, poti aplica acea plasa, pe care o impingi cu ciocanul de lipit in masa carenei. Face priza perfecta. Pe fata reparatie cu chit/etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 Pune mana si repara singur.... daca carenele sunt din plastic poti folosi plasa si un ciocan de lipit. Fibra nu este prea elastica. Pe dos, poti aplica acea plasa, pe care o impingi cu ciocanul de lipit in masa carenei. Face priza perfecta. Pe fata reparatie cu chit/etc. Am sa incerc. Letcon am, nu-i mare inginerie iar procedura o stiu doar ca n-am avut nevoie pana de curand, plus de alta mie imi si place sa repar cu mana mea. Din pacate ce nu inteleg momentan este procesul de intarire a fibrei, cat intaritor se pune, cat timp dureaza pana se intareste dar voi incerca in viitorul apropiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ettore Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 E destul de complicat cu rasina , iei un cantar de bucatarie ca sa poti doza cum trebuie proportiile, amesteci vreo 2 minute, apoi ai cca juma de ora in care poti prelucra cu mixul de rasina. O sa simti cum se incalzeste paharul cu mix in timp semn ca are loc reactia. Dupa astepti cca 10 ore la o temperatura de 20 grade. Sub 10 grade nu prea e bine, peste, oricat de sus nu se supara nimeni. Sunt o gramada de tutoriale pe net. DACA vrei sa tai (cu flexul, fierastrau electric...) e OBLIGATORIU sa porti masca cu filtre. Nu te juca, chiar sunt cancerigene. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 Depinde de mitul folosit. De exemplu, pe cel de la dedeman scrie un raport : ex: 5 părți rășină, 1 parte întăritor. Dacă schimbi raportul, timpii de prelucrare ai substanței se modifica. Se poate întârîi mult mai repede, sau nu mai poți prelucra deloc soluția. » Post actualizat in 24 May 2017 14:39 salut aveti idee daca merge un amortizor voblaj de pe 954 pe 600 rr 2005 ? Sunt dispus sa fac modificari minime ( inca o gaura la prinderea de cadru al amortizorului, sa pun distantier daca trebuie inaltat. cursa m-ar interesa daca este identica. Daca motoarele au cursa diferita a ghidonului, aici imi e putina teama. este cel din link : https://www.olx.ro/oferta/amortizor-ghidon-telescop-ghidon-voblaj-cbr-matris-ohlins-ID8Bj3F.html Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dude.marius Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 salut, am si eu o problema cu cbr-ul meu din 2005, pe scurt, nu porneste mai in detaliu, pompa de benzina nu se aude cand pun contactul - nu a dat semne de oboseala, a functionat perfect pana acum am verificat sigurantele, toate ok, am verificat si kill switch-ul, si acesta functioneaza am inteles ca ar putea fi un releu de pornire care se afla in carena stanga, exista posibilitatea de a verifica releul fara sa il schimb ? pot conecta releul de faruri in locul celui de pornire ? ...alte idei de posibile probleme ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 Ai demontat carena frontala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dude.marius Postat Iunie 1, 2017 Share Postat Iunie 1, 2017 acum merg sa o demontez, am observat ieri ca nici farurile nu se aprind Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Iunie 1, 2017 Share Postat Iunie 1, 2017 la releul ala parca poti faci scurt cu o surubelnita sau tija metalica mai groasa eu asa am facut la un F4i asteapta o confirmare de la baietii astia mai priceputi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Verifica TOS senzor » Post actualizat in 02 Jun 2017 07:04 Sau conectori de la instalatia frontala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phelipe Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 salut, Vreau sa duc motocicleta la RAR dupa care sa o inmatriculez... Daca am modificarile de mai jos trec RAR-ul ?? -toba sport fara silencer; -lipsa lampa iluminat numar (suport numar inlocuit); -semnale cu led (clipesc mai des); -xenon pe ambele faze; -oglinzi schimbate (mai mici); -maneta frana schimbata (pompa radiala). Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 Am la vanzare un set de carene de strada adaptate pentru circuit pentru Honda CBR 600RR 2003 2004. /index.php?/topic/747272-carene-pentru-circuit-honda-cbr-600rr-2003-2004/ Poate trebuie cuiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 Daca am modificarile de mai jos trec RAR-ul ?? -toba sport fara silencer; BUBA MARE, daca te aude probabil nici nu te baga in hala si iti da cu revenire -lipsa lampa iluminat numar (suport numar inlocuit); BUBA MARE lipsa becului -semnale cu led (clipesc mai des); probabil nici n-or sa te puna sa le aprinzi -xenon pe ambele faze; BUBA MARE -oglinzi schimbate (mai mici); nu cred ca or sa se ia de asta -maneta frana schimbata (pompa radiala). nici n-or sa vada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 salut, Vreau sa duc motocicleta la RAR dupa care sa o inmatriculez... Daca am modificarile de mai jos trec RAR-ul ?? Depinde unde te duci, in capitala daca o faci, pe langa faptul ca te programeaza dupa mai mult timp, sunt si mult mai stricti si sunt sanse sa nu treci. Daca o duci in alta parte, spre exemplu in Giurgiu cum am facut eu, treci cu flying colors si te si programeaza de pe o zi pe alta. Eu am fost in Giurgiu acum ceva ani cu mobra busita usor si alte modificari asemanatoare cu ale tale, mai putin xenonul, si nici nu au clipit baetii aia, fara nici o spaga, si am facut si o plimbare frumoasa, in 2 ore eram inapoi. Nu stiu daca este cazul tau dar daca mobra este deja inmatriculata in tara, si nu adusa din import, nu mai este nevoie de identificare la RAR. Pentru ITP gasesti multi care fac in Buc si sunt "biker friendly", trebe doar intrebat, as zice ca majoritatea fac asta ca sunt privati si banii nu au miros. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phelipe Postat Iunie 9, 2017 Share Postat Iunie 9, 2017 Gasesc undeva cele doua suruburi si placute de prindere a oglinzilor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Iunie 9, 2017 Share Postat Iunie 9, 2017 Ba ma uit in garaj ca s-ar putea sa am eu niste oglinzi vechi. Da-mi un semn pe seara pe FB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebanna Postat Iunie 12, 2017 Share Postat Iunie 12, 2017 (editat) Salutare. Este normal temperatura lichidului de racire sa fie la 78-80 grade in mers sportiv si undeva mai mult pana in 102 grade daca ai trafic greu in oras prin intersectii ? Temperatura respectiva mi se afiseaza in bord, poate sezorul sa nu fie ok? Am un cbr din 2010. Multumesc anticipat domnilor care vor sa ma ajute cu o parere! Editat Iunie 12, 2017 de sebanna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 12, 2017 Share Postat Iunie 12, 2017 E chiar normal, welcome to reality. Toate, cel putin sportivele, stau in temperaturi de peste 100grd in traficul din Bucuresti. E normal, dar nu e de bine, se subtiaza prea mult uleiul, si daca pleci blana de la semafoare, uzura la motor e mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex28 Postat Iunie 12, 2017 Share Postat Iunie 12, 2017 Salut! Am vreo sansa sa gasesc la cineva butonul pentru faza lunga la un 1000 RR 2008? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Iunie 12, 2017 Share Postat Iunie 12, 2017 Salutare. Este normal temperatura lichidului de racire sa fie la 78-80 grade in mers sportiv si undeva mai mult pana in 102 grade daca ai trafic greu in oras prin intersectii ? Temperatura respectiva mi se afiseaza in bord, poate sezorul sa nu fie ok? Am un cbr din 2010. Multumesc anticipat domnilor care vor sa ma ajute cu o parere! stai linistit, e ok. cel mai mult am vazut 111 grade, intr-o zi torida cu trafic intens. vorbesc despre fostul 600rr 2003. daca nu ma insel, parca citisem ca abia pe la 130 grade se opreste automat, da' nu ajungi asa usor acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 stai linistit, e ok. cel mai mult am vazut 111 grade, intr-o zi torida cu trafic intens. vorbesc despre fostul 600rr 2003. daca nu ma insel, parca citisem ca abia pe la 130 grade se opreste automat, da' nu ajungi asa usor acolo 113 best record Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hai-Hui Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 Intrebare de 100 de puncte si o bila rosie: are cineva idee daca se potriveste butonul de pornire, cu cablajul aferent, de pe un sc57 pe un sc59? In poze, la prima vedere arata la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebanna Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 E chiar normal, welcome to reality. Toate, cel putin sportivele, stau in temperaturi de peste 100grd in traficul din Bucuresti. E normal, dar nu e de bine, se subtiaza prea mult uleiul, si daca pleci blana de la semafoare, uzura la motor e mare. stai linistit, e ok. cel mai mult am vazut 111 grade, intr-o zi torida cu trafic intens. vorbesc despre fostul 600rr 2003. daca nu ma insel, parca citisem ca abia pe la 130 grade se opreste automat, da' nu ajungi asa usor acolo Multumesc domnilor! Normal, accept si criticile ca stiu ca intrebarea era putin stupida... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ettore Postat Iunie 15, 2017 Share Postat Iunie 15, 2017 O intrebare de -2 Puncte si o bila roz Pentru un SC57 din 2004-2007 cunoaste cineva de unde as putea cumpara un set de reparatie pentru pompa de frana fata? A incercat cineva pana acum asa ceva? Sunt ok? http://m.ebay.de/itm/161845117170?NAV=HOME Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Iunie 15, 2017 Share Postat Iunie 15, 2017 Da sunt...cauta si la motodiscount. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.