TNG Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 (editat) Simbolul "FI" (fuel injection)de pe display nu se aprinde de la senzorul de ulei. Editat Aprilie 19, 2015 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puffy2zero10 Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 Simbolul "FI" (fuel injection)de pe display nu se aprinde de la senzorul de ulei. OK TNG, Multumesc de raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviu123 Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Va salut !! Daca stiti pe cineva interesat de o Honda CBR 600 RR, imi vand motocicleta din dotare. Fabricatie : 2003, adusa din italia si inmatriculata anul trecut, 54.000 km, nu am apucat sa fac decat 2000 anul trecut. Am cumparat ptr ea kit de lant nou placute de frana fata si spate, insa nu le-am montat din cauza timpului. Pret: 2500 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puffy2zero10 Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 Am facut si un clip cu problema mea TNG, am observat ca becul si FI'ul se aprind dupa ceva secunde de la pornire https://www.youtube.com/watch?v=pVgQClkejsg&feature=youtu.be Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 Trebuia sa mai lasi filmuletul putin..sau sa intri in diagnoza si sa filmezi codurile. » Post actualizat in 22 Apr 2015 12:44 Trebuia sa mai lasi filmuletul putin..sau sa intri in diagnoza si sa filmezi codurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ride.ride Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 Asta incerc sa zic: luati-va motorete pe care sa stati, sa va simtiti bine. CBR-urile RR de 600 sint pt rideri mai scunzi, lor li se potriveste. tu ce motor ai acum? mie la 1,71 rr de 2003 nu mi se pare incomod. cum ti s-a parut f4 fata de rr la manevrabilitate prin oras? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 (editat) F4 este mai touring, mai comoda. Diferenta se simte la drumuri lungi sau multi km prin oras. Editat Aprilie 24, 2015 de gabi_papi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 25, 2015 Share Postat Aprilie 25, 2015 Exact. Am avut F4, mers drumuri de sute, 500km/zi, totul acceptabil. Dupaia mi-am luat 600RR, facut un drum dus intors BUC-Vama Veche in aceeasi zi, eram rupt, terminat, nu am mai vrut sa ma sui pe motor mai mult de 1 sapt. Dupaia, am avut 954rr, BIJUTERIE la touring, facut acelasi drum la Vama Veche, seara dupa ce m-am intors, aveam inca chef sa mai dau o raita prin Bucuresti. Cu 600rr, nu era nici o problema la drumuri de maxim 2 ore. In 2009 am avut 3 zile pe mina un 600 rr 2007, la Hungaroring, a fost o dezamagire totala, imi amorteau labele picioarelor dupa 10minute. Nu aveam loc sa ma misc pe el. Inainte mersesem pe pista la 4 circuite mari cu 954RR si R1 2000, ma simteam foarte bine pe ele. Aveam 1.79, 87 kg, masura 56 la costum moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buffmoTTo Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Salut. Am o toba stock de vanzare pentru 600RR 2005-2006 din care au fost scoase sitele (e desfacuta pe deasupra si nu se vede sudura dupa ce e montata pe motor). Sunetul este apropiat de o toba sport. In caz ca e cineva interesat: Pret 150 de lei. 0740 078 525 Bucuresti/Brasov sau trimit prin curier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wirus Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Caut sa cumpar un set discuri frana fata pentru honda cbr 600 rr 2005-2006, daca are cineva si ma poate ajuta ii sunt sincer recunascator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian90 Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Caut sa cumpar un set discuri frana fata pentru honda cbr 600 rr 2005-2006, daca are cineva si ma poate ajuta ii sunt sincer recunascator Cauta userul: Ady12 Are preturi foarte bune si te ajuta cu orice ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wirus Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Cauta userul: Ady12 Are preturi foarte bune si te ajuta cu orice ai nevoie. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathace89 Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Salutare,Am si eu nevoie de niste ajutor, sunt incepator am approx 100km cu motorul asta, toate bune si frumoase dar aseara cand am iesit cu ea am observat ca se aude un click cand pun frana de fatza, asta nu se auzea inainte. Stie cineva de la ce se poate auzi acest zgomot? Cu 100km in urma i-am schimbat placutele de frana, si am curatat si pistonasele + lubrifiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 (editat) Lamelele arc de pe placute sau sa nu fi capatat discurile joc in inelele de prindere dintre port disc si disc.. Editat Mai 16, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathace89 Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Multumesc pentru raspuns,Cum pot sa verific? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k-10 Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Pentru un CBR 900RR/SC28, an 1994, ma poate ajuta cineva cu un manual de reparatie? Link, email (daca suporta). Sau chiar DVD trimis cu posta la pret acceptabil. Pot trimite banii anticipat in cont prin internet banking. Multumesc. Drumuri faine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 salutare! am si eu o problema cu un 600rr, prima generatie (03-04) alaltaieri pe la 23.30 eram pe centura in drum spre casa, nu era iluminata deloc zona si nu imi venea nimeni pe contrasens asa ca am vrut sa aprind faza lunga sa vad ceva mai bine in fata. apas pe butonul de pornit faza lunga si mi-a murit si faza scurta, iar cea lunga evident ca nu s-a mai aprins. panica 2 secunde pana mi-am adaptat ochii la bezna, apoi mers incet pana acasa, sigur de faptul ca a bubuit siguranta si ca o rezolv usor. a doua zi (adica ieri) am zis sa ii verific sigurantele. cea pt lumini, de 20a era arsa, asa cum ma asteptam. ma duc la benzinarie, iau niste sigurante, inlocuiesc defuncta cu una noua si pornesc de test motorul. surpriza insa, becul de faza scurta se aprinde la 50% din putere (si pozitia la fel), insa daca pornesc faza lunga isi revine la puterea normala, insa faza lunga tot nu se aprinde. Am mai descoperit azi si ca daca scot de tot mufa de la faza lunga isi revine becul la puterea normala. becurile sunt in regula, le-am schimbat intre ele si e aceeasi problema. aveti vreo idee? am inteles ca fix intre faruri (pe care trebuie sa le dau jos) e un releu pt lumini, sa fie de acolo buba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Verifica blocul de lumini situat pe ghidonul din stanga, ai vreun scurt pe undeva sau iti fura curent. Daca era din releu nu se aprindea deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 ok, voi verifica si acolo. multumesc pentru raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian90 Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Duminica seara, dupa ploaia aia torentiala din Bucuresti, am avut "norocul" sa intru pe o strada foarte inundata in care aproape am scufundat motorul. La modul ca atunci cand treceam prin apa, veneau valuri peste faruri si parbriz... Exista vreun risc sa fi intra apa prin galeriile alea spre filtru de aer, eventual sa fi ramas mizerie pe filtru de aer? Mentionez ca momentan mobra nu face urat si nu-mi dau seama sa-i fi afectat ceva, doar ca am scos din botul ei niste frunze si crengute bagate in admisiile alea frontale (sau cum le zice). Vreo recomandare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Daca e cum spui tu, ai avut mare noroc ca nu ti s-a oprit. E recomandat sa verifici, dar ce a fost mai rau a trecut. Ai filtru sport sau normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Intrebare de baraj: Ce se intimpla daca intra apa in cilindri? Apa nu este compresibila. Mare noroc ai avut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian90 Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Filtru sport K&N... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Ai avut noroc ca e dat cu ulei si a respins apa. Pune mana si desfa airbox-ul si fa curat pe acolo ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Stimabililor, iaca si eu proaspat posesor de 600 rr model 2007 (incerc sa pun si foto). Vreau sa-i pun crash pad-uri. Ce imi recomandati? Trebuie gaurite ceva carene?. As vrea sa arate bine si sa fie si bune in caz de necaz. In alta ordine de idei, o sa-i pun Motul 7100 15w50. Voi ce bagati, mai ales pentru vara? Manual service are cineva? Pe net am gasit doar manualul utilizatorului. Astept cu bucurie orice observatie, recomandare, tips&tricks legate de mobra asta. Asfalt uscat sa avem. Happy days! » Post actualizat in 22 May 2015 05:08Asta mica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.