Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Baieti vreau sa imi iau si eu toba pentru rr dar nu prea stiu ce sa aleg intre mivv suono si mivv x cone plus ....pe vechiul r6 aveam mivv gp.

Care aduce mai mult a "mivv gp" (ca sunet ma refer) din cele doua ? pareri contra/pro daca se poate care suna mai tare mai bine etc

Multumesc


» Post actualizat in 02 Mar 2016 20:49

Am rezolvat cu toba :) acum am alta problema, vreau sa dau catalizatorul jos doar ca este cam complicat se merita efortul ? castig ceva putere daca elimin catalizatorul? trebuie pus power commander ? imi modifica fluxul de benzina/aer presupun ca nu o sa mai mearga rotund la relanti..Va rog niste pareri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare. Cine poate si doreste sa ma ajute, caut un service competent sa-mi echilibrez rotile la moto, sa dispuna de inele de ghidaj si tot ce trebe pentru o echilibrare buna si sa fie prin zona Cluj - Mures, daca stie cineva??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat cu toba :) acum am alta problema, vreau sa dau catalizatorul jos doar ca este cam complicat se merita efortul ? castig ceva putere daca elimin catalizatorul? trebuie pus power commander ? imi modifica fluxul de benzina/aer presupun ca nu o sa mai mearga rotund la relanti..Va rog niste pareri

 

Nu știu câtă putere câștigi, dar sigur elimini din greutate.

 

Din cunoștințele mele generale, dacă schimbi finala și elimini catalizatorul, ar fi frumos să faci și admisia mai permisivă (filtru de aer sport) și să umbli puțin la amestec. Asta dacă finala nu e gândită fix pentru modelul respectiv de motocicletă și ia în calcul eliminarea catalizatorului - caz în care nu mai este nevoie să modifici amestecul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Cine poate si doreste sa ma ajute, caut un service competent sa-mi echilibrez rotile la moto, sa dispuna de inele de ghidaj si tot ce trebe pentru o echilibrare buna si sa fie prin zona Cluj - Mures, daca stie cineva??

Pina si in MotoGp , WSBK, rotile se echilibreaza static.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti vreau sa imi iau si eu toba pentru rr dar nu prea stiu ce sa aleg intre mivv suono si mivv x cone plus ....pe vechiul r6 aveam mivv gp.

Care aduce mai mult a "mivv gp" (ca sunet ma refer) din cele doua ? pareri contra/pro daca se poate care suna mai tare mai bine etc

Multumesc

» Post actualizat in 02 Mar 2016 20:49

Am rezolvat cu toba :) acum am alta problema, vreau sa dau catalizatorul jos doar ca este cam complicat se merita efortul ? castig ceva putere daca elimin catalizatorul? trebuie pus power commander ? imi modifica fluxul de benzina/aer presupun ca nu o sa mai mearga rotund la relanti..Va rog niste pareri

Nu merita. (parere personala)

Daca vrei sa mergi la curse, e alta mancare de peste; atunci merita, dar trebe facut calumea, nu doar scos catalizatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai pentru pista este motorul dar da din ce am citit si m-am interesat nu prea merita plus ca trebuie schimbata harta sau power commander altfel o sa mearga ca ...... you get the point :))))
Prea multi bani pentru prea putin !

Editat de Himura
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca dai catalizatorul jos, cistigi citeva grade mai putin la temp motorului, evident ca si a evacuarii. Da-l jos. O face Radu, asta daca te programezi din timp, e full de clienti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

vand o bucata filtru de aer sport K&N HA-6007R pentru 600rr 2007

filtrul este nou, gata uns in cutie

se vinde pt ca l`am comandat degeaba, fara sa stiu ca pe mobra am deja bmc sport

 

pret 400 de lei, trimit oriunde prin curier

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut colegii,

 

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu niste sfaturi/recomandari legate de problema mea:

-am vrut sa imi montez pe cbr 1000rr-ul meu din 2007, un indicator de treapta de viteza. Acesta se leaga pe firele de turatie si viteza de la bord si desigur alimentare. In timp ce incercam sa ii dam de cap cu privire la setarea lui, am oservat ca bordul nu imi mai indica turatia.

Am citit in cartea service ca pot masura daca vine impuls legat de viteza, ceea ce am si facut invartind de roata in timp ce masuram si e in regula.

 

Ceea ce nu am reusit sa ne dam seama este daca senzorul de viteza este acelasi cu cel de turatie si mai mult, unde ar fi pozitionat (in cazul in care sunt senzori diferiti, m-ar interesa mai degraba cel de turatie pentru a-l verifica).

Sau daca cineva s-a mai lovit de asemenea situatie si imi poate da un sfat, i-as fi recunoscator. Ar putea fi bordul sau senzorul? Ideea e ca la punerea contactului acul turometrului face cursa completa de verificare.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cum pui problema,se poate intelege ca nu ai experienta.Asa ca primul sfat ar fi sa lasi pe cineva sa faca asta inainte de a strica ceva si sa-ti para rau.

Acum daca tot insisti:

Turatia,adica RPM semnalul catre bord este dat de ECU.dupa ce'l primeste de la senzorul de la vibroken.Pentru ca motorul functioneaza,senzorul este bun,altfel nu porneste si ai cod de eroare.

2.Senzorul de viteza adica speed senzor este in burta motorului sub rezervor si citeste dintii la pinion,dupa care ECU calculeaza viteza si trimite informatia pentru a fi afisata in bord.

3.pentru ca tu vrei sa montezi un senzor de treapta,te intereseaza si gear senzor..senzor care spune la ECU in ce treapta de viteza esti.Informatie pe care o va folosi si indicatorul tau.

4.Dupa asta o sa fie nevoie sa calibrezi indicatorul..sper ca ai informatiile necesare.

 

Asa ca dupa cum vezi,lucrurile sunt putin mai complicate,iar faptul ca tu incurci senzori si nu stii fiecare cu ce se ocupa...ma face sa-ti dau sfatul de mai sus.In plus 1000RR nu este o moto usor accesibila ca si spatiu de lucru pentru un incepator.

Dar daca iti faci inainte temele bine poti duce la bun sfarsit lucrarea,asa ca pe final iti doresc SUCCES.

Cu respect TNG!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si multumesc TNG Performance!

Ideea e ca nu m-am bagat personal in montaj mai mult decat a citi instructiunile de montaj ale indicatorului si a accelera prntru setarea lui, ci amicul meu care are ceva ani de service moto in spate, dar cum zicea si el, nu a experimentat astfel situatie pana in prezent.

 

Vazand ca esti in tema cu problema, indrazanesc sa te intreb mai multe:

 

1.din cele descrise de mine de unde a si rezultat problema ca bordul nu imi mai indica turatia, care crezi ca poate fi cauza? Sa fie bordul de vina? Ideea e ca la punerea contactului acul turometrului face cursa de verificare.

 

2.ce culori ar avea firele pe care ar trebui sa le folosim de la bord? Din ce am gasit in manuale, ar fi verde/galben si roz/verde

 

3.pentru setarea indicatorului, care tot nu e facuta avand in vedere ca defectiunea legata de afisarea turatiei ne-a demoralizat ieri, am ajuns la momentul in care trebuia sa tinem motorul turat la 2000 pentru a invata vitezele, dar nu se intampla nimic timp de aproape 1 min de turatie. ceea ce ar fi trebuit sa se intample ar fi fost aparitia unei liniute pe display in locul cifrei corespondente treptei de viteza. Acest indicator are si un fir alb care foloseste la resetarea lui in caz ca nu reusesti setarea corecta, dar daca am citi eu bine, el trebuie folosit si pentru a da un impuls pe masa in urma caruia sa memoreze treapta de viteza? Întrebarea ar fi, când trebuie dat acest impuls: inainte de a tura motorul la 2000, sau trebuie sa asteptam sa se schimbe ceva pe indicator(sa apara liniuta) si apoi sa dam impulsul? Sau se tine pe masa de la inceput pana se intampla ceva pe display?

 

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,momentan sunt la servici si nu am documentatie la indemana.

Dar din cat imi aduc aminte semnalul RPM la honda pastreaza culoarea verde/galben.

Miscarea acului nu este de cat check-ul bordului,in care isi verifica parametri,dupa care incepe afisarea informatiilor. Asa ca, daca se misca acul turometrului nu inseamna trebuie sa si functioneaza.

Cat despre indicator acum nu stiu ce marca este,(nu ai spus) fiecare are instructiunile lui.

Maine am sa fiu acasa in fata calculatorului si o sa incerc sa te ajut.

» Post actualizat in 21 Mar 2016 09:48

Da verde galben este firul cu semnal rpm

post-15340-0-67970400-1458553683_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut TNG,

 

Am verificat ceea ce mi-ai recomandat si corespunde desenului. Am verificat si bordul meu pe un alt motor si functioneaza. In cazul asta ar ramne ECU? Sau mai bine zis partea ECU care e responsabila cu citirea si transmiterea informatie cu privire la turatie, caz in care ma gândesc ca nu prea am variante, decat altul?

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Am un honda CBR 600RR 05-06 . A venit vremea sa schimb bujiile . AM mers la cineva sa le schimb. M-am crucit putin cand am vazut ca se da jos rezervor si radiator ca sa schimbi bujiile (vb dpdv al unui nepriceput). Cand sa dai rezervoru jos surpriza , furtunele erau prinse cu pasta autoblocanta. Toate bune si frumoase am schimbat bujiile filtru de aer etc hai sa le punem la loc .

A venit vremea sa punem furtunele mai scurte putin (ca doar le-am taiat cu cut-erul) la loc si sa le prindem cu coliere. Toate bune si frumoase vreo 130 km pana azi dupa munca cand pornesc pompa de benzina sa i dau cheie si imi imprastie benzina pe sub carenele de sub rezervor .

Ce se recomanda in aceasta situatie ? Se gaseste pasta autoblocanta pentru furtune? Se poate pune poxipol? Sa caut niste coliere mai puternice care fac fata?

 

Scuze de povestioara , astept niste pareri sincere.

 

 

Seara buna and NoRock !:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am un honda CBR 600RR 05-06 . A venit vremea sa schimb bujiile . AM mers la cineva sa le schimb. M-am crucit putin cand am vazut ca se da jos rezervor si radiator ca sa schimbi bujiile (vb dpdv al unui nepriceput). Cand sa dai rezervoru jos surpriza , furtunele erau prinse cu pasta autoblocanta. Toate bune si frumoase am schimbat bujiile filtru de aer etc hai sa le punem la loc .

A venit vremea sa punem furtunele mai scurte putin (ca doar le-am taiat cu cut-erul) la loc si sa le prindem cu coliere. Toate bune si frumoase vreo 130 km pana azi dupa munca cand pornesc pompa de benzina sa i dau cheie si imi imprastie benzina pe sub carenele de sub rezervor .

Ce se recomanda in aceasta situatie ? Se gaseste pasta autoblocanta pentru furtune? Se poate pune poxipol? Sa caut niste coliere mai puternice care fac fata?

 

Scuze de povestioara , astept niste pareri sincere.

 

 

Seara buna and NoRock ! :)

Nu stiu unde este pusa pasta autoblocanta pe furtunele tale,dar clar acest lucru nu are ce cauta acolo.

600 RR are doua furtune cu capete sertizate.unul de la pompa la rampa, si unul pentru randul 2 de injectoare. Ambele se prind ferm in suruburi sau cu piulita...loc de lipituri nu exista.

post-15340-0-75764400-1459276978_thumb.jpg

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Salut,

 

 

Cumpar capac monopost de 600rr 2003-2004.

Nu este nevoie sa arate ca un bibelou pentru ca este pentru motor de circuit dar trebuie sa fie intreg si la un pret rezonabil. De preferat din Bucuresti.

 

0721433425 Goe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...