Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

Cum anume? Din nou, e super guma, dar când dau o tură scurtă pe lângă București în martie/aprilie nu ajung s-o încălzesc îndeajuns încât să simt vreo diferentă față o gumă mai tare.

Am invatat care le sunt limitele si cat pot sa trag de gaz cu ele.

Eu n-am problema cu incalzitul, ba din contra gasesc destul de usor sa le incalzesc chiar si pe vreme rece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

e gata gagica :D

 

si sambata a fost si plimbata chiar :P

 

in lipsa de timp au ramas rimstripuri-le nepuse, (sunt cele vechi), mansoanele, conducta de frana spate inca e cea stokc, manetele cele stock. Poate in wek terminam

 

Cu ce as putea sa curat rimstripurile vechi mai usor?

post-38325-0-67255000-1486395129_thumb.png

post-38325-0-36918400-1486395169_thumb.jpg

post-38325-0-65489500-1486395173_thumb.jpg

Editat de ssk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Daca retapitezi seile o sa fie ce trebuie. Ceva material negru perforat si cusaturi albe sau rosii.

ca sa retapitez seile trebuie sa bat vreo 10 km inafara orasului. stau prost cu timpul =)) Ii pun monopost. Saua de la pilot o retapitez sigur, si pun niste material de umplutura. nu cred ca fac cusaturi rosii, etc. clasic, cum vine de la mama ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avem in grup deja prima honda sc59 resoftata de TNG ,ii multumesc pe aceasta cale pt investitia facuta & pt munca depusa .

O sa revin cu un review dupa ce o testam in primavara la Serres.Cu toate ca toata lumea spune ca honda 1000 rr sc 59 are puterea liniara noi aveam numai probleme cu ea pe circuit mai ales cand nu aveam acceleratia deschisa :),pe decelerare si pe franare era un dezastru foarte foarte multa frana de motor,de fiecare data te punea in cap,putere in low rpm nu prea aveam ,in high rpm era cat de cat ok dar erau un fel de on-off ,aceeasi senzatie o am si cand merg cu 600 rr pc40 ,abia astept sa vad cum se simte cu modificarile facute din soft.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa nu spun o prostie Bogdane , pe harta de neutral 1200 si cand bagi in viteza putin mai sus ,George poate sa-ti spuna 100% cum e :),eu poate am retinut gresit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Neutral 1200, si in trepte 1300 ca si test,pot sa_l ridic si mai sus.Dar pe langa relanti am modificat si avansul..si motorul este mai cursiv si mai liniar in relanti cand coboara din trepte.

Peste toate acestea am anulat functia de "fuel cut" ceea ce imbunatateste mult comportamentul motorului,eliminind acel efect de on/off al acceleratiei.

O sa vedem la teste,dupa parerea mea o sa fie un comportament muuult mai ok.😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce bun era un dyno.... Felicitari pentru interes si efort, atat tie, cat si lui George. Asteptam feedback ul.

Avem in grup deja prima honda sc59 resoftata de TNG ,ii multumesc pe aceasta cale pt investitia facuta & pt munca depusa .

O sa revin cu un review dupa ce o testam in primavara la Serres.Cu toate ca toata lumea spune ca honda 1000 rr sc 59 are puterea liniara noi aveam numai probleme cu ea pe circuit mai ales cand nu aveam acceleratia deschisa :),pe decelerare si pe franare era un dezastru foarte foarte multa frana de motor,de fiecare data te punea in cap,putere in low rpm nu prea aveam ,in high rpm era cat de cat ok dar erau un fel de on-off ,aceeasi senzatie o am si cand merg cu 600 rr pc40 ,abia astept sa vad cum se simte cu modificarile facute din soft.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce bun era un dyno.... Felicitari pentru interes si efort, atat tie, cat si lui George. Asteptam feedback ul.

Din fericire dyno este oarecum de domeniul trecutului.Il poti folosi doar de comparatie pe cuplu si putere,inainte si dupa. Cu toate ca puterea si cuplu daca sunt atinse doar pe un varf de grafic, nu inseamna nimic.In schimb daca ai cuplu si putere pe o plaja cat mai mare de turatie..altfel vei simti motorul.

Peste toate astea acum am posibilitatea de a loga date pe strada sau circuit, si modifica softul pentru ce configuratie exista pe moto(filtru,evacuare,stil pilotaj,circuit,strada) toate in "viata reala"asta fiind avantajul fata de dyno.Este clar ca asta necesita timp si efort.

Cu respect TNG!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din fericire dyno este oarecum de domeniul trecutului.Il poti folosi doar de comparatie pe cuplu si putere,inainte si dupa. Cu toate ca puterea si cuplu daca sunt atinse doar pe un varf de grafic, nu inseamna nimic.In schimb daca ai cuplu si putere pe o plaja cat mai mare de turatie..altfel vei simti motorul.

Peste toate astea acum am posibilitatea de a loga date pe strada sau circuit, si modifica softul pentru ce configuratie exista pe moto(filtru,evacuare,stil pilotaj,circuit,strada) toate in "viata reala"asta fiind avantajul fata de dyno.Este clar ca asta necesita timp si efort.

Cu respect TNG!

 

Foarte frumos si interesant spus dar... cum stii care este cuplul pe plaja de turatie fara sa il masori?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...