piticot Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 (editat) am pus mana duminica pe 2 cbr`uri de 1000 up de 2008,incredibil de usoare http://www.motorbikes.be/en/compare/6798/6647/ http://www.motorbikes.be/en/compare/5946/6647/ Nu stiu daca are vreo relevanta dar aici zice altceva... Oricum perceptia fiecarei motociclete e pur subiectiva http://www.motorbikes.be/en/compare/4625/6647/ Uite si motoreta ta )) Editat Septembrie 2, 2013 de piticot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Este gresit pe site, aceea este defapt greutatea la plin. Chiar si pana in ziua de azi 1000RR-ul 2008+ este singura motocicleta superbike care are sub 200kg la plin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 m`am urcat si eu pe un 1000rr 2010 si mi se pare f apropiat la greutate de 600rr 2007 senzatia se poate datora centrului de greutate bine "aranjat" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 bine aranjat si ridicat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 vreau sa pun in 1000rr ulei 15w50 in loc de 10w40, asa cum recomanda manualul. am tot citit reviewuri pe net, cica per total ar fi mai bun in sensul ca se comporta cutia de viteze mai bine (schimbari mai putin agresive/galagioase) si motorul in oras sta la o temperatura mai scazuta. voi ce parere aveti? ati folosit asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 nu ma pricep dar imi dau cu parerea, eu am pus in vaca mea Transalp, 15w50 motul 5100 ca sa consume mai putin ulei ca e veche din 96 si cu 10w40 si la peste 6000rpm constant consuma ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 nu ma pricep dar imi dau cu parerea, eu am pus in vaca mea Transalp, 15w50 motul 5100 ca sa consume mai putin ulei ca e veche din 96 si cu 10w40 si la peste 6000rpm constant consuma ulei apreciez iniiativa de a raspunde, as fi vrut sa stiu fix pe modelul asta cum se comporta. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 multumesc piticot ,stiu draciile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 nu ma pricep dar imi dau cu parerea, eu am pus in vaca mea Transalp, 15w50 motul 5100 ca sa consume mai putin ulei ca e veche din 96 si cu 10w40 si la peste 6000rpm constant consuma ulei si parerea care e? Ai simtit vre-o diferenta la consumul de ulei, sau la cutia de viteze, sau in orice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Septembrie 5, 2013 Share Postat Septembrie 5, 2013 azi mi-am pus eu 15w50 la recomandarea unui mecanic moto care are tot un 1000rr si vom vedea, poate scriu un mic review. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 serios? review? cred ca vascozitatea se alege in functie de stilul si locurile prin care mergi cu motorul, ar mai fi si temperatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 si parerea care e? Ai simtit vre-o diferenta la consumul de ulei, sau la cutia de viteze, sau in orice? am bagat doar 200ml in 2800km de motul semisinetic 5100 15w50, inainte aveam 10w40 si consuma mult mai mult dar mergeam si ma tare ce-i drept ambreiajul patina uneori inainte sa pun ulei mai vascos, acum patineaza si mai tare asa ca o sa-l schimb, astept sa vina comanda de ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Septembrie 7, 2013 Share Postat Septembrie 7, 2013 serios? review? cred ca vascozitatea se alege in functie de stilul si locurile prin care mergi cu motorul, ar mai fi si temperatura da men, review:D. ca idee...am facut ~150 km de la schimb cu 15w50. opiniile mele: 1-parca ceva mai putin galagios motorul (nu mai are niciun zgomot metalic) 2-temperatura motorului in oras sta mult mai jos. sa zic cu vreo 5-10*C mai scazuta. 3-la ambreiaj nicio diferenta 4-puterea/livrarea acesteia- nicio diferenta. am o intrebare, nu am gasit in manual. cand se ajusteaza valvele si cand se schimba distributia la modelul 2006? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoz1978 Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 (editat) Sunt posesor de 1000 rr Fireblade model 2007. Anul trecut am avut 15w50 Motul 300V si nu au fost probleme (nu a consumat ulei). Anul asta am folosit Bel-Ray 10w50 EXS si in aproximativ 5000 km am completat in jur de 600 ml ulei. O sa pun anul viitor probabil 10w40 Motul 300V (sa vad cum se comporta) si daca nu o sa fie ok 10w40 o sa revin la 15w50 dar Motul. Editat Septembrie 26, 2013 de yoz1978 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 (editat) Pune in continuare Motul 300V 15-50, am folosit pe CBR954, 4 ani de zile, nici un consum de ulei.Pe R1 2007, la fel, pun 15-50 si , in regim de curse doar, consuma o cantitate neglijabila de ulei, max 100-200ml/1000km. Editat Septembrie 26, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos gsxr Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Pune in continuare Motul 300V 15-50, am folosit pe CBR954, 4 ani de zile, nici un consum de ulei.Pe R1 2007, la fel, pun 15-50 si , in regim de curse doar, consuma o cantitate neglijabila de ulei, max 100-200ml/1000km. Ca si yoz1978 am folosit bel-ray anul asta si am avut cam acelasi consum 600 ml la 6000 km..ar merge 300v-ul 15-50 pe gsxr de capacitate unpic mai mica,adica 750? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Motul 300V 15W-50 e mai subtire decat Bel Ray EXS 10W-50. Trebuiesc comparate valorile de vascozitate in centistokes. Le gasesti daca le cauti putin. De cele mai multe ori, consumul de ulei nu are legatura cu uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Pune in continuare Motul 300V 15-50, am folosit pe CBR954, 4 ani de zile, nici un consum de ulei.Pe R1 2007, la fel, pun 15-50 si , in regim de curse doar, consuma o cantitate neglijabila de ulei, max 100-200ml/1000km. 10-60 pe tractor 150mL in 10,000km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 10-60 pe tractor 150mL in 10,000km Vorbim de mere, nu de pere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taxi Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 Salut, caut si eu o maneta de frana, stiti unde gasesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 (editat) O cautare scurta pe google o sa gasesti destule locuri de unde s-o cumperi.Nu-i inteleg pe unii oameni care pun intrebari de genul asta.... Adica ai ceasul pe mana,dar posteaza pe forum: Stie cineva cat este ora? PS.Cred ca relevant ar fi si daca spui pentru ce tip de moto vrei anumitav piesa.Nu crezi? Editat Septembrie 28, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taxi Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 Ok, scuze ca te am deranjat, mare super membru. Corect. Reiau, poate are cineva intentia sa ma ajute, fara sa ma ia la p...a. A cazut depe cric un Cbr 600 F. Cred ca anul '98. Nu sunt posesorul lui si proprietarul doreste SH. 'Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 Am eu maneta de frana pentru 600RR, originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 Ok, scuze ca te am deranjat, mare super membru. Corect. Reiau, poate are cineva intentia sa ma ajute, fara sa ma ia la p...a. A cazut depe cric un Cbr 600 F. Cred ca anul '98. Nu sunt posesorul lui si proprietarul doreste SH. 'Multam. Imi cer scuze daca asta ai inteles!Nu imi permit sa te jignesc nici daca te-as cunoaste! Ai aruncat o intrebare fara sa specifici Ce moto este,ce an, vrei noua,sau sh,oem sau aftermarket, si vrei un raspuns exact. Statutul meu de supermembru pe acest forum este castigat din ajutorul oferit celor ca tine. Inainte sa ma iei la misto ar fi fost ok sa incerci sa vezi daca chiar merit ironia ta. Cu respect TNG! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taxi Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 Asa esti tu carcotas mereu? Asa ai ajutat pe toti, fiind ironic? Mai vrei si scuze si multumiri? Daca cineva greseste, sari la beregata? Ok, scuze ca am incercat sa-ti explic cine a fost ironic la inceput. Scuze de off topic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.