JAGI Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 E vorba la cit e setat ventilatorul sa porneasca(comandat de o termocupla sau direct de Computer). La R1 , R6 (de la 2006 in sus) se poate rescrie in ECU temperatura de pornire a ventilatoarelor si temperatura de oprire a lor). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snitzelCBR Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Asteptam caldura si vdm:))e primu meu moto de 1000 si e primu care imi arata temperatura electronic,nu am avut de unde sti temperaturile lui:))) Am gasit si eu 2 cabluri ce atarna aiurea pe sub codita si am aflat ca sunt de la exup dar a fost eliminat,ce inseamna asta e grav,e mai bine cu ele sau fara ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Professoru Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 da, dar mi se pare prea mult! Nu ar trebui sa ajunga la 110 grade, dupa parerea mea... mai ales acum cand sunt 5-10 grade afara... ce se intampla cand sunt peste 30? ajunge la cat? daca merg cu ea prin oras, cu 30kmh... si ajunge motoru la 105 grade... si opresc la un semafor, la care stau 60 sec... la cat ajunge? Eu nu zic ca nu trebuie sa se incalzeasca mai tare, cand sta pe loc, dar zic ca nu ar trebui sa depaseasca in nici un caz 105 grade! A mea nu a deposit aceasta valoare.... la 101-102 grade porneste termocupla... si de la 104-105 grade incepe sa scada... dar asta acum cand e frig! nu stiu cum e vara, deoarece am moto de aprox o luna! mie imi porneste prima data la 107-108 si apoi la 102-104, daca trece peste 110 e posibil sa se blocheze termostatul . asa sunt ss..se incalzesc tare in oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianpit Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 Buna ziua, Ma intereseaza, si pe mine un capac alternator (cu garnitura) pentru un CBR 954 RR. Multumesc, Marian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 Toti ii dau cu Batmana Batman, asa l-a proiectat tatal lui, asa trebuie sa mearga, and shit. Vrei sa-ti mearga citi mai multi km motorul? Raceste-l!!! Restul e can can. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Mda, din cauza tehnologiei motogp se incalzesc si 954 in 2 km la viteza de semafoare... Lasa fanteziile astea. Aveti motoare sport care au fost proiectate pentru VITEZA. Ia vedeti mers constant cu 70kmh ora la 38 grade afara. Temperatura sta constant fara nici o problema, totul in parametri. Coborati viteza cu 10 kmh si salut racire. Ascultati de jagi ca stie ce zice. Problemele voastre se rezolva cu montarea unui intrerupator manual pe circuitul termocuplei. Sunt tutoriale cacalau pe net. Operatiunea e simpla si piesele va costa 10 lei. Menajati motorul intreg si cracii vara. Si nu folositi Fireblade-uri pe post de maxiscuter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 aia cu motogp a fost buna, tre sa recunosc a mea nu cred ca a vazut vreodata 100 grade in oras. Pe de alta parte am 2 radiatoare de apa cu ventilator destul de maricel pe fiecare + radiator ulei...(si nu e Honda ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
umbbra Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Imi trebuie un capacel de la rezervorul de antigel de pe un cbr 600rr 04. Exista vreun inlocuitor? pentru ca nu am gasit nicaieri unu. Pana la urma as lua ceva de pe ebay. Credeti ca se potriveste unul de la cbr600f3 de exemplu? http://www.ebay.com/itm/1998-Honda-CBR600-F3-Radiator-Coolant-Reservoir-Overflow-Bottle-Tank-OEM-/141206579289?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item20e0916859&vxp=mtr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Esti tare )). Fanteziile tale le inlocuiesc ale mele, KO tehnic. Cine vrea sa rezolve problema cu racirea o poate rezolva cum am propus si cum am facut-o multi detinatori de Honde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
honda1 Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 Nu ai mers cu un R1 sa vezi acolo explozie de forta ce vrei sa spui cu explozie de forta? ca pina la acea "explozie" yamaha trage mai slab (un pic mai slab)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 (editat) Sunt sigur ca :Silviu.C sta cu ochii ca pe butelie pe acest topic si asteapta un raspuns de genu` de... 7 ani .. Glumesc:) Editat Martie 9, 2014 de Fatal Fury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 apropo de racire. si la mine se incalzea cam tare zic eu cand am luat-o (la 22 mii, acum avre 34 mii) si i-am schimbat antigel, bujii si e ok. nu sare niciodata de 110 grade in oras. tot model 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Crezi ca la 110grd C, uleiul isi mai face treaba? E apa chioara galbena. Cind sare temp de 90grd, uzura motorului creste. Mersul in oras de la semafor la semafor, uzeaza propulsoarele mai i rau ca pe pista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 De aia nu e bun 10W40 sau 10W 30 in oras. Un ulei bun e suficient de vascos (daca e cifra corecta de vascozitate), chiar si la 120 de grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snitzelCBR Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Honda meu consuma 10%, fac tot timpu 30 de km cu 20 de lei.Acuma am vazut ca am filtrele de aer mai negre.Daca le schimb va scadea consumu sau asa consuma ele 10%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 ai miar gogule, la ce te asteptai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Ai schimbat transmisia? Gen -1 pinion , + mai multi dinti foaie? Poate fi raspunsul care il asteptai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snitzelCBR Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Il am de 3 luni nu am schimat nimic,poate mai scade consumu daca schimb filtrele alea infundate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Il am de 3 luni nu am schimat nimic,poate mai scade consumu daca schimb filtrele alea infundate... 10% consum in oras? E mai mult decat ok pt un miar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiden_arul Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 am cumparat de putin timp un 1000 rr an 2009...si intampin o problema ciudata : daca opresc alimentarea motorului de la buton si incerc iar sa o repornesc nu mai vrea neam....pompa de benzina nu cupleaza (nu o aud sa faca asta)... dupa o perioada de timp cam jumatate de ora porneste fara probleme.....sau daca o inchid doar de la cheie si o pornesc la fel porneste brici.... .l-am sunat pe fostul propietar si mi-a spus ca asa ii facea si lui iar el a sunat la honda si cei de acolo a zis ca e normal sa se comporte asa....intrebarea mea este : mai intampuna cineva problema asta...este normal acest comportament al motorului...???.....multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Am un Powercommander 3 USB, pt CBR1000RR 2008-2011. Bonus, o harta custom , facuta pe Dyno, pt sist full Arrow. Pret , 150euro negociabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 am cumparat de putin timp un 1000 rr an 2009...si intampin o problema ciudata : daca opresc alimentarea motorului de la buton si incerc iar sa o repornesc nu mai vrea neam....pompa de benzina nu cupleaza (nu o aud sa faca asta)... dupa o perioada de timp cam jumatate de ora porneste fara probleme.....sau daca o inchid doar de la cheie si o pornesc la fel porneste brici.... .l-am sunat pe fostul propietar si mi-a spus ca asa ii facea si lui iar el a sunat la honda si cei de acolo a zis ca e normal sa se comporte asa....intrebarea mea este : mai intampuna cineva problema asta...este normal acest comportament al motorului...???.....multumesc anticipat acum foarte mult timp daca tin bine minte am primit un alt sfat foarte bun de la un prieten drag TNG in legatura cu acel buton sa-l las "linistit" mereu pe deschis fara sa-l ating si sa opresc motocicleta din cheie ,vezi sa nu ai cumva calamina sub el si sa nu faca contact calumea ,se mai intampla sa nu sariti acum pe mine ,mi-am dat si eu cu parerea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 aceeasi intrebare am pus`o si eu candva...si am fost sfatuit sa opresc motorul din cheie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aka` Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Si-a modificat careva temperatura de cuplare a ventilatoarelor ? Ma bate un gand sa o scad dar cred ca vor sta pornite in continuu, vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 acum foarte mult timp daca tin bine minte am primit un alt sfat foarte bun de la un prieten drag TNG in legatura cu acel buton sa-l las "linistit" mereu pe deschis fara sa-l ating si sa opresc motocicleta din cheie ,vezi sa nu ai cumva calamina sub el si sa nu faca contact calumea ,se mai intampla sa nu sariti acum pe mine ,mi-am dat si eu cu parerea Acel buton este pus in partea de sus, asa ca este cel mai expus la umezeala. In timp lamelele din spatele butonului oxideaza (contact imperfect). Trebuie desfacut, curatat si uns. Daca nu te ocupi de rezolvarea problemei sunt sanse (mici) sa o patesti in mers....senzatie deloc placuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.