Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

E vorba la cit e setat ventilatorul sa porneasca(comandat de o termocupla sau direct de Computer).



La R1 , R6 (de la 2006 in sus) se poate rescrie in ECU temperatura de pornire a ventilatoarelor si temperatura de oprire a lor).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asteptam caldura si vdm:))e primu meu moto de 1000 si e primu care imi arata temperatura electronic,nu am avut de unde sti temperaturile lui:)))



Am gasit si eu 2 cabluri ce atarna aiurea pe sub codita si am aflat ca sunt de la exup dar a fost eliminat,ce inseamna asta e grav,e mai bine cu ele sau fara ele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, dar mi se pare prea mult! Nu ar trebui sa ajunga la 110 grade, dupa parerea mea... mai ales acum cand sunt 5-10 grade afara... ce se intampla cand sunt peste 30? ajunge la cat? daca merg cu ea prin oras, cu 30kmh... si ajunge motoru la 105 grade... si opresc la un semafor, la care stau 60 sec... la cat ajunge?

 

Eu nu zic ca nu trebuie sa se incalzeasca mai tare, cand sta pe loc, dar zic ca nu ar trebui sa depaseasca in nici un caz 105 grade! A mea nu a deposit aceasta valoare.... la 101-102 grade porneste termocupla... si de la 104-105 grade incepe sa scada... dar asta acum cand e frig! nu stiu cum e vara, deoarece am moto de aprox o luna!

mie imi porneste prima data la 107-108 si apoi la 102-104, daca trece peste 110 e posibil sa se blocheze termostatul . asa sunt ss..se incalzesc tare in oras

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toti ii dau cu Batmana Batman, asa l-a proiectat tatal lui, asa trebuie sa mearga, and shit. Vrei sa-ti mearga citi mai multi km motorul? Raceste-l!!! Restul e can can.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, din cauza tehnologiei motogp se incalzesc si 954 in 2 km la viteza de semafoare... Lasa fanteziile astea.

Aveti motoare sport care au fost proiectate pentru VITEZA. Ia vedeti mers constant cu 70kmh ora la 38 grade afara. Temperatura sta constant fara nici o problema, totul in parametri. Coborati viteza cu 10 kmh si salut racire.

 

Ascultati de jagi ca stie ce zice.

 

Problemele voastre se rezolva cu montarea unui intrerupator manual pe circuitul termocuplei. Sunt tutoriale cacalau pe net. Operatiunea e simpla si piesele va costa 10 lei. Menajati motorul intreg si cracii vara. Si nu folositi Fireblade-uri pe post de maxiscuter.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

aia cu motogp a fost buna, tre sa recunosc :)

 

a mea nu cred ca a vazut vreodata 100 grade in oras. Pe de alta parte am 2 radiatoare de apa cu ventilator destul de maricel pe fiecare + radiator ulei...(si nu e Honda :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi trebuie un capacel de la rezervorul de antigel de pe un cbr 600rr 04. Exista vreun inlocuitor? pentru ca nu am gasit nicaieri unu.

Pana la urma as lua ceva de pe ebay. Credeti ca se potriveste unul de la cbr600f3 de exemplu?

http://www.ebay.com/itm/1998-Honda-CBR600-F3-Radiator-Coolant-Reservoir-Overflow-Bottle-Tank-OEM-/141206579289?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item20e0916859&vxp=mtr

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Esti tare :))). Fanteziile tale le inlocuiesc ale mele, KO tehnic. :crack:

 

Cine vrea sa rezolve problema cu racirea o poate rezolva cum am propus si cum am facut-o multi detinatori de Honde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt sigur ca :Silviu.C sta cu ochii ca pe butelie pe acest topic si asteapta un raspuns de genu` de... 7 ani ..

Glumesc:)

Editat de Fatal Fury
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de racire. si la mine se incalzea cam tare zic eu cand am luat-o (la 22 mii, acum avre 34 mii) si i-am schimbat antigel, bujii si e ok. nu sare niciodata de 110 grade in oras. tot model 2006

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crezi ca la 110grd C, uleiul isi mai face treaba? E apa chioara galbena. Cind sare temp de 90grd, uzura motorului creste. Mersul in oras de la semafor la semafor, uzeaza propulsoarele mai i rau ca pe pista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cumparat de putin timp un 1000 rr an 2009...si intampin o problema ciudata : daca opresc alimentarea motorului de la buton si incerc iar sa o repornesc nu mai vrea neam....pompa de benzina nu cupleaza (nu o aud sa faca asta)... dupa o perioada de timp cam jumatate de ora porneste fara probleme.....sau daca o inchid doar de la cheie si o pornesc la fel porneste brici.... .l-am sunat pe fostul propietar si mi-a spus ca asa ii facea si lui iar el a sunat la honda si cei de acolo a zis ca e normal sa se comporte asa....intrebarea mea este : mai intampuna cineva problema asta...este normal acest comportament al motorului...???.....multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cumparat de putin timp un 1000 rr an 2009...si intampin o problema ciudata : daca opresc alimentarea motorului de la buton si incerc iar sa o repornesc nu mai vrea neam....pompa de benzina nu cupleaza (nu o aud sa faca asta)... dupa o perioada de timp cam jumatate de ora porneste fara probleme.....sau daca o inchid doar de la cheie si o pornesc la fel porneste brici.... .l-am sunat pe fostul propietar si mi-a spus ca asa ii facea si lui iar el a sunat la honda si cei de acolo a zis ca e normal sa se comporte asa....intrebarea mea este : mai intampuna cineva problema asta...este normal acest comportament al motorului...???.....multumesc anticipat

acum foarte mult timp daca tin bine minte am primit un alt sfat foarte bun de la un prieten drag TNG in legatura cu acel buton sa-l las "linistit" mereu pe deschis fara sa-l ating si sa opresc motocicleta din cheie ,vezi sa nu ai cumva calamina sub el si sa nu faca contact calumea ,se mai intampla

 

sa nu sariti acum pe mine ,mi-am dat si eu cu parerea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum foarte mult timp daca tin bine minte am primit un alt sfat foarte bun de la un prieten drag TNG in legatura cu acel buton sa-l las "linistit" mereu pe deschis fara sa-l ating si sa opresc motocicleta din cheie ,vezi sa nu ai cumva calamina sub el si sa nu faca contact calumea ,se mai intampla

 

sa nu sariti acum pe mine ,mi-am dat si eu cu parerea

Acel buton este pus in partea de sus, asa ca este cel mai expus la umezeala. In timp lamelele din spatele butonului oxideaza (contact imperfect).

Trebuie desfacut, curatat si uns. Daca nu te ocupi de rezolvarea problemei sunt sanse (mici) sa o patesti in mers....senzatie deloc placuta. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...