snitzelCBR Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 Multumesc TNG si imi poti spune aproximativ cat ulei intra in el ca sa stiu cand sa ma opresc:)>? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 Pai ai ochi pe partea dreapta. Te opresti cand pe ochi,nivelul este intre minim si maxim. Din cat imi aduc aminte acum (sunt pe mobil) parca ia 3 l motocicleta sa fie dreapta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviu123 Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 (editat) ebay.com China costa , aduse aici sub 40$$. Am facut o comanda pe ebay pentru prima data, au ajuns acasa. Oglinzi 20 de dolari transport inclus:))) Se monteaza greu mansoanele? Care este pentru stanga care pentru dreapta? Multumesc Editat Februarie 16, 2014 de flaviu123 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 (editat) Am facut o comanda pe ebay pentru prima data, au ajuns acasa. Oglinzi 20 de dolari transport inclus:))) Se monteaza greu mansoanele? Care este pentru stanga care pentru dreapta? Multumesc Se poate monta destul de greu daca nu stii si poti rupe si acceleratia la montaj sau demontarea celor vechi. Deci mare atentie! Un manson este de 22mm ala intra pe acceleratie,si unul de 20mm pe partea stanga. Editat Februarie 17, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviu123 Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Am inteles. Mersi mult TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyllander Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 Va salut pe toti, as avea nevoie de sfatul vostru in legatura cu consumabilele pentru mobra mea Honda CBR f3 97-98. Ce ulei imi recomandati sa pun in ea: Motul sau Castrol? La fel ce lichid de frana si antigel? Iar gume ce set de gume as putea sa incerc daca sunt incepator? Multumesc pentru raspunsuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snitzelCBR Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 E ok sa ajunga motocicleta la 110 grade si sa porneasca ventilatoru pe vremea asta rece de afara ( maxim 10 grade ) dar doar daca stau la 3-4 semafoare unu dupa altu ...asa in mers sta la 70 de grade. Poate fi din cauza la ulei ca am facut 5000 km cu el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micleadragoscostin Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 si a mea ajunge pe la 104-105 grade cand stau la semafoare... Verifica antigelul, poate nu e schimbat de mult, si si-a pierdut din proprietati! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snitzelCBR Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Am comandat ulei acuma si urmeaza sa schimb si antigelu dar sa ma interesez ce antigel imi trebe si cum se pune:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Daca motorul are viteza zero km/h(la semafor), sau viteza mica, unde credeti ca se elibereaza caldura din lichidul de racire? Nu e nimic anormal sa se incalzeasca la maxim, doar stati pe loc. Pe de alta parte, cind frinati, motorul isi reduce viteza, turatia, scade racirea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micleadragoscostin Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 da, dar mi se pare prea mult! Nu ar trebui sa ajunga la 110 grade, dupa parerea mea... mai ales acum cand sunt 5-10 grade afara... ce se intampla cand sunt peste 30? ajunge la cat? daca merg cu ea prin oras, cu 30kmh... si ajunge motoru la 105 grade... si opresc la un semafor, la care stau 60 sec... la cat ajunge? Eu nu zic ca nu trebuie sa se incalzeasca mai tare, cand sta pe loc, dar zic ca nu ar trebui sa depaseasca in nici un caz 105 grade! A mea nu a deposit aceasta valoare.... la 101-102 grade porneste termocupla... si de la 104-105 grade incepe sa scada... dar asta acum cand e frig! nu stiu cum e vara, deoarece am moto de aprox o luna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 da, dar mi se pare prea mult! Nu ar trebui sa ajunga la 110 grade, dupa parerea mea... mai ales acum cand sunt 5-10 grade afara... ce se intampla cand sunt peste 30? ajunge la cat? daca merg cu ea prin oras, cu 30kmh... si ajunge motoru la 105 grade... si opresc la un semafor, la care stau 60 sec... la cat ajunge? Eu nu zic ca nu trebuie sa se incalzeasca mai tare, cand sta pe loc, dar zic ca nu ar trebui sa depaseasca in nici un caz 105 grade! A mea nu a deposit aceasta valoare.... la 101-102 grade porneste termocupla... si de la 104-105 grade incepe sa scada... dar asta acum cand e frig! nu stiu cum e vara, deoarece am moto de aprox o luna! Tot la atat ajunge,stai calm...o sa vezi si pan pe la 118 grade vara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 E vorba la cit e setat ventilatorul sa porneasca(comandat de o termocupla sau direct de Computer). La R1 , R6 (de la 2006 in sus) se poate rescrie in ECU temperatura de pornire a ventilatoarelor si temperatura de oprire a lor). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snitzelCBR Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Asteptam caldura si vdm:))e primu meu moto de 1000 si e primu care imi arata temperatura electronic,nu am avut de unde sti temperaturile lui:))) Am gasit si eu 2 cabluri ce atarna aiurea pe sub codita si am aflat ca sunt de la exup dar a fost eliminat,ce inseamna asta e grav,e mai bine cu ele sau fara ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Professoru Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 da, dar mi se pare prea mult! Nu ar trebui sa ajunga la 110 grade, dupa parerea mea... mai ales acum cand sunt 5-10 grade afara... ce se intampla cand sunt peste 30? ajunge la cat? daca merg cu ea prin oras, cu 30kmh... si ajunge motoru la 105 grade... si opresc la un semafor, la care stau 60 sec... la cat ajunge? Eu nu zic ca nu trebuie sa se incalzeasca mai tare, cand sta pe loc, dar zic ca nu ar trebui sa depaseasca in nici un caz 105 grade! A mea nu a deposit aceasta valoare.... la 101-102 grade porneste termocupla... si de la 104-105 grade incepe sa scada... dar asta acum cand e frig! nu stiu cum e vara, deoarece am moto de aprox o luna! mie imi porneste prima data la 107-108 si apoi la 102-104, daca trece peste 110 e posibil sa se blocheze termostatul . asa sunt ss..se incalzesc tare in oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianpit Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 Buna ziua, Ma intereseaza, si pe mine un capac alternator (cu garnitura) pentru un CBR 954 RR. Multumesc, Marian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 E ok sa ajunga motocicleta la 110 grade si sa porneasca ventilatoru pe vremea asta rece de afara ( maxim 10 grade ) dar doar daca stau la 3-4 semafoare unu dupa altu ...asa in mers sta la 70 de grade. Poate fi din cauza la ulei ca am facut 5000 km cu el? Vezi ca modelul tau si cel anterior de 1000rr au probleme mai mult sau mai putin cunoscute la partea de racire, si la partea electrica. Sunt cam mana in mana, motoreta fiind proiectata sa semene mult cu cea de motogp au facut niste compromisuri si nu a fost proiectata f bine la partea de racire, eu am avut 1000rr si aveam aceeasi "problema" se incalzea foarte repede, primavara cel putin daca mergeam printre masini 110 grade imediat. La putin timp mi s-a stricat statorul si nu mai incarca si nici nu mai pornea motoreta si de atunci m-am convins de modelul acesta. Un mic sfat, incearca sa faci sa intre termocupla muuult mai repede si verifica incarcarea si la idle si in sarcina, la 15-20000 de km ti se prajeste statorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 Toti ii dau cu Batmana Batman, asa l-a proiectat tatal lui, asa trebuie sa mearga, and shit. Vrei sa-ti mearga citi mai multi km motorul? Raceste-l!!! Restul e can can. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Toti ii dau cu Batmana Batman, asa l-a proiectat tatal lui, asa trebuie sa mearga, and shit. Vrei sa-ti mearga citi mai multi km motorul? Raceste-l!!! Restul e can can. Eu vorbesc din ce am patit, si dupa ce am inceput sa ma documentez am aflat marea lor buba, statorul. 2004 cand a aparut 1000rr-ul a fost anul cand au pus multe chestii din motogp pe ea, bascula aia periculoasa unit pro-link, si au facut ceva asemanator si la radiator care e foarte subtire si lung fata de alte modele. Deasemenea este si mai ingust decat unul normal, lucru care face sa se incalzeasca motoreta. Treaba cu incarcarea e inevitabila. La 20.000 motoreta a avut schimbat primul stator la fix 42.000 eu l-am schimbat pe al doilea. Si multi de pe forum care au modelul acesta l-au schimbat din nevoie sau din frica . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Mda, din cauza tehnologiei motogp se incalzesc si 954 in 2 km la viteza de semafoare... Lasa fanteziile astea. Aveti motoare sport care au fost proiectate pentru VITEZA. Ia vedeti mers constant cu 70kmh ora la 38 grade afara. Temperatura sta constant fara nici o problema, totul in parametri. Coborati viteza cu 10 kmh si salut racire. Ascultati de jagi ca stie ce zice. Problemele voastre se rezolva cu montarea unui intrerupator manual pe circuitul termocuplei. Sunt tutoriale cacalau pe net. Operatiunea e simpla si piesele va costa 10 lei. Menajati motorul intreg si cracii vara. Si nu folositi Fireblade-uri pe post de maxiscuter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 aia cu motogp a fost buna, tre sa recunosc a mea nu cred ca a vazut vreodata 100 grade in oras. Pe de alta parte am 2 radiatoare de apa cu ventilator destul de maricel pe fiecare + radiator ulei...(si nu e Honda ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 (editat) Mda, din cauza tehnologiei motogp se incalzesc si 954 in 2 km la viteza de semafoare... Lasa fanteziile astea. Aveti motoare sport care au fost proiectate pentru VITEZA. Ia vedeti mers constant cu 70kmh ora la 38 grade afara. Temperatura sta constant fara nici o problema, totul in parametri. Coborati viteza cu 10 kmh si salut racire. Ascultati de jagi ca stie ce zice. Problemele voastre se rezolva cu montarea unui intrerupator manual pe circuitul termocuplei. Sunt tutoriale cacalau pe net. Operatiunea e simpla si piesele va costa 10 lei. Menajati motorul intreg si cracii vara. Si nu folositi Fireblade-uri pe post de maxiscuter. Ai avut motoreta in cauza? Ai mers vreodata pe ea? Ai comparat cu alte motorete din acelas an? Dupa ce intrebarile acestea au fost raspunse corect abia atunci iti poti da cu parerea. Cauta pe forumurile din afara, defapt nu, scuza-ma doar cauta 2004 cbr1000rr problem si vezi sute de threaduri care daca te uiti la cauza toate au fost statorul. Omul a vrut clar o comparatie cu alte motorete, am avut echivalentul 1000rr pentru toti producatorii si nici una nu se incalzea ca ea! De aceea am si vandut-o rapid. Eu mi-am luat motoreta si fac ce vreau cu ea, ca sunt banii mei, nu imi trebuie sfaturile tale ingenioase, ca sa folosesc maxiscuter pana la munca )). L.E Cauta repede pe wiki despre 1000rr si vezi ce zic baietii pe acolo de motor de pozitionare de radiator si alte chestii de motogp, "fantezii" din punctul tau de vedere Editat Martie 5, 2014 de Shobo2020 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
umbbra Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Imi trebuie un capacel de la rezervorul de antigel de pe un cbr 600rr 04. Exista vreun inlocuitor? pentru ca nu am gasit nicaieri unu. Pana la urma as lua ceva de pe ebay. Credeti ca se potriveste unul de la cbr600f3 de exemplu? http://www.ebay.com/itm/1998-Honda-CBR600-F3-Radiator-Coolant-Reservoir-Overflow-Bottle-Tank-OEM-/141206579289?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item20e0916859&vxp=mtr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Esti tare )). Fanteziile tale le inlocuiesc ale mele, KO tehnic. Cine vrea sa rezolve problema cu racirea o poate rezolva cum am propus si cum am facut-o multi detinatori de Honde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
honda1 Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 Nu ai mers cu un R1 sa vezi acolo explozie de forta ce vrei sa spui cu explozie de forta? ca pina la acea "explozie" yamaha trage mai slab (un pic mai slab)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.