cmd Postat Iulie 25, 2015 Share Postat Iulie 25, 2015 da,eu am folosit/folosesc in suzuki`ul meu pt circuit numai exs 15w50 si nu am avut probleme » Post actualizat in 25 Jul 2015 07:37am foarte multi prieteni care folosesc exs 15w50 & 10w50 in motoarele lor atat pt strada cat si pt circuit ,nu am auzit nimic anapoda de acest ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat Iulie 25, 2015 Share Postat Iulie 25, 2015 Si inca o problema. De unde as putea sa cumpar toate suruburile pentru carene? E un chin sa desfac 2 suruburi de un fel, 3 de altul si tot asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 25, 2015 Share Postat Iulie 25, 2015 de pe ebay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat August 15, 2015 Share Postat August 15, 2015 Pt cei care intentionati sa va cumparati CBR 1000RR, 2008 sau 2009, si chiar 2010, cu sau fara ABS, am o veste trista, toate bucatile au vilbrochenul cu transmisia primara netratata termic, plus citeva piese la ambreiaj de schimbat. O sa incerc sa fac niste scan-uri cu recall-ul si sa afisesz aici. Stiam demult de problema asta insa abia azi am gasit foile cu recall-ul. poti detalia putin aceasta problema? Intentionez sa achizitionez exact modelul acesta 2008-2009 cu abs si la ce spui tu pare o chestie destul de grava. E prima oara cand aud de problema asta. Este vreun coleg care a avut de a face cu asa ceva pe mobra lui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 16, 2015 Share Postat August 16, 2015 Am buletinul de recall de la Honda. O sa-i fac un scan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 16, 2015 Share Postat August 16, 2015 Jagi are dreptate sunt cateva moto in Ro care au "cedat".. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 "Citeva" mai multe. Toate bucatile fabricate intre 2008 si 2010 au problema cu dantura rotii de pe vilbrochen, adica netratarea termica a dintilor care se uzeaza foarte repede. Modelul 2008 a avut eroare de proiectare a pistoanelorcare papa uleiul si a vilbrochenului care nu se unge corespunzator si crapa. E o problema veche, nu stiu de ce inca multi viseaza Honda-i Honda. Da, dpdv al ciclisticii, CBR1000RR 2008+ e o bijuterie, insa costa extrem de mult sa repari un propulsor explodat (sa-l inlocuiesti). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 Sunt si modele fabricate dupa 2010, unde s a încheiat cu problemele. Si atunci se poate revenii la zicala cu Honda-i Honda . Asta am de gand sa fac mai prin iarna, ori 1000rr 2012+, ori zx10r 2012+, ori panigale 1199, dar nu stiu cine o sa faca revizii la el...ca din cate am vazut e diferit fata de jp.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 Ramai pe zx10r 2012,cu costuri minime poti scoate o adevarata racheta din motocicleta aceea cu ajutorul lui George (Tng). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 Imi place zx10r, n am ce sa comentez ! Unul din fratii Biris e inca in concediu, astept sa revină in it. Sincer, nu prea am eu nevoie de o racheta, vreau model de top dar doar pt plimbari, nu merg la curse. Panigale as lua doar pt design, pt nimic altceva, dar e cam complicata, din cate am inteles. Bmw ul mi a placut, dar atat..vreau altceva. Noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 Inseamna ca BMW-ul are probleme, daca te gindesti sa-l schimbi cu alta moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 Nu am avut probleme, l am dat de cateva zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 (editat) Bulletin No ESB220110001-02 . Am cautat pe Google, nu gasesti asa ceva, documentatia a primit-o un amic de la un dealer Honda din Ungaria. E o eroare destul de grava care afecteaza toate bucatile fabricate in 2008, 2009 si 2010 . Buletinul informativ a aparut abia in 2011, 3 ani de zile au tacut maxim. Problema cu pierderea de ulei, sau de ungerea insuficienta a vilbrochenului nu este descrisa in acest buletin. Imi pare rau ca-i dezamagesc pe cei ce inca viseaza sa-ti achizitioneze CBR 1000RR 2008-2009 sau 2010. Editat August 20, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 2012 e bun sau are hibe si el ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 2012 e bun sau are hibe si el ? E mai prost ca S1000RR-ul. Sau ca Kawa zx10 2001+. 2012 CBR1000RR nu mai are recall-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 (editat) 2012'le in afara dashboard`ului nu cred ca are ceva wow Editat August 20, 2015 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 Salut ! A incercat careva sa puna codita de cbr 600 rr -2008 pe 600rr-2003 ?. Merge ca schimb direct sau trebuiesc modificari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 Sunt diferite, se vede de la o posta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 Ok. Trebuie sa schimb spatele la un 2003 cu totul cu under tail si lumini , mai putin cadrul. Am vazut ca este disponibil un 2008 si speram ca imi rezolv problema rapid . O sa caut doar 2003-2004 ca sa nu dau in probleme de potriveala.Multam! » Post actualizat in 10 Sep 2015 18:47 Sunt prea obosit la ora asta sa mai vad diferente , numa ce am intrat in casa dupa o tura de 1300 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 Sunt prea obosit la ora asta sa mai vad diferente , numa ce am intrat in casa dupa o tura de 1300 km Inseamna ca te-a ascultat Iulia si Mihai. Vroiam sa vin si eu cu voi, dar nu am putut... Felicitari pt plimbare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 A fost absolut senzational totul dar in special pasul Tihuta. » Post actualizat in 10 Sep 2015 19:01 Multumin! » Post actualizat in 16 Sep 2015 02:36 Sunt in cautare de protectii pentru capacele laterale ,pentru un 600rr -2003, la un pret rezonabil.Pregatirea asta pentru etapa ne-a cam intins bugetele la maxim ,prin urmare nu caut super calitate sau super protectie ci mai degraba plastice ieftine suficiente pentru trecut inspectia tehnica . » Post actualizat in 16 Sep 2015 14:40 S-a rezolvat, multam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theodor Theodor Postat Septembrie 20, 2015 Share Postat Septembrie 20, 2015 (editat) @goe 75 - capace laterale din fibra de carbon cu insertii kevlar facute de carbonadi ,costa 114 euro cu shipping inclus. Am observat ca ai rezolvat problema insa poate mai sunt curiosi si altii . Salutari dragi colegi forumisti/ motociclisti. Ma numesc Teodor si de curand am achizitionat un Cbr 600 Rr din 2004. Mentionez ca am 1.87m/90 kg si adaptatea la acest motor mi s-a parut foarte dificila.(pozitie incomoda,dureri mari,amorteala...etc) Cu toate ca imi place foarte mult ca aspect,iau in considerare faptul ca va trebui sa o schimb cat de curand. Am vazut multe pareri avizate pe aici si as dori sa aflu ce credeti despre cbr1000Rr 2005/2006 ? Sunt diferente (tehnice) intre varianta repsol si normala ? Ce plusuri are 2006 vs 2005 ? Se merita diferenta de bani ? Multumesc anticipat ! Editat Septembrie 20, 2015 de Theodor Theodor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex28 Postat Octombrie 10, 2015 Share Postat Octombrie 10, 2015 Salutare! Posesori de 1000 rr 2008-2011? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 10, 2015 Share Postat Octombrie 10, 2015 @goe 75 - capace laterale din fibra de carbon cu insertii kevlar facute de carbonadi ,costa 114 euro cu shipping inclus. Am observat ca ai rezolvat problema insa poate mai sunt curiosi si altii . Salutari dragi colegi forumisti/ motociclisti. Ma numesc Teodor si de curand am achizitionat un Cbr 600 Rr din 2004. Mentionez ca am 1.87m/90 kg si adaptatea la acest motor mi s-a parut foarte dificila.(pozitie incomoda,dureri mari,amorteala...etc) Cu toate ca imi place foarte mult ca aspect,iau in considerare faptul ca va trebui sa o schimb cat de curand. Am vazut multe pareri avizate pe aici si as dori sa aflu ce credeti despre cbr1000Rr 2005/2006 ? Sunt diferente (tehnice) intre varianta repsol si normala ? Ce plusuri are 2006 vs 2005 ? Se merita diferenta de bani ? Multumesc anticipat ! Nu stiu ce a fost in capul tau cind ti-ai luat asa ceva. Oricit de fan Honda ai fi, la 1.87 si 90 kg, te fac mai degraba"fan Kawa ZX10 2006+. Nu e nici o gluma. Decit vaca aia de CBR1000 2004-2007, mai bine ZX10, sau macar R1 2004+. Ideala e ZX10 , incapi cel mai binepe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Octombrie 11, 2015 Share Postat Octombrie 11, 2015 Salutare! Posesori de 1000 rr 2008-2011? Da, salutare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.