Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

Se modifica niste parametri. Nu e nici un alt soft, ca nu bagi o mufa in ECU stoc si iese MoTec M1.... hai sa fim seriosi.

 

Ai dreptate aici insa daca cumparam HRC cu +1000 rpm in bord si alt ecu/ soft,si ce rezolvam pt unde ne dam noi ? absolut nimic te asigur.

Pentru Romania trebuie sa alegi lucruri cele mai simple cu cele mai putine batai de cap pt ca nu ai nevoie de altceva,daca ai nesansa sa ti se buleasca ceva la instalatia electrica a motecu`lui,yec`ului,hrc`ului o s..i original basca ca daca e instalatia pe un model mai vechi din 2006-2008 nu le prea mai gasesti si atunci nu e mai bine sa stam linistiti pe instalatia oem ,se buleste ceva si nu ii dam de cap aruncam 100e pe alta si e rezolvata imediat fata de cazul cand se buleste ceva si ma prinde un mecanic si ma taxeaza de nu ma vad ca na eu am vrut MOTEC,YEC,HRC si trebuie sa piarda timpul sa faca fisa electrica sa verifice sa masoare sa vada ce e intrerupt ce da la masa si sincer ii dau dreptate.

Am vorbit cu cineva care a tot avut probleme cu o instalatie din asta si nu-i dadea de dap si nu era un neica nimeni ca noi ci un mecanic priceput,de aici mi-am consolidat treaba asta ca nu merita bataia de cap cu asa ceva pt Romania.Noi nu avem un stand dyno unde sa facem o harta custom cum sa-mi indrept eu atentia spre lucruri din astea Sfinte in care nu faci altceva decat sa-ti prinzi urechile si sa-ti faci 1000 de nervi.

Sunt sigur ca lucrurile acestea sunt foarte bune si foarte performante insa trebuiesc tunate de cineva care se pricepe si care sa fie la dispozitia ta ori de cate ori ai nevoie,sincer nu e cazul nostru.Noi abia masuram presiunea in roti si dam cateva clickuri stanga dreapta si ai vazut ca nici atunci nu stim sigur daca facem bine :),vreau sa cred ca p1e noi inca ne bucura lucrurile mici!

Concluzia din partea mea e simpla daca vrei linistite si cat mai putine batai de cap ramai pe oem si faci totul pe el VS ai bani,timp si nervi de pierdut alegi concurenta.

Sincer, am facut proba si n-am simtit nimic.

 

Si ca sa fac o gluma in legatura cu treaba asta cu simtitul ca peste tot unde te uiti pe forum e doar incrancenare ,mai avem nevoie si de glume pe forum nu numai de certuri si balacareli ... daca auzeai din gura mea care este diferenta dintre mecanici si piloti te suparai pe mine :)),***repet,glumitza!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mai rar vezi om care sa recunoasca ca sufera de boala numita pilotzeala ;)

Apreciez sinceritatea!

 

Relatari cat se poate de reale despre teste dyno facute dimineata la 5, ca la ora aia are motocicleta mai multi cai, ai auzit?

 

 

Stai linistit ca nu esti singurul care spune ca "orice facem este bine" :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Relatari cat se poate de reale despre teste dyno facute dimineata la 5, ca la ora aia are motocicleta mai multi cai, ai auzit?

In nici macar una dintre calatoriile mele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Relatari cat se poate de reale despre teste dyno facute dimineata la 5, ca la ora aia are motocicleta mai multi cai, ai auzit?

 

:D

Iti vine sa crezi sau nu, in ce afirmi este un dram de adevar! 😉

Este de preferat sa ai pe stand si la teste un mediu cat mai rece.

Racirea prin ventilatie a unui motor pe stand este mereu o problema.

Si da,sunt diferente destul de sesizabile intre un test pe dyno la temperatura de 10 grade si unul la 40 grade pe mediu si aer aspirat.😊

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci sa ne intelegem despre ce vorbim - orice test dyno are +/- abatere la masurarea cuplului motor.

Pentru ca lumea sa nu umble dupa cai (putere) verzi pe pereti, SAE a elaborat un standard care prevede ca rezultat dyno sa fie ajustat cu un factor de corectie definit printr-o ecuatie care ia in calcul presiunea , temperatura si umiditatea.

Drept urmare, degeaba masori cuplul dimineata pe racoare daca nu respecti standardul. E ca si cand te duci sa-ti iei masina de la vopsitor noaptea. Pe intuneric n-are nici un defect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cesar, ca sa n-o mai lungim de dragul contrazicerii, eu m-am dus cu o singura motocicleta Yamaha R1 la Dyno si cu inca un ECU resoftat in ghiozdan. Pus mobra pe dyno, a scos dupa 5 ru-uri niste cai oarecare, si corectati si necorectati. Motorul a fost evident incalzit pina la 90grd inainte de primul run. Dupaia nu am facut altceva decit sa-i schimb ECU, mobra a intrat in al 6-lea run, dupaia.... pina in al 15-lea run. Diferenta era de doar 5 cai oarecare. Mai zic ca si turometrul urca mai repede in sarcina, vizibil. In treapta a 2-a era tot in fulll power, la ECU neresoftat, puterea , in special cuplul este mai mic, asta din cauza hartii de ignition. Ce vreau sa subliniez este ca aceste modificari se obtineau si cu un Powercomm impreuna cu Ignition Module si un pacalitor care sa-i spuna ECU-ului ca e in treapta a 5-a in timp ce se afla in a 1-a.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ceea ce ai facut a fost sa modifici niste parametri in ECU stoc. Eliminare limitari, mapping mod, avans, etc.
Dar SOFT-ul era acelasi, capabil sa lucreze cu alti parametri.

 

cat despre +HP ma abtin sa comentez arturisme, oltenisme si alte asemenea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca doar alti parametri, softul de baza ramine acelasi. Dar practic cind se dau sfaturi de genul "resoftare" la un pret ce nu depaseste 150euro, este pt a se salva investii hardware de minim 300euro, daca se achizitioneaza la mina a 2-a, noi costa extrem de scump. Se resofteaza motorete si la 100$ , dar costa transportul dus intors in strainatate, plus ca daca riderul vrea sa schimbe dupaia ceva, trebuie sa trimita din nou ECU-ul afara.


» Post actualizat in 30 Oct 2016 08:29

Mistode are Motec, dar sa stii ca nu este WOW.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ultima oară când am vb cu Ionuț, in vara, imi spunea ca e inca departe de a folosi ECU pe care îl are la potentialul maxim. E in curs de autoinstruire 😊

» Post actualizat in 30 Oct 2016 11:43

Tot el spunea ca fata de ECU Suzuki este o enorma diferenta.

Sa fim sinceri acum, cu cat e mai complexa o unealta, cu atat e mai dificil sa o reglezi optim. Asta nu ii scade insa potentialul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut. Păreri despre cbr 1000rr 2004-2005 , este o motoreta cu probleme mecanice? Stiu ca 2008 au avut cva probleme .

 

 

In afara de stator si releul de incarcare care se ard constant. Motorul e f bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

salut,

 

se potrieveste pe un 600 rr 2005 vreo pompa de frana radiala ? am vazut unele 600 rr cu pompa radiala. ma gandeam ca s-ar potrivi si dupa 1000 rr

 

multumesc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

se potrieveste pe un 600 rr 2005 vreo pompa de frana radiala ? am vazut unele 600 rr cu pompa radiala. ma gandeam ca s-ar potrivi si dupa 1000 rr

 

multumesc .

Pai 2005 nu vine cu furca usd si pompa radiala? Zic si eu... posibil sa gresesc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...