TNG Postat Octombrie 28, 2016 Share Postat Octombrie 28, 2016 (editat) Nu tin sa dau lectii nimanui,nu-mi permit..doar mi-am expus parerea. Cat despre "gluma"..recunosc ca nu am inteles-o. Editat Octombrie 28, 2016 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 28, 2016 Share Postat Octombrie 28, 2016 Atunci sa ne intelegem despre ce vorbim - orice test dyno are +/- abatere la masurarea cuplului motor. Pentru ca lumea sa nu umble dupa cai (putere) verzi pe pereti, SAE a elaborat un standard care prevede ca rezultat dyno sa fie ajustat cu un factor de corectie definit printr-o ecuatie care ia in calcul presiunea , temperatura si umiditatea. Drept urmare, degeaba masori cuplul dimineata pe racoare daca nu respecti standardul. E ca si cand te duci sa-ti iei masina de la vopsitor noaptea. Pe intuneric n-are nici un defect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 29, 2016 Share Postat Octombrie 29, 2016 Cesar, ca sa n-o mai lungim de dragul contrazicerii, eu m-am dus cu o singura motocicleta Yamaha R1 la Dyno si cu inca un ECU resoftat in ghiozdan. Pus mobra pe dyno, a scos dupa 5 ru-uri niste cai oarecare, si corectati si necorectati. Motorul a fost evident incalzit pina la 90grd inainte de primul run. Dupaia nu am facut altceva decit sa-i schimb ECU, mobra a intrat in al 6-lea run, dupaia.... pina in al 15-lea run. Diferenta era de doar 5 cai oarecare. Mai zic ca si turometrul urca mai repede in sarcina, vizibil. In treapta a 2-a era tot in fulll power, la ECU neresoftat, puterea , in special cuplul este mai mic, asta din cauza hartii de ignition. Ce vreau sa subliniez este ca aceste modificari se obtineau si cu un Powercomm impreuna cu Ignition Module si un pacalitor care sa-i spuna ECU-ului ca e in treapta a 5-a in timp ce se afla in a 1-a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 30, 2016 Share Postat Octombrie 30, 2016 Deci ceea ce ai facut a fost sa modifici niste parametri in ECU stoc. Eliminare limitari, mapping mod, avans, etc.Dar SOFT-ul era acelasi, capabil sa lucreze cu alti parametri. cat despre +HP ma abtin sa comentez arturisme, oltenisme si alte asemenea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 30, 2016 Share Postat Octombrie 30, 2016 (editat) Normal ca doar alti parametri, softul de baza ramine acelasi. Dar practic cind se dau sfaturi de genul "resoftare" la un pret ce nu depaseste 150euro, este pt a se salva investii hardware de minim 300euro, daca se achizitioneaza la mina a 2-a, noi costa extrem de scump. Se resofteaza motorete si la 100$ , dar costa transportul dus intors in strainatate, plus ca daca riderul vrea sa schimbe dupaia ceva, trebuie sa trimita din nou ECU-ul afara. » Post actualizat in 30 Oct 2016 08:29Mistode are Motec, dar sa stii ca nu este WOW. Editat Octombrie 30, 2016 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 30, 2016 Share Postat Octombrie 30, 2016 Ultima oară când am vb cu Ionuț, in vara, imi spunea ca e inca departe de a folosi ECU pe care îl are la potentialul maxim. E in curs de autoinstruire » Post actualizat in 30 Oct 2016 11:43 Tot el spunea ca fata de ECU Suzuki este o enorma diferenta. Sa fim sinceri acum, cu cat e mai complexa o unealta, cu atat e mai dificil sa o reglezi optim. Asta nu ii scade insa potentialul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 30, 2016 Share Postat Octombrie 30, 2016 Pai deaia Motec iti da si inginer pt el, prezent la fiecare cursa. Ca altfel, tre sa faci 12 clase (12 ani) de teste pina te prinzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Eu ce tot zic... tuningul substantial costa bani, si nu putini. Mici optimizari, pe ici pe colo, costa putin si performantele sunt in consecinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Pai discutia a inceput de la intrebarea colegului care vrea sa alimine cite ceva de pe evacuare, ca vrea cu ea pe pista, si eu i-am raspuns dindu-i varianta cea mai ieftina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANIEL_NPM Postat Noiembrie 11, 2016 Share Postat Noiembrie 11, 2016 https://www.olx.ro/oferta/honda-cbr-1000-rr-k-noua-ID6iKbm.html#18fe60898c 270 cp la ea ? eu nu prea cred...cam multi ponei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 11, 2016 Share Postat Noiembrie 11, 2016 Si sa nu uitam de ohlins adreani copilu' minune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 11, 2016 Share Postat Noiembrie 11, 2016 (editat) https://www.olx.ro/oferta/honda-cbr-1000-rr-k-noua-ID6iKbm.html#18fe60898c Orijinal. Poza cu vânzătorul face cât 300 de cai: Editat Noiembrie 11, 2016 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANIEL_NPM Postat Noiembrie 12, 2016 Share Postat Noiembrie 12, 2016 )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Noiembrie 13, 2016 Share Postat Noiembrie 13, 2016 Salut. Păreri despre cbr 1000rr 2004-2005 , este o motoreta cu probleme mecanice? Stiu ca 2008 au avut cva probleme . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Salut. Păreri despre cbr 1000rr 2004-2005 , este o motoreta cu probleme mecanice? Stiu ca 2008 au avut cva probleme . In afara de stator si releul de incarcare care se ard constant. Motorul e f bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Ianuarie 7, 2017 Share Postat Ianuarie 7, 2017 salut, se potrieveste pe un 600 rr 2005 vreo pompa de frana radiala ? am vazut unele 600 rr cu pompa radiala. ma gandeam ca s-ar potrivi si dupa 1000 rr multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChrisRR Postat Ianuarie 7, 2017 Share Postat Ianuarie 7, 2017 salut, se potrieveste pe un 600 rr 2005 vreo pompa de frana radiala ? am vazut unele 600 rr cu pompa radiala. ma gandeam ca s-ar potrivi si dupa 1000 rr multumesc . Pai 2005 nu vine cu furca usd si pompa radiala? Zic si eu... posibil sa gresesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Ianuarie 8, 2017 Share Postat Ianuarie 8, 2017 are furca USD, pompa este normala. sau cel putin asa am luat-o eu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 8, 2017 Share Postat Ianuarie 8, 2017 Se potriveste. Chiar daca la bracajul jugurilor spre stinga, pompa se loveste de bord, se poate regla ghidonul sau se poate pune un mic ditantier pe furca ca sa mai limiteze din bracaj. E diferenta mare, am testat personal un asemenea up-grade tot la un 600rr 2005. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Ianuarie 8, 2017 Share Postat Ianuarie 8, 2017 Se potriveste. Chiar daca la bracajul jugurilor spre stinga, pompa se loveste de bord, se poate regla ghidonul sau se poate pune un mic ditantier pe furca ca sa mai limiteze din bracaj. E diferenta mare, am testat personal un asemenea up-grade tot la un 600rr 2005. perfect. mai stii dupa ce motor provenea pompa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 8, 2017 Share Postat Ianuarie 8, 2017 Nu conteaza, cam toate radialele sint la fel. Ai celebra Brembo de pe R1,R6 si Nissinul de pe GSXR-E. Sau cauti una race, e alta liga. Atentie, cele race se folosesc cu anvelope moi si aderente pe fata, altfel face mai mult rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Ianuarie 8, 2017 Share Postat Ianuarie 8, 2017 Nu conteaza, cam toate radialele sint la fel. Ai celebra Brembo de pe R1,R6 si Nissinul de pe GSXR-E. Sau cauti una race, e alta liga. Atentie, cele race se folosesc cu anvelope moi si aderente pe fata, altfel face mai mult rau. atunci caut de pe un 1000 rr, macar sa aibe aceeasi mama. mersi frumos. 600 cand a bagat pompa radiala ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 (editat) E tot Nissin cea de 1000rr, stoc de 600rr 2007. Nu e deloc prea performanta. Editat Ianuarie 9, 2017 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Ianuarie 10, 2017 Share Postat Ianuarie 10, 2017 Uau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitesti2010 Postat Ianuarie 10, 2017 Share Postat Ianuarie 10, 2017 Maiculitaaa.... Nu iti este greu sa scrii in halul asta??? Iti vine natural sau te chinui putin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.