cmd Postat Octombrie 28, 2016 Share Postat Octombrie 28, 2016 Se modifica niste parametri. Nu e nici un alt soft, ca nu bagi o mufa in ECU stoc si iese MoTec M1.... hai sa fim seriosi. Ai dreptate aici insa daca cumparam HRC cu +1000 rpm in bord si alt ecu/ soft,si ce rezolvam pt unde ne dam noi ? absolut nimic te asigur. Pentru Romania trebuie sa alegi lucruri cele mai simple cu cele mai putine batai de cap pt ca nu ai nevoie de altceva,daca ai nesansa sa ti se buleasca ceva la instalatia electrica a motecu`lui,yec`ului,hrc`ului o s..i original basca ca daca e instalatia pe un model mai vechi din 2006-2008 nu le prea mai gasesti si atunci nu e mai bine sa stam linistiti pe instalatia oem ,se buleste ceva si nu ii dam de cap aruncam 100e pe alta si e rezolvata imediat fata de cazul cand se buleste ceva si ma prinde un mecanic si ma taxeaza de nu ma vad ca na eu am vrut MOTEC,YEC,HRC si trebuie sa piarda timpul sa faca fisa electrica sa verifice sa masoare sa vada ce e intrerupt ce da la masa si sincer ii dau dreptate. Am vorbit cu cineva care a tot avut probleme cu o instalatie din asta si nu-i dadea de dap si nu era un neica nimeni ca noi ci un mecanic priceput,de aici mi-am consolidat treaba asta ca nu merita bataia de cap cu asa ceva pt Romania.Noi nu avem un stand dyno unde sa facem o harta custom cum sa-mi indrept eu atentia spre lucruri din astea Sfinte in care nu faci altceva decat sa-ti prinzi urechile si sa-ti faci 1000 de nervi. Sunt sigur ca lucrurile acestea sunt foarte bune si foarte performante insa trebuiesc tunate de cineva care se pricepe si care sa fie la dispozitia ta ori de cate ori ai nevoie,sincer nu e cazul nostru.Noi abia masuram presiunea in roti si dam cateva clickuri stanga dreapta si ai vazut ca nici atunci nu stim sigur daca facem bine ,vreau sa cred ca p1e noi inca ne bucura lucrurile mici! Concluzia din partea mea e simpla daca vrei linistite si cat mai putine batai de cap ramai pe oem si faci totul pe el VS ai bani,timp si nervi de pierdut alegi concurenta. Sincer, am facut proba si n-am simtit nimic. Si ca sa fac o gluma in legatura cu treaba asta cu simtitul ca peste tot unde te uiti pe forum e doar incrancenare ,mai avem nevoie si de glume pe forum nu numai de certuri si balacareli ... daca auzeai din gura mea care este diferenta dintre mecanici si piloti te suparai pe mine ),***repet,glumitza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 28, 2016 Share Postat Octombrie 28, 2016 Mai rar vezi om care sa recunoasca ca sufera de boala numita pilotzeala Apreciez sinceritatea! Relatari cat se poate de reale despre teste dyno facute dimineata la 5, ca la ora aia are motocicleta mai multi cai, ai auzit? Stai linistit ca nu esti singurul care spune ca "orice facem este bine" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 28, 2016 Share Postat Octombrie 28, 2016 Relatari cat se poate de reale despre teste dyno facute dimineata la 5, ca la ora aia are motocicleta mai multi cai, ai auzit? In nici macar una dintre calatoriile mele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 28, 2016 Share Postat Octombrie 28, 2016 Ai grija sa nu ajungi sa bati astfel de recorduri epice si colosale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 28, 2016 Share Postat Octombrie 28, 2016 (editat) Relatari cat se poate de reale despre teste dyno facute dimineata la 5, ca la ora aia are motocicleta mai multi cai, ai auzit? Iti vine sa crezi sau nu, in ce afirmi este un dram de adevar! Este de preferat sa ai pe stand si la teste un mediu cat mai rece. Racirea prin ventilatie a unui motor pe stand este mereu o problema. Si da,sunt diferente destul de sesizabile intre un test pe dyno la temperatura de 10 grade si unul la 40 grade pe mediu si aer aspirat. Editat Octombrie 28, 2016 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 28, 2016 Share Postat Octombrie 28, 2016 Multumesc pt ca ai tinut sa imi dai o lectie de termodinamica. Dar nu prea ai priceput poanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 28, 2016 Share Postat Octombrie 28, 2016 (editat) Nu tin sa dau lectii nimanui,nu-mi permit..doar mi-am expus parerea. Cat despre "gluma"..recunosc ca nu am inteles-o. Editat Octombrie 28, 2016 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 28, 2016 Share Postat Octombrie 28, 2016 Atunci sa ne intelegem despre ce vorbim - orice test dyno are +/- abatere la masurarea cuplului motor. Pentru ca lumea sa nu umble dupa cai (putere) verzi pe pereti, SAE a elaborat un standard care prevede ca rezultat dyno sa fie ajustat cu un factor de corectie definit printr-o ecuatie care ia in calcul presiunea , temperatura si umiditatea. Drept urmare, degeaba masori cuplul dimineata pe racoare daca nu respecti standardul. E ca si cand te duci sa-ti iei masina de la vopsitor noaptea. Pe intuneric n-are nici un defect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 29, 2016 Share Postat Octombrie 29, 2016 Cesar, ca sa n-o mai lungim de dragul contrazicerii, eu m-am dus cu o singura motocicleta Yamaha R1 la Dyno si cu inca un ECU resoftat in ghiozdan. Pus mobra pe dyno, a scos dupa 5 ru-uri niste cai oarecare, si corectati si necorectati. Motorul a fost evident incalzit pina la 90grd inainte de primul run. Dupaia nu am facut altceva decit sa-i schimb ECU, mobra a intrat in al 6-lea run, dupaia.... pina in al 15-lea run. Diferenta era de doar 5 cai oarecare. Mai zic ca si turometrul urca mai repede in sarcina, vizibil. In treapta a 2-a era tot in fulll power, la ECU neresoftat, puterea , in special cuplul este mai mic, asta din cauza hartii de ignition. Ce vreau sa subliniez este ca aceste modificari se obtineau si cu un Powercomm impreuna cu Ignition Module si un pacalitor care sa-i spuna ECU-ului ca e in treapta a 5-a in timp ce se afla in a 1-a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 30, 2016 Share Postat Octombrie 30, 2016 Deci ceea ce ai facut a fost sa modifici niste parametri in ECU stoc. Eliminare limitari, mapping mod, avans, etc.Dar SOFT-ul era acelasi, capabil sa lucreze cu alti parametri. cat despre +HP ma abtin sa comentez arturisme, oltenisme si alte asemenea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 30, 2016 Share Postat Octombrie 30, 2016 (editat) Normal ca doar alti parametri, softul de baza ramine acelasi. Dar practic cind se dau sfaturi de genul "resoftare" la un pret ce nu depaseste 150euro, este pt a se salva investii hardware de minim 300euro, daca se achizitioneaza la mina a 2-a, noi costa extrem de scump. Se resofteaza motorete si la 100$ , dar costa transportul dus intors in strainatate, plus ca daca riderul vrea sa schimbe dupaia ceva, trebuie sa trimita din nou ECU-ul afara. » Post actualizat in 30 Oct 2016 08:29Mistode are Motec, dar sa stii ca nu este WOW. Editat Octombrie 30, 2016 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 30, 2016 Share Postat Octombrie 30, 2016 Ultima oară când am vb cu Ionuț, in vara, imi spunea ca e inca departe de a folosi ECU pe care îl are la potentialul maxim. E in curs de autoinstruire » Post actualizat in 30 Oct 2016 11:43 Tot el spunea ca fata de ECU Suzuki este o enorma diferenta. Sa fim sinceri acum, cu cat e mai complexa o unealta, cu atat e mai dificil sa o reglezi optim. Asta nu ii scade insa potentialul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 30, 2016 Share Postat Octombrie 30, 2016 Pai deaia Motec iti da si inginer pt el, prezent la fiecare cursa. Ca altfel, tre sa faci 12 clase (12 ani) de teste pina te prinzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Eu ce tot zic... tuningul substantial costa bani, si nu putini. Mici optimizari, pe ici pe colo, costa putin si performantele sunt in consecinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Pai discutia a inceput de la intrebarea colegului care vrea sa alimine cite ceva de pe evacuare, ca vrea cu ea pe pista, si eu i-am raspuns dindu-i varianta cea mai ieftina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANIEL_NPM Postat Noiembrie 11, 2016 Share Postat Noiembrie 11, 2016 https://www.olx.ro/oferta/honda-cbr-1000-rr-k-noua-ID6iKbm.html#18fe60898c 270 cp la ea ? eu nu prea cred...cam multi ponei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 11, 2016 Share Postat Noiembrie 11, 2016 Si sa nu uitam de ohlins adreani copilu' minune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 11, 2016 Share Postat Noiembrie 11, 2016 (editat) https://www.olx.ro/oferta/honda-cbr-1000-rr-k-noua-ID6iKbm.html#18fe60898c Orijinal. Poza cu vânzătorul face cât 300 de cai: Editat Noiembrie 11, 2016 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANIEL_NPM Postat Noiembrie 12, 2016 Share Postat Noiembrie 12, 2016 )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Noiembrie 13, 2016 Share Postat Noiembrie 13, 2016 Salut. Păreri despre cbr 1000rr 2004-2005 , este o motoreta cu probleme mecanice? Stiu ca 2008 au avut cva probleme . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Toba sport Leo Vince SBK Carbon Honda CBR 600 RR 2003-2006Kit complet+sticker nou.700 lei,pret fixTrimit cu veriicare. Info in PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Salut. Păreri despre cbr 1000rr 2004-2005 , este o motoreta cu probleme mecanice? Stiu ca 2008 au avut cva probleme . In afara de stator si releul de incarcare care se ard constant. Motorul e f bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Ianuarie 7, 2017 Share Postat Ianuarie 7, 2017 salut, se potrieveste pe un 600 rr 2005 vreo pompa de frana radiala ? am vazut unele 600 rr cu pompa radiala. ma gandeam ca s-ar potrivi si dupa 1000 rr multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChrisRR Postat Ianuarie 7, 2017 Share Postat Ianuarie 7, 2017 salut, se potrieveste pe un 600 rr 2005 vreo pompa de frana radiala ? am vazut unele 600 rr cu pompa radiala. ma gandeam ca s-ar potrivi si dupa 1000 rr multumesc . Pai 2005 nu vine cu furca usd si pompa radiala? Zic si eu... posibil sa gresesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Ianuarie 8, 2017 Share Postat Ianuarie 8, 2017 are furca USD, pompa este normala. sau cel putin asa am luat-o eu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.