Trotinel Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 nu recomand asiban pt kand vei avea probleme.. si nevoie.. Am avut dauna de 1500, si au platit fara sa comenteze. Chiar m-am dus cu carena lovita in mana, montasem deja una noua "pe datorie", si a inteles evaluatorul de acolo. Singura "problema" a fost ca dupa vreo 2 luni m-au sunat sa-mi zica ca ma dau in judecata daca nu le platesc banii inapoi, deoarece nu aveam voie sa conduc motocicleta in cauza. E vorba de un RS 125 de 11 kw, dar cum probabil toti ati observat pe spate la permis scrie: A1 <50 cc. Si cand nu stiu ce expert a verificat dosarele p-acolo, a vazut el in copia de pe permis chestia asta, si gata a zis ca a dat lovitura si-l promoveaza. M-am dus cu carte de legislatie la ei, am facut copii etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 Ups, in curand vor verifica si cand vei avea o dauna cu un RR pe care il conduci cu cerneala de pe carnet inca umeda. Si atunci sa vezi caterinca cand vor refuza plata, pe motiv de "ce cautai dom'ne pe racheta cand tu abia ti'ai luat carnetul facand niste 8'uri obosite?" Te referi la cei 25 kw in primii 2 ani? Sincer iti zic ca m-am gandit la faza asta... P.S. De ce ai zis de RR? Avem prieteni comuni, sau ai zis la caterinca ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 P.S. De ce ai zis de RR? Avem prieteni comuni, sau ai zis la caterinca ? cred`k din cauza ca suntem pe topicul "detinatorii de cbr 600/1000 rr " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trifucostin Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 Multumesc TROTINEL.......PANA VOI PUNE POZA CU ASIGURAREA CASCO!!!SAU POZE NOI CU FRUMOASA MEA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GHOSTRIDER2000 Postat Aprilie 9, 2008 Share Postat Aprilie 9, 2008 (editat) fratilorrr am ajuns si eu sa imi iau un rr frumos!!!! Editat Aprilie 9, 2008 de GHOSTRIDER2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tendon Postat Aprilie 15, 2008 Share Postat Aprilie 15, 2008 cumpar scarita stanga fata pt CBR 600 RR (2005)... de fapt imi trebuie doar suportul cu care e prinsa de cadru.. s-a rupt din alea 2 suruburi... deci daca are cineva fie suportul simplu fie suportul cu tot cu scarita sa ma anunte... mersi anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 Cbr-istii cu miare nu mai au nimic de zis? Impresii mai noi etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chino Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 m-am procopsit si eu in ultima vreme cu un cbr 1000 rr ... per total este o motoreta foarte foarte misto ... dar sincer sa fiu nu imi place deloc modul asta liniar in care trage pe curbe (curbele din oras momentan ) sta foarte bine, ma rog asa mi se pare, nu sunt expert pe curbe as mai adauga ca mi se pare foarte puturoasa, niciodata nu mi s-a ridicat pe o roata doar din gaz, desi nu am insistat ... dar fiind miar mi se parea natural sa se ridice o intrebare am si eu ... voua cum ca consuma in oras? mie imi ia 10 ... 10 si ceva momentan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fane_CBRel Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 ma alatur si eu CeBeRistilor eReR-isti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john_48_tiru Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 m-am procopsit si eu in ultima vreme cu un cbr 1000 rr ...per total este o motoreta foarte foarte misto ... dar sincer sa fiu nu imi place deloc modul asta liniar in care trage pe curbe (curbele din oras momentan ) sta foarte bine, ma rog asa mi se pare, nu sunt expert pe curbe as mai adauga ca mi se pare foarte puturoasa, niciodata nu mi s-a ridicat pe o roata doar din gaz, desi nu am insistat ... dar fiind miar mi se parea natural sa se ridice o intrebare am si eu ... voua cum ca consuma in oras? mie imi ia 10 ... 10 si ceva momentan Aprob si eu tendinta la rr sa isi tina fata jos , chiar am fost surprins ca o tine jos asa de bine . Totusi pentru un wheelie ocazional mana in gaz mai tare si o ridica repede si rr-ul . Nu se compara cu gsxr la wheelie dar e ok . Consum mediu si la mine de 9-10 . mai jos de un 7,5 nu am putut sa scot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chino Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 ce cauciuc ai pe spate? la mine rupe aderenta cand ii bag mana in gaz tare dupa 6-7 mii ... am incercat din ambreiaj si patineaza roata ... am un pirelli din 2004 ... cred ca de asta mi se pare mie ca sta lipita de pamant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john_48_tiru Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 Diablo corsa III am p ea acum , cred ca si tu la fel ai p ea. Dar cred ca din cauza asfaltului de proasta calitate rupe aderenta asa mi se intampla si mie cand e asfaltul tocit danseaza spatele. Pe un asfalt pus relativ proaspat e cel mai bine , si ptr wheelie si ptr aderenta pe curbe. Oricum nu am de mult nici eu rr-ul, dar per total mi se pare ok . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 daca e din 2004 cauciucul pe spate nu poate fi diablo corsa 3, e un simplu corsa deoarece scrisul e cu galben la corsa 3 e cu portocaliu 2004 e putin cam vechiut indiferent de nou sau vechi patineaza in fctie de calitatea asfaltului, temperatura cauciucului si presiunea din el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 Pt posesorii de Fireblade 2004-2005, am la vanzare un suport de numar rabatabil de la Rizoma, sigilat la 130 euro si 2 semnalizari cu led pt el de la aceeasi firma, cu 30 euro bucata. Preturi fixe, trimit si cu ramburs. Pm sau tel 0722699014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 m-am procopsit si eu in ultima vreme cu un cbr 1000 rr ...per total este o motoreta foarte foarte misto ... dar sincer sa fiu nu imi place deloc modul asta liniar in care trage pe curbe (curbele din oras momentan ) sta foarte bine, ma rog asa mi se pare, nu sunt expert pe curbe as mai adauga ca mi se pare foarte puturoasa, niciodata nu mi s-a ridicat pe o roata doar din gaz, desi nu am insistat ... dar fiind miar mi se parea natural sa se ridice o intrebare am si eu ... voua cum ca consuma in oras? mie imi ia 10 ... 10 si ceva momentan Ma mir foarte tare cand zici ca-i puturoasa. Like how da fack?1000RR fireblade? Poate e dereglata? Ai masurat cumva compresia sau nush poate ai ceva dereglat la ea? Eu n-am mers ever pe 4 in linie de 1000 doar ca ma mir foarte tare. Tu pe ce rachete ai mers de ti se pare puturoasa? ps: nu uita sa verifici filtru de aer sa fie curat, poate e imbacsit (fapt ce creste si consumu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chino Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 Ma mir foarte tare cand zici ca-i puturoasa. Like how da fack?1000RR fireblade? Poate e dereglata? Ai masurat cumva compresia sau nush poate ai ceva dereglat la ea? Eu n-am mers ever pe 4 in linie de 1000 doar ca ma mir foarte tare. Tu pe ce rachete ai mers de ti se pare puturoasa? ps: nu uita sa verifici filtru de aer sa fie curat, poate e imbacsit (fapt ce creste si consumu) trebuia sa merg azi la reprezentanta sa mi-o bage pe computer sa vada daca e ceva in neregula ... dar aseara mi-a intrat un ciob in guma de pe spate si am pana ... o aman pana maine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bulinuta Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 Salut!Mi am schimbat si eu motoreta ,si mi am luat un 600RR,galben si am sa pun poze imediat ce o sa i fac,dar am si eu o intrebare cum se regleaza ceasul?Eu apas pe butonul reset,dar parca nici nu ar exista vreun contact prin butoanele acelea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chino Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 apesi pe select apoi imediat pe reset ... tii apasat asa pana clipoceste ceasul ... apoi cu select selectezi minutu sau ora si cu reset setezi ora sau minutu (depinde ce clipoceste) ... ca sa ii dai "save" apesi din nou mai intai pe select apoi pe reset tii apasat pe amandoua pana nu mai clipoceste nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john_48_tiru Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 Ma mir foarte tare cand zici ca-i puturoasa. Like how da fack?1000RR fireblade? Poate e dereglata? Ai masurat cumva compresia sau nush poate ai ceva dereglat la ea? Eu n-am mers ever pe 4 in linie de 1000 doar ca ma mir foarte tare. Tu pe ce rachete ai mers de ti se pare puturoasa? ps: nu uita sa verifici filtru de aer sa fie curat, poate e imbacsit (fapt ce creste si consumu) Nu se poate spune k e puturoasa (numai asta nu e ), dar accelereaza liniar, prea liniar , nu ai nici un boom p toata plaja de turatie (cum ar fi p r1) , am avut un k4 d 1000 inainte si accelera altcumva-iti dadea un alt feeling .Si mai este si tendinta rr-lui d a-si tine ambele roti p asfalt care iti lasa aceeasi parere (lipsa de putere -dar Nu e asta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pretzeL Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 asta nu inseamna decat ca este o motocicleta bine proiectate si gandita. Si eu am remarcat la 600RR ca trage mult mai liniar fata de toate motocicletele prietenilor mei de 600 fiind totusi cea mai rapida. Dar eu nu pot sa vad asta decat ca un mare avantaj si un lucru care arata munca investita de honda in acest motor. Acum presupun ca mai este si de gust...unora le place aceea explozie...mie mi se pare o lipsa de rafinament a motorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Mai 23, 2008 Autor Share Postat Mai 23, 2008 (editat) asta nu inseamna decat ca este o motocicleta bine proiectate si gandita. Si eu am remarcat la 600RR ca trage mult mai liniar fata de toate motocicletele prietenilor mei de 600 fiind totusi cea mai rapida. Dar eu nu pot sa vad asta decat ca un mare avantaj si un lucru care arata munca investita de honda in acest motor. Acum presupun ca mai este si de gust...unora le place aceea explozie...mie mi se pare o lipsa de rafinament a motorul... aaa...cea mai rapida ? hai imbraca-te ca iesim pe autostrada sa-ti arat eu cea mai rapida la 600 Editat Mai 23, 2008 de Reverse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbr-ica Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 1. tu n-ai ce cauta pe topicul asta 2. pe circuit se arata muschii. pe autostrada si unchiu' costel poate sa mearga tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john_48_tiru Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 Are cineva pe 1000 rr filtru k&n ? Ma gandesc sa imi iau si eu asa ceva , dar am o oarecare nelamurire , inafara de faptul k nu o sa mai trebuiasca sa il inlocuiesc p asta , mai ai si alte avantaje ?? Adica iti da cai in pus sau iti scade ? Am vazut pareri diferite p alte forumuri si as vrea niste opinii ale celor care detin astfel de filtre. Ca nu prea s-ar merita sa dau banii p ceva care defapt scade puterea motorului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pretzeL Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 (editat) M-am interesat si eu. In primul rand filtrul K&N (sau orice alt filtru after-marker sport) permite mai mult aer sa intre in motor prin faptul ca pur si simplu are fantele mai mari. Asta pe un circuit curat si frumos, cu un motor cu care te dai numai acolo e foarte ok si bine. Dar daca ai o motocicleta care merge numai prin oras si prin praf, in timp toate acele particule care vor intra in plus (odata cu fluxul de aer sporit) nu vor face prea bine motorului. E drept, nu stiu ce inseamna acest "in timp" daca e vorba de 1-2 ani sau de 10. Iarasi, daca iti maresti admisia, e de bun simt sa iti modifici si evacuarea sa faca fata, nu? Daca modifici aceste lucruri e de la sine inteles ca ai modificat amestecul si in concluzie trebuie sa refaci harta motorului. Deci ti-ar trebuie un power commander sau ceva similar... mie mi se pare ca admisia, evacuarea si remaparea merg mana in mana...nu vad sensul sa faci DOAR 1...poate evacuarea de sound asa. Plus ca un pontetial mai mare de eliminare al gazelor e ok daca nu ai un plus pe admisie, invers e mai rau (sa ai admisie si sa nu ai evacuare) aaa...cea mai rapida ? hai imbraca-te ca iesim pe autostrada sa-ti arat eu cea mai rapida la 600 Termin-o cu cheater bike-ul tau, ca tot nu faci fata. Poate doar la top speed Editat Iunie 1, 2008 de pretzeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Iunie 1, 2008 Autor Share Postat Iunie 1, 2008 (editat) 1. tu n-ai ce cauta pe topicul asta2. pe circuit se arata muschii. pe autostrada si unchiu' costel poate sa mearga tare old school baby care circuit?aaa...amckart?acolo se arata exercitiu,santurile facute de-a lungul timpului... si ai fost pe dinafara razvane , noi vorbeam de puterea motorului aici ...nu de vreun skill @pretzel : acceleratie,top speed si ce mai vrei tu ... Editat Iunie 1, 2008 de Reverse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.