Jump to content
Sign in to follow this  
Reverse

Detinatori de Honda CBR RR

Recommended Posts

eu pe 600 rr 2008 am stop aftermarket deasupra evacuarii , deaia am zis ca sunt diferite modele e cu semnale incluse doar ca la montare trebuiesa decupezi putin din partea interioara a coditei .

 

uite aici este mai explicit

Asta e ! Asa vreau :D

» Post actualizat in 21 Oct 2017 08:43

Maruntisuri de 600 rr 2007-2008

 

suport numar + stop stock ( are o mica julitura) cred ca iese cu un spray negru.

maneta ambreiaj

crashpaduri - putin zgariate teflon

scarita pilot noua (stanga)

carcasa inferioara bord

aparatori scarite

faruri - unul din el are sticla fisurata. si o ureche rupta.

facem un pret impreuna, ptr piesa necesara.

post-38325-0-40743500-1508575349_thumb.jpg

post-38325-0-48689500-1508575355_thumb.jpg

post-38325-0-20172100-1508575364_thumb.jpg

post-38325-0-63273200-1508575369_thumb.jpg

post-38325-0-27268100-1508575392_thumb.jpg

post-38325-0-03223900-1508575398_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum vinzi boss capacul bordului cu prinderile de surub rupte ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu are nimic rupt. e intreg. si o bere poate fi tot pret

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreau sa schimb antigelul la 600rr 2005, ce cantitate trebuie sa cumpar ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

2l antigel si 2l apa distilata. Combini toti cei 4l, golesti instalatia mobrei si torni prin radiator cat intra, iar in vasul de expansiune la nivelul maxim. Pornesti motorul, lasi sa se incalzeasca bine, opresti motorul, dupa ce se raceste completezi in vas daca e nevoie si aia e.

» Post actualizat in 27 Oct 2017 11:43

Eu inainte sa torn noul antigel, pun in instalatie doar apa distilata, am eu impresia ca o mai curata. Ii dau apoi drumul si torn antigelul plus apa 50%-50%. Tot asa, las motorul sa se incalzeasca. La ce pret e apa, merita!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu apa ? wtf ? De ce ?

 

Sa curete circuitul de racire. Daca nu stii ce antigel a avut motocicleta inainte, e de recomandat sa faci asta. Teoretic anumite tipuri de antigel pot reactiona intre ele. Practic speli circuitul de racire.

Edited by GoodKat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai da dar asa nu diluezi antigelul ? Mai lucreaza corespunzator? Intreb nu fac misto, am facut schimbul si eu dar doar cu antigel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E simplu si logic, dar nu si obligatoriu! Fiecare face cum stie, cum considera ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E simplu si logic, dar nu si obligatoriu! Fiecare face cum stie, cum considera ;)

Pai explica-i ba omului desteptule :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wtf, sa nu spui ca ai pus doar antigel in motoru' ala :)))))))

» Post actualizat in 27 Oct 2017 12:12

I a explicat un coleg mai sus, lake!

Pai explica-i ba omului desteptule :)))

Edited by BMWs1000RR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wtf, sa nu spui ca ai pus doar antigel in motoru' ala :)))))))

» Post actualizat in 27 Oct 2017 12:12

I a explicat un coleg mai sus, lake!

A mai pus o intrebare , da ai dat edit later

Edited by Ribo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreau sa schimb antigelul la 600rr 2005, ce cantitate trebuie sa cumpar ?

 

poti folosi doar antigel doar sa fie cum specifica la cel de la Motul ready to use adica gata diluat , si ca si capacitate in carte zice 3,2 litri cu tot cu rezerva :

MOTUL MOTOCOOL FACTORY LINE :Antigel organic, READY TO USE, pe baza de monoethyleneglycol, special pentru motociclete. Recomandat pentru motoarele din aluminiu si magneziu de ultima generatie. Punct de fierbere foarte ridicat: 136 grade C. Reduce temperatura de lucru a motorului in conditii de utilizare extrema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, daca a folosit asa ceva e bine. Daca a folosit antigel concentrat, hepu spre exemplu, sau ce vrea el, nu e bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mno nu imi mai aduc aminte cum se numea insa n-am avut problema cu racirea, motoreta a functionat bine pana a sarit distributia la circuit :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

clar daca nu sti ce a fost in el inainte ar trebui curatata complet instalatia , cum ai zis mai in sus cu apa distilata unii baga doar apa de vreo 2-3 ori pe instalatie sa se curete .

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa cumpar MOTUL MOTOCOOL FACTORY LINE sau BEL-RAY MOTO CHILL, deci nu diluez cu nimic.

 

Probabil ca o sa fac o clatire inainte cu apa distilata pentru ca nu stiu ce a fost inainte in motocicleta si oricum pare destul de murdar vasul.

 

Legat de cantitate... am citit in carte si scrie 3.15 sau.. 3.20 l dar unui prieten nu i-au intrat mai mult de 2 l.

Edited by Phelipe

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa cumpar MOTUL MOTOCOOL FACTORY LINE sau BEL-RAY MOTO CHILL, deci nu diluez cu nimic.

 

Probabil ca o sa fac o clatire inainte cu apa distilata pentru ca nu stiu ce a fost inainte in motocicleta si oricum pare destul de murdar vasul.

 

Legat de cantitate... am citit in carte si scrie 3.15 sau.. 3.20 l dar unui prieten nu i-au intrat mai mult de 2 l.

 

da asa e , e foarte interesant probabil daca golesti tot tot cum trebe intra 3 litri , nici mie in 600 rr 2008 de la schimb la schimb nu imi intra mai mult de 2L

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor! Am si eu o intrebare, este normala temperatura sa fie la 77°C la mers normal pe drum pe vremea asta de afara? Nu-i prea joasa?

Am o honda cbr 600 rr din 2010.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cat vrei mosule sa fie pe frigurile astea?

La mine a stat si la 73 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai sa clarificam cateva lucruri:

 

Apa pura / distilata are un punct de fierbere la 100 grade celsius si un punct de inghet la 0 grade celsius. Intr-o solutie (50/50) de apa cu antigel pe baza de etilen-glicol, punctul de fierbere al amestecului creste in jurul valorii de 106 grade celsius, iar cel de inghet pe undeva pe la -35 de grade celsius.

 

Acum veti spune "Bine - bine dar mie mi-a crecut temperatura la 110 grade celsius si nu mi-a fiert motorul". Da, aici intervine faptul ca circuitul de racire este unul sub presiune (daca va uitati pe capacele radiatoarelor au niste cifre trecute pe ele: 1.0 / 1.1 etc). Acele cifre reprezinta presiunea la care se deschide valva din capacul radiatorului, exprimata in bari.

 

Un amestec 50/50 apa distilata + antigel, intr-un circuit sub presiune, va avea temperatura de fierbere pe la 130 de grade celsius.

 

Spre deosebire de antigel, apa transfera mai bine caldura. De asta nu se foloseste doar antigel simplu. Cel care este "ready to use" este pre-diluat banuiesc.

 

De ce nu se foloseste doar apa? Antigelul are niste inhibitori de coroziune.

 

Concluzie: folosim amestec antigel-apa pentru o mai buna racire, protectie la coroziune si un punct de inghet scazut.

 

Folosirea pe circuit e altceva: acolo te obliga normele sa ai doar apa in circuitul de racire. Daca faci buba sa nu contaminezi pista ca apoi sa mai faca buba si restul oamenilor care vin in urma ta.

Ca regula, se recomanda clatirea sistemului de racire daca nu stii ce antigel a fost pus inainte. Prin clatire intelegem ca se goleste instalatia de solutia initiala, se completeaza cu apa distilata pana la plin, se face un ciclu de incalzire / racire, se dreneaza apa rezultata, apoi se pune noul amestec de apa + antigel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da asa e , e foarte interesant probabil daca golesti tot tot cum trebe intra 3 litri , nici mie in 600 rr 2008 de la schimb la schimb nu imi intra mai mult de 2L

Confirm asta, acum 2 saptamani l-am schimbat si eu si abia au intrat 2 L. Cu completarea din vas pe care am facut-o dupa cativa km sa zicem ca am ajuns la un 2.3 L. Este vorba de modelul 2007.

Ca si marca am mers pe HEPU G12. Pe Hornet m-am inteles excelent cu el asa ca am deci sa continui.

 

Totodata, vin si eu cu o nelamurire/problema in legatura cu frana fata. Sistemul de franare este stock (inclusiv conductele), placutele sunt ok cam pe la jumatate, lichidul de frana a fost schimbata fata/spate. Fata de ce sunt obisnuit, frana mi se pare destul de moale. Ea tine bine, nu am ce obiecta insa mi se pare ca are o cursa foarte lunga.

 

Un clip in care se vede cat de mult se apasa :

 

Personal nu cred ca pierde presiune pe undeva pentru ca asa a fost mereu, daca pierdea imi imaginez ca dupa o perioada ajungeam in punctul in care sa nu mai poata fi folosita.

 

Ah ca si informatie, motocicleta a stat nefolosita 2 ani de zile inainte sa o iau.

 

Astfel, data fiind situatia este normala cursa levierului de frana? Daca nu, spre ce ar trebui sa ma uit?

Edited by Pepsz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu este normal.

Verifica sa nu ai aer pe instalatie.

Ajusteaza cursa manetei din cheita reglabila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maneta este pe pozitia 1, mai mult nu poate fi ridicata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sus, la racordul furtunelor cu pompa, ai aerisit-o?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...