Jump to content
Sign in to follow this  
Reverse

Detinatori de Honda CBR RR

Recommended Posts

Le am pe stoc. Ai PM

Le-am primit multumesc...arata foarte bine,au aceeiasi culoare ca si amortizorul de ghidon.

 

Multumesc si TNG pentru ajutor,mesaje link-uri...iti raman dator.

post-58740-0-33157000-1515053941_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

La multi ani.

 

 

am gasit o toba de 600 rr pe care as vrea sa o achizitionez. vanzatorul spune ca merge de la 2003 pana la 2008 . este un Akrapovici. Aveti idee daca se potriveste in acest interval de ani ?

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! are cineva nevoie de scarite pilot pentru fireblade 016? am set noi oem, compatibile pe 08 -017! Sau discuri fata Yutaka ,noi..Ma intereseaza si schimburi ,cu o guma spate 190 noua.. :cheers: 0721602721 Sau variante schimb gume 120/160

post-68579-0-21252600-1508778165_thumb.jpg
post-68579-0-15290100-1508778238_thumb.jpg
post-68579-0-03501100-1508778245_thumb.jpg
post-68579-0-65267700-1508778228_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

BEL-RAY EXS 4T 10W50 este ok pentru rr 2007? :) pana acuma am bagat motul 300v ,dar am auzit numai lucruri bune despre bel-ray.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca mergi in ture mai mari pune cum ai zis 10w50

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca motorul vine din fabrica asa cum e, cu 10w40, crezi tu ca acei ingineri nu l au testat la maxim potential cu 10w40?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca motorul vine din fabrica asa cum e, cu 10w40, crezi tu ca acei ingineri nu l au testat la maxim potential cu 10w40?

 

Daca mergi in ture mai mari pune cum ai zis 10w50

Sa inceapa distractia:))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca motorul vine din fabrica asa cum e, cu 10w40, crezi tu ca acei ingineri nu l au testat la maxim potential cu 10w40?

 

Si tu si colegul @wtf? aveti dreptate. Serios. Producatorul a convenit ca 10w40 este uleiul "universal" pentru piata pe care comercializeaza acest model. In ce sens? Facand o medie, se pliaza pe toate zonele de temperatura. Este un compromis.

 

Tot producatorul a facut si un grafic al vascozitatii uleiului (de obicei gasesti acest grafic in manualul motocicletei) pe care il poti folosi in motocicleta in functie de modalitatea de folosinta. Iti permite sa bagi ulei cu indici variati de vascozitate. Daca mergi intr-un oras ca Bucurestiul, unde vara sunt 60 de grade la nivelul solului si mai ai de multe ori zone in care de abia poti sa te strecori printre masini, e de recomandat sa folosesti un ulei mai vascos. Daca il folosesti doar la touring, atunci 10w40 este o alegere buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu ce spui. Eu de exemplu folosesc ulei mai subtire si decat 10w40. Merg si in oras putin, iar de turatii mari nu mai zic...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ti-au murit laudatorii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, am urmatoarele piese de 600RR.

 

- chiuloasa provenita din dezmembrarea unui motor de 600RR 05-06

- codita aftermarket: 100 ron

- tuburi ram-air 600RR 03-04: 150 ron

- aparatoare roata spate noua 600RR 03-04 (potriveste si la 05-06 mai putin surubul din mijloc) : 100 ron

- oglinzi aftermarket (au fost montate pe un 600RR 05-06): 100 ron

post-97648-0-17640600-1516621948_thumb.jpg

post-97648-0-95058800-1516621955_thumb.jpg

post-97648-0-16451900-1516621969_thumb.jpg

post-97648-0-20483200-1516622014_thumb.jpg

Edited by BigBigger

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca mergi intr-un oras ca Bucurestiul, unde vara sunt 60 de grade la nivelul solului si mai ai de multe ori zone in care de abia poti sa te strecori printre masini, e de recomandat sa folosesti un ulei mai vascos. Daca il folosesti doar la touring, atunci 10w40 este o alegere buna.

Bravo Vlade, merci !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles , multumesc de raspunsuri la toata lumea :) mai mult circul in afara deci ,ocazional in oras ca Robu ne-a umplut de semafoare :))) 10w-40 BEL-RAY EXS 4T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omul vrea ceva, tu ii arati altceva. Esti plictisit? Tare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omul vrea ceva, tu ii arati altceva. Esti plictisit? Tare?

Plictisit esti tu ca nu iti vezi de turatiile tale, alea mari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare oameni buni,

 

Ce crash pad-uri recomandati pentru un rr din 2003? nu ma deranjeaza sa dau bani mai multi atata timp cat oarecum aud de la voi ca si-au demonstrat utilitatea in cazul unei trante ca eu am vazut numa crashpaduri care s-au rupt la prima cazatura.

Am citit si alte topicuri pe tema asta da n-am gasit niciunde macar doi oameni sa zica de acelasi model de crash pad ca "ba io am cazut cu ele si nu s-or rupt".

 

Mersi, numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

R&G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parerea mea e ca la un moment dat crashpadurile ar trebui sa se rupa. De ce spun asta? Pai... sa presupunem ca la o tranta motorul se duce spre o bordura, Crashpadul rezista la impactul cu bordura, dar crapa cadrul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo Vlade, merci !

 

Pentru nimic, man!

 

Am experimentat pe fosta motocicleta mai multe vascozitati si marci de uleiuri la mers preponderent in oras cat si in afara. Desi era naked, vara in oras 10w40 era prea subtire in trafic intens. Simteai efectiv ca "ceva nu merge bine". Am trecut la o vascozitate mai mare, diferenta de la cer la pamant.

 

Sunt unii care merg cu motorul tot timpul anului, iarna nu o sa foloseasca 10w40 ci un 5w30 probabil.

 

Salutare oameni buni,

 

Ce crash pad-uri recomandati pentru un rr din 2003? nu ma deranjeaza sa dau bani mai multi atata timp cat oarecum aud de la voi ca si-au demonstrat utilitatea in cazul unei trante ca eu am vazut numa crashpaduri care s-au rupt la prima cazatura.

Am citit si alte topicuri pe tema asta da n-am gasit niciunde macar doi oameni sa zica de acelasi model de crash pad ca "ba io am cazut cu ele si nu s-or rupt".

 

Mersi, numai bine!

 

R&G. Fara discutii. Nu te baga sa iei chinezarii de pe ebay doar pentru ca arata bine. Pe fosta motocicleta am luat un sistem R&G, erau prinse in 4 puncte de cadru iar crash-padurile propriu zise erau prinse de niste piese frezate din aluminiu. Gandeste-te altfel, diferenta intre o pereche de crashpad-uri bune si unele proaste inseamna un cadru stricat + acte + timp.

Edited by GoodKat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...