LLV Racing Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Multumesc mult pentru informatii.Dar cele de europa difera si la rapoartele din cutie? Pentru ca daca nu difera inseamna ca sunt mai puturoase decat cele de state. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladivlad Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Multumesc mult pentru informatii.Dar cele de europa difera si la rapoartele din cutie? Pentru ca daca nu difera inseamna ca sunt mai puturoase decat cele de state. Nu difera. Un dinte pe spate inseamna in medie 2% diferenta. Cele de State au alta harta la ECU , acolo se foloseste standart benzina de 91. Per total nu difera puterea la roata, conditia e sa mearga fiecare cu benzina ei. O benzina cu cifra octanica mai mare nu va influenta neaparat pozitiv motorul modelelor americane, se stie ca cu cit cifra octanica creste sau scade trebuie umblat la avansul aprinderii. La modelul din 2007 Honda a introdus in motor un senzor de detonatie care da informatii la calculator, acesta modificind avansul in functie de cifra octanica a benzinei. Mi se pare o mare realizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 sa nu uitam nici ca cifra octanica din america nu este in aceeasi unitate de masura cu cea europeana. " In the US, octane ratings in unleaded fuels can vary between 86-87 AKI (91-92 RON) for regular, through 89-90 AKI (94-95 RON) for mid-grade (European Premium), up to 90-94 AKI (95-99 RON) for premium (European Super)." cu specificatia ca in europa se foloseste RON. in esenta, cifra octanica este aceeasi.(sursa wikipedia) din aceste considerente ^, nu cred ca sunt modificari la hartile ECU datorate cifrei octanice. nu bag mana in foc, pentru ca nu am comparat harti usa/europa. de asemenea, nu m-am uitat la numarul de dinti (am moto noua, deci numarul stoc), dar in manual nu se face referire decat la 2 versiuni, una fiind cea obisnuita, cealalta fiind cea pentru california&canada, care constau in cateva cleme in plus (la acest lucru se face referire si in manualul de service). o sa verific acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LLV Racing Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 I-am lasat pinionul neschimbat si i-am pus foaie + 3 dinti adica 45. Acum are un cuplu OK si la 4-5 mii de ture si nu pot sa va spun cum trage de la 8-9 mii in sus. Am iesit pe autostrada sa vad cum e si pe ceas ajunge la 263 km/h aproape de 14000 rpm, dar ii face foarte foarte repede. Sunt super multumit de modificare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pretzeL Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 daca nu i-ai pus speedo healer nu iti mai indica nici viteza nici numarul de km corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LLV Racing Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 Stiu ca nu mai imi arata bine nici vitezometrul nici kilometrajul, dar merge mult prea bine ca sa renunt la modificare. Si contrar tuturor parerilor modificarea a mers cu lantul stock, nu mi-a trebuit un lant mai lung. Roata din spate sta foarte frumos pe semne si totul e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pretzeL Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 nu e o problema prea mare sa nu stii viteza daca au o idee despre eroare. O neplacere ar putea sa fie la revanzare cand o sa arate mai multi km decat cei reali. Poti sa faci o conversie completa si adaugand un lant mai usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 care e principiul de functionare al unui speedo healer? si cum se monteaza? p.s. am verificat, si intr-adevar sunt 41 dinti la spate. dar se va remedia mai tarziu sezonul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzza Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 Moto meu N-am putut sa ma abtin . Sa-l stapanesti sanatos, frumos motor ai . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rimi Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 salve.. poate cineva sa detalieze modul de verificare a apei din radiator pentru un 600rr din 2005? am vazut eu ceva acolo pe partea dreapta sub carena aia mica din continuarea rezervorului..dar nu imi vine sa desfac ceva pe acolo inutil.. multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 vorbesc de modelul 07: ai jos, la motor, acoperit de carena dreapta, vasul de expansiune(parca asa se numeste) cu gradare high/low cu tot. amestecul recomandat de manual e 50%apa dist, 50% antigel, indiferent de anotimp. nu mai stiu daca are capac de umplere acolo, daca nu, e capacul ce l-ai vazut langa rezervor, cu avertizarea aia sa nu desfaci cand e motorul cald. sper ca asta e ce ai vrut sa afli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 (editat) sa nu uitam nici ca cifra octanica din america nu este in aceeasi unitate de masura cu cea europeana. " In the US, octane ratings in unleaded fuels can vary between 86-87 AKI (91-92 RON) for regular, through 89-90 AKI (94-95 RON) for mid-grade (European Premium), up to 90-94 AKI (95-99 RON) for premium (European Super)." cu specificatia ca in europa se foloseste RON. in esenta, cifra octanica este aceeasi.(sursa wikipedia) din aceste considerente ^, nu cred ca sunt modificari la hartile ECU datorate cifrei octanice. nu bag mana in foc, pentru ca nu am comparat harti usa/europa. de asemenea, nu m-am uitat la numarul de dinti (am moto noua, deci numarul stoc), dar in manual nu se face referire decat la 2 versiuni, una fiind cea obisnuita, cealalta fiind cea pentru california&canada, care constau in cateva cleme in plus (la acest lucru se face referire si in manualul de service). o sa verific acasa. Numarul de dinti difera, 100% verificat live. Harta difera, Dynojet cere express sa nu se foloseasca harti Dyno pt modele americane la cele europene si viceversa. Am pus o harta Dyno pt model america cu full Yoshymura pe un 954 european dotat cu full yoshy si Masinuta a constat din prima ca motorul primeste prea multa benzina (pierdea 3-4 cai la roata). Viceversa e explicata de Dynojet , daca la un model american i-i pui o harta Dyno europeana, motorul va functiona cu amestec mai sarac. Totodata, Dynojet explica treaba cu cifra octanica si diferentele intre harti. Nu am dedus eu personal nimic. Ca sa fie treaba corecta am cumparat un ECU american pt 954 si amestecul s-a saracit. Harta pt modelul european cu Yoshy full nu am gasit, nici bani sa-i dau lui Masinuta pt ca sa-mi faca harta nu am. daca nu i-ai pus speedo healer nu iti mai indica nici viteza nici numarul de km corect. Pe ce lume traiesti? Cu un milion de lei pui citi km vrei tu pe bord. Mai bine ai grija de motor nu de bord.Asta e mult mai scump. Editat Iunie 10, 2009 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cucu bau Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Numarul de dinti difera, 100% verificat live. Harta difera, Dynojet cere express sa nu se foloseasca harti Dyno pt modele americane la cele europene si viceversa. Am pus o harta Dyno pt model america cu full Yoshymura pe un 954 european dotat cu full yoshy si Masinuta a constat din prima ca motorul primeste prea multa benzina (pierdea 3-4 cai la roata). Viceversa e explicata de Dynojet , daca la un model american i-i pui o harta Dyno europeana, motorul va functiona cu amestec mai sarac. Totodata, Dynojet explica treaba cu cifra octanica si diferentele intre harti. Nu am dedus eu personal nimic. Ca sa fie treaba corecta am cumparat un ECU american pt 954 si amestecul s-a saracit. Harta pt modelul european cu Yoshy full nu am gasit, nici bani sa-i dau lui Masinuta pt ca sa-mi faca harta nu am. Pe ce lume traiesti? Cu un milion de lei pui citi km vrei tu pe bord. Mai bine ai grija de motor nu de bord.Asta e mult mai scump. Sal Jagi, o intrebare, spuneai tu ca ai harta pentru sistemul meu (Muzzy), pot sa trec si eu candva sa mi o verifici si pe a mea? Mersi frumos..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Numarul de dinti difera, 100% verificat live. Harta difera, Dynojet cere express sa nu se foloseasca harti Dyno pt modele americane la cele europene si viceversa. Am pus o harta Dyno pt model america cu full Yoshymura pe un 954 european dotat cu full yoshy si Masinuta a constat din prima ca motorul primeste prea multa benzina (pierdea 3-4 cai la roata). Viceversa e explicata de Dynojet , daca la un model american i-i pui o harta Dyno europeana, motorul va functiona cu amestec mai sarac. Totodata, Dynojet explica treaba cu cifra octanica si diferentele intre harti. Nu am dedus eu personal nimic. Ca sa fie treaba corecta am cumparat un ECU american pt 954 si amestecul s-a saracit. Harta pt modelul european cu Yoshy full nu am gasit, nici bani sa-i dau lui Masinuta pt ca sa-mi faca harta nu am. Pe ce lume traiesti? Cu un milion de lei pui citi km vrei tu pe bord. Mai bine ai grija de motor nu de bord.Asta e mult mai scump. la dinti ti-am dat dreptate postul urmator, l-am verificat si eu live la harti ai informatii studiate, deci nu te contrazic. e foarte bine de stiut asta, ca poate se gandeste cineva sa bage un PC cu harti standard (cel mai sigur astea sunt pt americani). la cifra octanica... ce am gasit si ce stiam si eu am zis.o fi diferenta, dar nu cred sa fie chiar atat de mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Sal Jagi, o intrebare, spuneai tu ca ai harta pentru sistemul meu (Muzzy), pot sa trec si eu candva sa mi o verifici si pe a mea?Mersi frumos..... Binentzeles. 0763 681 602 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cucu bau Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Binentzeles. 0763 681 602 Salut si ms frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d0deck Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 vreti careva un stop clear pe leduri de cbr 1000 rr nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LLV Racing Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Salutare. De unde pot sa fac rost de un intinzator lant distributie (varianata manuala) nu cel original cu arc care e stiut ca face probleme. Cand pornesc motorul zdrangane un pic distributia si intre 4500 si 3500 de ture in frana de motor la fel se aude lantul. Daca a mai patit cineva sa dea ceva detalii . Multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Salutare. De unde pot sa fac rost de un intinzator lant distributie (varianata manuala) nu cel original cu arc care e stiut ca face probleme.Cand pornesc motorul zdrangane un pic distributia si intre 4500 si 3500 de ture in frana de motor la fel se aude lantul. Daca a mai patit cineva sa dea ceva detalii . Multumesc mult. Nu arcul de la intinzatorul original e de vina. Am cumparat mai demult un intinzator nou, l-am desfacut, am desfacut si intinzatorul vechi pt comparatie vizuala. Rezultatul a fost ca vinovat de zgomot e pastila din capul intinzatorului care face efectiv contact cu lantul de distributie, care se uzeaza(abia vizibil). De curiozitate am facut rocada doar la pistoanele celor doua intinzatoare, arcul vechi raminind, rezultat- nu se mai auzeau zgomote.Intinzatoare manuale am vazut undeva pe eBay dar nu am salvat. La 50 euro cit e unul nou, se merita schimbat la 2 ani. Am vazut vreo 3 CBR600RR/2007-2008 care la 10 000km se aude destul de suparator zgomotul mai sus amintit. Si ce daca? Merg CBR-urile de jar maninca!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LLV Racing Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Nu arcul de la intinzatorul original e de vina. Am cumparat mai demult un intinzator nou, l-am desfacut, am desfacut si intinzatorul vechi pt comparatie vizuala. Rezultatul a fost ca vinovat de zgomot e pastila din capul intinzatorului care face efectiv contact cu lantul de distributie, care se uzeaza(abia vizibil). De curiozitate am facut rocada doar la pistoanele celor doua intinzatoare, arcul vechi raminind, rezultat- nu se mai auzeau zgomote.Intinzatoare manuale am vazut undeva pe eBay dar nu am salvat. La 50 euro cit e unul nou, se merita schimbat la 2 ani. Am vazut vreo 3 CBR600RR/2007-2008 care la 10 000km se aude destul de suparator zgomotul mai sus amintit. Si ce daca? Merg CBR-urile de jar maninca!!! Multumesc mult pentru informatii. Azi mi-am spalat printesa si i-am facut niste poze "sexy" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_passs Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 fratilor,,, vreau sa mi cumpar un cbr 929 ,,, din 2000 . spune-ti o parere despre el..ceva acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LLV Racing Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Am avut 929. E ok ca motocicleta dar are o problema majora stiuta de multi. Punctul slab sunt cuzinetii care se pot strica oricand. Al meu nu a scapat, trancanea ca toti dracii in acceleratie. Am vorbit cu o gramada de mecanici si cu alte persoane de pe forumuri de afara si explicatia era aceeasi. E o gresala de fabricatie,la turatiii mari cuzinetii se pot invartii cu totul in biela. Acelasi lucru se intampla si la 954. Si oricum e cel mai zgomotos motor pe care l-a avut Honda. Parerea mea e sa-ti iei un 1000 rr chiar daca e mai scump. E doar o parere bazata pe ceea ce am patit eu si ceea ce mi-au spus altii. Poti sa faci cum vrei. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_passs Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 Am avut 929. E ok ca motocicleta dar are o problema majora stiuta de multi. Punctul slab sunt cuzinetii care se pot strica oricand. Al meu nu a scapat, trancanea ca toti dracii in acceleratie. Am vorbit cu o gramada de mecanici si cu alte persoane de pe forumuri de afara si explicatia era aceeasi. E o gresala de fabricatie,la turatiii mari cuzinetii se pot invartii cu totul in biela. Acelasi lucru se intampla si la 954. Si oricum e cel mai zgomotos motor pe care l-a avut Honda. Parerea mea e sa-ti iei un 1000 rr chiar daca e mai scump. E doar o parere bazata pe ceea ce am patit eu si ceea ce mi-au spus altii. Poti sa faci cum vrei. Bafta. multumesc mult. tre sa ma reorientez si cred ca am sa ma duc sa vad un cbr 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andr3y 954 Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 fratilor da nu are nimeni o toba de 600 rr ? vreau sa faca zgomot ... m-am dat cu Shokatu in seara asta si a lui face zgomot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 pai daca el o tura mai mult ca tine..... majoritatea isi pun tobe aftermarket, deci nu prea le vand. cred ca trebuie sa iei noua. gasesti pe forum pe aici baieti care sa-ti aduca. daca nu, cred ca ai mai multe sanse la cineva care dezmembreaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.