trifucostin Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 din cate am inteles de la cei care le folosesc pe piste, filtrul stoc isi pastreaza calitatile cam toata viata in mod constant, pana "expira". un filtru k&n are la inceput un debit mai mare(si nu cu mult peste stoc), dupa care scade pana la "expirare". fereastra pentru care il folosesti in mod corect daca folosesti niste harti custom pt pc3 este f mica. acum, fiecare face ce vrea. nu mi-ar fi greu sa cred ca au scos un filtru de aer foarte bun, mai bun decat ce au reusit cei din aftermarket sa scoata. oricum, nu cred ca problema este acel 0.5 cai diferenta pe care-i storci dintr-un filtru. daca vrei performanta, sunt alte modificari mai substantiale. incepand cu pilotul. nu a spus nimeni ca performezi cu cei 0,5 cp care ii scoi prin inlocuirea celui stock,tocmai asta este si moticul pentru care nu am pus cel aftermarket ,numai trebuie schimbat la 3000 km la cat praf este in bucuresti......cu ultima parte pana la urma urmei nimeni nu s a nascut invatat si cred ca cei cu mai putina experienta au dreptul sa invete si numai prin practica in cazul de fata poti ajunge la un grad mai avansat de 'pilota'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 ma refeream ca de banii de 2-3 filtre poti face un curs si da, kn 204 parca era. oricum, vezi ca trebuie sa aiba comerciantii un catalog, si iti spun ei ce model iti trebuie. ca ulei, 300v factory line parca am. nu mai tin minte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trifucostin Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 ma refeream ca de banii de 2-3 filtre poti face un curs si da, kn 204 parca era. oricum, vezi ca trebuie sa aiba comerciantii un catalog, si iti spun ei ce model iti trebuie. ca ulei, 300v factory line parca am. nu mai tin minte. chiar buna ideea de a face un curs pentru toti ,ar fi cu luare aminte ,iar ptr cei ce merg prin europa intodeauna trebuie sa platesti instructor ce iti explica trasele ,cum sa te apleci ,cum sa franezi in caz de urgenta ,cum sa iesi din curba asta la inceput ,te filmeaza iti explica asa am inteles de la baietii ce merg acolo si sper ca anul asta sa merg si eu ca sa pot invata toate astea si sa renunt pentru moment la mersul pe strada ,dedicand viitoarea motocicleta numai de curse ....insa ceea ce spun eu este ceea ce este recomandat pe pista ,dintre cei multi cu motoare imi da impresia ca stradai o pista si ca sa iesim din tipar ca ne dam pe o roata sau sa plecam in tromba de la semafor sa prindem .......urmatorul semafor tot pe rosu tot asa ... pentru cei ce vor sa faca un astfel de curs pentu deprinderea lucrurilor elementare ar fi necesar cel putin cateva ore sa zic 20-30 pentru a cunoaste cat de cat ce insemana lucrurile elementare......DAR ,EXISTA UN ASEMENEA CURS? PE LA URECHILE MELE NU A AJUNS ASA CEVA ,NU CA AS FI FOST FOARTE INTERESAT LA VREMEA CAND AM LUAT PERMISUL DAR consider ca sunt bani care se dau pe lucruri care de fapt nu conteaza gen accesorii rizoma ....mansoane,oglinzi,rezervor lichid frana......si de fapt ce conteaza nu se ia in seama 300v ... double ester Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 este un curs care se face vara pe amkart parca. era un topic pe aici. am vrut sa-l fac asta toamna, dar n-am mai apucat(vremea), poate sezonul asta reusesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 vine vine primavara... se usuca-n toata tara... floricele pe campiii hai sa le primvim copii ... evident calare pe ai nostri caluti asfalt uscat tuturor... intalnirea de la piata.. constitutiei.. cand o sa o facem pe prima ceberistilor sa ne vedem sanatosi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobica15 Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 Tocmai mi-au ajuns manetele cumparate de pe ebay si am observat ca nu se potrivesc ! Dupa cercetari postume am vazut ca sunt pentru cbr 600rr 2007 si 1000 rr 2008! Asadar, cine este interesat 200 ron negociabil setul! PE STOC Imi cer scuze pentru insistenta anunturilor de vanzari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 Tocmai mi-au ajuns manetele cumparate de pe ebay si am observat ca nu se potrivesc ! Dupa cercetari postume am vazut ca sunt pentru cbr 600rr 2007 si 1000 rr 2008! Asadar, cine este interesat 200 ron negociabil setul! PE STOC Imi cer scuze pentru insistenta anunturilor de vanzari! bagale pe bike shop ai mai multe sanse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
veics Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 Tocmai mi-au ajuns manetele cumparate de pe ebay si am observat ca nu se potrivesc ! Dupa cercetari postume am vazut ca sunt pentru cbr 600rr 2007 si 1000 rr 2008! Asadar, cine este interesat 200 ron negociabil setul! PE STOC Imi cer scuze pentru insistenta anunturilor de vanzari! sunt eu interesat , dar vreau intai sa le vad, da-mi un mesaj pe iahu, id: veics Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 si eu cu manete de 1000rr si power commander la vanzare nu ezitati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 salutare baietii de la clubul ''The power of dreams'' nu am timp sa dau toate paginile pe aici sau pe altundeva, o rugaminte: pt cbr rr 1998 de 900 cm, ce ulei ar trebui: full sintetic sau semi? cat W sa fie si la cati km se schimba? multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 salutare baietii de la clubul ''The power of dreams'' nu am timp sa dau toate paginile pe aici sau pe altundeva, o rugaminte: pt cbr rr 1998 de 900 cm, ce ulei ar trebui: full sintetic sau semi? cat W sa fie si la cati km se schimba? multam Fa-ti timp si uitate pe aici... Dai un download si te apuci de studiat. http://motorbikemanuals.blogspot.com/2008/...ice-manual.html Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 multam fain io-s mai endurist dar tot cu hoande ca altele sunt lemne de foc noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shreck Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Salut,am de vanzare un capac stator pentru Honda cbr 600 rr 2003.telefon 0762 681 692 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
szl Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Buna...am un parbriz original Honda cbr600rr de vanzare...an 2003-2004. Pret: 30 de euro. Sunt din Mures...dati PM dak sunteti interesati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TriluLiluL Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 azi am desfacut motoru' (600RR 2004) sa schimb uleiul si antigelul. cu filtrele si uleiul n-am avut nici o problema, da cand a venit distractia cu antigelul, n-am gasit busonul cu care se lasa lichidul din motor. Am reusit sa golesc doar rezervorul de antigel si radiatorul. Am bagat 2 litri de antigel si s-a umplut (in loc de 3,5l). Deci daca a ramas jumate din antigelul vechi si jumate din assta nou, a iesit un shity mix. Stie cineva sa-mi zica unde e pozitionat busonul ala de la motor, ca sa scot antigelul din motor? Eventual daca aveti si o poza m-ar ajuta si mai mult. Am manualul tehnic, da nu mi-am dat seama din poza unde e. Mersi mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zvastic Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Vreau si eu un manual pentru 600RR 2008 ? Aveti ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 d care? user, sau service? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zvastic Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 d care? user, sau service? User Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 (editat) atunci nu te pot ajuta am doar hardcopy si e in franceza, germana si inca o limba. dc nu ti-a dat si manual? incearca sa vb la o reprez, poate poti cumpara unul Editat Februarie 28, 2010 de Cosmo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 User ce dracu sa faci tu cu manualul ca iti prinzi urechile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Stie cineva sa-mi zica unde e pozitionat busonul ala de la motor, ca sa scot antigelul din motor? Eventual daca aveti si o poza m-ar ajuta si mai mult. Am manualul tehnic, da nu mi-am dat seama din poza unde e. Mersi mult! este pus pe pompa de apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 azi am desfacut motoru' (600RR 2004) sa schimb uleiul si antigelul. cu filtrele si uleiul n-am avut nici o problema, da cand a venit distractia cu antigelul, n-am gasit busonul cu care se lasa lichidul din motor. Am reusit sa golesc doar rezervorul de antigel si radiatorul. Am bagat 2 litri de antigel si s-a umplut (in loc de 3,5l). Deci daca a ramas jumate din antigelul vechi si jumate din assta nou, a iesit un shity mix. Stie cineva sa-mi zica unde e pozitionat busonul ala de la motor, ca sa scot antigelul din motor? Eventual daca aveti si o poza m-ar ajuta si mai mult. Am manualul tehnic, da nu mi-am dat seama din poza unde e. Mersi mult! honda owners... eu daca nu ma descurcam la chestiile alea cu suruburi cred ca ma duceam la un service...ai grija cu suruburile de la pompa ca sunt multe...vezi sa nu scoti capacul de la pompa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zvastic Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 atunci nu te pot ajuta am doar hardcopy si e in franceza, germana si inca o limba. dc nu ti-a dat si manual? incearca sa vb la o reprez, poate poti cumpara unul atunci service ai ? Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 ok, i-am facut upload. ar trebui sa poti sa-l iei de aici(stiu, e maricel ) http://www.mediafire.com/?xwzjzzokiqm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zvastic Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 ok, i-am facut upload. ar trebui sa poti sa-l iei de aici(stiu, e maricel ) http://www.mediafire.com/?xwzjzzokiqm Multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.