Stau-De-6 Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 (editat) Sau poate-l schimb cu un V300 15W50 Factory Line... Editat Februarie 14, 2011 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 Da' de ce ai luat 10w60 ? Eu personal mergeam pe 15w50 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 (editat) Uleiul daca-l schimbi repede nu trebuie sa ai nicio problema cu el. 15W50 e 300V, bun doar daca te dai in ture mari si daca-l schimbi rapid (maxim 2000km), altfel se face pipi si e caca la motor. Un ulei 10W40 cu specificatiile cerute de Honda e indeajuns. Gumele nu le inteleg dar este alegerea ta, nu vreau sa pornim polemica pe tema asta ca insiram pagini pro/contra. Editat Februarie 14, 2011 de Alter Ego Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 Eu unul am mers foarte ok pe 15w50 ,acum mobra are ceva km si sunt in continuare multumit,uleiul inscriindu-se si in raza de temperatura la care eu merg ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 (editat) Da' de ce ai luat 10w60 ? Eu personal mergeam pe 15w50 ! Probabil o sa-l schimb pe 15W50. Inca nu l-am bagat in motor. Uleiul daca-l schimbi repede nu trebuie sa ai nicio problema cu el. 15W50 e 300V, bun doar daca te dai in ture mari si daca-l schimbi rapid (maxim 2000km), altfel se face pipi si e caca la motor. Un ulei 10W40 cu specificatiile cerute de Honda e indeajuns. O sa-l trag putin de urechi, tocmai de aceea am zis sa iau un 15W50. Astept de fiecare data sa se incalzeasca motorul, inainte de a pleca de pe loc. Gumele nu le inteleg dar este alegerea ta, nu vreau sa pornim polemica pe tema asta ca insiram pagini pro/contra. True, vesnica polemica la gume. Nah, ce sa zic, incercam acum si Power One. Intr-un final, sper sa pot incerca un numar cat mai mare de gume, astfel incat sa-mi pot alege unul potrivit pt mine bazandu-ma pe feedback-ul pe care o sa-l am eu, nu din citite pe forumuri/reviste. Editat Februarie 14, 2011 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 si eu unul am fost convins sa merg pe 15w50 ori 300v FL ori bardahl...om vedea mai tarziu cand o sa ii fac schimbul de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovy_d Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Vad ca nu raspunde nimeni, asa ca-mi permit sa-ti raspund eu (din citite). Sa ma contrazica vreun posesor, daca gresesc.Miarul din '08 e fooooarte manevrabil. Cica e o bicicleta ceva mai mare. Puterea se livreaza constant. E distractie la maxim. Gix-u' s-a dat cu el la Serres. Gix-ule, ai cuvantu'. In schimb, exista unele exemplare care au probleme cu uleiul. Motorul "mananca" ulei. Cat de mult, ne poate spune Baiazid. El a avut un '08 si a fost foarte nemultumit de el, din punctu' asta de vedere. P.S. Daca ai pus ochii pe cel de 5.000 Euro, lasa-ma sa cred ca ceva e "putred" acolo. Problema cu uleiul e mai peste tot,am citit si pe forumurile din state,si da cred ca ceva e putred acolo dar merita vazut si vorbit.Merci. Este o motociclete extraordinara, ciclistica foarte buna, manevrabila, usoara, mica, livreaza puterea liniar, si la turatii mici are forta si cuplu mare. Cum au scris si altii parca ia curbele singur, amortizorul de ghidon electronic, se modifica in functie de viteza, e o placere s-o folosesti, ambreajul cu alunecare te ajuta la retrocedarea treptelor de viteza si blocarea rotii spate. Suspensiile sunt excelente, trebuie reglate un pic mai soft pe drumurile noastre, la inceput mergeam pe hard si cam saream pe denivelari, mi-a fost frica sa reglez prea soft sa nu se dezechilibreze in curbe, dar am fost placut surprins sa vad, ca si cu reglari soft sta excelent de bine pe denivelarile din curbe, suspensiile se intaresc progresiv la solicitare. De consumul de combustibil nu scriu deoarece e vorba de miar. Consumul de ulei undeva la 1 litru intre schimburi (fac schimbul la 4-5 mii de km), depinde mult de tipul de ulei, cu ulei de curse (Motul 300V) consuma mai mult (300V-ul nu e recomandat pentru acest motor de fabricant, nu are specificatia JASO MA, asa ca nu mai pun in ea). Eu folosesc Motul 7100 sau Motorex TopSpeed 10w40. Ce nu imi place? Lipsa indicatorului de treapta, carena se desface destul de dificil, nu recomand sa incerce cineva fara sa se documenteze. Toba de esapament in partea inferioara se decoloreaza dupa un timp (l-am si spalat din prostie cu ceva detergent neadecvat), faza scurta care bate la max 30 m in fata. Am avut un pic de retinere cand am vazut ca ambrajul este pe cablu, dar functioneaza impecabil, si daca il reglezi pentru folosinta cu doua degete. In rest mie imi place foarte mult, am cu ea deja 12000 km, la ora actuala daca ar trebui sa iau alta motocicleta tot pe asta as lua (nu am condus inca BMW-ul nou de 1000RR), consumul de ulei nu mi se pare deranjant de mult; sunt si alte miare care consuma la fel. Daca mai ai ceva de intrebat scrie si bafta la achizitionat. Ok merci mult. Mesaj completat Referitor la cel de 600, pot sa spun ca e mega manevrabil si ca are una dintre cele mai bune ciclistici dintre motoarele de 600 din generatia sa. Ca si putere a motorului nu impresioneaza prea mult fiind undeva la 120CP pe foaie, aici fiind si alte motoare mai puternice. Insa cu toate acestea Honda ofera o caracteristica liniara a puterii fara goluri de putere si fara varfuri la anumite turatii ale motorului => handling foarte bun. Acum vine intrebarea pentru ce vrei tu miar? Crezi ca un 600 daca-l tii in 12.000 - 16.000 nu rupe? Eu vad nevoia unui astfel de motor daca chiar te dai tare pe circuit si simti nevoia de mai multa putere. Insa la noi in tara nu prea sunt circuite de miar, decat cele de pe aeroporturi. Nu tin neaparat sa-mi iau miar,doar mi sa parut ciudat pretul la un 1000rr in comparatie cel putin cu ce se spune despre el.Oricum cel mai probabil raman la 600,multumesc pentru pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Am avut un 600rr/2007. Am aerisit frina spate si tot nu bloca roata. Am cercetat problema la inca 2 motorete identice, la fel. Puteti sa-mi spuneti cei care aveti modelul 2007-2011 daca reusiti la fel de usor ca la modelel anterioare sa blocati roata spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GingiuMingiu Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Salutari. Am si eu o intrebare si poate stie vreunul din voi ceva. Vreau sa cumpar un 600 RR replica repsol 2005 - mobra / proprietarul sunt in militari. cunoaste careva mobra ? bubuita sau intretinuta ? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 Un ulei 10W40 cu specificatiile cerute de Honda e indeajuns. Done it. Astazi am schimbat 7100 10W60 cu un 300V 10W40 FL. Mi-am zis ca n-are rost sa inventez eu coada la cireasa. O sa pun ce recomanda producatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 Ok. Totusi nu inteleg de ce lumea se inghesuie sa toarne numai Motul in motor. Exista viata si fara Motul, apropo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 E prima data cand pun Motul. Pe Broscuta am mers cu Castrol si Bardahl. Trebuie sa incerc si Motulul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 Ok.Totusi nu inteleg de ce lumea se inghesuie sa toarne numai Motul in motor. Exista viata si fara Motul, apropo. io nu inteleg de ce lumea e asa revoltata ca alta lume foloseste MOTUL... toti stim ca exista multi producatori de ulei! fiecare pune ce vrea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 (editat) Tre' sa tipi ca sa te faci auzit, asa de fel? Stai potol, ca eu tot Motul am bagat in a mea. Doar ca am bagat ce scrie-n carte, nu m-am dat mai destept decat producatorul. Later Edit: Forum idiot, double posting. Editat Februarie 17, 2011 de Alter Ego Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 La dracu' sa-l "mâncă" de uleiu, cum baga zâzanie intre motociclisti. Chill, ca nu mai e multi si vine caldura. Eu cred ca asta e ultima zvâcnire a iernii, dupa care s-a dus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 La dracu' sa-l "mâncă" de uleiu, cum baga zâzanie intre motociclisti. Chill, ca nu mai e multi si vine caldura. Eu cred ca asta e ultima zvâcnire a iernii, dupa care s-a dus. da chiar, de ce ai facut schimbul acum?te dai cu ea deja? eu numai prin 1 aprilie cred ca ies Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 da chiar, de ce ai facut schimbul acum?te dai cu ea deja? eu numai prin 1 aprilie cred ca ies Buna remarca. Eu cu o zi inainte sa plec la Serres. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 (editat) da chiar, de ce ai facut schimbul acum?te dai cu ea deja?eu numai prin 1 aprilie cred ca ies Inca nu l-am facut, doar am schimbat uleiul de la vanzator. I-am dat inapoi bidonul de 7100 si mi-a dat un nou bidon de 300V FL 10W40. O sa-l pun in motor cand temperatura o sa fie constant crescatoare. La cat de "curentat" sunt sa vad cum merge , sigur ma dau inainte de 1 aprilie, doar ca o sa ma duc spre Cluj, o sa evit serpentinele pe Tihuta. Apropo, dupa ce da caldura va asteptam aici la distractie. Editat Februarie 17, 2011 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 Inca nu l-am facut, doar am schimbat uleiul de la vanzator. I-am dat inapoi bidonul de 7100 si mi-a dat un nou bidon de 300V FL 10W40. O sa-l pun in motor cand temperatura o sa fie constant crescatoare. La cat de "curentat" sunt sa vad cum merge , sigur ma dau inainte de 1 aprilie, doar ca o sa ma duc spre Cluj, o sa evit serpentinele pe Tihuta. Apropo, dupa ce da caldura va asteptam aici la distractie. venim la distractie, dar la ce bomba atomica este pe reghin-bistrita, nu stiu cand vreodata voi veni cu motorul pe acolo. Mesaj completat Buna remarca. Eu cu o zi inainte sa plec la Serres. si noi, prin 3 aprilie e prima etapa pe hungaroring (CUPA MARCILOR ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 si noi, prin 3 aprilie e prima etapa pe hungaroring (CUPA MARCILOR ). Poti detalia putin ce inseamna Cupa Marcilor? Ca eu stiu doar de campionatul GSX-R de la ei, nu au legatura nu? Ai cumva un link cu ceva documentatie, de preferat in engleza ca-s total paralel cu maghiara? Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 Tre' sa tipi ca sa te faci auzit, asa de fel? Stai potol, ca eu tot Motul am bagat in a mea. Doar ca am bagat ce scrie-n carte, nu m-am dat mai destept decat producatorul. Later Edit: Forum idiot, double posting. ai inteles gresit. nu am avut nici cel mai mic gand sa fiu ironic sau asa... distractie faina la Serres! as fi venit si io, dar tot astept sa dau motoru' asta si sa imi fac unu' pe placu meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 Poti detalia putin ce inseamna Cupa Marcilor? Ca eu stiu doar de campionatul GSX-R de la ei, nu au legatura nu? Ai cumva un link cu ceva documentatie, de preferat in engleza ca-s total paralel cu maghiara? Multam! acum am facut licenta pt unguri, e pt prima data.nu eu m-am ocupat de documente.trebuie inclusiv dezlegare de la federatia romana de motociclism,fiind membru la un club afiliat FRM (fictiv ).stiu doar ca vor fi 4 sau 5 etape, iar suzuki va alerga cu kawa si honda cu yamaha grupat,daca nu ma insel.dar o sa vb cu baietii care au mai fost sa imi dea programul.anul trecut aceiasi baieti (prieteni) s-au inscris in campionatul ungar, fara sa stie in ce se baga, bineanteles- dar acolo e tare de tot, nu ai ce cauta daca nu scoti cel putin 2.05/tura.pt asta iti trebuie bani seriosi-antrenamente multe si material de concurs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 acum am facut licenta pt unguri, e pt prima data.nu eu m-am ocupat de documente.trebuie inclusiv dezlegare de la federatia romana de motociclism,fiind membru la un club afiliat FRM (fictiv ).stiu doar ca vor fi 4 sau 5 etape, iar suzuki va alerga cu kawa si honda cu yamaha grupat,daca nu ma insel.dar o sa vb cu baietii care au mai fost sa imi dea programul.anul trecut aceiasi baieti (prieteni) s-au inscris in campionatul ungar, fara sa stie in ce se baga, bineanteles- dar acolo e tare de tot, nu ai ce cauta daca nu scoti cel putin 2.05/tura.pt asta iti trebuie bani seriosi-antrenamente multe si material de concurs. Multam de info. In caz ca poti veni cu mai multe detalii mai bine continuam pe PM, ce zici? Stiu cum se alearga la maghiari, merg tare baietii, dar nu e de mirare caci sunt la ei acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalinxv750 Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Salut.Aveti idee daca se poate monta butoias lichid frana fata (rizoma ct025)pe o honda cbr 600 rr 2005-2006?multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 (editat) Si pt ca a fost cuminte, i-a sosit incaltamintea de strada pentru noul sezon. Am zis sa le "personalizam" putin... Multumiri, mac! Urmeaza ca maine sa ajunga semnalizarile pe led (toate patru) iar dupa aceea un set de rim stripes. Editat Februarie 24, 2011 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.