robert bk350 Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 Ce sfat imi dati ? M-as apuca sa lucrez la un SIMSON 425 din 1960. Merita da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 Ce sfat imi dati ? M-as apuca sa lucrez la un SIMSON 425 din 1960. Merita Nu , nu merita! Vindemi-l mie o sa fac ceva frumos din el. Mesaj completat ...In alta ordine de idei,mi-ar face placere daca ai fi de acord sa ma ajuti... Si mie, la 2-3 nu dar la dkw in mod sigur m-as baga... Incearca sa faci rost de "lipsuri", apoi ne apucam de ia. M-am uitat la poze si sunt convins ca merita. Pana atunci caut imagini cu "originalul". Intrebarea este: unde gasesti un atelier de cromare, cromare dura, industriala. Eu toti pe care-i stiu, fac doar cromari decorative ce nu tin mai mult de cateva luni, maxim 1-2 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi bmw38 Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Ce sfat imi dati ? M-as apuca sa lucrez la un SIMSON 425 din 1960. Merita Ce facu-si, te-ai apucat? Nu ai mai zis nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 asta- i simsonu sport, nu ?....ala de avea doua sei groase maro.... frumoasa jucarie; evident ca merita !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 (editat) Pentru reconditionat cand ies la pensie, adica peste foarte, foarte... foarte multi ani, una bucata bicicleta Simson cu motor Phantom, cumparata cam acum 3 luni dintr-un hambar din Jermania cu jenanta suma de 50 de iepuroi. Din pacate pistonul e blocat ca a stat fara bujie, iar acum tot ce primeste e sprei mult macar odata pe saptamana la piston in speranta ca o sa reusesc sa il deblochez... Cureau dom´le, cureaua, cureaua... Hai sa o discutam aici daca vrei ca sa nu intoxicam celalalte topicuri... Editat Ianuarie 26, 2010 de scafbikes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 (editat) Cureau dom´le, cureaua, cureaua... Hai sa o discutam aici daca vrei ca sa nu intoxicam celalalte topicuri... Scafule ,lamureste-ma si pe mine cum e treaba cu cutia de viteze a acestui motor.Sau nu are?Are ambreiaj?Simsonul a venit cu motorul in cauza pe el sau este o adaptare?Putem discuta o seara intreaga pe marginea acestui subiect.Da aici toate dataliile,ca sa ne mai descretim fruntile incruntate de la gerul cumplit ce sa abatut asupra Romaniei.Sunt curios cum va arata dupa restaurare si mai sunt curios daca va intra in colectia personala. In ce priveste intoxicarea,nu cred ca se produce asa ceva.Toti de pe aici suntem bucurosi sa vedem mereu cate ceva nou,sa mai punem un sfat,sa ne mai luam putin la misto si din toate astea sa castige toata lumea.Chiar daca uneori suntem off topic rau de tot.Asa ca vino cu date despre "chilipir".Si apropos de chilipiruri.Nimic nu este mai placut unui pasionat de orice,decat atunci cand face rost de un chilipir.Adica da o suma mica pe ceva care ,poate,face mult mai mult.Si ,vorba ta ,cand se duce si scoate dintr-nu hambar sau dintr-un fund de garaj,o piesa rara,cu atat mai mare este satisfactia.Sa traiasti scafule si...spor.Bunu. PS.Firar sa fie de curea.Am uitat de ea.Gasesti curea pentru scula?Acelasi. Editat Ianuarie 26, 2010 de HondaSan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 Pai treaba sta cam asa. Diferenta dintre turatia motorului si turatia rotii angrenate este totdeauna destul de mare. Adica, daca motorul tau lucreaza la 3000-4000 de ture iar roata angrenata face tot 3000-4000 de ture atunci inseamna ca ai 300-400 km la ora. Exemplele sunt din burta, le-am dat ca fiind sume rotunde ca sa inteleaga cat mai multi. De exemplu, ca sa intelegem mai bine, motocicletele care au grup pe spate, turatia cardanului in treapta cea mai mare, este aceiasi cu turatia motorului, lucru care se mai numeste legatura directa, dar turatia aceasta este demultiplicat de grupul spate, iar demutiplicare fiind diferente precum, 11/41, 7/36, etc. Revenind la curea, e normal sa fie diferenta atat de mare. Motocicletele cu transmisie pe curea, care nu aveau cutie de viteze, transmiterea miscarii spre roata spate se facea prin actionarea unui intinzator, fie cu mana sau piciorul, pana in punctul in care se realiza o legatura directa, echivalentul cu a merge in cea mai mare treapta de viteza. Bijuteria de la mine e o corcitura, motorul un Phantom anii 1900-1910 montat pe o bicicleta fabricata mai tarziu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thvlad Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Cureau dom´le, cureaua, cureaua... Hai sa o discutam aici daca vrei ca sa nu intoxicam celalalte topicuri... Salut ! Da' piesa de rezistenta, pe care vad ca nimeni nu a bagat-o in seama, ramane tot lampa cu acetilena pe post de far... Bate orice halogen actual... Pe aia daca o restaurezi si o pui in functiune e mai tare ca intregul atelaj... Spor la reconditionari ! Numai bine ! Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Vlad, a remarcat Bunu pe celălalt topic pe care a fost pusă poza prima dată: /index.php?...t&p=2278923 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Poze calde. Dupa cum se vede, lipseste magnetoul iar lampa din fata a fost transformata in far cu bec electric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 salut, nu vrei sa vinzi bicicleta? dak da lasami un pret te rog...... ma intereseaza mai mult motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 /index.php?...p;#entry2284018 ia uite ce se vinde, tarta cu cirese... saliveaza cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 Scump dom´le, scump. Asta toamna am gasit unul de vanzare cu 5000 intr-o stare mult mai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 Scump dom´le, scump. Asta toamna am gasit unul de vanzare cu 5000 intr-o stare mult mai buna. Sa vezi tu cat o costa nipra mea peste 100 de ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 Poti sa fi linistit, nu trebuie sa treaca atat ca sa depaseasca valoarea unu R 12 de astazi. In alta ordine de idei, tocmai am fost sa fac cateva poze cu ceva reconditionat sau mai bine zis restaurat, ca sa mai animam topicul un pic aici. Sunt sigur ca sunt multi alti care lucreaza la motoare dar nu prea zice nimeni nimic. Poate din cauza frigului de afara, dar asta ar trebui sa fie un motiv in plus sa stai in garaj si sa mesteresti la ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 Scump dom´le, scump. Asta toamna am gasit unul de vanzare cu 5000 intr-o stare mult mai buna. io am dat unul in aceeasi stare cu 3000, in vara, da' sa nu spui la nimeni... ca vreau sa-l iau p-asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hufo Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 (editat) Poti sa fi linistit, nu trebuie sa treaca atat ca sa depaseasca valoarea unu R 12 de astazi.In alta ordine de idei, tocmai am fost sa fac cateva poze cu ceva reconditionat sau mai bine zis restaurat, ca sa mai animam topicul un pic aici. Sunt sigur ca sunt multi alti care lucreaza la motoare dar nu prea zice nimeni nimic. Poate din cauza frigului de afara, dar asta ar trebui sa fie un motiv in plus sa stai in garaj si sa mesteresti la ele. Misto,felicitari Am si eu un ts dar e mai nou,250/1 Nu e modelul asta ''BĂźffeltank'' trebuie sa il mai inmatriculez Editat Ianuarie 31, 2010 de hufo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack0088 Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 sal Dupa o lunga perioada de asteptare.stat la panda . negocieri si altele am reusit in sfarsit sa intru in posesia unui superb AWO T .Motocicleta era in curtea fostului propietar din anul 1955.an in care a si cumparat-o cu suma de 12500 lei inca mai exista si acum bonul de cumparare din magazin pe care fiul fostului propietar promite sa il caute dupa care sigur o sa-i fac ceva poze pt confirmare. Nu pot decat sa ma declar foarte multumit de noua achizitie care este in proportie de 95% originala mai putin cauciucurile si alte maruntaie. Dupa mici reglaje la platina si carburator am reusit sa o pornesc si asta pentru prima data dupa mai bine de 10 ani de sedere sau odihna in garajul fostului propietar care a decedat in urma cu 3 ani la onorabila varsta de 83 ani. Ca bonus la cumparare am primit un magnetou nou nout inca nefolosit .trusa de scule .2 platouri cu platini si mai urmeaza dinamul plus o sticla far. In perioada urmatoare o sa ma dedic in totalitate activitatii de restaurare a motocicletei si a atasului Stoye 1 care o sa faca pereche cu AWO.Pe masura ce voi inainta cu lucrarea o sa fac poze cu toate etapele restaurarii.Numai bine si doresc sa aveti si voi norocul meu in achizitia de motoare clasice si nu numai. Mesaj completat mai sunt cateva poze Mesaj completat si inca cateva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
69R69S Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 Salutare. Si mie imi plac modelelel vechi indiferent daca sunt masini, motociclete sau avioane. In plus si mie imi face placere sa dau cu pila pana iese o minune stralucitoare. Imi plac provocarile si cu cat devine mai complicat cu atat e mai interesant. Am facut si eu cateva gesturi de felul asta si m-a durut sufletul cand a trebui sa ma despart de ele. Dar am facut-o pentru o cauza nobila la care inca nu am renuntat si pentru ca nu aveam unde sa le tin si asemenea bijuterii e pacat sa le lasi afara in ploaie. Ma bucur sa aud ca mai exista oameni care sunt pasionati de istroia mecanicii pentru ca asta reprezinta dorinta voastra. E foarte important sa stii cum a evoluat tehnica si cum sa ajuns la performantele de astazi. Consider ca daca nu stii de unde s-a inceput nu vei fi niciodata destul de bun pentru a conduce o motocicleta. Nu vei fi constient de limitele motocicletei pe care o conduci indiferent ca este scuter chopper sau turing. Sunt foarte multi care rad de americanii ce nu stiu sa conduca o masina cu transmisea manuala. Ei bine cam asa se intampla si cu moticicletele vechi. Merita sa te gandesti uneori atunci cand simti puterea ABS-ului ca la inceputuri franarea se facea cu o curea de piele ce presa pe un butuc fabricat eventual din lemn, apoi sa facut cu pluta, apoi cu cauciuc si asa am ajuns la ABS. Si atunci cand franezi puternic si eviti un pericol sau atunci cand accelerezi la limita sa depasesti un obstacol e bine sa te gandesti ca motociclismul nu a fosta asa de la inceput. Astfel de ganduri iti vor schimba atitudinea si modul in care pilotezi dar cel mai important probabil ca iti vor salva viata. Asta e legatura dintre rablele in care unii isi investesc timpul si banii si durata vietii de motociclist. Astfel va sfatuiesc sa va inspirati cu totii din ce am scris eu pana acum si sa faceti cu totii cunoscut acest mesaj. Sa va duceti la saloane moto cu motocicletele voastre restaurate si asa cu am facut si eu candva. Sa aratati tuturor nu indemanarea pe care o aveti ci mai cu seama tehnologia cu care stramosii nostrii au doborat recorduri. Sper sa nu considerati ca am batut campii si sper ca am convins pe toata lumea ca nu ABS-ul iti salveaza viata ci constiinta. Va doresc tuturor o zi cu soare. felicitari. sunt unul dintre cei care apreciaza spusele tale. din pacate aici apar tot felul de bizari care-si dau cu parerea si au un singur criteriu, pretul. m-as bucura sa cunosc adevaratii pasionati si sa ne etalam jucariile fara a intreba pretul. pentru toti cei care pretul e pe locul doi. va salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 sal Dupa o lunga perioada de asteptare.stat la panda . negocieri si altele am reusit in sfarsit sa intru in posesia unui superb AWO T .Motocicleta era in curtea fostului propietar din anul 1955.an in care a si cumparat-o cu suma de 12500 lei inca mai exista si acum bonul de cumparare din magazin pe care fiul fostului propietar promite sa il caute dupa care sigur o sa-i fac ceva poze pt confirmare. Nu pot decat sa ma declar foarte multumit de noua achizitie care este in proportie de 95% originala mai putin cauciucurile si alte maruntaie. Dupa mici reglaje la platina si carburator am reusit sa o pornesc si asta pentru prima data dupa mai bine de 10 ani de sedere sau odihna in garajul fostului propietar care a decedat in urma cu 3 ani la onorabila varsta de 83 ani. Ca bonus la cumparare am primit un magnetou nou nout inca nefolosit .trusa de scule .2 platouri cu platini si mai urmeaza dinamul plus o sticla far. In perioada urmatoare o sa ma dedic in totalitate activitatii de restaurare a motocicletei si a atasului Stoye 1 care o sa faca pereche cu AWO.Pe masura ce voi inainta cu lucrarea o sa fac poze cu toate etapele restaurarii.Numai bine si doresc sa aveti si voi norocul meu in achizitia de motoare clasice si nu numai. Mesaj completat mai sunt cateva poze Mesaj completat si inca cateva Fericitari! Este superba mobra. Despre originalitate tin sa precizez ca jentile nu sunt ale lui. Acest model de janta s-a folosit doar dupa 56. Vestea buna e ca am eu 2 roti f faine refacute de vanzare, ramase de la AWO-ul pe care voiam eu sa il fac. Jentile de care ai tu nevoie acolo sunt identice cu cele de EMW. La resursele tale sigur gasesti doua. Mult succes la restaurare! Uite si un link cu unul identic (doar cu jentile corecte): http://www.emwfeller.de/xtcweb/product_inf...5713e0efa3119f9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 Incredibil cat de bine a fost pastrat.Din ce se vede in poze cred ca jentile sunt cu "buza" ingusta,corecte pana in '55.In afara de intrerupatorul de frana nu am observat nimic neoriginal. Felicitari de achizitie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 Asa e cu jentile. Nu am vazut eu bine dintr-o poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Felicitari..foarte frumoasa si completa.Sunt curios cu cat ai luat-o ....zi-ne si noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozorotchi41 Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Salut! up si eu cu 3 trotinete cu tractiune fata ,speram sa le termin iarna asta dar au aparut alte prioritati ,una din ele dupa ce le pun in functiune va sta in portbagajul masini ......in caz ca ramin in pana sau ....mi se face dor de o tura Mesaj completat Salut! tot de prin ograda un BMW r26 fabricatie 1958:unsure: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 felicitari. sunt unul dintre cei care apreciaza spusele tale. din pacate aici apar tot felul de bizari care-si dau cu parerea si au un singur criteriu, pretul. m-as bucura sa cunosc adevaratii pasionati si sa ne etalam jucariile fara a intreba pretul. pentru toti cei care pretul e pe locul doi. va salut Bizari nu stiu daca sunt...atunci cand cauti si tu motociclete asemanatoare si esti in tema cu preturile, a intreba pe cineva cat a dat pe ea, nu cred ca este ceva deplasat abs deloc.Motociclete de acest gen se gasesc destule...preturile variind de la cateva milioane la cateva mii de euro, prin urmare cred ca fiecare este curios daca cel ce a gasit-o a fost unul dintre norocosii ce nu a dat cateva mii de euro.Orice persona de pe acest forum cred ca ar vrea un bmw din 40' insa nu toti intorc banii cu lopata...si atunci speram si noi ca a mai fost salvata o motocicleta classica, bucurandu-ne si mai mult pentru cel ce a gasit-o, daca a facut-o si la bani putini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.