TiBi<Urban Rangers> Postat Septembrie 14, 2007 Share Postat Septembrie 14, 2007 ce s'a intamplat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AB-33-MAD Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 nou posesor de categoria A, nou posesor de motor, vechi pasionat dar, in concluzie NEW BIKER. prezentarea ar suna cam asha: KAWASAKY ZX-6R NINJA '99 absolut stock. 25k km, prim proprietar in tzara. intamplarea face ca marca mea de suflet din copilarie sa fie...kawa. sper sa o tzin cat mai mult intreaga (shi pe mine de altfel). pe primavara vreau un K&N shi o toba de carbon. ash vrea ceva pareri referitor la toba, vreau sunet de tonalitate joasa, grav (nu vreau sa creasca nush cat in performantze ca oricum e peste mine) daca ma poate consilia cineva in directzia asta, toata recunoshtintza mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TiBi<Urban Rangers> Postat Septembrie 21, 2007 Share Postat Septembrie 21, 2007 nou posesor de categoria A, nou posesor de motor, vechi pasionat dar, in concluzie NEW BIKER. prezentarea ar suna cam asha: KAWASAKY ZX-6R NINJA '99 absolut stock. 25k km, prim proprietar in tzara. intamplarea face ca marca mea de suflet din copilarie sa fie...kawa. sper sa o tzin cat mai mult intreaga (shi pe mine de altfel). pe primavara vreau un K&N shi o toba de carbon. ash vrea ceva pareri referitor la toba, vreau sunet de tonalitate joasa, grav (nu vreau sa creasca nush cat in performantze ca oricum e peste mine) daca ma poate consilia cineva in directzia asta, toata recunoshtintza mea. ce vrei tu se cheama YOSHIMURA. check it out Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iurox Postat Septembrie 24, 2007 Share Postat Septembrie 24, 2007 lol nu am motoru tunat si nu merg la drag racing. dar nu stiu.....chiar as fii curios cum ar veni una. da de ce ziceai ca nu pot sa merg? Tibi ce vrei tu sa faci se numeste extensie.IN state le spune stretch. Cand faci lucru asta mobra isi schimba dinamica.tre sa o cobori in primul rand de spate si de fata.Curbele le iei mult mai larg si la drumurile noastre daca mai ai si pasager poti sa iti iei adio de la carena ca o sa atinga pe jos.Si aia acolo se chinuie cu ele ca la speed bumps ating cu ele pe jos.Daca o intinzi i-ati adio de la curbe periculoase ca nu mai poti sa le iei decat cu viteza mica.Sfatul meu este sa nu faci lucru asta.IN state e o moda sa faci lucru asta la motocicleta, mai ales la cei care le e frica sa o incline.Si atunci ei o lungesc si zic ca vor sa faca numai drag race. Motociclistii adevarati fac drag race cu mobra normala adica neintinsa.Acolo e maiestria sa stii cum sa o lansezi in 10k de ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TiBi<Urban Rangers> Postat Septembrie 24, 2007 Share Postat Septembrie 24, 2007 WHOA!!!! 10K TURE!!!!!!!!! POATE dupa ce o sa am mii de km fara incidente si o sa fiu imbracat in perne cu fibra de carbon pe dedesupt am sa lansez la 10k ture motorul. chestia care e: intr'adevar m'am mai documentat si eu in ultimul timp si am gasit 2 chestii: Bascula completa lunga asa cum imi imaginam eu (pret 400$ +++++) SIIII o chestie super din punctul meu de vedere ce se numeste BOLT-ON SWING-ARM EXTENSION. Chestia asta in ce consta: nu e scumpa (numai ca toti stim cate bataie de cap si nervi e cu platirea produselor shipped din USA), si practic tu ai nevoie in plus doar de un lant mai lung si implicit cabluri pt frana de spate mai lungi. Si chestia aia bolt on practic, scoti roata spate si le atasezi de bascula care tu deja o ai din fabrica si pui lant frane plus roata la loc (am vazut demonstratie chestia o faci in 15 min). si pleci frumos dai cateba ture cu chestia "tunata", eventual niste curse (legale bineinteles). Si cand ai de mers curbe drum oras aglomerat etc etc etc. te intorci frumusel in curte sau la garaj, scoti extensiile pui la loc lant frane originale si roata si e BACK IN STOCK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iurox Postat Septembrie 24, 2007 Share Postat Septembrie 24, 2007 ai uitat ca mobra trebuie coborata din suspensie.aia nu mai dureaza 15.IN fata e si mai dificil.NU ai cum sa ii pui extensie dac nu o cobori.Dureaza mult mai mult, garantat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TiBi<Urban Rangers> Postat Septembrie 25, 2007 Share Postat Septembrie 25, 2007 sunt de acord. intr'adevar asta cu coboratul nu stiam. inseamna ca aia din demonstratia aia DEJA era coborata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HIM Postat Septembrie 26, 2007 Share Postat Septembrie 26, 2007 salut tuturor,cu riscul de a fi putin off-topic,am si eu o intrebare,ESTE VREUN POSESOR DE ZX6 2007,pe forum sau macar in romania? am tot cautat pe forumuri si nimik poate ne da si noua cateva detalii personale,eu unul nu am putut decat sa o "calaresc" pe cric,iar date tehnice am tot citit peste tot asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TiBi<Urban Rangers> Postat Septembrie 26, 2007 Share Postat Septembrie 26, 2007 ce inseamna a calari pe cric? (poate sunt analfabet in jargonul motociclistilor) si da sunt cu Zx-6R cel putin unul il stiu sigur - negru in bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HIM Postat Septembrie 26, 2007 Share Postat Septembrie 26, 2007 (editat) ce inseamna a calari pe cric? (poate sunt analfabet in jargonul motociclistilor) si da sunt cu Zx-6R cel putin unul il stiu sigur - negru in bucuresti. sa ti explic: 1.asezi motorul pe cric 2.il incaleci get it? Editat Septembrie 26, 2007 de HIM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TiBi<Urban Rangers> Postat Septembrie 27, 2007 Share Postat Septembrie 27, 2007 sa ti explic: 1.asezi motorul pe cric 2.il incaleci get it? of course Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Septembrie 27, 2007 Share Postat Septembrie 27, 2007 Impresia mea despre zx6r nou: -la prima vedere, era in showroonm si astepta noul proprietar sa vina sa o ridice, deci am avut timp sa o studiez si mi-a lasat senzatia trista ca duce destul de mult spre Honda, adica plastic peste tot care iti ingreuneaza accesul la diverse componente ale motorului. Pt cine lucreaza in domeniu sau isi face singur reviziile stiu la ce ma refer. In schimb mi-au placut comenzile care acum sunt dintr-un material negru, ce cam scoate la pensie firmele aftermarket -la a 2-a intalnire cu motorul, avea deja echiparea de curse si condusa de o fata de 16 anisori(multi stiu cine) a dat lectie la multi de acolo(serres). Impresionanta stabilitatea pe traiectorie si usurinta cu care parea ca se conduce. As da acum 636 pe noul zx, daca nu o vedeam la lucru, nu as fi facut asta sigur. Clar nu as alege alt 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TiBi<Urban Rangers> Postat Septembrie 28, 2007 Share Postat Septembrie 28, 2007 ok sa nu imi sariti in cap cu inca o idee trasnita dar mai am una si nu pot sa ma abtin sa nu postez. vreau sa iau toba originala de la kawasaki si sa o pun pe masina. e vb de un fiat din 2003 tot 4 cilindrii motor de 2.0. e normal? cred ca ar suna c00l. astept pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 28, 2007 Share Postat Septembrie 28, 2007 are careva probleme cu cutia de viteze la 636? ma refer la saritul din viteza a 2'a sau la faptul ca nu gasesti usor neutru N ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Septembrie 28, 2007 Share Postat Septembrie 28, 2007 ok sa nu imi sariti in cap cu inca o idee trasnita dar mai am una si nu pot sa ma abtin sa nu postez. vreau sa iau toba originala de la kawasaki si sa o pun pe masina. e vb de un fiat din 2003 tot 4 cilindrii motor de 2.0. e normal? cred ca ar suna c00l. astept pareri Cred ca ar fi timpul sa incerci sa te maturizezi, ca vad ca numai ideei tampite ai. Aia cu bascula alungita oricum e cea mai tare, eu zic sa ii mai pui 2 roti la motocicleta si sa te lauzi pe urma ca ai cea mai buna stabilitate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Septembrie 28, 2007 Share Postat Septembrie 28, 2007 are careva probleme cu cutia de viteze la 636? ma refer la saritul din viteza a 2'a sau la faptul ca nu gasesti usor neutru N ?? La mine merge perfect, nu am avut nici cea mai mica ezitare in cutie, iar neutrul il nimeresc fara sa ma uit in bord, doar ca asta se intampla numai din trepta 1 si pe loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TiBi<Urban Rangers> Postat Septembrie 29, 2007 Share Postat Septembrie 29, 2007 Cred ca ar fi timpul sa incerci sa te maturizezi, ca vad ca numai ideei tampite ai. Aia cu bascula alungita oricum e cea mai tare, eu zic sa ii mai pui 2 roti la motocicleta si sa te lauzi pe urma ca ai cea mai buna stabilitate... tocmai mi'ai dat cea mai buna idee. ce tare esti tu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 30, 2007 Share Postat Septembrie 30, 2007 chiar ca ideile nu sunt prea rasarite hihihi...auzi tu ..bascula alungita ahahah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Octombrie 2, 2007 Share Postat Octombrie 2, 2007 Saptamana viitoare scot si eu motoru din service...am avut un incident cu un boa care mi-a taiat calea si am intrat in el. Ce s-a facut la motor : Revopsire totala, discuri pe fata noi - Lucas Alien, suport scarita dreapta inlocuit, prindere ghidon pe telescop inlocuit, toba finala racing ( aveam stoc ) care se aude traznet; nu mi-au spus ce marca este ca sa fie zic ei surpriza. Revin cu pozne cand e gata toata si bineinteles pe strada unde trebuie sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bezmetikul Postat Octombrie 2, 2007 Share Postat Octombrie 2, 2007 Corcodusa mea este momentan stock. I-ar vezni bine o toba sport in rest fuge de rupe, abia ma pot tine dupa ea BAFTA!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniells Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 poze cu moto mea :X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 n-are nimeni un zx6 2007 vreau sa-mi iau ori zx6 ori gsxr600 nou (honda e prea scumpa) gsx are toata lumea zx nu am vazut daca are cineva sa-mi zica cum e moto asta pana acum am avut un fzr 1000 (92) si un gsx-r750 (98) ; o sa-mi fie aurea pe un 600? poate ma ajuta cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chino Postat Octombrie 5, 2007 Autor Share Postat Octombrie 5, 2007 n-are nimeni un zx6 2007 vreau sa-mi iau ori zx6 ori gsxr600 nou (honda e prea scumpa) gsx are toata lumea zx nu am vazut daca are cineva sa-mi zica cum e moto asta pana acum am avut un fzr 1000 (92) si un gsx-r750 (98) ; o sa-mi fie aurea pe un 600? poate ma ajuta cineva o intrebare foarte idioata "cum e moto asta?" uite aici ce scumpa e honda: http://www.sbz.ro/modules.php?name=Forums&...pic&t=13634 zx6-ele tot pe acolo se invarte alege ce iti place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bezmetikul Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 Corcodusa mea zx 636 2002 este momentan stock. I-ar vezni bine o toba sport in rest fuge de rupe, abia ma pot tine dupa ea BAFTA!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Octombrie 7, 2007 Share Postat Octombrie 7, 2007 sper sa imi iau si io iarna asta un zxr 2005 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.