dan_wolf Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 Salut, are cineva de vanzare asa ceva pentru 636c 2005? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paispe Postat Decembrie 31, 2012 Share Postat Decembrie 31, 2012 Aveti idee cum se comporta un zx6 2007 la drum lung (4-600km) fata de un gixxer 600 '07 sau un cbr 600 rr '07? In mare parte ma intereseaza pozitia/confortul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LUCIBR Postat Decembrie 31, 2012 Share Postat Decembrie 31, 2012 mult mai confortabila decat 600rr-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 azi am matisat "serpisorii" de la evacuare cu banda termo.asta pt la vara cand stau la semafor sa nu mai imi prajeasca ouale . a fost absolut necesar sa demontez radiatorul & restul circuitului de racire (mai putin pompa de apa) sa pot lucra in voie. cu ocazia asta am strins si o lopata de pamint de pe carterele motorului.la radiator am descoperit cu stupoare vagi urme de depunere de piatra,in cond in care de cand e la mine a vazut doar antigel dedicat+apa distilata.am spalat radiatorul pe interior cu detartrant dupa care am clatit din abundenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 e hommade. cumparat bara de AL de la taraba si un etaj mai sus am strungarie .am mers cu cotele si voila radiatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 ar fi trebuit sa l fac mai lung(dublu) ca si costuri cred ca 100 ron cu totul,iar la racire nu stiu ce sa spun dar e o suprafata radianta in plus si asta ar trebui sa contribuie la racire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lamiie Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Salut,daca este cineva interesat de un amortizor de ghidon MATRIS cu 11 trepte de reglaj cu sistem de prindere pt.636 '03-'04,ma poate gasi la nr. de tel.:0724 391 050 Pret:150e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fr1tZ Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 Salut am si eu nevoie de un capac motor stanga pt un Kawa zx636r B din 2004 lasati un pm si vorbim . O zi cat mai reusita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lamiie Postat Ianuarie 15, 2013 Share Postat Ianuarie 15, 2013 Salut,am multe piese de 636(dezmembrez 2),inclusiv capacul de la stator. Rel. la tel.:0724 391 050 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 Salut,am multe piese de 636(dezmembrez 2),inclusiv capacul de la stator.Rel. la tel.:0724 391 050 Ram-air pt model 2005-2006 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticoo Postat Ianuarie 22, 2013 Share Postat Ianuarie 22, 2013 Am urmatoarele piese pentru Kawasaki ZX6 2003-2004, si 2005-2006.pedala frana-50 leitija schimbator-60 leiscarita+suport scarita pasager:90 lei.Pentru mai multe detalii,PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsell_31 Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 vand capac monopost OEM pentru ZX6R 636 2005-2006 - 200 ron Mai ai capacul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefkw Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 (editat) Va salut , o parere as dori si eu din partea voastra ZX6-R 99 stock ( In mintile lui ) vs Masina cu masa de 1400kg si 450 hp .Rolling start de la 60 km/h - 230 km/h . Pe cine ati miza ? Editat Februarie 6, 2013 de Stefkw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danut1984 Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 daca ai fi spus zx6 mai intelegeam desi masina nu are nici o sansa nici in situatia asta... vs zx9 .... poate daca motorul pleaca din a 6-a ... ... Evident exagerez... in realitate pentru ca lupta sa fie stransa motorul trebuie sa stea in treapta a 4-a... chiar ai spus zx6... a ok .. atunci mizez pe motor clar. scuze nu stiu dc am citit zx9! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefkw Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 Hmmm , fuge tare si masina crede-ma )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danut1984 Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 este posibil sa fie probleme cu zx6 vs astfel de bolid numai la viteze 230+... pana acolo nu cred ca are cum. Asta este parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 nu are nicio sansa motoreta daca masina are acei cai reali, poate decat pe demaraj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danut1984 Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 Pe ce te-ai bazat cand ai facut aceasta afirmatie? Asa din ochi sau ceva calcule? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefkw Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 (editat) dupa raportul power / weight sa stii ca ies amandoua pe acolo , desigur masa motocicletei calculata inclusiv cu riderul pe ea , acum ramane de vazut .. Mai astept si alte pareri Editat Februarie 6, 2013 de Stefkw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danut1984 Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 nu stiu ce sa zic... oricum vorbim si de alta frecare cu aerul... alta frecare cu solul, plus ca raportul este in favoarea motorului chiar daca ar fi sa consideram ansamblul pasager+motocicleta=300kg ceea ce e exagerat de obicei. Inca sustin motorul... mai asteptam pareri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 (editat) Stefkw: E plin pe youtube de clipuri cu motoare vs masini. Contra unei masini de 500 CP ai nevoie de un motor de 1000 mai nou de 2005 (adica 180 CP). Pentru exemplul tau cred ca e favorita masina. Danut: pentru motor de 600 vs masina o sa gasesti pe youtube zeci de clipuri. Contra unei masini de 450 CP un 636 nu are nici o sansa. Ca exemplu vazut in Bucuresti: un GSXR K3 nu a avut probleme in fata unui Audi RS4 care avea 265 CP, insa repetat testul contra contra aceluiasi Audi dupa ce i s-au facut niste modificari (care il duc teoretic la 350), motorul a pierdut, doar pe prima suta de metri era motorul in fata. Am uitat sa precizez: era cu plecare de pe loc. Editat Februarie 10, 2013 de alinbugnar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefkw Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Alin , multumesc de parere . S-a facut proba vara trecuta cu cbr 1000rr ( 2005 ) si nu a avut nici o sansa masina , si a luat-o grav , "distanta de vreo 1 TIR" intre ei ) . De aia vreau sa vad cum sta langa un 600 , chiar daca este un 600 mai slabut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danut1984 Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 (editat) Asta are 585 HP. L-am gasit asa la repezeala. Si nici pe hartie nu iese ce spuneti voi. Se vede clar ca masina are un top speed ceva mai mare .... dar pana acolo nu se descurca prea bine vs GSXR 600. Oricum, are 150 de cai peste masina noastra. Btw... raiderul nu sta in pozitia corecta ... la viteza aia pierde enorm ... probabil ca 20-30 km/h din top speed Editat Februarie 11, 2013 de danut1984 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezbracatu Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 AM SI EU O PROBLEMA,DACA POATE SA MA LAMUREASCA SI PE MINE CINEVA CARE E BUBA! LA PRIMA PORNIRE NO PROBLEM....LA A DOUA IAR O IA DIN PRIMA(LA SFERT DE CHEIE CUM S-AR SPUNE)....DE EX PLEC DE ACAS PORNESTE FARA PROBLEME DIN PRIMA....OPRESC LA BENZINARIE(APROX 1KM)PORNESC IAR NICI O PROBLEMA...MERG LA UN PRIETEN STAU CU EL 5 MIN VREAU SA PLEC...SI HOPAAA....NU MAI VREA! TRE SA ASTEPT SA SE RACEASCA PUTIN CA SA POT SA PLEC IAR! ASTA SE INTAMPLA NUMAI LA OPRIRI DESE IN INTERVAL SCURT DE TIMP! IN AFARA CAND MERG NU AM AVUT NICIODATA PROBLEME DE GENU'! MULTUMESC ANTICIPAT! am avut si eu aceeasi priblema....am schimbat doi acumulatori si am constatat ca e contact imperfect la un fir de la electromotor am achizitionat si eu un zx6 "99 de curand.l-am luat pe o ninsoare de la ploiesti fara sa merg pe ea.cateva defecte optice,doua bujii duse si o carburatie statuta. Am adus mobra acasa am dat o tura cu ea si am constatat ca e roata fata stramba.nu poti sa iei mainile de pe ghidoane ca te da pe jos.cred ca necesita si un cauciuc. am dat carburatia jos....e mal in ea:)... roata pe fata nu am cheie sa o desfac momentan.stie cineva ce imbus este acela...pe cat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefkw Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 20/22 nu mai stiu exact , si eu m-am chinuit cand a trebuit sa schimb cauciucul fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.