Sniky Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 multumesc frumos bai za uei unde gasesc si eu un suport de bord o janda d-asta si un far la preturi mai studentesti carenele mai au de asteptat ce nu-i frumos nakedu ??? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 Nu stiu, cauta pe aci pe forum ca sunt destui care aduc de afara de la dezmembrari la preturi mult mai mici fata de cele noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sniky Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 da dar nu indeajuns :| eu am dat pe un rezervor 250 de euro si e o bucata de tabla radiator 250 jambe 350 disce de frana 275 si pe ebay s-au vandud jambe cu jugu inferior la 110 iepuroi http://cgi.ebay.de/Kawasaki-ZX6R-Gabel-Tel...1QQcmdZViewItem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 18, 2007 Share Postat August 18, 2007 Mda...pt 2 zile ...adik de azi de dim shi pana luni sunt rider de ninja 07...verde,desigur inchiriat ca bani de una noua de unde...Am lut-o pt k am tot vrut un motor, vulcan-urile erau date toate asa k am zis...D C NU...? Pai sa incepem...pun cheia in contact,rasucesc spre dreapta...astept cateva sec pana bordul isi intra in functii(super stilul...gen ducati)...shi apas butonul magic...Porneste dar cu sunet moderat(dupa cativa km shi cateva grade in plus sunetul a devenit mai gutural)...probleme...Neutralul il gasesti greut cu toate k are doar 1800 km...bum-ul de la 6 mii + e dat dreaku(nu neaparat o problema)...la drum mai de kko da in nas...aaa...shi se incinge al naibii de tare in oras...100+ grade... ...In rest...la intrare pe autostrada am facut un 911 de kko... ,doar pana la...un pic peste cand echipamentul nul shi-a facut simtita prezenta...urmat de cateva poze din sectiune accidente...urmate de o scadere brusca a vitezei pana la limita pamanteana de 120(scrisa pe indicator )...urmata de o pauza binemeritata k ma durea de nu se putea...multumita seii gen chopper ...P scurt...vreau shi yo una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 cu ce ai mers, zx6 sau zx10? unde ai gasit sa inchiriezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristimanolescu Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 sal, spune mi t rog si mie ce ulei, filtru, lichid de frana sunt recomandate pt kawasaki 636 din 2003. Multumesc --- Mesaj completat în 19 Aug 2007 21:44 -------------salut, spune mi te rog si mie ce ulei, filtre, lichid de frane e recomandat pt kawasaki ninja zx 636 din 2003. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 sal, spune mi t rog si mie ce ulei, filtru, lichid de frana sunt recomandate pt kawasaki 636 din 2003. Multumesc <small>--- Mesaj completat în 19 Aug 2007 21:44 -------------</small><br/>salut, spune mi te rog si mie ce ulei, filtre, lichid de frane e recomandat pt kawasaki ninja zx 636 din 2003. Multumesc Filtru de aer : K&N - lifetime Filtru de ulei : eu folosesc Mann Ulei : Motul 300V 10w40 sau 15w50 Full sintetic. Lichid de frane : Nu conteaza...DOT 4 sa fie. Sa nu te puna naiba sa-ti iei DOT 5 ca o sa ramai fara frane la un moment dat daca iti intra apa in instalatie. Cam asta folosesc eu la motorul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 Filtru de aer am si eu tot K&N, dar la urmatoarea motocicleta bag Pipercross sau Bmc, numai asta nu. La ulei merge Champion F306, e cel mai usor de gasit Ulei Motul 300v Iar la lichid de frana, Motul RBH600, race. Dot.4 fierbe imediat, daca isi schiba culoarea, deja simt ca nu mai am frana. Dot.5 minim, recomand, ultima cifra indica punctul de fierbere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 cu ce ai mers, zx6 sau zx10? unde ai gasit sa inchiriezi? Bestia este un zx6r..2007,nus c avea dar era tare ingaduitoare cu vitezele mici la trepte mari...la 70 cu a-6-a nu protesta ...sunetul de-a dreptul incredibil dupa 5 mii shi 80 de grade ...cu toba stock ...inchirierea s-a facut de la dealerul Kawasaki Nurenberg... 200E un weekend cu 450km inclusi...un zx 10 sau un gtr-zzr1400 m-ar fi costat 300...Azi cand am predat-o am descoperit k aveam 100km facuti in plus(comp de bord nu minte ) dar pt k sunt latin(baiatul care mi-a inchiriato era spaniol) ,baiat bun shi am adus-o intreaga mi s-au trecut cu vederea ...sa vezi asa ceva la noi... Apropo...cat e la noi un zx6 din 07...k aici aveau la oferta cu 8500 3 bucati(noi din showroom)...portocaliu met...verde crud shi negru...iar zzr-ul 1400 era 12000 la oferta CAT SUNT LA NOI...? GTR^1400...15=== Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 Filtru de aer am si eu tot K&N, dar la urmatoarea motocicleta bag Pipercross sau Bmc, numai asta nu. La ulei merge Champion F306, e cel mai usor de gasit Ulei Motul 300v Iar la lichid de frana, Motul RBH600, race. Dot.4 fierbe imediat, daca isi schiba culoarea, deja simt ca nu mai am frana. Dot.5 minim, recomand, ultima cifra indica punctul de fierbere. Motul RBH600 este DOT 4 ...si este bazat pe glycol. DOT 5 este pe silicon..iar DOT 5.1 este bazat pe glycol. Mai intereseaza-te si o sa vezi ca DOT 5 nu prea e indicat fiind pe silicon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TiBi<Urban Rangers> Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 mama cate DOT-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 DOT RULZZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sniky Postat August 29, 2007 Share Postat August 29, 2007 fratilor doturi ca doturi dar mie inca nu mi-a venit roata :| si mai am nevoie si de placute apropo daca nu ii mai pun care ma mai primit in grup ) Street fighter scrie pe dansa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 folositi numai dot 4, super dot4 sau 5.1 considerati ca dot5 e racind si daca functioneaza bine in motoGP nu inseamna ca e bun si ptr voi. considerati ca e atat de sensibil incat vine skimbat dupa fiecare cursa, consuma garniturile din interiorul pompei si nu cred ca o revizionati dupa fiecare iesire. si dot 5.1 e sensibil in contact cu aerul si cu umiditatea, dar are un punct de fierbere mai ridicat. oricum tre skimbat destul de des..si nu odata la 6 luni. super dot4 se gaseste in comert si e f bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TiBi<Urban Rangers> Postat August 31, 2007 Share Postat August 31, 2007 incepe sa ma doara capul de la doturi. ziceti'mi si mie la pornire cum faceti cei cu modele 2000-2002 cu shockul ca nu stiu. cand dau la pornire il las pana se duce la 4-5000 si cand revine la 1000 in scot si mi se opreste motorul. dupa aia ma chinui un sfert de ora sa il pornesc cu si fara shock si am impresia ca mai mult il stric. ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lordloth Postat August 31, 2007 Share Postat August 31, 2007 incepe sa ma doara capul de la doturi. ziceti'mi si mie la pornire cum faceti cei cu modele 2000-2002 cu shockul ca nu stiu. cand dau la pornire il las pana se duce la 4-5000 si cand revine la 1000 in scot si mi se opreste motorul. dupa aia ma chinui un sfert de ora sa il pornesc cu si fara shock si am impresia ca mai mult il stric. ajutor Pt ca-l ineci. Porneste cu socul si cand vezi ca o ia, baga-l la loc si o ajuti din gaz(dar sa nu depasesti 5000rpm), apoi o ti la 2000rpm din gaz pana ajunge la 40-50 grade si o lasi la relanti. Apoi incepi sa te echipezi. Ideea e sa nu pleci cu ea de pe loc pana nu depaseste 50grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TiBi<Urban Rangers> Postat August 31, 2007 Share Postat August 31, 2007 wow nu stiam mai ales chestia cu 50 de grade. aa apropo Vand Kawasakiul cine e interesat linkul: http://www.moto-net.ro/index.php?sec=motoc...on=&start=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sniky Postat Septembrie 1, 2007 Share Postat Septembrie 1, 2007 (editat) ello .. am si eu o intrebare zugu inferior de la un zx6r din 2000 se potriveste la unu din 99 .. stiu ca sunt ceva diferente intre motoare din 200 parca au inceput sa fabrice 636 cu 2 faruri mai unguiete Si roata fata oare se potriveste ?? Editat Septembrie 1, 2007 de Sniky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TiBi<Urban Rangers> Postat Septembrie 2, 2007 Share Postat Septembrie 2, 2007 ello .. am si eu o intrebare zugu inferior de la un zx6r din 2000 se potriveste la unu din 99 .. stiu ca sunt ceva diferente intre motoare din 200 parca au inceput sa fabrice 636 cu 2 faruri mai unguiete Si roata fata oare se potriveste ?? ce este "zugu inferior" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 jugu o vrur sa zica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 Mai Tibi, ce te-a apucat de vrei sa-l vinzi? Deja vrei unul mai nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TiBi<Urban Rangers> Postat Septembrie 9, 2007 Share Postat Septembrie 9, 2007 Nu il mai vand! am nevoie de ajutor sa gasesc o bascula din aceea lunga are cineva idei va rog? asa ca aici: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 Mai Tibi, te credeam baiat serios, ce dracu iti trebuie tie asa ceva? Vrei sa mergi cu ea numai la drag racing si ai motorul tunat la sute de cai putere, de pleaca numai pe o roata? Nu te gandi ca mai merge la fel dupa, de fapt nu stiu daca mai poti merge, ca sa nu zic mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TiBi<Urban Rangers> Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 lol nu am motoru tunat si nu merg la drag racing. dar nu stiu.....chiar as fii curios cum ar veni una. da de ce ziceai ca nu pot sa merg? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzutzuki Postat Septembrie 13, 2007 Share Postat Septembrie 13, 2007 Mai Tibi, te credeam baiat serios, ce dracu iti trebuie tie asa ceva? Vrei sa mergi cu ea numai la drag racing si ai motorul tunat la sute de cai putere, de pleaca numai pe o roata? Nu te gandi ca mai merge la fel dupa, de fapt nu stiu daca mai poti merge, ca sa nu zic mai mult da da da baiat bun si destept ionica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.